Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Operational maintenance and current minor repair of public roads of local significance in Lviv region (848,7 km) (DK 021: 2015: 45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 43493483 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18 |
Контактна особа: |
Макаревич Марія Романівна +380322999141 lodatenderdorogy@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Department of Road Economy of Lviv Regional State Administration |
National ID: | 43493483 |
Contact point: |
Makarevych Mariia +380322999141 lodatenderdorogy@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2020 16:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 грудня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 23 грудня 2020 11:49 |
Очікувана вартість: | 123 916 850,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 619 584,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 619580 UAH |
Publication date: | 09 листопада 2020 16:37 |
Enquiries until: | 30 листопада 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 06 грудня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 10 грудня 2020 09:00 |
Information
Estimated total value: | 123 916 850 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 619 584 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Банківські | 30 | |
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок: | 30% |
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок учасника від 10 176 111,15 грн. до 10 376 111,15 грн.: | 30% |
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок учасника від 10 376 111,16 грн до 10 576 111,16 грн: | 25% |
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок учасника від 10 576 111,17 грн. до 10 776 111,17 грн.: | 20% |
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок учасника від 10 776 111,18 грн. до 10 976 111,18 грн.: | 15% |
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок учасника від 10 976 111,19 грн. до 11 176 111,19 грн.: | 10% |
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок учасника від 11 176 111,20 грн. до 11 376 111,20 грн.: | 5% |
.: | 0% |
09 листопада 2020 17:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 листопада 2020 16:37 |
ПД ЕУ 848_7.pdf | |
09 листопада 2020 16:37 |
ТД ЕУ 848_7.pdf |
Скарги до процедури
Дата подання: 05 січня 2021 10:31
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-31-000037 ● 1cb476f7662f4f1d932238bc00774c89
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 грудня 2020 13:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.12.2020 № 377
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 30.12.2020 № 377
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
26 UA-2020-11-09-002171-b 09.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-05 16:50:40
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з експлуатаційного утримання та поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (848,7 км) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-09-002171-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-12 21:01:53
Пояснення ДАСУ
На Ваш запит про надання пояснення від 05.01.2021 року в межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з Експлуатаційного утримання та поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (848,7 км) (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (Державний бюджет України) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-09-002171-b) Департамент дорожнього господарства Львівської обласної адміністрації повідомляє наступне.
Технічні та якісні характеристики підготовлені відповідно до СОУ 42.1-37641918-105:2013 «Класифікація робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» у вигляді Технічного завдання з переліком послуг/робіт при здійсненні експлуатаційного утримання та поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (848,7 км).
Згідно СОУ 45.2-00018112-065:2013 «Норми фінансових витрат на поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування та мостів на них» норми фінансових витрат на один кілометр мережі автомобільних доріг загального користування місцевого значення розраховуються з урахуванням географічних, гідрологічних умов регіонів, конструктивних та експлуатаційних характеристик автомобільних доріг за допомогою коефіцієнтів приведення до умовного кілометра СОУ 45.2-00018112-065:2013. Базова вартість поточного ремонту та експлуатаційного утримання одного умовного кілометра мережі автомобільних доріг загального користування визначається на основі періодичності обсягів та вартості окремих видів робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання, які повинні виконуватись на одному умовному кілометрі мережі доріг протягом року.
Згідно розрахунку наведеного в СОУ 45.2-00018112-065:2013 «Норми фінансових витрат на поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування та мостів на них», мінімальна вартість поточного дрібного ремонту та експлуатаційного утримання 1 кілометру мережі автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Львівській області становить 105,717 тис. гривень. Протяжність автомобільних доріг місцевого значення у Львівській області становить 6506,7 км. 6506,5 км х 105,717 тис грн = 687 868,804 тис грн – необхідна мінімальна нормативна потреба коштів на поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автодоріг місцевого значення на рік.
Отже, потреба на поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення становить 687 868,804 тис. гривень на рік.
Відповідно до плану бюджетної програми 3131090 «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах» для Львівської області згідно проекту Закону України «Про державний бюджет» від 14.09.2020р. на реалізацію заходів із будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах планується передбачити кошти на 2021 рік у сумі 1 051 191,60 тис. гривень та на 2022 рік – 1 132 292,30 тис. гривень.
Враховуючи обмежений плановий ліміт фінансування на реалізацію заходів з будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, за рахунок згаданої субвенції, заплановано передбачити мінімальну потребу коштів на 2021 рік у сумі 450 000,00 тис. гривень та на 2022 рік – 500 000,00 тис. гривень для розрахунку очікуваної вартості процедур закупівель з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого користування. Планова очікувана вартість для належного забезпечення експлуатаційного утримання протягом двох років за процедурою закупівлі: «Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (848,7 км) (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» визначена шляхом пропорційного розподілу коштів відповідно до протяжності автомобільних доріг загального користування місцевого значення.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-11 17:15:37
Про зупинення рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.01.2021 № 5
Київ
Щодо зупинення рішення
про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель UA-2020-11-09-002171-b.a1,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2020-11-09-002171-b, прийняте наказом Держаудитслужби від 30 грудня 2020 № 377 «Про початок моніторингу процедур закупівель», вважати його таким, що зупинене з 11 січня 2021 року до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами моніторингу Процедури закупівлі Держаудитслужба 03.02.2021 оприлюднила в електронній системі закупівель висновок про результати моніторингу процедури закупівлі у якому, зокрема, зазначено: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Шляховик-Т установлено порушення вимог абзацу шостого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ДП «Львівський облавтодор» (окрім тих питань, які були предметом розгляду АМКУ), ТОВ «Вітлес», ТОВ «БМБУД» та ТОВ «Буд Сервіс Груп» – порушень не установлено. Щодо порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону, замовник повідомляє наступне. Норми частини шістнадцятої статті 29 Закону не визначають переліку невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а лише зазначено щодо яких інформації та документів розміщується повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, та містять вимоги щодо того, що повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію, як зокрема перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Відповідно частиною шістнадцятою статті 29 Закону перебачено надання документів учасником при усуненні невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №12130-р/пк-пз від 18.06.2020, відсутність Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу у складі пропозиції, що не відповідає умовам документації в цій частині, являється невідповідністю в документах пропозиції. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Не розмістивши повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, Замовник порушує вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Шляховик-Т» Держаудитслужбою було установлено порушення вимог абзацу шостого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, однак ТОВ «Шляховик-Т» було виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Дата початку моніторингу: 31 грудня 2020 року. Дата закінчення моніторингу: 29 січня 2021 року. Протокол розгляду тендерних пропозицій був складений та оприлюднений в електронній системі закупівель 16 грудня 2020 року. Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, що був оприлюднений 03.02.2021 містить наступні зобов’язання Держаудитслужби щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом здійснення розгляду тендерних пропозицій з дотриманням вимог Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. Відповідно до абзацу третього частини першої статті 28 Закону у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції. Відповідно до частини дванадцятої статті 29 Закону якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій. У своєму рішенні Постійно діюча адміністративна колегія АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №16099-р/пк-пз від 26.08.2020 зазначає, що Законом не передбачене відхилення замовником після проведення аукціону пропозиції учасника процедури закупівлі, зокрема, у разі, якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини третьої статті 10 Закону. Відповідно до рішення Херсонського окружного адміністративного суду від 12 лютого 2020 року у справі № 540/2200/19, зазначивши в висновку про необхідність усунути порушення законодавства в сфері публічних закупівель, Держаудитслужба повинна конкретизувати, яких саме заходів має вжити замовник, визначити чіткий спосіб усунення виявлених під час моніторингу порушень. Суд зазначає, що можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі замовника для усунення порушень. Спонукання замовника самостійно визначити на підставі невизначених норм, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, в свою чергу, може призвести до нового можливого порушення замовником чинного законодавства. Зазначене є порушенням вимог закону в частині змісту висновку як акту індивідуальної дії. Суд зазначає, що зобов`язальний характер вимоги щодо усунення правопорушення свідчить про встановлення цього порушення, так і визначення імперативного обов`язкового способу його усунення. Аналогічна правова позиція міститься у постанові Верховного Суду України від 10 грудня 2019 року у справі №160/9513/18. Позиція Верховного Суду України полягає в тому, що на Держаудитслужбу покладено обов`язок по здійсненню моніторингу за проведенням публічних закупівель та вжиття заходів по усуненню суб`єктами, що такі закупівлі здійснюють, виявлених порушень. Висновок, який є індивідуально-правовим актом та породжує права і обов`язки для замовника, полягає в тому, щоб "усунути виявлені порушення", встановлені Держаудитслужбою, та повинен відповідати критеріям, встановленим частиною другою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України. Зазначивши в висновку про необхідність "усунути порушення законодавства в сфері публічних закупівель", Держаудитслужба повинна конкретизувавати яких саме заходів має вжити замовник, визначити спосіб усунення виявлених під час моніторингу порушень, щоб відповідати вимозі про чіткість та визначеність. Суд зазначає, що можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі замовника для усунення порушень. Спонукання замовника самостійно визначити на підставі невизначених норм, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, в свою чергу, може призвести до нового можливого порушення замовником чинного законодавства. Зазначене є порушенням вимог закону в частині змісту висновку як акту індивідуальної дії. Суд визнає, що зобов`язальний характер вимоги щодо усунення правопорушення свідчить про встановлення цього порушення, так і визначення імперативного обов`язкового способу його усунення. Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення суб`єктом владних повноважень конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття. Відповідно до вищевказаного, замовник здійснив розгляд тендерних пропозицій з дотриманням вимог Закону та усунув порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладені у висновку.
2021-02-10 17:20:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (в частині відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками (частина шістнадцята статті 29 Закону))
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 43493483 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна, Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
Дочірнє підприємство “Львівський облавтодор” Відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України” | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІТЛЕС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 грудня 2020 20:01
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 грудня 2020 19:59
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 грудня 2020 18:15
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД СЕРВІС ГРУП" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 грудня 2020 15:45
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 грудня 2020 12:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
Дочірнє підприємство “Львівський облавтодор” Відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України” |
61 958 000,00
UAH з ПДВ
|
5 857 140,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 4 099 998 | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" |
45 000 000,00
UAH з ПДВ
|
5 857 114,28
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 4 099 980 | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" |
105 350 100,00
UAH з ПДВ
|
105 350 100,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 73 745 070 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" #41037833 |
Рішення скасоване |
5 857 114,28
UAH з ПДВ
|
28 січня 2021 13:15
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 25 грудня 2020 00:00
|
Дочірнє підприємство “Львівський облавтодор” Відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України” #31978981 |
Рішення скасоване |
5 857 140,00
UAH з ПДВ
|
28 січня 2021 13:15
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 31 грудня 2020 00:00
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" #42844920 |
Рішення скасоване |
105 350 100,00
UAH з ПДВ
|
28 січня 2021 13:15
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" #41037833 |
Відхилено |
5 857 114,28
UAH з ПДВ
|
01 лютого 2021 09:43
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 30 січня 2021 00:00
|
Дочірнє підприємство “Львівський облавтодор” Відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України” #31978981 |
Переможець |
5 857 140,00
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2021 15:10
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 03 лютого 2021 00:00
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 03 лютого 2021 15:10
Учасник | Пропозиція | Документи |
Дочірнє підприємство “Львівський облавтодор” Відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України” #31978981 |
5 857 140,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2021 12:52
|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2021 11:31
|
ДУ 4 14-02.21.PDF | зміни до договору |
14 липня 2021 11:27
|
Електронний підпис | укладений |
18 червня 2021 12:06
|
ДУ 3 14-02.21.PDF | зміни до договору |
18 червня 2021 11:54
|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2021 15:33
|
ДУ 2 14-02.21.PDF | зміни до договору |
15 березня 2021 15:30
|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2021 15:57
|
ДУ 1 14-02.21.PDF | зміни до договору |
25 лютого 2021 15:54
|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2021 15:39
|
Договір 14-02/21 | укладений |
25 лютого 2021 15:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Вилучення з Договору п.3.4 |
Номер договору про закупівлю: | 14-02/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти Графік надання послуг в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 14-02/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 14-02/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 14-02/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |