Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ БД.1.1-1:2013 Реконструкція мережі вуличного освітлення по вул. Слов’янська, вул. І.Франка, вул. Садова, вул, 8 Березня, частини вул.Миру та вул. Туряниці в с. Концово Ужгородського району (ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи).
Очікувана вартість
408 900,00 UAH
UA-2020-11-09-001540-a cbc346e680f24f0691875c3d4aa1a5dc
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костик Людмила Михайлівна

+380312723386 vikinemes73@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Холмківська сільська рада Ужгородського району Закарпатської області
Код ЄДРПОУ: 22096259
Місцезнаходження: 89422, Україна , Закарпатська обл., Ужгородський район с Холмок, вул Свободи 50
Контактна особа: Костик Людмила Михайлівна
+380312723386
vikinemes73@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 листопада 2020 14:43
Звернення за роз’ясненнями: до 13 листопада 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2020 09:00
Початок аукціону: 20 листопада 2020 12:34
Очікувана вартість: 408 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 045,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2044 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція мережі вуличного освітлення по вул. Слов’янська, вул. І.Франка, вул. Садова, вул, 8 Березня, частини вул.Миру та вул. Туряниці в с. Концово Ужгородського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89423, Україна, Закарпатська область, с Концово, по вул. Слов’янська, вул. І.Франка, вул. Садова, вул, 8 Березня, частини вул.Миру та вул. Туряниці в с. Концово Ужгородського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 листопада 2020 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2020 14:43
Додаток 4 Проект договору.doc
09 листопада 2020 14:43
додаток 3 технічне завдання.docx
09 листопада 2020 14:43
ОГОЛОШЕННЯ вул. Словянська.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Невідповідності в оголошенні
Дата подання: 12 листопада 2020 23:26
Дата відповіді: 13 листопада 2020 08:55
Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу, що у Вашому ОГОЛОШЕННІ про проведення спрощеної закупівлі ДСТУ БД.1.1-1:2013 Реконструкція мережі вуличного освітлення по вул. Слов’янська, вул. І.Франка, вул. Садова, вул, 8 Березня, частини вул.Миру та вул. Туряниці в с. Концово Ужгородського району (ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи, оприлюдненому на веб порталі Уповноваженого органу UA-2020-11-09-001540-a наявний цілий ряд невідповідностей вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). Зокрема: - в електронному полі оголошення та підпунктом 6.3. пункту 6 «Умови оплати:» Оголошення передбачено період (днів):7, проте в підпункті 6.6 цього ж пункту зазначено період проведення платежу протягом 30 банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в); - у підпункті 11.2 пункту 11 «Забезпечення пропозицій учасників:» встановлено ряд безпідставних та необґрунтованих вимог щодо рейтингу банківської установи, якою надається банківська гарантія та необхідності завантаження додаткових документів (договір-заява про надання банківської гарантії, тощо), які жодним чином не впливають на суть та зміст банківської гарантії; - у підпункті 14.1 пункту 14 «Інша інформація:» встановлено дискримінаційні умови щодо мови, якою мають бути складені Документи, що входять до складу пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником – допускається наявність в пропозиції Учасника копій документів на російській мові, проте, таких умов не передбачено для мов інших національних меншин України – угорської, словацької, тощо; - у підпункті 14.1 пункту 14 «Інша інформація:» встановлено: Всі копії та кошторисні розрахунки, які завантажуються учасником у складі пропозиції мають містити дату (не раніше дати публікації цього оголошення), назву предмета закупівлі та номер її оголошення. Однак, кошторисні розрахунки та копії o Свідоцтва/виписки про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб'єктів підприємницької діяльності), o Статуту учасника (положення, установчого договору або іншого документу, який його замінює), o Копії Аналогічних договорів про виконання робіт на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, o Відповідного (их) договору (-ів) (оренда, лізинг, надання послуг, тощо) на підтвердження парку машин та механізмів, що знаходяться у користуванні, o посвідчень, які підтверджують знання та протоколи атестаційної комісії на працівників, які будуть задіяні під час виконання робіт, а також копії посвідчень з допуску до роботи в електроустановках електромонтерів, (група з електробезпеки ІІІ до 1000 В), o протоколів або витяг з протоколу з перевірки знань з питань охорони праці на робітників що будуть задіяні при виконання робіт згідно закупівлі не можуть містити таких реквізитів. Також просимо роз’яснити як правильно розуміти вимогу пункту 9.2. Договору (Додаток 4 до оголошення) «ЗАМОВНИК на підставі подання ГЕНПІДРЯДЧИКА погоджує із замовником питання про залучення до виконання робіт субпідрядників. » ЗАМОВНИК погоджує з ЗАМОВНИКОМ?? Пунктом 20.1. Договору (Додаток 4 до оголошення) встановлено: Невід'ємною частиною цього Договору є: 1. Договірна ціна. 2. Календарний графік виконання робіт. Пунктом 4.1. Договору (Додаток 4 до оголошення) встановлено: Строк виконання робіт – 31.12.2020р. Невід'ємною частиною цього Договору є календарний графік виконання робіт. (Додаток 1 до Договору). Пунктом 11.1. Договору (Додаток 4 до оголошення) встановлено: ГЕНПІДРЯДНИК забезпечить виконання робіт у відповідності з проектно-технологічною документацією та згідно з календарним графіком, який він представить для узгодження ЗАМОВНИКУ протягом 10 днів з дня підписання Договору. Поясніть, будь ласка, яким Додатком до Договору є Календарний графік і коли він повинен бути підписаний. Просимо внести до ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі необхідні зміни для приведення його у відповідність до вимог Закону та недопущення у подальшому відміни спрощеної закупівлі відповідно до вимог пункту 2) частини сімнадцятої статті 14 Закону у звязку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Також звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вимог абзацу четвертого частини сьомої статті 14 Закону, У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
Проєкт договору може бути відредагований на стадіїї підписання (описки).Календарний графік робіт -Додаток 1 до оголошення
В оголошення про проведення спрощеної закупівлі може міститися інша інформація.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 13 листопада 2020 08:44
Дата відповіді: 13 листопада 2020 09:00
У тендерній документаці вимагаєте "група з електробезпеки ІІІ до 1000 В", якщо група з електробезпеки більша з ІІІ,чи відповідає вимогам учасник? Який клас наслідків обєкту?
Відповідь: cc1

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-09-001540-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "УЖ-СТРОЙ", Код ЄДРПОУ:40659684
Дата подання: 30 листопада 2020 10:08
Вимога про усунення порушень в ході проведення спрощеної закупівлі
Товариство з обмеженою відповідальністю «УЖ-СТРОЙ» ПРОСИТЬ:

1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Скасувати безпідставне рішення про визначення ПП «АЛЬКОР-ПЛЮС» переможцем торгів та відхилити пропозицію вказаного учасника на підставі п.1 частини 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 листопада 2020 17:11
Відповідно до частини 11.ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною
Згідно абз 2 част. 14 ст. 14 Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Пропозиція ТОВ «Алькор плюс» за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно , пропозиції інших учасників не розглядалися.

Документи подані скаржником

30 листопада 2020 10:08
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2020 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬКОР-ПЛЮС"" 202 451,00
UAH з ПДВ
202 451,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УЖ-СТРОЙ" 379 415,95
UAH з ПДВ
379 415,95
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КОВАЧ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ 403 000,00
UAH з ПДВ
403 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2020 08:23
Електронний підпис
19 листопада 2020 08:22
пропозиція.pdf
18 листопада 2020 16:51
Електронний підпис
18 листопада 2020 16:50
кваліфікаційні критерії.rar
18 листопада 2020 16:50
Пилаш Й Й.pdf
18 листопада 2020 16:50
Ковач.pdf
18 листопада 2020 16:50
Макаренко.pdf
18 листопада 2020 16:50
технічні вимоги додаток3.pdf
18 листопада 2020 16:50
технічні вимоги.pdf
18 листопада 2020 16:50
інші документи.rar
18 листопада 2020 16:50
пропозиція.pdf

Публічні документи

18 листопада 2020 20:12
Електронний підпис
18 листопада 2020 19:47
07943cc8-83cf-4bc9-be2f-65a8bc791664.pdf
18 листопада 2020 19:47
Ліцензія_копия.pdf
18 листопада 2020 19:47
Підписаний_G1120-6408-G_Zayava.pdf
18 листопада 2020 19:47
Підписаний_G1120-6408-GL_tender.pdf
18 листопада 2020 19:47
Dovidka_PrivatBank_Sankcii.pdf
18 листопада 2020 19:47
Rating_Privatbank.pdf
18 листопада 2020 19:47
Vytyag_PrivatBank.pdf
18 листопада 2020 19:47
Установчі.pdf
18 листопада 2020 19:47
Статут.pdf
18 листопада 2020 19:47
СВІДОЦТВО.pdf
18 листопада 2020 19:47
Протокол з охорони праці.pdf
18 листопада 2020 19:47
Проект договору.pdf
18 листопада 2020 19:47
Повноваження щодо підпису.pdf
18 листопада 2020 19:47
Паспорт та ІПН.pdf
18 листопада 2020 19:47
Ліцензія.pdf
18 листопада 2020 19:47
Кошторисні розрахунки.pdf
18 листопада 2020 19:47
ДОСВІД ПІДТВЕРДЖЕННЯ.pdf
18 листопада 2020 19:47
Дозвільні документи.pdf
18 листопада 2020 19:47
Договір оренди т:з.pdf
18 листопада 2020 19:47
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
18 листопада 2020 19:47
ВИТЯГ ПДВ.pdf
18 листопада 2020 19:47
Виписка з ЄДР.pdf
18 листопада 2020 19:47
126_Технічне завдання.pdf
18 листопада 2020 19:47
123_Довідка про працівників.pdf
18 листопада 2020 19:47
121_Відповідність ДСТУ.pdf
18 листопада 2020 19:47
120_Пропозиція.pdf
18 листопада 2020 19:47
117_Згода з фінансуванням.pdf
18 листопада 2020 19:47
114_Довідка про довкілля.pdf

Публічні документи

19 листопада 2020 08:51
Електронний підпис
19 листопада 2020 08:49
Довідка проект договору.pdf
19 листопада 2020 08:49
Посвідчення працівників.pdf
19 листопада 2020 08:49
Паспорт та ІПН.pdf
19 листопада 2020 08:49
Пропозиція.pdf
19 листопада 2020 08:49
Гарантійний лист.pdf
19 листопада 2020 08:49
Витяг з ЄДР.pdf
19 листопада 2020 08:49
Довідка МТБ.pdf
19 листопада 2020 08:49
Лист-пояснення.pdf
19 листопада 2020 08:49
Гарантійний лист санкції.pdf
19 листопада 2020 08:49
Довідка право підпису.pdf
19 листопада 2020 08:49
Відомості про учасника.pdf
19 листопада 2020 08:49
Лист-згода санкції.pdf
19 листопада 2020 08:49
Виписка.pdf
19 листопада 2020 08:49
Додаток 4 Проект договору.pdf
19 листопада 2020 08:49
Електрощитова Минайська 8.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬКОР-ПЛЮС""

ТОВ "УЖ-СТРОЙ"

ФОП КОВАЧ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬКОР-ПЛЮС""
#42771600
Переможець 202 451,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2020 16:34

Документи

26 листопада 2020 16:33
Електронний підпис
26 листопада 2020 16:22
протокол переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2020 16:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬКОР-ПЛЮС""
#42771600
202 451,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 листопада 2020 16:33
Електронний підпис
26 листопада 2020 16:22
протокол переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 10:30
Електронний підпис укладений
04 грудня 2020 08:33
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 09:46
601.pdf укладений
03 грудня 2020 09:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 190 418,00
UAH