Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40478970 |
Місцезнаходження: | 84320, Україна , Донецька обл., Краматорськ, вул. Беляєва, 113 |
Контактна особа: |
Мирна Вікторія Вячеславівна +380626487292 kram.uks.pr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2020 14:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 26 листопада 2020 15:08 |
Очікувана вартість: | 19 023 899,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 190 238,99 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 95119.5 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 45 | Робочі | 30 | |
Виконання робіт | Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт | Пiсляоплата | 45 | Робочі | 65 |
Виконання робіт | Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. | Пiсляоплата | 45 | Робочі | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 листопада 2020 08:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 листопада 2020 08:25 |
Перелік змін до тендерної документації .pdf | |
17 листопада 2020 08:25 |
Тендерна документація.docx | |
09 листопада 2020 14:22 |
Тендерна документація.docx |
17 листопада 2020 08:33 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
17 листопада 2020 08:25 |
Перелік змін до тендерної документації .pdf
|
||||||
17 листопада 2020 08:25 |
Тендерна документація.docx
|
||||||
09 листопада 2020 14:22 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-02-000015 ● 16e79b23d5e64be58e14898b3541963d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 серпня 2021 16:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
02.08.2021 №484
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби
від 02.08.2021 №484
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2020-11-09-001366-b від 09.11.2020 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-03 09:22:23
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт (санація) будівлі міської лікарні № 3 м. Краматорськ, вул. Вознесенського, 17 у Донецькій обл. (коригування)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-11-09-001366-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-06 16:14:24
Пояснення
ПОЯСНЕННЯ
до моніторингу процедури закупівлі по відкритим торгам на предмет торгів/закупівлі: "Капітальний ремонт (санація) будівлі міської лікарні № 3 м. Краматорськ, вул. Вознесенського, 17 у Донецькій обл. (коригування)"
Відповідно до моніторингу ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Н А К А З 02.08.2021), ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ, результати якого були оприлюнені 03 серпня 2021 року на офіційному веб-сайті prozorro:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-11-09-001366-b
був направлений:
Запит про надання пояснення (далі - по тексту, на інтернет-сторінці: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-11-09-001366-b):
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт (санація) будівлі міської лікарні № 3 м. Краматорськ, вул. Вознесенського, 17 у Донецькій обл. (коригування)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-11-09-001366-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Виходячи з вищезазначеного, пояснюю:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначається:
1.1. Тендерною документацією замовника відкритих торгів - управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради, в якої відображаються (або є посилання на):
1.2. Робочим проєктом будівництва, по якому є позитивний експертний звіт.
1.3. Визначається інвесторським кошторисом, який враховує технологію будівництва (об'єм та кількість матеріалів та робіт, тощо):
ДБН А. Організаційно-методичні нормативи
ДБН Б. МІСТОБУДІВНІ норми
ДБН В. ТЕХНІЧНІ нормативні документи. Технологія виробництва
ДБН Г. РЕКОМЕНДОВАНІ норми, Посібники
ДБН Д. КОШТОРИСНІ норми та правила
Веб сайт (ДБНів): https://dbn.co.ua/load/normativy/dbn/1
1.4. Збірниками ціноутворювання у будівництві за період січень-вересень 2020 р. (№ 1 - № 9) та відповідно до ринкових цін, згідно макроекономічних показників на відповідний прогнозований період в будівельній галузі.
Слід зазначити, що для Збірників ціноутворювання у будівництві чинним законодавством України не передбачено розміщення їх на офіційних веб-сайтах, оскільки підписка та придбання на зазначені збірники є платною. Самі збірники не розповсюджуються на безкоштовних інтернет-ресурсах.
Стосовно офіційного Веб сайту замовника - управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради:
замовник - є самостійним структурним підрозділом Краматорської міської ради, який не має власного веб-сайту.
2. Розмір бюджетного призначення визначається:
2.1. Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект “Надзвичайна кредитна програма для відновлення України”).
2.2. Постановою кабінету міністрів України: "Деякі питання використання коштів для реалізації проектів у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України"
2.3. Угодою про передачу коштів позики від 04 березня 2020 року № 13010-05/64, підписану між Міністерством фінансів України, Міністерством розвитком громад та територій України, Краматорською міською радою, згідно якої, замовник публічних закупівель/кінцевий бенефіціар-управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради отримує в грошової формі, в національній валюті частину грошової позики та реалізує їх у будівельних проєктах (субпроєктах, згідно зазначеної угоди), один з яких є: "Капітальний ремонт (санація) будівлі міської лікарні № 3 м. Краматорськ, вул. Вознесенського, 17 у Донецькій обл. (коригування)". Зазначена угода є на офіційному веб-сайті міністерства фінансів України:
https://www.mof.gov.ua/uk (додатково, за допомогою автоматизованого пошуку на сайті міністерства).
2.4. рішенням Краматорської міської ради від 27.05.2020 № 69/VII-247 "Про затвердження Угоди про передачу коштів позики...." (Веб-сайт: https://krm.gov.ua), Додається:
Додатки:
1. Угода про передачу коштів позики від 04 березня 2020 року № 13010-05/64, підписану між Міністерством фінансів України, Міністерством розвитком громад та територій України, Краматорською міською радою.
2. Рішенням Краматорської міської ради від 27.05.2020 № 69/VII-247 "Про затвердження Угоди про передачу коштів позики....".
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 листопада 2020 15:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Донецький інститут води" |
18 972 270,65
UAH з ПДВ
|
18 759 999,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМЕНЕРГОСЕРВІС" |
18 998 904,00
UAH з ПДВ
|
18 760 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙУКОМ" |
19 004 177,08
UAH з ПДВ
|
19 004 177,08
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Донецький інститут води" #37671633 |
Переможець |
18 759 999,60
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2020 19:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 червня 2024 11:12
|
д.у.10 від 11.06.2024 дог. 34.03-17-7 від 18.12.2020.pdf | зміни до договору |
11 червня 2024 11:09
|
Електронний підпис | укладений |
10 червня 2024 15:19
|
д.у. 9 від 29.12.2023 дог. 34.03-17-7 від 18.12.2020.pdf | зміни до договору |
10 червня 2024 15:15
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 14:02
|
ДУ _8 від 31.12.2022 дог. 34.03-17-7 від 18.12.20.pdf | зміни до договору |
02 січня 2023 14:01
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2022 14:32
|
Д.У _7 від 29.11.2022 дог._34.03-17-7 від 18.12.2020.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2022 14:31
|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2022 10:10
|
ДУ _6 від 21.02.2022 до договору 34.03-17-7 від 18.12.2020.pdf | зміни до договору |
21 лютого 2022 10:09
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2021 10:08
|
ДУ 5 від 03.12.2021 до договору 34.03-17-7 від 18.12.2020.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2021 09:11
|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2021 14:04
|
ДУ 4 від 23.09.2021р. до договору 34.03-17-7 від 18.12.2020р..pdf | зміни до договору |
23 вересня 2021 14:03
|
Електронний підпис | укладений |
29 червня 2021 10:39
|
Д.у. _3 від 25.06.2021 до дог._34.03-17-7 від 18.12.2020.pdf | зміни до договору |
29 червня 2021 10:36
|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2021 14:04
|
Д.у. _2 від 23.06.2021 до дог._34.03-17-7 від 18.12.2020.pdf | зміни до договору |
23 червня 2021 14:03
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2021 14:13
|
Д.у _1 від 09.04.2021 до дог. _34.03-17-7 від 18.12.2020.pdf | зміни до договору |
09 квітня 2021 14:10
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2020 09:01
|
Договір | укладений |
21 грудня 2020 08:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 34.03-17/7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 34.03-17/7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 34.03-17/7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 34.03-17/7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 34.03-17/7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 34.03-17/7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 34.03-17/7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 34.03-17/7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 34.03-17/7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі,Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 34.03-17/7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |