Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт (санація) будівлі міської лікарні № 3 м. Краматорськ, вул. Вознесенського, 17 у Донецькій обл. (коригування)"
Очікувана вартість
19 023 899,00 UAH
UA-2020-11-09-001366-b f49035fdf4734ce1b2396edc687f8bf3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мирна Вікторія Вячеславівна

+380626487292 kram.uks.pr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40478970
Місцезнаходження: 84320, Україна , Донецька обл., Краматорськ, вул. Беляєва, 113
Контактна особа: Мирна Вікторія Вячеславівна
+380626487292
kram.uks.pr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 листопада 2020 14:22
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2020 16:00
Початок аукціону: 26 листопада 2020 15:08
Очікувана вартість: 19 023 899,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 190 238,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 95119.5 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений іншою мовою, ніж українська, учасник надає переклад цього документу. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту (крім Додатків 8 та 9).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
"Капітальний ремонт (санація) будівлі міської лікарні № 3 м. Краматорськ, вул. Вознесенського, 17 у Донецькій обл. (коригування)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84300, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Вознесенського,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 45 Робочі 30
Виконання робіт Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт Пiсляоплата 45 Робочі 65
Виконання робіт Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Робочі 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 листопада 2020 08:33
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2020 08:25
Перелік змін до тендерної документації .pdf
17 листопада 2020 08:25
Тендерна документація.docx
09 листопада 2020 14:22
Тендерна документація.docx
17 листопада 2020 08:33
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2020 08:29
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2020 14:29
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2020 08:25
Перелік змін до тендерної документації .pdf
17 листопада 2020 08:25
Тендерна документація.docx
09 листопада 2020 14:22
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тех завдання
Дата подання: 13 листопада 2020 13:27
Дата відповіді: 13 листопада 2020 13:46
У додатку 3 до тендерної документації Технічне завдання є посилання на наступні пункти: Врахувати при формуванні ціни учасника конкурсних торгів наступні показники: Кошти на покриття ризику всiх учасникiв будiвництва 2,00% Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами коефiцiєнт, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п.5.8.16 Ці суми обов'язково потрібно включати в договірну ціну?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний учаснику! Стосовно Вашого питання повідомляємо, що кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва 2,00% та кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами включати в договірну ціну потрібно.
Тендерна документація
Дата подання: 14 листопада 2020 20:19
Дата відповіді: 17 листопада 2020 08:28
Підпунктом 4.4 пункту 4 розділу І тендерної документації передбачено "Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) - до 20.12.2021 року. Підпунктом 18.1 пункту 18 проекту договору (Додаток 2 до тендерної документації) передбачено "18.1. Цей Договір вважається укладеним після підписання Сторонами і набирає чинності з моменту отримання резолюції ЄІБ «без заперечень» і діє до 31.03.2021 року, а у частині виконання зобов’язань Сторін – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором." Просимо уточнити дату завершення робіт та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! На Ваше звернення Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради повідомляє, що строк виконання робіт та строк дії договору до 30.10.2021р. В тендерну документацію були внесені певні зміни.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-08-02-000015 ● 16e79b23d5e64be58e14898b3541963d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 серпня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 серпня 2021 16:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З

02.08.2021 №484

Тернопіль


Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА


Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби
від 02.08.2021 №484
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2020-11-09-001366-b від 09.11.2020 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-08-03 09:22:23

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт (санація) будівлі міської лікарні № 3 м. Краматорськ, вул. Вознесенського, 17 у Донецькій обл. (коригування)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-11-09-001366-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-08-06 16:14:24

Пояснення

ПОЯСНЕННЯ
до моніторингу процедури закупівлі по відкритим торгам на предмет торгів/закупівлі: "Капітальний ремонт (санація) будівлі міської лікарні № 3 м. Краматорськ, вул. Вознесенського, 17 у Донецькій обл. (коригування)"

Відповідно до моніторингу ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Н А К А З 02.08.2021), ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ, результати якого були оприлюнені 03 серпня 2021 року на офіційному веб-сайті prozorro:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-11-09-001366-b

був направлений:

Запит про надання пояснення (далі - по тексту, на інтернет-сторінці: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-11-09-001366-b):
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт (санація) будівлі міської лікарні № 3 м. Краматорськ, вул. Вознесенського, 17 у Донецькій обл. (коригування)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-11-09-001366-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Виходячи з вищезазначеного, пояснюю:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначається:

1.1. Тендерною документацією замовника відкритих торгів - управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради, в якої відображаються (або є посилання на):
1.2. Робочим проєктом будівництва, по якому є позитивний експертний звіт.
1.3. Визначається інвесторським кошторисом, який враховує технологію будівництва (об'єм та кількість матеріалів та робіт, тощо):

ДБН А. Організаційно-методичні нормативи
ДБН Б. МІСТОБУДІВНІ норми
ДБН В. ТЕХНІЧНІ нормативні документи. Технологія виробництва
ДБН Г. РЕКОМЕНДОВАНІ норми, Посібники
ДБН Д. КОШТОРИСНІ норми та правила

Веб сайт (ДБНів): https://dbn.co.ua/load/normativy/dbn/1
1.4. Збірниками ціноутворювання у будівництві за період січень-вересень 2020 р. (№ 1 - № 9) та відповідно до ринкових цін, згідно макроекономічних показників на відповідний прогнозований період в будівельній галузі.
Слід зазначити, що для Збірників ціноутворювання у будівництві чинним законодавством України не передбачено розміщення їх на офіційних веб-сайтах, оскільки підписка та придбання на зазначені збірники є платною. Самі збірники не розповсюджуються на безкоштовних інтернет-ресурсах.

Стосовно офіційного Веб сайту замовника - управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради:
замовник - є самостійним структурним підрозділом Краматорської міської ради, який не має власного веб-сайту.

2. Розмір бюджетного призначення визначається:
2.1. Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект “Надзвичайна кредитна програма для відновлення України”).
2.2. Постановою кабінету міністрів України: "Деякі питання використання коштів для реалізації проектів у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України"
2.3. Угодою про передачу коштів позики від 04 березня 2020 року № 13010-05/64, підписану між Міністерством фінансів України, Міністерством розвитком громад та територій України, Краматорською міською радою, згідно якої, замовник публічних закупівель/кінцевий бенефіціар-управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради отримує в грошової формі, в національній валюті частину грошової позики та реалізує їх у будівельних проєктах (субпроєктах, згідно зазначеної угоди), один з яких є: "Капітальний ремонт (санація) будівлі міської лікарні № 3 м. Краматорськ, вул. Вознесенського, 17 у Донецькій обл. (коригування)". Зазначена угода є на офіційному веб-сайті міністерства фінансів України:
https://www.mof.gov.ua/uk (додатково, за допомогою автоматизованого пошуку на сайті міністерства).
2.4. рішенням Краматорської міської ради від 27.05.2020 № 69/VII-247 "Про затвердження Угоди про передачу коштів позики...." (Веб-сайт: https://krm.gov.ua), Додається:
Додатки:
1. Угода про передачу коштів позики від 04 березня 2020 року № 13010-05/64, підписану між Міністерством фінансів України, Міністерством розвитком громад та територій України, Краматорською міською радою.
2. Рішенням Краматорської міської ради від 27.05.2020 № 69/VII-247 "Про затвердження Угоди про передачу коштів позики....".


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 серпня 2021
Кінцевий строк оскарження: 27 серпня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2020 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Донецький інститут води" 18 972 270,65
UAH з ПДВ
18 759 999,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕНЕРГОСЕРВІС" 18 998 904,00
UAH з ПДВ
18 760 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙУКОМ" 19 004 177,08
UAH з ПДВ
19 004 177,08
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2020 15:36
Електронний підпис
04 грудня 2020 15:35
6. Довідка ДПС.pdf
04 грудня 2020 15:35
4. Довідка банкрутство.pdf
04 грудня 2020 15:35
3. Довідка МВС.zip
04 грудня 2020 15:35
1. Довідка корупція ТОВ.zip
24 листопада 2020 14:02
Електронний підпис
24 листопада 2020 14:00
10. Довідка обладнання.pdf
24 листопада 2020 14:00
3.imd
24 листопада 2020 14:00
37. Довідка про ЕЦП.pdf
24 листопада 2020 14:00
35. Довідка про ПДВ.pdf
24 листопада 2020 14:00
34. Довідка про інформ. ЄДР.pdf
24 листопада 2020 14:00
33. Довідка про дитячу працю.pdf
24 листопада 2020 14:00
31. Довідка про санкції.pdf
24 листопада 2020 14:00
30. Довідка про банкрутство.pdf
24 листопада 2020 14:00
28. Довідка про судимість.pdf
24 листопада 2020 14:00
27. Довідка про відповід.pdf
24 листопада 2020 14:00
25. Відомості ЄДР.pdf
24 листопада 2020 14:00
24.1 Довідка Пумб Банк 2020.pdf
24 листопада 2020 14:00
24. Довідка Пумб Банк 2016-2019.pdf
24 листопада 2020 14:00
23.1. Довідка Альфа Банк 2020.pdf
24 листопада 2020 14:00
23. Довідка Альфа Банк 2019.pdf
24 листопада 2020 14:00
22. Баланс.pdf
24 листопада 2020 14:00
21. Гарантійний лист.pdf
24 листопада 2020 14:00
20. Довідка субпідрядники.pdf
24 листопада 2020 14:00
19. Технічне завдання.pdf
24 листопада 2020 14:00
18. ENVIRONMENTAL AND SOCIAL COVENANT.pdf
24 листопада 2020 14:00
16. COVENANT OF INTEGRITY .pdf
24 листопада 2020 14:00
14. Згода з умовами договору.pdf
24 листопада 2020 14:00
12. Довідка досвід.pdf
24 листопада 2020 14:00
11. Довідка працівники.pdf
24 листопада 2020 14:00
9. Проект договору.pdf
24 листопада 2020 14:00
8. План фінансування.pdf
24 листопада 2020 14:00
7. Календарний графік.pdf
24 листопада 2020 14:00
6. Договірна ціна.pdf
24 листопада 2020 14:00
5. Ліцензія, дозвіл.pdf
24 листопада 2020 14:00
4. Витяг ПДВ.pdf
24 листопада 2020 14:00
3. Статут.pdf
24 листопада 2020 14:00
1. Цінова пропозиція.pdf
24 листопада 2020 14:00
0. Банківська гарантія.zip

Публічні документи

25 листопада 2020 10:34
Електронний підпис
25 листопада 2020 10:28
20. Банківська гарантія.zip
25 листопада 2020 10:28
18. Довідка щодо ПДВ.pdf
25 листопада 2020 10:28
17. Гарантійний лист.pdf
25 листопада 2020 10:28
16. Гарантійний лист.pdf
25 листопада 2020 10:28
15. Ліцензія, Дозвіл.pdf
25 листопада 2020 10:28
14.ПАКТ ЩОДО ДОТРИМАННЯ.pdf
25 листопада 2020 10:28
13. Пакт про згоду.pdf
25 листопада 2020 10:28
12. Довідка субпідрядники.pdf
25 листопада 2020 10:28
10.3 Лист-відповідність.pdf
25 листопада 2020 10:28
10.1 256.imd
25 листопада 2020 10:28
10. 1 Кошторисний розрахунок.pdf
25 листопада 2020 10:28
8. Довідки до ст. 17.pdf
25 листопада 2020 10:28
7.2 Річний оборот.pdf
25 листопада 2020 10:28
7.1 Довідка по звітності.pdf
25 листопада 2020 10:28
7. Баланс.pdf
25 листопада 2020 10:28
6.3 Загальний досвід.pdf
25 листопада 2020 10:28
6. Довідка аналог. договори.pdf
25 листопада 2020 10:28
5. Довідка працівники.pdf
25 листопада 2020 10:28
4. Наявність МТБ.pdf
25 листопада 2020 10:28
3. свід. та витяг ПДВ.pdf
25 листопада 2020 10:28
2. Статут.pdf
25 листопада 2020 10:28
1. Протокол наказ.pdf

Публічні документи

23 листопада 2020 13:25
Електронний підпис
23 листопада 2020 13:17
17. Довідка по ПДВ.PDF
23 листопада 2020 13:17
3. Статут.pdf
23 листопада 2020 13:17
6. Досвід_Часть3.pdf
23 листопада 2020 13:17
15. Пакт про згоду.PDF
23 листопада 2020 13:17
6. Досвід_Часть5.pdf
23 листопада 2020 13:17
Гарантия_8239.zip
23 листопада 2020 13:17
6. Досвід_Часть8.pdf
23 листопада 2020 13:17
Довiренiсть_Рижий.zip
23 листопада 2020 13:17
Рейтинг.zip
23 листопада 2020 13:17
Лiцензiя.zip
23 листопада 2020 13:17
6. Досвід_Часть9.pdf
23 листопада 2020 13:17
6. Досвід_Часть10.pdf
23 листопада 2020 13:17
6. Досвід_Часть7.pdf
23 листопада 2020 13:17
6. Досвід_Часть2.pdf
23 листопада 2020 13:17
7. Фінансова спроможність-1.rar
23 листопада 2020 13:17
6. Досвід_Часть4.pdf
23 листопада 2020 13:17
7. Фінансова спроможність-2.rar
23 листопада 2020 13:17
6. Досвід_Часть1.pdf
23 листопада 2020 13:17
6. Досвід_Часть6.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Донецький інститут води"

ТОВ "КОМЕНЕРГОСЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙУКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Донецький інститут води"
#37671633
Переможець 18 759 999,60
UAH з ПДВ
03 грудня 2020 19:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2020 19:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Донецький інститут води"
#37671633
18 759 999,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 червня 2024 11:12
д.у.10 від 11.06.2024 дог. 34.03-17-7 від 18.12.2020.pdf зміни до договору
11 червня 2024 11:09
Електронний підпис укладений
10 червня 2024 15:19
д.у. 9 від 29.12.2023 дог. 34.03-17-7 від 18.12.2020.pdf зміни до договору
10 червня 2024 15:15
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 14:02
ДУ _8 від 31.12.2022 дог. 34.03-17-7 від 18.12.20.pdf зміни до договору
02 січня 2023 14:01
Електронний підпис укладений
30 листопада 2022 14:32
Д.У _7 від 29.11.2022 дог._34.03-17-7 від 18.12.2020.pdf зміни до договору
30 листопада 2022 14:31
Електронний підпис укладений
21 лютого 2022 10:10
ДУ _6 від 21.02.2022 до договору 34.03-17-7 від 18.12.2020.pdf зміни до договору
21 лютого 2022 10:09
Електронний підпис укладений
03 грудня 2021 10:08
ДУ 5 від 03.12.2021 до договору 34.03-17-7 від 18.12.2020.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 09:11
Електронний підпис укладений
23 вересня 2021 14:04
ДУ 4 від 23.09.2021р. до договору 34.03-17-7 від 18.12.2020р..pdf зміни до договору
23 вересня 2021 14:03
Електронний підпис укладений
29 червня 2021 10:39
Д.у. _3 від 25.06.2021 до дог._34.03-17-7 від 18.12.2020.pdf зміни до договору
29 червня 2021 10:36
Електронний підпис укладений
23 червня 2021 14:04
Д.у. _2 від 23.06.2021 до дог._34.03-17-7 від 18.12.2020.pdf зміни до договору
23 червня 2021 14:03
Електронний підпис укладений
09 квітня 2021 14:13
Д.у _1 від 09.04.2021 до дог. _34.03-17-7 від 18.12.2020.pdf зміни до договору
09 квітня 2021 14:10
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 09:01
Договір укладений
21 грудня 2020 08:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 34.03-17/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 34.03-17/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 34.03-17/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 34.03-17/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 34.03-17/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 34.03-17/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 34.03-17/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 34.03-17/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 34.03-17/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 червня 2024
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі,Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 34.03-17/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML