Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (574,8 км) (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Operational maintenance and current minor repair of public roads of local significance in Lviv region (574,8 km) (DK 021: 2015: 45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
Очікувана вартість
83 925 310,00 UAH
UA-2020-11-09-002089-b 0c66dc94d10a4703bc9b4703d656f39a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макаревич Марія Романівна

+380322999141 lodatenderdorogy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 43493483
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18
Контактна особа: Макаревич Марія Романівна
+380322999141
lodatenderdorogy@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Department of Road Economy of Lviv Regional State Administration
National ID: 43493483
Contact point: Makarevych Mariia
+380322999141
lodatenderdorogy@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 листопада 2020 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2020 09:00
Початок аукціону: 22 грудня 2020 12:41
Очікувана вартість: 83 925 310,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 419 626,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 419626 UAH
Publication date: 09 листопада 2020 16:21
Enquiries until: 30 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 06 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 грудня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 83 925 310 UAH including VAT
Minimal lowering step: 419 627 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Місцезнаходження Замовника: 79008, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18. Категорія замовника Департаменту дорожнього господарства Львівській обласної державної адміністрації – відповідно до п.1 ч.4. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020р. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська.2. Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі оригіналу безумовної та безвідкличної банківської гарантії (у вигляді електронного документу з накладеним електронним цифровим підписом/ кваліфікованим електронним підписом, який є доступним для перегляду та перевірки без необхідності використання окремого програмного продукту), що має містити ствердження про виконання зобов’язань щодо сплати відповідних коштів замовнику (р/р UA 37 820172 0355149009088057620 у ДКСУ у м.Київ, МФО – 820172, ЄДРПОУ 43493483) у випадках, передбачених у частині третій статті 25 Закону. Банківська гарантія, сформульована іншим чином, призведе до відхилення тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває на стадії ліквідації. Крім того банківська гарантія повинна бути безумовною та безвідкличною, обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та її номеру на вебпорталі Уповноваженого органу. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить – 419 626,00 (чотириста дев’ятнадцять тисяч шістсот двадцять шість). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції. В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції покладаються на учасника. Тендерна пропозиція, що не містить підтвердження надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, відхиляється замовником 3. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою цієї статті.
Розгорнути Згорнути
1.Location of the Customer: 79008, Ukraine, Lviv region, Lviv, street V. Vynnychenko, 18. Customer category: the Department of Roads of the Lviv Regional State Administration - in accordance with paragraph 1 part 4. Art. 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" in the new edition of 19.04.2020. The language in which tender proposals should be prepared is Ukrainian.2. The Customer requires the provision of a tender offer in the form of an original unconditional and irrevocable bank guarantee (in the form of an electronic document with an electronic digital signature / a qualified electronic signature, which is available for viewing and verification without the need for a separate software product). Obligations to pay the relevant funds to the customer (r / r UA 37 820172 0355149009088057620 in the SCSU in Kyiv, MFI - 820172, USREOU 43493483) in the cases provided for in part three of Article 25 of the Law. A bank guarantee, formulated in another way, will lead to the rejection of the tender offer. The bank guarantee must be issued by a bank that has the appropriate license to provide banking services and is not in the process of liquidation. In addition, the bank guarantee must be unconditional and irrevocable, it must contain details of the name of the purchase and its number on the web portal of the Authorized Body. The amount of security of the tender offer is - 419 626 (four hundred nineteen thousand six hundred twenty-six) UAH 00. The term of securing the tender offer must be not less than the term of validity of the tender offer. In case of prolongation of the term of the tender offer, the term of the tender offer guarantee must be extended by the bidder for the corresponding term. All costs associated with securing the tender offer shall be borne by the bidder. The tender offer, which does not contain confirmation of the tender security provided by the bidder, is rejected by the customer. 3. The tender guarantee shall be returned to the bidder in case of: - expiration of the tender offer and security of the tender offer specified in the tender documentation; - concluding a procurement contract with the bidder who became the winner of the procurement procedure (except for the negotiated procurement procedure); - withdrawal of the tender offer before the deadline for its submission; - termination of the tender in case of non-conclusion of the procurement contract with any of the participants who submitted tender proposals / proposals. The tender guarantee of the offer is not returned in the case of: - withdrawal of the tender offer by the bidder after the deadline for its submission, but before the expiration of the period during which the tender proposals are considered valid; - non-signing of the procurement contract by the bidder who became the winner of the tender; - failure of the winner to provide the procurement procedure (except for the negotiated procurement procedure) within the period specified in part six of Article 17 of this Law, documents confirming the absence of grounds established by Article 17 of this Law; - failure of the winner of the procurement procedure (except for the negotiated procurement procedure) to ensure the implementation of the procurement contract after receiving notification of the intention to enter into a procurement contract, if the provision of such security is provided by the tender documentation. Upon the request of the bidder who has been provided with the tender offer, the customer shall notify the institution that issued the guarantee to such bidder of the grounds for returning the tender security within five days from the date of one of the grounds specified in part four of this article.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (574,8 км) (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (Державний бюджет України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Operational maintenance and current minor repair of public roads of local significance in Lviv region (574,8 km) (DK 021: 2015: 45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces) (State Budget of Ukraine)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Банківські 30
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок: 30%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок учасника від 10 176 111,15 грн. до 10 376 111,15 грн.: 30%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок учасника від 10 376 111,16 грн до 10 576 111,16 грн: 25%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок учасника від 10 576 111,17 грн. до 10 776 111,17 грн.: 20%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок учасника від 10 776 111,18 грн. до 10 976 111,18 грн.: 15%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок учасника від 10 976 111,19 грн. до 11 176 111,19 грн.: 10%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок учасника від 11 176 111,20 грн. до 11 376 111,20 грн.: 5%
.: 0%
09 листопада 2020 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2020 16:21
ТД ЕУ 574_8.pdf
09 листопада 2020 16:21
ПД ЕУ 574_8.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-31-000029 ● 0601967724c3436cb43d12937c471941
  • Статус: завершено ● Дата: 27 липня 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 грудня 2020 12:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


30.12.2020 № 377

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 30.12.2020 № 377


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17 UA-2020-11-09-002089-b 09.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Лілія КРИВОНОС

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-05 16:57:26

Про надання пояснень

межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з Експлуатаційного утримання та поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (574,8 км) (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (Державний бюджет України) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-09-002089-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-12 20:40:19

Пояснення ДАСУ

На Ваш запит про надання пояснення від 05.01.2021 року в межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з Експлуатаційного утримання та поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (574,8 км) (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (Державний бюджет України) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-09-002089-b) Департамент дорожнього господарства Львівської обласної адміністрації повідомляє наступне.
Технічні та якісні характеристики підготовлені відповідно до СОУ 42.1-37641918-105:2013 «Класифікація робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» у вигляді Технічного завдання з переліком послуг/робіт при здійсненні експлуатаційного утримання та поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (574,8 км).
Згідно СОУ 45.2-00018112-065:2013 «Норми фінансових витрат на поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування та мостів на них» норми фінансових витрат на один кілометр мережі автомобільних доріг загального користування місцевого значення розраховуються з урахуванням географічних, гідрологічних умов регіонів, конструктивних та експлуатаційних характеристик автомобільних доріг за допомогою коефіцієнтів приведення до умовного кілометра СОУ 45.2-00018112-065:2013. Базова вартість поточного ремонту та експлуатаційного утримання одного умовного кілометра мережі автомобільних доріг загального користування визначається на основі періодичності обсягів та вартості окремих видів робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання, які повинні виконуватись на одному умовному кілометрі мережі доріг протягом року.
Згідно розрахунку наведеного в СОУ 45.2-00018112-065:2013 «Норми фінансових витрат на поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування та мостів на них», мінімальна вартість поточного дрібного ремонту та експлуатаційного утримання 1 кілометру мережі автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Львівській області становить 105,717 тис. гривень. Протяжність автомобільних доріг місцевого значення у Львівській області становить 6506,7 км. 6506,5 км х 105,717 тис грн = 687 868,804 тис грн – необхідна мінімальна нормативна потреба коштів на поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автодоріг місцевого значення на рік.
Отже, потреба на поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення становить 687 868,804 тис. гривень на рік.
Відповідно до плану бюджетної програми 3131090 «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах» для Львівської області згідно проекту Закону України «Про державний бюджет» від 14.09.2020р. на реалізацію заходів із будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах планується передбачити кошти на 2021 рік у сумі 1 051 191,60 тис. гривень та на 2022 рік – 1 132 292,30 тис. гривень.
Враховуючи обмежений плановий ліміт фінансування на реалізацію заходів з будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, за рахунок згаданої субвенції, заплановано передбачити мінімальну потребу коштів на 2021 рік у сумі 450 000,00 тис. гривень та на 2022 рік – 500 000,00 тис. гривень для розрахунку очікуваної вартості процедур закупівель з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого користування. Планова очікувана вартість для належного забезпечення експлуатаційного утримання протягом двох років за процедурою закупівлі: «Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (574,8 км) (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» визначена шляхом пропорційного розподілу коштів відповідно до протяжності автомобільних доріг загального користування місцевого значення.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 23 січня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 грудня 2020
UA-2020-11-09-002089-b0c66dc94d10a4703bc9b4703d656f39a
Найменування: Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 43493483
Місцезнаходження: 79008, Україна, Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18
Учасник Документи Рішення Додатково
ПП Рома Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Дочірнє підприємство “Львівський облавтодор” Відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України” Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД СЕРВІС ГРУП" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 грудня 2020 15:52

Документи

Публічні документи

09 грудня 2020 16:05
Електронний підпис
09 грудня 2020 16:05
Електронний підпис
09 грудня 2020 16:02
Свідоцтво рейтинг.zip
09 грудня 2020 16:02
П_дтвердження.zip
09 грудня 2020 16:02
Nakaz_Davydchuk.zip
09 грудня 2020 16:02
Dovirenist_Davydchuk.zip
09 грудня 2020 16:02
Bank_licenzia.zip
09 грудня 2020 16:02
170_18_92_419 626.zip
09 грудня 2020 16:02
7.3. Сертифікат ISO 9001.pdf
09 грудня 2020 16:02
2 Додаток 2 ст17.pdf
09 грудня 2020 16:02
1.16. Лист відгук.pdf
09 грудня 2020 16:02
1.15. КБ-3.pdf
09 грудня 2020 16:02
1.14. КБ-2.pdf
09 грудня 2020 16:02
1.11 копії наказів.pdf
09 грудня 2020 16:02
1.8 Листи ФОП Демчина.pdf

Документи

Публічні документи

09 грудня 2020 20:24
Електронний підпис
09 грудня 2020 20:24
Електронний підпис
09 грудня 2020 20:22
4. Банківська гарантія.7z
09 грудня 2020 20:22
1.2.15. Дорожні робітники.pdf
09 грудня 2020 20:22
1.2.12. Машиністи фрези.pdf
09 грудня 2020 20:22
1.2.11. Машиністи ДТМ.pdf
09 грудня 2020 20:22
1.2.10. Машиністи котка.pdf
09 грудня 2020 20:22
1.2.4. Машиністи крана.pdf
09 грудня 2020 20:22
1.2.3. Трактористи.pdf
09 грудня 2020 20:22
1.2.2. Водії.pdf
09 грудня 2020 20:22
1.2.1. ІТР.pdf

Документи

Публічні документи

31 грудня 2020 11:01
Електронний підпис
31 грудня 2020 11:01
Електронний підпис
28 грудня 2020 13:48
Електронний підпис
28 грудня 2020 13:48
Електронний підпис
24 грудня 2020 15:59
Електронний підпис
24 грудня 2020 15:59
Електронний підпис
09 грудня 2020 20:36
Електронний підпис
09 грудня 2020 20:36
Електронний підпис
09 грудня 2020 20:35
6 Стаття 17.pdf
09 грудня 2020 20:35
9 Інші.pdf
09 грудня 2020 20:35
10 Статут.pdf
09 грудня 2020 20:35
11 Витяг з ПДВ.pdf
09 грудня 2020 20:35
12 Ситник Т.І..pdf
09 грудня 2020 20:35
13 Проект договору.pdf
09 грудня 2020 20:34
201272_19_5_65_419 626.zip
09 грудня 2020 20:34
Bank_licenzia (1).zip
09 грудня 2020 20:34
Dovirenist_Davydchuk (1).zip
09 грудня 2020 20:34
Nakaz_Davydchuk (1).zip
09 грудня 2020 20:34
П_дтвердження (2).zip
09 грудня 2020 20:34
8 Технічні.pdf
09 грудня 2020 20:31
1 Техніка.pdf
09 грудня 2020 20:31
1.1 Техпаспорти.pdf
09 грудня 2020 20:31
1.2 Договір Уніпром.pdf
09 грудня 2020 20:31
2 АБЗ.pdf
09 грудня 2020 20:30
2.1 Атестат.pdf
09 грудня 2020 20:30
3 Бази.pdf
09 грудня 2020 20:30
4 Працівники.pdf
09 грудня 2020 20:30
4.1 Працівники 1.pdf
09 грудня 2020 20:30
4.2 Працівники 2.pdf
09 грудня 2020 20:30
4.3 Працівники 3.pdf
09 грудня 2020 20:30
4.4 Працівники 4.pdf
09 грудня 2020 20:29
5 Досвід.pdf
09 грудня 2020 20:29
5.1 Договір 79.pdf
09 грудня 2020 20:29
5.2 Договір 83.pdf
09 грудня 2020 20:29
5.3 Акти 79.pdf
09 грудня 2020 20:29
5.4 Акти 83.pdf
09 грудня 2020 20:29
5.5 Лист-відгук 79.pdf
09 грудня 2020 20:29
5.6 Лист-відгук 83.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей затверджене рішенням тендерного комітету від 11.12.2020 року протокол № 361 1. Перелік виявлених невідповідностей: - Учасником в складі тендерної пропозиції документально не підтверджено наявність електростанції пересувної, автомату зварювального, компресора пересувного, кущоріза, машини поливально-мийної, машини дорожньо-ремонтної. В довідці про наявність вих. №47 від 09.12.2020 р. учасником не зазначено у кого орендується обладнання або ким надаються послуги, не зазначено країну виробника машин, механізмів, техніки, а саме: пункти 1,3,4,6,8,9,11,12,13,14,15,19,22,23,24,25,26,27,28,32,33,34, не зазначено року випуску котка дорожнього самохідного (вібраційного) та марка екскаватора-навантажувача не відповідає підтверджуючим документам. Учасником в складі тендерної пропозиції не надано документальне підтвердження наявності власного обладнання, зокрема бухгалтерської довідки, не надано документального підтвердження відповідно до вимог тендерної документації наявності фрези дорожньої, котка дорожнього самохідного (вібраційного) . Не надано листа-підтвердження від орендодавця/надавача послуг, зокрема ТзОВ «ХІМІЯ ПАРК», ДП «ДерждорНДІ», ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР», ТОВ «НВП «ДОРТЕК», ТОВ «Сервіс-Буд Україна», ТОВ «ДОБРОБУДСТРОЙ-МАГІСТРАЛЬ», ДП «ШРБУ №100» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України», . - Учасником в складі тендерної пропозиції не надано листа-підтвердження від виробника асфальтобетону про можливість постачання учаснику асфальтобетону для надання послуг за предметом закупівлі протягом усього періоду надання послуг; - Учасником в довідці вих. № 48 від 09.12.2020 р. не зазначено у кого орендовані спеціальні виробничі бази, не подано листа-підтвердження від орендодавця щодо не заперечення використання спеціалізованих виробничих баз для надання послуг учасником за предметом закупівлі; - Учасником в складі пропозиції не подано та документально не підтверджено наявність усіх працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі; - Учасником в довідці вих. № 50 від 09.12.2020 р. не подано інформацію щодо обсягу наданих послуг за договорами зазначеними в п. 3,4. Інформація у довідці вих. № 50 від 09.12.2020 р не відповідає підтверджуючим документам, а саме: Актам приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідкам про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3). Листи-відгуки від контрагента (замовника) щодо якості надання послуг/виконання робіт по аналогічному договору не відповідають вимогам тендерної документації. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі, наступними інформацією та документами: Довідкою за підписом керівника або іншої уповноваженої особи учасника згідно форми, що встановлена Таблицею 1. *Учасник включає в Довідку машини, механізми та техніку, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі відповідно до технології надання послуг, вимог Технічної специфікації (Додаток 3) з дотриманням діючих норм і правил, а саме автомобіль бортовий, автомобіль-самоскид, трактор, кран, навантажувач, електростанція пересувна, автомат зварювальний, компресор пересувний, екскаватор, бульдозер, кущоріз, автогудронатор, автогрейдер, коток, установка для обробки тріщин, машина дорожня комбінована, дорожня фреза, снігоочисник, машина для очищення і розподілення протиожиледних матеріалів, машина поливально-мийна, машина дорожньо-ремонтна, асфальтоукладальник. Окрім вищезазначеного обладнання, учасник може включати до довідки й інші машини, механізми та техніку. **Для документального підтвердження наявності власних машин, механізмів та техніки, учасник в складі тендерної пропозиції надає за підписом керівника та/або головного бухгалтера, та/або бухгалтера, бухгалтерську довідку про знаходження основних засобів (машин, механізмів та техніки, які вказані учасником в довідці), на балансі підприємства та свідоцтва про реєстрацію авто (технічні паспорти) на вищевказані дорожньо-будівельні машини та механізми. ***У разі оренди/лізингу/надання послуг машин, механізмів та техніки, учасник в складі тендерної пропозиції надає чинний договір оренди/лізингу/надання послуг тощо та свідоцтва про реєстрацію авто (технічні паспорти) на кожну одиницю, вказану учасником в довідці. Також учасником в складі тендерної пропозиції надається оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для надання послуг учасником за предметом закупівлі; - відповідно до пункту 1.2. Додатку 1 до тендерної документації учасник підтверджує наявність у разі якщо учасник не буде залучати для надання послуг за предметом закупівлі власного(их) та/або орендованого(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), такий учасник в складі тендерної пропозиції надає: - чинний(і) договір(и) з виробником(ами) асфальтобетону; - лист(и) - підтвердження від виробника(ів) асфальтобетону про можливість постачання учаснику асфальтобетону необхідного виду (крупнозернистий та/або дрібнозернистий та/або ЩМА) та в потрібній кількості для надання послуг за предметом закупівлі протягом усього періоду надання послуг; - копію атестату виробництва, що виданий компетентним органом та дійсний на дату його подання; - відповідно до п.1.3 Додатку 1 до тендерної документації учасник підтверджує наявність власної та/або орендованої матеріально-технічної бази (спеціалізованих виробничих баз) для надання послуг згідно предмету закупівлі шляхом включення в довідку спеціалізованих виробничих баз, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі відповідно до технології надання послуг, вимог Технічної специфікації (Додаток 3) з дотриманням діючих норм і правил, а саме: бітум база, піскобаза, соляний склад, ремонтна майстерня, що розташовані на території Львівської області згідно предмету закупівлі. У разі оренди/лізингу/надання послуг спеціалізованих виробничих баз, що відображені учасником в Довідці, учасник в складі тендерної пропозиції надає копії чинних договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо, на спеціалізовану виробничу базу, вказану учасником в Довідці, завіреними підписом учасника та контрагента за договором. Також учасником в складі тендерної пропозиції надається оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання спеціалізованих виробничих баз для надання послуг учасником за предметом закупівлі. - відповідно до пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі, наступними інформацією та документами: 2.1 Довідкою за підписом керівника чи іншої уповноваженої особи учасника згідно форми, що встановлена Таблицею 4. Учасник включає в довідку працівників, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі відповідно до Технічної специфікації (Додаток 3) з дотриманням діючих норм і правил, а саме: інженер, виконроб, майстер, водії механізмів (механізатори), що вказані в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які є необхідними для надання послуг згідно предмету закупівлі (п. 1.1. Додатку 1 до Тендерної документації) з розрахунку один водій на один механізм, дорожні робітники в кількості не менше п’яти осіб та інші працівники, які є необхідними для надання послуг згідно предмету закупівлі. Для документального підтвердження наявності в учасника працівників та інформації, зазначеної в довідці, такий учасник подає в складі тендерної пропозиції копії наказів про призначення та/або копії інших документів, що підтверджують наявність в учасника працівників та інформацію, зазначену в довідці, на кожну особу, зазначену ним в довідці; - відповідно до пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність досвіду виконання ним аналогічного договору наступними інформацією та документами: 3.1 Довідкою за підписом керівника чи іншої уповноваженої особи учасника згідно форми, що встановлена Таблицею 5. До довідки включається інформація про аналогічний договір, надання послуг/виконання робіт по якому здійснювалось протягом 2016 – 2020 років та документально підтверджується учасником в складі тендерної пропозиції оригіналом договору, інформація по якому вказана учасником в довідці. **Сума виконання договору, що вказана учасником в довідці, документально підтверджується ним в складі тендерної пропозиції оригіналом підписаної контрагентом (замовником) Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3). ***Учасник вказує в таблиці обсяг виконаних робіт в рамках одного чи декількох договорів, за умови, що роботи виконувались протягом 2016 - 2020 років та документально підтверджує його в складі тендерної пропозиції оригіналами підписаних контрагентом (замовником) Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в). 3.2 Оригіналом позитивного листа-відгуку від контрагента (замовника) щодо якості надання послуг/виконання робіт по аналогічному договору, зазначеному учасником в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору. Лист-відгук повинен містити інформацію щодо якості надання послуг/виконання робіт за аналогічним договором, номер та дату договору, предмет договору, номер телефону та ПІБ посадової особи, яка може підтвердити вказану інформацію, а також містити вихідний номер та дату видачі (не раніше ніж за два місяці до дати подання тендерних пропозицій). Відгуки повинні бути надані від усіх контрагентів (замовників), які вказані учасником в довідці. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати скориговану довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі та документально підтвердити наявність залученого обладнання відповідно до вимог тендерної документації; - надати лист-підтвердження від виробника асфальтобетону про можливість постачання учаснику асфальтобетону для надання послуг за предметом закупівлі протягом усього періоду надання послуг відповідно до вимог тендерної документації; - надати скориговану довідку про наявність власної та/або орендованої матеріально-технічної бази (спеціалізованих виробничих баз) для надання послуг згідно предмету закупівлі та подати лист-підтвердження від орендодавця щодо не заперечення використання спеціалізованих виробничих баз для надання послуг учасником за предметом закупівлі відповідно до вимог тендерної документації; - надати скориговану довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі та документально підтвердити наявність усіх працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі відповідно до вимог тендерної документації; - надати скориговану довідку та документально підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору відповідно до вимог тендерної документації.

Документи

Публічні документи

10 грудня 2020 08:50
5_КБ-3_КБ2В__532Т-19 - Т-10-01_.pdf
10 грудня 2020 08:50
2_Договір _ХІМІЯ ПАРК_.pdf
10 грудня 2020 08:50
5_Кб3-КБ2в__52М-19 - Гном_.pdf
10 грудня 2020 08:50
2_Техпаспорта 2.pdf
10 грудня 2020 08:50
6_Договір _база_ 2.pdf
10 грудня 2020 08:50
8_Документи на тендер.pdf
10 грудня 2020 08:50
5_КБ3+КБ2в__55Д-18 - КОДУ_.pdf
10 грудня 2020 08:50
4_Відгук 2.pdf
10 грудня 2020 08:50
2_Договір _JCB 3C_.pdf
10 грудня 2020 08:50
6_Договір _база_ 1.pdf
10 грудня 2020 08:50
2_Контракт _Фреза_.pdf
10 грудня 2020 08:50
4_Відгук 1.pdf
10 грудня 2020 08:50
5_КБ-3_КБ2В__513Р-19 - Р-01_.pdf
10 грудня 2020 08:50
2_Договір оренди _кран_.pdf
10 грудня 2020 08:50
2_Техпаспорта 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Рома

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Дочірнє підприємство “Львівський облавтодор” Відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України”

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД СЕРВІС ГРУП"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 грудня 2020 13:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
Дочірнє підприємство “Львівський облавтодор” Відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України” 62 903 000,00
UAH з ПДВ
50 785 714,28
UAH з ПДВ
1.4285714286 35 550 000 Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 62 218 754,00
UAH з ПДВ
61 799 127,44
UAH з ПДВ
1.4285714286 43 259 389.21 Документи
ПП Рома 71 336 514,00
UAH з ПДВ
71 336 514,00
UAH з ПДВ
1.0714285714 66 580 746.40 Документи

Публічні документи

31 грудня 2020 11:01
Електронний підпис
31 грудня 2020 11:01
Електронний підпис
28 грудня 2020 13:48
Електронний підпис
28 грудня 2020 13:48
Електронний підпис
24 грудня 2020 15:59
Електронний підпис
24 грудня 2020 15:59
Електронний підпис
09 грудня 2020 20:36
Електронний підпис
09 грудня 2020 20:36
Електронний підпис
09 грудня 2020 20:35
6 Стаття 17.pdf
09 грудня 2020 20:35
9 Інші.pdf
09 грудня 2020 20:35
10 Статут.pdf
09 грудня 2020 20:35
11 Витяг з ПДВ.pdf
09 грудня 2020 20:35
12 Ситник Т.І..pdf
09 грудня 2020 20:35
13 Проект договору.pdf
09 грудня 2020 20:34
201272_19_5_65_419 626.zip
09 грудня 2020 20:34
Bank_licenzia (1).zip
09 грудня 2020 20:34
Dovirenist_Davydchuk (1).zip
09 грудня 2020 20:34
Nakaz_Davydchuk (1).zip
09 грудня 2020 20:34
П_дтвердження (2).zip
09 грудня 2020 20:34
8 Технічні.pdf
09 грудня 2020 20:31
1 Техніка.pdf
09 грудня 2020 20:31
1.1 Техпаспорти.pdf
09 грудня 2020 20:31
1.2 Договір Уніпром.pdf
09 грудня 2020 20:31
2 АБЗ.pdf
09 грудня 2020 20:30
2.1 Атестат.pdf
09 грудня 2020 20:30
3 Бази.pdf
09 грудня 2020 20:30
4 Працівники.pdf
09 грудня 2020 20:30
4.1 Працівники 1.pdf
09 грудня 2020 20:30
4.2 Працівники 2.pdf
09 грудня 2020 20:30
4.3 Працівники 3.pdf
09 грудня 2020 20:30
4.4 Працівники 4.pdf
09 грудня 2020 20:29
5 Досвід.pdf
09 грудня 2020 20:29
5.1 Договір 79.pdf
09 грудня 2020 20:29
5.2 Договір 83.pdf
09 грудня 2020 20:29
5.3 Акти 79.pdf
09 грудня 2020 20:29
5.4 Акти 83.pdf
09 грудня 2020 20:29
5.5 Лист-відгук 79.pdf
09 грудня 2020 20:29
5.6 Лист-відгук 83.pdf

Публічні документи

09 грудня 2020 20:24
Електронний підпис
09 грудня 2020 20:24
Електронний підпис
09 грудня 2020 20:22
4. Банківська гарантія.7z
09 грудня 2020 20:22
1.2.15. Дорожні робітники.pdf
09 грудня 2020 20:22
1.2.12. Машиністи фрези.pdf
09 грудня 2020 20:22
1.2.11. Машиністи ДТМ.pdf
09 грудня 2020 20:22
1.2.10. Машиністи котка.pdf
09 грудня 2020 20:22
1.2.4. Машиністи крана.pdf
09 грудня 2020 20:22
1.2.3. Трактористи.pdf
09 грудня 2020 20:22
1.2.2. Водії.pdf
09 грудня 2020 20:22
1.2.1. ІТР.pdf

Публічні документи

09 грудня 2020 16:05
Електронний підпис
09 грудня 2020 16:05
Електронний підпис
09 грудня 2020 16:02
Свідоцтво рейтинг.zip
09 грудня 2020 16:02
П_дтвердження.zip
09 грудня 2020 16:02
Nakaz_Davydchuk.zip
09 грудня 2020 16:02
Dovirenist_Davydchuk.zip
09 грудня 2020 16:02
Bank_licenzia.zip
09 грудня 2020 16:02
170_18_92_419 626.zip
09 грудня 2020 16:02
7.3. Сертифікат ISO 9001.pdf
09 грудня 2020 16:02
2 Додаток 2 ст17.pdf
09 грудня 2020 16:02
1.16. Лист відгук.pdf
09 грудня 2020 16:02
1.15. КБ-3.pdf
09 грудня 2020 16:02
1.14. КБ-2.pdf
09 грудня 2020 16:02
1.11 копії наказів.pdf
09 грудня 2020 16:02
1.8 Листи ФОП Демчина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Дочірнє підприємство “Львівський облавтодор” Відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України”

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ПП Рома

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Дочірнє підприємство “Львівський облавтодор” Відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України”
#31978981
Переможець 50 785 714,28
UAH з ПДВ
22 грудня 2020 19:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 грудня 2020 19:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Дочірнє підприємство “Львівський облавтодор” Відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України”
#31978981
50 785 714,28
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2021 15:15
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2021 09:34
ДУ_8 09-02.21.PDF зміни до договору
21 жовтня 2021 09:17
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2021 15:55
ДУ 7 09-02.21.PDF зміни до договору
18 жовтня 2021 15:49
Електронний підпис укладений
13 вересня 2021 10:30
ДУ 6 09-02.21.PDF зміни до договору
13 вересня 2021 10:29
Електронний підпис укладений
08 вересня 2021 10:05
ДУ 5 9-02.21.PDF зміни до договору
08 вересня 2021 09:51
Електронний підпис укладений
17 серпня 2021 14:46
ДУ 4 09-02.21.PDF зміни до договору
17 серпня 2021 14:44
Електронний підпис укладений
14 липня 2021 12:49
ДУ 3 _ 09-02.21.PDF зміни до договору
14 липня 2021 12:12
Електронний підпис укладений
15 березня 2021 15:06
ДУ 2 09-02.21.PDF зміни до договору
15 березня 2021 15:01
Електронний підпис укладений
25 лютого 2021 14:34
ДУ 1 09-02.21.PDF зміни до договору
25 лютого 2021 14:31
Електронний підпис укладений
22 лютого 2021 16:46
Договір 09-02/21 укладений
22 лютого 2021 15:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вилучення з Договору п.3.4
Номер договору про закупівлю: 09-02/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Графік надання послуг в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 09-02/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 09-02/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування в 2021 році.
Номер договору про закупівлю: 09-02/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування в 2021 році.
Номер договору про закупівлю: 09-02/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 09-02/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 09-02/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення графіку в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 09-02/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 лютого 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 5 451 548,40
UAH (в тому числі ПДВ 908 591,40 UAH)