Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Поточний ремонт альтанки у Комунальному закладі освіти «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 293» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Леоніда Стромцова, 2Г» ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
322 300,00 UAH
UA-2020-11-09-006221-c 65313f55c2174d698cec66e468070af8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олексіївна Гомзякова

+380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
Контактна особа: Наталія Олексіївна Гомзякова
+380964362090
gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 листопада 2020 14:01
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 25 листопада 2020 12:41
Очікувана вартість: 322 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 611,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6446 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Місцезнаходження замовника - м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75А; Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону; Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська; Вид забезпечення тендерних пропозицій - електронна банківська гарантія; Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - відповідно до умов тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Поточний ремонт альтанки у Комунальному закладі освіти «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 293» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Леоніда Стромцова, 2Г» ДБН А.2.2-3:2014
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Леоніда Стромцова, 2Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг але не пізніше 25 грудня 2020 року Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 листопада 2020 14:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2020 14:01
Додаток 4.1 - Дефектний акт.rtf
09 листопада 2020 14:01
Додаток 4 - Проект Договору.docx
09 листопада 2020 14:01
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2020 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ХІП ПАРК" 322 278,18
UAH з ПДВ
322 278,18
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РОБОТА ІГОР ГЕННАДІЙОВИЧ" 322 300,00
UAH з ПДВ
322 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2020 11:23
Електронний підпис
04 грудня 2020 11:17
Л_ценз_я зав_рена коп_я.pdf
04 грудня 2020 11:17
Довідка ДПІ.pdf
04 грудня 2020 11:17
БАНК_ВСЬКА ГАРАНТ_Я 1761.pdf
01 грудня 2020 16:58
Електронний підпис
01 грудня 2020 16:56
Тендерна пропозиція.pdf
01 грудня 2020 16:56
Довідка МВС.pdf
01 грудня 2020 16:56
Гарантійний лист.pdf
26 листопада 2020 16:19
Інструкція дріль.pdf
26 листопада 2020 16:18
Електронний підпис
26 листопада 2020 16:14
трудова книжка Пилипюк.pdf
26 листопада 2020 16:14
Пояснення.pdf
26 листопада 2020 16:14
Інструкція Пила.pdf
26 листопада 2020 16:14
Інструкція бетонозмішувач.pdf
26 листопада 2020 16:14
АКТ кб-2 ДНЗ 90.pdf
24 листопада 2020 18:03
Електронний підпис
24 листопада 2020 18:00
ЕЦП Банк_вська гарант_я 1761.rar
24 листопада 2020 18:00
БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ 1761.pdf.(2).P7S
24 листопада 2020 18:00
БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ 1761.pdf.(1).P7S
24 листопада 2020 18:00
30 Ліцензія завірена копія.pdf
24 листопада 2020 18:00
29 БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ 1761.pdf
24 листопада 2020 18:00
28 Проект договору.pdf
24 листопада 2020 18:00
22 Відомості про учасника.pdf
24 листопада 2020 18:00
21 Єдиний_податок_Хіп_парк.pdf
24 листопада 2020 18:00
20 Устав Хип Парк 12-апр.-2019.pdf
24 листопада 2020 18:00
18 Розрахунки.pdf
24 листопада 2020 18:00
16 Дефектний акт.pdf
24 листопада 2020 18:00
15 Додаток 3.pdf
24 листопада 2020 18:00
13 Відгук.pdf
24 листопада 2020 18:00
10 Трудові книжки.pdf
24 листопада 2020 18:00
7 Договір_оренди.pdf
24 листопада 2020 18:00
3 Наказ_про_призначення.pdf
24 листопада 2020 18:00
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

24 листопада 2020 13:31
Додатки.doc
24 листопада 2020 13:31
Документи ЧП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ХІП ПАРК"

ФОП "РОБОТА ІГОР ГЕННАДІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ХІП ПАРК"
#41696567
Переможець 322 278,18
UAH з ПДВ
26 листопада 2020 17:00
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 листопада 2020 16:21

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 25.11.2020р. 1. Замовник 1.1. Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради 1.2. ЄДРПОУ: 40506248 1.3. 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А. 1.4. Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Найменування предмету закупівлі: ««Поточний ремонт альтанки у Комунальному закладі освіти «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 293» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Леоніда Стромцова, 2Г» ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт). 2.2. Кількість: 1 послуга. 2.3. Місце надання послуг: м. Дніпро, вул. Леоніда Стромцова, 2Г 2.4. Строк надання послуг: до 20.12.2020 року. 3. Дата оприлюднення та унікальний номер оголошення про проведення закупівлі: UA-2020-11-09-006221-c. 4. Дата та час початку Аукціону: 25.11.2020 12:41 5. Дата та час закінчення Аукціону: 25.11.2020 13:02 6. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей. 6.1 Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: ТОВ "ХІП ПАРК" 6.2. Код ЄДРПОУ/ ІПН: 41696567 6.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс: Україна, 49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ СТАНЦІЯ ЛОЦМАНСЬКА, будинок 16, тел.: +380983557474. 7. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 7.1 Учасником на вимогу п. 5.7 розділу ІІІ тендерної документації на підтвердження наявності складського/виробничого приміщення надано договір суборенди № 1 від 30.09.2019 року, що не відповідає вимогам з наступних причин: - Наданий договір підписаний з двох сторін однією і тією ж особою. Річ у тому, що згідно з ч. 3 ст. 238 ЦКУ представник не може вчиняти правочини від імені особи, яку він представляє, у своїх інтересах або в інтересах іншої особи, представником якої він одночасно є. Виняток: комерційне представництво або інші випадки, встановлені законом. Водночас ч. 1 ст. 50 ЦКУ передбачає, що обмеження права фізичної особи на здійснення підприємницької діяльності встановлюються Конституцією України і законом. Для ТОВ таким законом став Закон про ТОВ. Про обмеження директора у ролі ФОП говорить нам, зокрема, п. 1 ч. 5 ст. 40 цього Закону: член виконавчого органу товариства не може без згоди загальних зборів учасників або наглядової ради (у разі її створення) здійснювати господарську діяльність як ФОП у сфері діяльності товариства. - Також в акті-прийому передачі приміщення від 01.10.2019 року вказано, що договір від 30.09.2019 року б/н, але на першій сторінці договору вказаний номер. 7.2. Учасником на вимогу п. 5.9 розділу ІІІ тендерної документації на підтвердження матеріально технічної бази, а саме наявності бетонозмішувача, молотка відбійного, пилки дискової, дрилі електричної надані не в повному обсязі керівництва з експлуатації та без перекладу на українську мову, що не відповідає п. 7 розділу І тендерної документації. 7.3 Учасником на вимогу п. 5.11 розділу ІІІ тендерної документації надано довідку про наявність працівників, що не містить відомостей про виконроба та не надано підтвердження наявності такого працівника на підприємстві. Також надана трудова книжка на працівника Пилипюка Д. Ф. де перша сторінка на російській мові, без перекладу, що не відповідає вимогам. 7.4 Учасником на вимогу п. 5.14 розділу ІІІ тендерної документації не надано до аналогічного договору № 32ПТР/20 акту виконаних робіт за формою №КБ-2в щодо виконання робіт з поточного ремонту альтанок. 8. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 8.1. Учасник на вимогу п. 5.7 розділу ІІІ тендерної документації на підтвердження наявності складського/виробничого приміщення повинен надати оновлений договір № 1 від 30.09.2019 року де підписанти будуть вчиняти дії в межах законодавчих актів України свої дії. Також потрібно надати оновлений акт прийому – передачі приміщення з вірно зазначеним номером наданого договору. 8.2. Учасник на вимогу п. 5.9 розділу ІІІ тендерної документації на підтвердження матеріально технічної бази, а саме наявності бетонозмішувача, молотка відбійного, пилки дискової, дрилі електричної має надати в повному обсязі керівництва з експлуатації з перекладом на українську мову. 8.3 Учасник на вимогу п. 5.11 розділу ІІІ тендерної документації потрібно надати оновлену довідку про наявність працівників, що буде містить відомостей про виконроба та надати підтвердження наявності такого працівника на підприємстві. Також надати оновлену трудову книжку на працівника Пилипюка Д. Ф. де з перекладом першої сторінки на українську мову, де переклад буде здійснено відповідно до вимог п. 7 розділу І тендерної документації. 8.4 Учасник на вимогу п. 5.14 розділу ІІІ тендерної документації повинен надати до аналогічного договору № 32ПТР/20 акти виконаних робіт за формою №КБ-2в щодо виконання робіт з поточного ремонту альтанок. Уповноважена особа Замовника Н. О. Гомзякова

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2020 17:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ХІП ПАРК"
#41696567
322 278,18
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 12:20
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 14:05
дод.угода №1 від 10.12.2020 договір №97ПТР_20 від 10.12.2020.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 14:04
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 13:53
договір №97ПТР_20 від 10.12.2020.pdf укладений
10 грудня 2020 13:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 97ПТР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 319 957,81
UAH