Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво комплексу комунального некомерційного підприємства "Обласний центр онкології" за адресою: м. Харків, вул. Лісопарківська, 4 (Перша черга будівництва) Коригування
Construction of a complex of communal non-profit enterprise "Regional Oncology Center" at the address: Kharkiv, st. Lisoparkivska, 4 (First stage of construction) Adjustment
Очікувана вартість
836 653 811,00 UAH
UA-2020-11-09-000900-b 1b0cd8279c6d4cbdbeb88d2e9f720f28
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тараненко Оксана Сергіївна

+380664773581 taranenko_o.s@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04014080
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська область обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, МАЙДАН СВОБОДИ, будинок 5, ДЕРЖПРОМ, 4 ПІД'ЇЗД, кімната 20
Контактна особа: Тараненко Оксана Сергіївна
+380664773581
taranenko_o.s@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Department of Capital Construction of Kharkiv Regional State Administration
National ID: 04014080
Contact point: Taranenko Oksana
+380664773581
taranenko_o.s@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 листопада 2020 12:14
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2020 08:00
Початок аукціону: 17 грудня 2020 12:57
Очікувана вартість: 836 653 811,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 183 269,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4183269 UAH
Publication date: 09 листопада 2020 12:14
Enquiries until: 30 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 06 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 грудня 2020 08:00

Information

Estimated total value: 836 653 811 UAH including VAT
Minimal lowering step: 4 183 269 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Будівництво комплексу комунального некомерційного підприємства "Обласний центр онкології" за адресою: м. Харків, вул. Лісопарківська, 4 (Перша черга будівництва) Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61070, Україна, Харківська область, Харків, вул. Лісопарківська, 4
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Construction of a complex of communal non-profit enterprise "Regional Oncology Center" at the address: Kharkiv, st. Lisoparkivska, 4 (First stage of construction) Adjustment
CPV: 45000000-7
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 90 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 листопада 2020 12:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2020 12:11
ТД Онкоцентр І черга.docx
09 листопада 2020 12:11
Проєкт договору ДКБ.doc
09 листопада 2020 12:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2020 12:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2020 12:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2020 12:11
ТД Онкоцентр І черга.docx
09 листопада 2020 12:11
Проєкт договору ДКБ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проектна документація
Дата подання: 10 листопада 2020 09:11
Дата відповіді: 11 листопада 2020 15:15
Просимо надати відповідь на якому етапі знаходиться проектна документація (виконана чи невиконана, стадія «П», стадія «Р»), чи проекта документація пройшла експертизу, чи отримано дозвіл на виконання будівельних робіт та чи отримано інші необхідні дозволи щодо будівництва за публічною закупівлею?
Відповідь: 1. Проектна документація розроблена на стадії "П" в повному обсязі.
2. Проведена експертиза проекта будівництва та отримано позитивний експертний звіт.
3. Дозвіл на виконання будівельних робіт та інші дозвільні документи відповідно до вимог чинного законодавства України отримані.
Проектна документація
Дата подання: 11 листопада 2020 17:21
Дата відповіді: 13 листопада 2020 13:35
Враховуючи відповідь стосовно наявності проекта стадії П, виникли наступні питання стосовно виготовлення проектної документації стадії Р: 1. На даний час проект стадії Р відсутній? 2. Хто відповідальний (Замовник чи Генеральний підрядник) за виготовлення проектної документації стадії Р? 3. Коли буде надана стадія Р в повному обсязі та коли будуть надаватись етапи стадії Р (якщо відповідальний Замовник)? 4. Вважаємо за необхідне вказати в проекті Договору відповідального за стадію Р проектної документації та вказати терміни надання проектної документації стадії Р (за відповідними розділами стадії П). Просимо надати відповіді по вищевказаним питанням та внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Проектну документацію (стадії П, Р) розробляє генеральний проектувальник, з яким укладено відповідний договір із графіком виконання робіт.
Відповідно до вимог ДБН А.2.2-3:2014 стадія Р розробляється після затвердження стадії П.
На початок будівництва розробка стадії Р буде закінчена.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-09-000900-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: MIRBUD S.A, Код ЄДРПОУ:PL8361702207
Дата подання: 10 листопада 2020 09:08
Проектна документація
Наша компанія –потужна іноземна компанія , яка має виликий досвід будівництва великих інфраструктурних проектів.
Розглянівши тендерну документацію, ми не побачили в її складі проектної документації, що абсолютно протирічить европейським нормам та усталеним традиціям проведення тендерів в Европейському союзі. Більше того, при проведенні тендерних закупівель, які фінансуються европейским чи світовим банком в Україні, обовязково всім потенційним учасникам надається проектна документація в електронному вигляді шляхом надання посилання на лінк на сервері, звідки можна її завантажити. Тобто існує в Україні усталена практика надання проектної документації для важливих інфраструктурних проектів.
Тільки проект дозволяє об’ективно оцінити складність об’екту будівництва та провести коректні розрахунки вартості.
Вважаемо за конче потрібне надати проект в повному обсязі для опрацювання та проведення ретельних розрахунків.
Враховуючи вищевказане, просимо включити проект в склад тендерної документації проектну документацію або надати лінк завантаження проекту.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 листопада 2020 16:54
Не підлягає задоволенню відповідно до чинного законодавства України
Номер вимоги: UA-2020-11-09-000900-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: MIRBUD S.A, Код ЄДРПОУ:PL8361702207
Дата подання: 12 листопада 2020 17:42
Проектна документаціа
Відповідно до пп.5) ч.1 Ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«5) веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель (далі - веб-портал Уповноваженого органу) - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та є частиною електронної системи закупівель. Веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Забезпечення функціонування веб-порталу Уповноваженого органу здійснюється, у тому числі, за рахунок надання авторизованим електронним майданчикам платного доступу до нього;»
Відтак, вся та будь-яка інформація про закупівлі повинна бути розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель без необхідності відвідування та поїздок у офіс Замовника, наприклад, для ознайомлення з проектною документацією та її ,наприклад, фотографування.


Відповідно до ч.1 Ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Тендерна документація безоплатно оприлюднюється Замовником, а вимоги до Тендерної документації зазначені у пп.1)-19) частини 2 Ст.22 Закону.
На думку Учасника Тендерна документація не відповідає вищезазначеним вимогам ч.2 Ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав.

Так пп.6) ч.2 Ст.22 Закону передбачено, що у тендерній документації зазначаються відомості про «обсяги» робіт.
Дійсно, в Тендерній докумантації в п.4.3. Замовник вказав про те, що Обсяг робіт визначено у Додатку 3 "Технічне завдання" до тендерної документації.

У той же час, законодавством, а саме пп.3) ч.2 Ст.22 Закону передбачено, що у тендерній документації зазначається також:

3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).

Така «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» у Тендерній документації всупереч вимогам пп.6) ч.2 Ст.22 Закону - відсутня.

Предметом закупівлі є - "Будівництво комплексу комунального некомерційного підприємства "Обласний центр онкології" за адресою: м. Харків, вул. Лісопарківська, 4 (Перша черга будівництва) Коригування", відповідно будівництво є достатньо складним з технічної точки зору.

При цьому крім технічної специфікації повністю відсутні будь-які плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі, відтак не зрозуміла складність та умови виконання робіт відповідно до обсягу, зазначеного лише у фізичних величинах кв.м, м., т., штуки, комплекти.

Відповідно до Ст. 877 Цивільного кодексу України від 16 січня 2003 року №435-IV зі змінами і доповненнями, внесеними (далі Цивільний кодекс) будівництво та пов'язані з ним будівельні роботи здійснюються відповідно до проектної документації, що визначає обсяг і зміст робіт та інші вимоги, які ставляться до робіт та до кошторису, що визначає ціну робіт.

Відповідно до п.1.1. Розділу III Тендерної документації – у тендерній пропозиції зазначається інформація про ціну Тендерної пропозиції, тобто ціну вартості будівництва.
У той же час, відповідно до п.1.7. Розділу III Тендерної документації -
«Ціну пропозиції слід визначати відповідно до вимог проекту щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічною експлуатацією будівельної техніки і безпечних умов праці. Вартість тендерної пропозиції торгів та всі інші ціни повинні бути чітко визначені.»
При цьому проект будівництіва – відсутній.
Також в п.1.7. Розділу III Тендерної документації вказано про те, що:
«Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна є динамічною) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 із урахуванням змін та доповнень.».
Відповідно до п.3.15. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 – договірна ціна, це «кошторис, яким визначається вартість робіт»
У свою чергу, відповідно до п.4.1. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - прямі витрати будівництва визначаються на підставі ресурсних елементних кошторисних норм та на підставі цін на трудові та матеріально-технічні ресурси.
При цьому прямі витрати це сума витрат відповідно на будівельні матеріали, вироби і конструкції, витрати на основну заробітну плату робітників, зайнятих на виконанні будівельно-монтажних робіт, та на експлуатацію будівельних машин і обладнання.
За відсутності проектної документації (вимог проекту) неможливо достовірно, об’єктивно розрахувати витрати на основну заробітну плану робітників, зайнятих на виробництві будівельно-монтажних робіт, та на експлуатацію будівельних машин і обладнання, відповідно неможливо розрахувати прямі витрати будівництва, а відтак неможливо розрахувати ціну та договірну ціну будівництва, через що оголошена публічна закупівля за відсутності проектної документації втрачає сенс та суперечить принципам публічних закупівель за Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також, як зазначено раніше, в Тендерній документації всупереч пп3) ч.2 Ст.22 відсутня Технічна специфікація (в т.ч. - плани, креслення, малюнки та предметний опис предмета закупівлі).
Вищевказані недоліки перешкоджають Учасникам достовірно, об’єктивно розрахувати ціну Тендерної пропозиції, що відповідно перешкоджає участі в оголошеній публічній закупівлі.
Крім цього, вищевказані недоліки є підставою для визнання недійсними результатів публічної закупівлі та може бути підставою для вимог Державної Аудиторської Служби України щодо порушень у сфері публічних закупівель та як наслідок розірвання договору на будівництво за предметом закупівлі.
10 листопада 2020 р. о 9 год 08 хв. на електронному майданчику ПРОЗОРРО була завантажена Вимога (Номер вимоги: UA-2020-11-09-000900-b.b1) (далі – Вимога) про додання проекту (проектної документації) до Тендерної документаці. У відповідь на вказану Вимогу Протоколом №114 від 10.11.2020р. у задоволенні Вимоги було відмовлено, при цьому у п.4 Протоколу було зазначено про те, що кожен з учасників може звернутися до Замовника за розясненнями, а саме з питання щодо можливості ознайомлення з проектною документацією на об’єкт будівництва. Також було зазначено, що «Учасник, таким правом не скористався».
Вказівка Замовника щодо так званого «ознайомлення з проектною документацією на об’єкт будівництва» є незаконною, адже відповідно до ч.6 Ст.10 Закону – «Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується в електронній системі закупівель безоплатно через авторизовані електронні майданчики» та крім цього відповідно до ч.6 Ст.10 Закону «в електронній системі закупівлі, крім інформації, зазначеної у частині першій цієї статті, може оприлюднюватися інша інформація.».
У ситуації з обмеженнями пов’язаними з поширенням в Україні захворювання COVID-19, пропозиція Замовника не відповідає чинному законодавству України щодо впровадження обмежень у зв’язку з поширенням в Україні захворювання COVID-19.
У відповідь на вказану Вимогу Протоколом №114 від 10.11.2020р. в п.3) було зазначено про те, що ніби то «розміщення проектної документації на об’єкт будівництва в електронному вигляді у свобідному доступі є порушенням вимог Закону України «Про авторське та суміжні права», при цьому Замовник не вказує, у чому саме полягає таке порушення. Одночасно на електронному майдачику ПРОЗОРРО міститься Договір Замовника з проектантом №15-20\П від 22.09.2020р. у п.9.2. якого зазначено, що всі майнові авторські права в т.ч. право публічної демонстрації та публічного показу передаються Замовнику.
Відтак посилання Замовника у відповіді на Вимогу щодо порушенням вимог Закону України «Про авторське та суміжні права» є необгрунтованим, незаконним та теж таким, що суперечить Договору Замовника з проектантом №15-20\П від 22.09.2020р., який завантажено на електронний майданчик.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо внести зміни у Тендерну документацію, якими доповнити згідно пп3) Ст.22 Закону Тендерну документацію інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідною технічною специфікацією (в т.ч. планами, кресленнями, малюнками та описами предмета закупівлі що надають можливість провести належний розрахунок кошторису будівництва), а також доповнити Тендерну документацію відповідною Проектною документацією вівдповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та Ст. 877 Цивільного кодексу України.
У випадку, будь-яких законних перешкод (в т.ч. авторських прав) щодо доповнення Тендерної документації Проектною документацією, вимагаємо усунути вищезазначені порушення Ст.5 та пп.3 ч.2 Ст.22 Закону «Про публічні закупівлі» шляхом відміни оголошеної закупівлі, усунути можливі законні перешкоди в оголошенні публічної закупівлі (в т.ч. авторських прав, передбачаючи публікацію замовленої Замовником на бюджетні кошти Проектної документації) та здійснити нове оголошення про публічну закупівлю щодо предмета закупівлі "Будівництво комплексу комунального некомерційного підприємства "Обласний центр онкології" за адресою: м. Харків, вул. Лісопарківська, 4 (Перша черга будівництва) Коригування".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 листопада 2020 08:34
Не підлягає задоволенню відповідно до чинного законодавства України

Документи

11 листопада 2020 16:54
Протокол 144.pdf

Документи

17 листопада 2020 08:34
Протокол 151.pdf
17 листопада 2020 08:34
Лист Харківпроект.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-24-000004 ● 645e89d2e7de4f1baf7a884be774e3fc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 грудня 2020 13:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

24.12.2020 № 277
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 23.12.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 24.12.2020 №277

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі



№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

4 UA-2020-11-09-000900-b 09.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до Висновку

2021-01-06 11:26:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2022-02-10-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

10.02.2022 № 51
(дата)
Харків

Про призначення
перевірки закупівлі

Відповідно до підпункту 1 пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23 (зі змінами)

НАКАЗУЮ:

1. Призначити з 11.02.2022 проведення перевірки закупівель у Департаменту капітального будівництва Харківської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 04014080) за період з 09.11.2020 по 11.02.2022 по процедурі закупівлі № UA-2020-11-09-000900-b;

2. Створити групу державних аудиторів для проведення перевірки закупівлі, зазначеної в пункті 1 цього наказу, у складі:
Курган Ганна В’ячеславівна (керівник групи аудиторів)
Аляб’єва Ольга Михайлівна

Начальник Станіслав Косінов

2022-02-10 17:20:40


Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 10 грудня 2020
UA-2020-11-09-000900-b1b0cd8279c6d4cbdbeb88d2e9f720f28
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04014080
Місцезнаходження: 61022, Україна, Харківська область обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, МАЙДАН СВОБОДИ, будинок 5, ДЕРЖПРОМ, 4 ПІД'ЇЗД, кімната 20
Учасник Документи Рішення
ТОВ "СТАЛЬКОНСТРУКЦІЯ ЛТД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТРЕСТ ЖИТЛОБУД - 1" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "РОМБ +" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

09 грудня 2020 17:42
Електронний підпис
09 грудня 2020 17:42
Електронний підпис
09 грудня 2020 17:41
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
09 грудня 2020 17:41
Тендерна пропозиція.pdf
09 грудня 2020 17:41
Наявність працівників.pdf

Документи

Публічні документи

09 грудня 2020 20:54
Електронний підпис
09 грудня 2020 20:54
Електронний підпис
09 грудня 2020 20:53
8 Лист-відгук.pdf
09 грудня 2020 20:53
6. Штатний розпис.pdf
09 грудня 2020 20:53
32. Банківська гарантія.zip
09 грудня 2020 20:53
24. Ліцензія.pdf
09 грудня 2020 20:53
21. Статут.pdf
09 грудня 2020 20:53
1. Форма “Пропозиція”..pdf

Документи

Публічні документи

24 грудня 2020 07:30
Електронний підпис
23 грудня 2020 18:12
Довідка МВС.pdf
23 грудня 2020 18:12
довідка ДПС в Харків.pdf
10 грудня 2020 07:37
Електронний підпис
10 грудня 2020 07:37
Електронний підпис
10 грудня 2020 07:30
r_57_ДЦ_ИВР.xlsx
10 грудня 2020 07:30
r_57_ДЦ_ИВР.pdf
10 грудня 2020 07:30
r_57_ДЦ_ВОБ.xlsx
10 грудня 2020 07:30
r_57_ДЦ_ВОБ.pdf
10 грудня 2020 01:38
ТЗ.pdf
10 грудня 2020 01:38
Свідоцтво рейтинг.zip
10 грудня 2020 01:38
П_дтвердження.zip
10 грудня 2020 01:38
Nakaz_Davydchuk.zip
10 грудня 2020 01:38
Dovirenist_Davydchuk.zip
10 грудня 2020 01:38
Bank_licenzia.zip
10 грудня 2020 01:38
204858_ГР_3537_4 183 269.ZIP
10 грудня 2020 01:38
Фін звіт РОМБ+ річна 2019.pdf
10 грудня 2020 01:38
Фін звіт РОМБ+ 3 кв.2020.pdf
10 грудня 2020 01:38
Фін звіт РОМБ+ 2 кв.2020.pdf
10 грудня 2020 01:38
Фін звіт РОМБ+ 1 кв.2020.pdf
10 грудня 2020 01:38
ТЗ Додаток №3.pdf
10 грудня 2020 01:38
Тендерна пропозиція.pdf
10 грудня 2020 01:38
Статут_РОМБ+_ОРИГІНАЛ.pdf
10 грудня 2020 01:38
Ст.17 відсуні підстави.pdf
10 грудня 2020 01:38
Протокол ОП.pdf
10 грудня 2020 01:38
Посвідчення ОП.pdf
10 грудня 2020 01:38
Ліцензія_РОМБ+.pdf
10 грудня 2020 01:38
Ліцензія ЕНЕРГОМОНТАЖ.pdf
10 грудня 2020 01:38
Лист-згода з умовми.pdf
10 грудня 2020 01:38
дозвіл_РОМБ+_роботи_1.pdf
10 грудня 2020 01:38
дозвіл_РОМБ+_крани_3.pdf
10 грудня 2020 01:38
дозвіл_РОМБ+_крани_2.pdf
10 грудня 2020 01:38
дозвіл_крани_РОМБ+.pdf
10 грудня 2020 01:38
Довідка про ОП.pdf
10 грудня 2020 01:38
Довідка працівники.pdf
10 грудня 2020 01:38
Довідка МТБ.pdf
10 грудня 2020 01:38
Диплом.PDF
10 грудня 2020 01:38
декларація МТБ.pdf
10 грудня 2020 01:38
Банк січ.pdf
10 грудня 2020 01:38
Банк Львів.pdf
10 грудня 2020 01:38
Акт огляду №1.pdf
10 грудня 2020 01:38
2. Відгук_КЛУБ-СІТІ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТАЛЬКОНСТРУКЦІЯ ЛТД"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТРЕСТ ЖИТЛОБУД - 1"

ПП "РОМБ +"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2020 13:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "РОМБ +" 747 589 818,76
UAH з ПДВ
737 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТРЕСТ ЖИТЛОБУД - 1" 822 153 390,00
UAH з ПДВ
737 754 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТАЛЬКОНСТРУКЦІЯ ЛТД" 823 411 776,00
UAH з ПДВ
823 411 776,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 грудня 2020 07:30
Електронний підпис
23 грудня 2020 18:12
Довідка МВС.pdf
23 грудня 2020 18:12
довідка ДПС в Харків.pdf
10 грудня 2020 07:37
Електронний підпис
10 грудня 2020 07:37
Електронний підпис
10 грудня 2020 07:30
r_57_ДЦ_ИВР.xlsx
10 грудня 2020 07:30
r_57_ДЦ_ИВР.pdf
10 грудня 2020 07:30
r_57_ДЦ_ВОБ.xlsx
10 грудня 2020 07:30
r_57_ДЦ_ВОБ.pdf
10 грудня 2020 01:38
ТЗ.pdf
10 грудня 2020 01:38
Свідоцтво рейтинг.zip
10 грудня 2020 01:38
П_дтвердження.zip
10 грудня 2020 01:38
Nakaz_Davydchuk.zip
10 грудня 2020 01:38
Dovirenist_Davydchuk.zip
10 грудня 2020 01:38
Bank_licenzia.zip
10 грудня 2020 01:38
204858_ГР_3537_4 183 269.ZIP
10 грудня 2020 01:38
Фін звіт РОМБ+ річна 2019.pdf
10 грудня 2020 01:38
Фін звіт РОМБ+ 3 кв.2020.pdf
10 грудня 2020 01:38
Фін звіт РОМБ+ 2 кв.2020.pdf
10 грудня 2020 01:38
Фін звіт РОМБ+ 1 кв.2020.pdf
10 грудня 2020 01:38
ТЗ Додаток №3.pdf
10 грудня 2020 01:38
Тендерна пропозиція.pdf
10 грудня 2020 01:38
Статут_РОМБ+_ОРИГІНАЛ.pdf
10 грудня 2020 01:38
Ст.17 відсуні підстави.pdf
10 грудня 2020 01:38
Протокол ОП.pdf
10 грудня 2020 01:38
Посвідчення ОП.pdf
10 грудня 2020 01:38
Ліцензія_РОМБ+.pdf
10 грудня 2020 01:38
Ліцензія ЕНЕРГОМОНТАЖ.pdf
10 грудня 2020 01:38
Лист-згода з умовми.pdf
10 грудня 2020 01:38
дозвіл_РОМБ+_роботи_1.pdf
10 грудня 2020 01:38
дозвіл_РОМБ+_крани_3.pdf
10 грудня 2020 01:38
дозвіл_РОМБ+_крани_2.pdf
10 грудня 2020 01:38
дозвіл_крани_РОМБ+.pdf
10 грудня 2020 01:38
Довідка про ОП.pdf
10 грудня 2020 01:38
Довідка працівники.pdf
10 грудня 2020 01:38
Довідка МТБ.pdf
10 грудня 2020 01:38
Диплом.PDF
10 грудня 2020 01:38
декларація МТБ.pdf
10 грудня 2020 01:38
Банк січ.pdf
10 грудня 2020 01:38
Банк Львів.pdf
10 грудня 2020 01:38
Акт огляду №1.pdf
10 грудня 2020 01:38
2. Відгук_КЛУБ-СІТІ.pdf

Публічні документи

09 грудня 2020 20:54
Електронний підпис
09 грудня 2020 20:54
Електронний підпис
09 грудня 2020 20:53
8 Лист-відгук.pdf
09 грудня 2020 20:53
6. Штатний розпис.pdf
09 грудня 2020 20:53
32. Банківська гарантія.zip
09 грудня 2020 20:53
24. Ліцензія.pdf
09 грудня 2020 20:53
21. Статут.pdf
09 грудня 2020 20:53
1. Форма “Пропозиція”..pdf

Публічні документи

09 грудня 2020 17:42
Електронний підпис
09 грудня 2020 17:42
Електронний підпис
09 грудня 2020 17:41
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
09 грудня 2020 17:41
Тендерна пропозиція.pdf
09 грудня 2020 17:41
Наявність працівників.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "РОМБ +"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТРЕСТ ЖИТЛОБУД - 1"

ТОВ "СТАЛЬКОНСТРУКЦІЯ ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "РОМБ +"
#40395340
Переможець 737 750 000,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2020 17:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2020 17:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "РОМБ +"
#40395340
737 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 вересня 2022 10:11
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2022 11:36
ДУ 11.pdf зміни до договору
12 січня 2022 11:36
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 16:52
ДУ 10.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 16:52
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2021 15:10
ДУ 9.pdf зміни до договору
18 листопада 2021 15:10
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2021 15:29
Додаткова угода № 8.pdf зміни до договору
08 вересня 2021 15:29
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2021 14:27
Угода 7.PDF зміни до договору
03 вересня 2021 14:26
Електронний підпис зміни до договору
07 липня 2021 10:41
ДУ 6 (1).pdf зміни до договору
07 липня 2021 10:40
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2021 11:08
ДУ 5 (1).pdf зміни до договору
11 червня 2021 11:07
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2021 15:56
ДУ 4 (1).pdf зміни до договору
29 березня 2021 15:56
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 09:18
ДУ 3 (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 09:18
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:52
Протокол 191 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:52
ДУ2 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:52
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:33
ДУ 2 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:33
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 10:06
ДУ 1 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 10:00
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 14:31
Протокол 189 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 14:30
Договір 30-20 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 14:30
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 11:54
Договір 30-20.pdf укладений
28 грудня 2020 11:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічних помилок
Номер договору про закупівлю: 30-20
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до фінансування
Номер договору про закупівлю: 30-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Помилкове оприлюднення
Номер договору про закупівлю: 30-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічних помилок
Номер договору про закупівлю: 30-20
Договір:
Номер додаткової угоди: б / н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Выдповыдно до фынансування
Номер договору про закупівлю: 30-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до фінансування
Номер договору про закупівлю: 30-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до фінансування
Номер договору про закупівлю: 30-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 30-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни фінансування та зміни реквізитів. Детальніше в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 30-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни реквізитів сторін. Детальніше в Додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 30-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до фінансування
Номер договору про закупівлю: 30-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до фінансування
Номер договору про закупівлю: 30-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до фінансування
Номер договору про закупівлю: 30-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 157 824 503,09
UAH (в тому числі ПДВ 26 304 083,85 UAH)
Причини розірвання договору: Невиконання підрядником зобов'язань за договором