Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) 85110000-3 – Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (послуги з організації та проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв КО «Київмедспецтранс»)
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2020-11-09-006809-c ● e966c5ea19b044de9013074371fa7d47
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київмедспецтранс |
Код ЄДРПОУ: | 01993807 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., Київ, вул. Дегтярівська, 25 |
Контактна особа: |
Пучко Володимир Дмитрович +380445360403 kyivmst@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2020 14:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2020 13:00 |
Очікувана вартість: | 450 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 13500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з організації та проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв КО «Київмедспецтранс»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04073, Україна, м. Київ, Київ, за місцем знаходження підстанцій швидкої медичної допомоги та в приміщеннях замовника (згідно переліку у технічній специфікації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2021
—
31 березня 2021
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 листопада 2020 15:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 листопада 2020 15:41 |
перелік змін.docx | |
19 листопада 2020 15:41 |
ТД медогляд зі зм..doc |
19 листопада 2020 15:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 листопада 2020 15:41 |
перелік змін.docx
|
|||
19 листопада 2020 15:41 |
ТД медогляд зі зм..doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-09-006809-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТРАНСМЕДЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:39872208
Дата подання: 07 грудня 2020 10:17
Вимога
Неправомірне визнання переможця
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 грудня 2020 14:47
У тендерного комітету немає підстав для скасування свого рішення.
Номер вимоги: UA-2020-11-09-006809-c.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ТРАНСМЕДЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:39872208
Дата подання: 07 грудня 2020 10:25
Вимога
Визнання переможця з порушенням
Рішення замовника: Очікується
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-11-09-006809-c.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ТРАНСМЕДЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:39872208
Дата подання: 14 грудня 2020 12:10
Дата подання: 14 грудня 2020 12:10
Скарга на дії, бездіяльність, рішення Замовника
ТОВ ”ТРАНСМЕДЦЕНТР” приймав участь у Процедурі закупівлі, оголошеній Замовником по закупівлі послуг по організації та проведенню щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів за № UA-2020-11-09-006809-c .
Замовником було оприлюднено оголошення про проведення закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу (авторизованому майданчику) 11.09.2020 року.
22.11.2020 року до завершення прийому пропозицій ТОВ «ТРАНСМЕДЦЕНТР» надало свою пропозицію для участі в закупівлі.
27.11.201 року відбувся аукціон, в якому прийняли участь два учасника:
1) ПП «Медичні аспекти дорожнього руху»,
2) ТОВ «ТРАНСМЕДЦЕНТР» - суб’єкт оскарження.
За результатами аукціону Тендерна пропозиція ПП «Медичні аспекти дорожнього руху» автоматично електронною системою закупівель була визнана найбільш економічно вигідною.
Однак, всебічно розглянувши надану ПП «Медичні аспекти дорожнього руху» Тендерну пропозицію, суб’єктом оскарження було виявлено, що вона не відповідає умовам та вимогам Тендерної документації Замовника в частині Кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі, передбачених ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та має бути відхилена, що обґрунтовано в скарзі.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є неправомірні рішення Замовника про визнання тендерної пропозиції ПП «Медичні аспекти безпеки дорожнього руху» на закупівлю такою, що відповідає умовам, встановленим тендерною документацією та про намір укласти договір з ПП «Медичні аспекти безпеки дорожнього руху» за результатами відкритих торгів № UA-2020-11-09-006809-c, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 04.12.2020 р № 289.
Суб’єкт оскарження в діях Замовника вбачає, що останній, використовуючи недосконалість складеної ним же тендерної документації, намагається «перекручувати», спотворювати та тлумачити її окремі вимоги на користь одного з Учасників, а саме ПП «Медичні аспекти безпеки дорожнього руху», що обґрунтовуємо в скарзі.
Враховуючи обґрунтування, фактичні обставини та доводи, наведені в скарзі, вважаємо, що прийнятим рішенням, діями або бездіяльністю Замовника були порушені права та законні інтереси ТОВ «ТРАНСМЕДЦЕНТР» - суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме наступних принципів відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
3) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
4) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 17 грудня 2020 13:34
Рішення від 16.12.2020 № 23266 + лист Замовнику (1).pdf
Дата публікації: 17 грудня 2020 13:34
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.12.2020 № 23714.pdf
Дата публікації: 23 грудня 2020 14:59
Рішення від 22.12.2020 № 23714.pdf
Дата публікації: 28 грудня 2020 18:20
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Медичні аспекти безпеки дорожнього руху" #35691506 |
Переможець |
416 161,66
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2020 11:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2021 10:00
|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2021 12:05
|
ДУ 2 від 17.03.21 до дог.769к.pdf | зміни до договору |
17 березня 2021 12:01
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 16:35
|
Договір | укладений |
29 грудня 2020 16:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, керуючись п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 9.3 Договору, внесено зміни до п. 1.4. Договору та зменшено суму Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 769к |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |