Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 0000000000000000000000000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 0000000000000000000 обл., 00000000, 000000000000000000 |
Контактна особа: |
00000000000000000000000000000 0000000000000 00000000000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2020 15:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 листопада 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2020 14:12 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.0000000000000000 | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | payment-types.00000000000 | Календарні |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 листопада 2020 14:45 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
18 листопада 2020 09:11 |
00000000 |
16 листопада 2020 16:34 |
000000000000000000000000000 |
16 листопада 2020 16:34 |
00000000000000000000000000000000 |
11 листопада 2020 14:15 |
000000000000000000000000000 |
11 листопада 2020 14:15 |
000000000000000000000000000000000000000 |
27 листопада 2020 14:45 |
0000000000000000000000000000000000000000000
|
||||||
18 листопада 2020 09:11 |
00000000
|
||||||
16 листопада 2020 16:34 |
000000000000000000000000000
|
||||||
16 листопада 2020 16:34 |
00000000000000000000000000000000
|
||||||
11 листопада 2020 14:15 |
000000000000000000000000000
|
||||||
11 листопада 2020 14:15 |
000000000000000000000000000000000000000
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-20-000079 ● 7515e8f69e4f40ee8b6b410fadd70681
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 січня 2021 17:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.01.2021 № 18
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 20.01.2021 № 18
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
18 UA-2020-11-09-002004-a 09.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-27 10:05:13
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі №14 (їдальня) військового містечка №14 по вул. Суворова, 15 в м. Кам`янець-Подільський Хмельницької області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-09-002004-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Крім того, надати інформації та документи які підтверджують внесення ТОВ «СНВБ реставрація «Кам`янець» забезпечення виконання договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-27 16:41:43
Пояснення щодо прийняття рішень по закупівлі відкритих торгів «Капітальний ремонт будівлі №14 (їдальня) військового містечка №14 по вул. Суворова, 15 в м. Кам`янець-Подільський Хмельницької області» код національного класифікатора України ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» (Закупівля в електронній системі закупівель за номер ID: UA-2020-11-09-002004-a)
По суті питання відповідаємо наступне:
28.08.2020 року рапортом начальника проектно-кошторисної групи №1708, було проінформовано про необхідність внесення змін до річного плану закупівель у зв’язку із прийняттям Змін №5 до Плану будівництва, реконструкції та капітального ремонту об’єктів загальновійськового та спеціального призначення на 2020 рік (копія додається). Згідно даного Плану їдальня військового містечка №14/14 м. Кам`янець - Подільський Хмельницької області була включена до Плану на виконання проектних робіт та визначення на їх основі кошторисної вартості, тобто документів, які обгрунтовують технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість та пройдено експертизу проекту (копії додаються). Очікувана вартість закупівлі визначена згідно пункту 4 розділу 3 наказу №275 від 18.02.2020 року затвердженого Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (копія додається).
01.12.2020 року протоколом засідання тендерного комітету було визначено переможця ТОВ "СНВБ Реставрація "Кам`янець" з найбільш економічно вигідною пропозицією за результатами аукціону – 16 829 841,29 грн.. 04.12.2020 року на рахунок КЕВ м. Чернівці надійшло забезпечення виконання договору в сумі 420 746,33 грн. від ТОВ "СНВБ Реставрація "Кам`янець" (копія виписки ДКСУ та платіжного доручення додається). Договір №841 по об`єкту «Капітальний ремонт будівлі №14 (їдальня) військового містечка №14 по вул. Суворова, 15 в м. Кам`янець-Подільський Хмельницької області» укладено 15.12.2020 року (згідно пункту 6 Розділу 6 тендерної документації забезпечення виконання договору, надається Замовнику не пізніше дати укладання договору про закупівлю).
Додатки:
- копія витягу Змін №5 до Плану будівництва, реконструкції та капітального ремонту об’єктів загальновійськового та спеціального призначення на 2020 рік;
- копія витягу Змін №9 до Плану будівництва, реконструкції та капітального ремонту об’єктів загальновійськового та спеціального призначення на 2020 рік;
- копії зведеного кошторису, експертного звіту та наказу начальника КЕВ м. Чернівці про затвердження ПКД по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі №14 (їдальня) військового містечка №14 по вул. Суворова, 15 в м. Кам`янець-Подільський Хмельницької області»;
- копія наказу №275 від 18.02.2020 року;
- копія платіжного доручення та виписки з ДКСУ на суму 420 746,33 грн.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-02-16 16:59:27
Роз'яснення щодо висновку
Щодо надання роз’яснень по висновку
про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2020-11-09-002004-a
За результатами здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2020-11-09-002004-a, Державною аудиторською службою України було встановлено наступне:
«За результатами моніторингу установлено, що у пункті 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій прайс-листів та пропозицій від постачальників будівельних матеріалів, устаткування меблів з сертифікатами відповідності на запропоновані будівельні матеріали, устаткування. Також передбачив, що дотримання цієї умови є обов’язковою для визначення технічних характеристик матеріалів. Учасник ТОВ «СНВБ реставрація «Кам’янець» у складі тендерної пропозиції надав комерційну пропозицію (прайс-лист) ФОП Розум’як щодо постачання будівельних матеріалів, виробів і конструкцій від 26.11.2020. Однак, ТОВ «СНВБ реставрація «Кам’янець» у складі тендерної пропозиції не надав сертифікатів відповідності на запропоновані будівельні матеріали та устаткування, що будуть постачатись ФОП Розум’як, чим не підтвердив їх відповідність технічним характеристиками та, чим не дотримав вимог пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозиції ТОВ «СНВБ реставрація «Кам’янець», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації тендерної документації та уклав з ним Договір.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції переможця установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону».
Зазначаємо, що в складі тендерної пропозиції ТОВ «СНВБ реставрація «Кам’янець» наявні сертифікати відповідності на будівельні матеріали та обладнання в наступних документах: «70.Сертифікати част. 1», «71.Сертифікати част. 2», «72.Сертифікати част. 3», «73.Сертифікати част. 4», «74.Сертифікати част. 5», «75.Сертифікати част. 6», «76.Сертифікати част. 7», «77.Сертифікати част. 8», «78.Сертифікати част. 9», «79.Сертифікат част. 10», які були завантажені 26.11.2020 року.
Зважаючи на вищевикладене, просимо врахувати наявність зазначених сертифікатів в тендерній пропозиції ТОВ «СНВБ реставрація «Кам’янець» та надати детальні роз’яснення щодо порушень, визначених у висновку про результати моніторингу.
- 70.Сертифікати част. 1.pdf
- 74.Сертифікати част. 5.pdf
- 75.Сертифікати част. 6.pdf
- 76.Сертифікати част. 7.pdf
- 77.Сертифікати част. 8.pdf
- 71.Сертифікати част. 2.pdf
- 78.Сертифікати част. 9.pdf
- 72.Сертифікати част. 3.pdf
- 79.Сертифікат част. 10.pdf
- 73.Сертифікати част. 4.pdf
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | №640/5414/21 від 05 березня 2021 року |
Дата публікації: | 22 березня 2021 |
Документи:
22 березня 2021 09:58
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 листопада 2020 14:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
00000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
0000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
0000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
00000000000000000000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2020 11:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | укладений |
14 березня 2022 12:09
|
00000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
14 березня 2022 12:09
|
00000000 | укладений |
18 жовтня 2021 15:40
|
0000000000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
18 жовтня 2021 15:39
|
00000000 | укладений |
11 жовтня 2021 16:43
|
000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
11 жовтня 2021 16:42
|
00000000 | укладений |
05 серпня 2021 09:51
|
000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
05 серпня 2021 09:49
|
00000000 | укладений |
02 березня 2021 09:34
|
000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
02 березня 2021 09:32
|
00000000 | укладений |
15 грудня 2020 10:23
|
000000000000000000000000000 | зміни до договору |
15 грудня 2020 10:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 00000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 0000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 0000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |