Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
"Капітальний ремонт системи медичного газозабезпечення ( кисень) КНП Рудківська лікарня Рудківської міської ради по вул. Шевченка ,15а в м. Рудки, Самбірського р-ну, Львівської області"
Очікувана вартість
279 769,08 UAH
UA-2020-11-09-002162-a 6934024d47e04450821276a4476bf36f
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Компій Андрій Васильович

+380322444135 kplortn@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Львівської обласної ради "Технічний нагляд"
Код ЄДРПОУ: 35563257
Місцезнаходження: 79005, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Чайковського, 17
Контактна особа: Компій Андрій Васильович
+380322444135
kplortn@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Роботи повинні бути виконанні з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду робіт, матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам ДСТУ Д.1.1-2013, іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, проектній документації та умовам Договору. Кінцевий бенефіціарний власник БАДЕЦЬКИЙ МИХАЙЛО ОСИПОВИЧ
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
"Капітальний ремонт системи медичного газозабезпечення ( кисень) КНП Рудківська лікарня Рудківської міської ради по вул. Шевченка ,15а в м. Рудки, Самбірського р-ну, Львівської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81440, Україна, Львівська область, м. Рудки, вул. Шевченка, 15а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

09 листопада 2020 16:29
Електронний підпис
09 листопада 2020 16:29
Електронний підпис
09 листопада 2020 16:24
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Оском"
#34878121
Переможець 279 769,08
UAH з ПДВ
09 листопада 2020 16:42

Документи

09 листопада 2020 16:42
Електронний підпис
09 листопада 2020 16:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 16:47
підписаний контракт укладений
09 листопада 2020 16:46
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2021 15:07
додаткова угода.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 14:13
додаткова угода.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 11:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони погодились внести зміни до договору
Номер договору про закупівлю: 2/11-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони погодились внести зміни до договору
Номер договору про закупівлю: 2/11-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 279 769,08
UAH (в тому числі ПДВ 46 628,18 UAH)