Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (626,6 км) (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Operational maintenance and current minor repair of public roads of local significance in Lviv region (626,6 km) (DK 021: 2015: 45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
Очікувана вартість
91 488 510,00 UAH
UA-2020-11-06-018270-c 91262773519d4caaa363d2014061cfb0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макаревич Марія Романівна

+380322999141 lodatenderdorogy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 43493483
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18
Контактна особа: Макаревич Марія Романівна
+380322999141
lodatenderdorogy@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Department of Road Economy of Lviv Regional State Administration
National ID: 43493483
Contact point: Makarevych Mariia
+380322999141
lodatenderdorogy@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 06 листопада 2020 23:56
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2020 09:00
Початок аукціону: 17 грудня 2020 11:09
Очікувана вартість: 91 488 510,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 457 442,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 457442 UAH
Publication date: 06 листопада 2020 23:56
Enquiries until: 27 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 03 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 грудня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 91 488 510 UAH including VAT
Minimal lowering step: 457 443 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
1. Місцезнаходження Замовника: 79008, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18. Категорія замовника Департаменту дорожнього господарства Львівській обласної державної адміністрації – відповідно до п.1 ч.4. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020р. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська.2. Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі оригіналу безумовної та безвідкличної банківської гарантії (у вигляді електронного документу з накладеним електронним цифровим підписом/ кваліфікованим електронним підписом, який є доступним для перегляду та перевірки без необхідності використання окремого програмного продукту), що має містити ствердження про виконання зобов’язань щодо сплати відповідних коштів замовнику (р/р UA 37 820172 0355149009088057620 у ДКСУ у м.Київ, МФО – 820172, ЄДРПОУ 43493483) у випадках, передбачених у частині третій статті 25 Закону. Банківська гарантія, сформульована іншим чином, призведе до відхилення тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває на стадії ліквідації. Крім того банківська гарантія повинна бути безумовною та безвідкличною, обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та її номеру на вебпорталі Уповноваженого органу. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить – 457 442,00 (чотриста п’ятдесят сім тисяч чотириста сорок дві) гривні 00 коп. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції. В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції покладаються на учасника. Тендерна пропозиція, що не містить підтвердження надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, відхиляється замовником 3. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою цієї статті.
Розгорнути Згорнути
1. Location of the Customer: 79008, Ukraine, Lviv region, Lviv, street V. Vynnychenko, 18. Customer category: the Department of Roads of the Lviv Regional State Administration - in accordance with paragraph 1 part 4. Art. 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" in the new edition of 19.04.2020. The language in which tender proposals should be prepared is Ukrainian.2. The Customer requires the provision of a tender offer in the form of an original unconditional and irrevocable bank guarantee (in the form of an electronic document with an electronic digital signature / a qualified electronic signature, which is available for viewing and verification without the need for a separate software product). Obligations to pay the relevant funds to the customer (r / r UA 37 820172 0355149009088057620 in the SCSU in Kyiv, MFI - 820172, USREOU 43493483) in the cases provided for in part three of Article 25 of the Law. A bank guarantee, formulated in another way, will lead to the rejection of the tender offer. The bank guarantee must be issued by a bank that has the appropriate license to provide banking services and is not in the process of liquidation. In addition, the bank guarantee must be unconditional and irrevocable, it must contain details of the name of the purchase and its number on the web portal of the Authorized Body. The amount of security of the tender offer is - 457 442.00 (four hundred and fifty-seven thousand four hundred forty-two) UAH 00. The term of securing the tender offer must be not less than the term of validity of the tender offer. In case of prolongation of the term of the tender offer, the term of the tender offer guarantee must be extended by the bidder for the corresponding term. All costs associated with securing the tender offer shall be borne by the bidder. The tender offer, which does not contain confirmation of the tender security provided by the bidder, is rejected by the customer. 3. The tender guarantee shall be returned to the bidder in case of: - expiration of the tender offer and security of the tender offer specified in the tender documentation; - concluding a procurement contract with the bidder who became the winner of the procurement procedure (except for the negotiated procurement procedure); - withdrawal of the tender offer before the deadline for its submission; - termination of the tender in case of non-conclusion of the procurement contract with any of the participants who submitted tender proposals / proposals. The tender guarantee of the offer is not returned in the case of: - withdrawal of the tender offer by the bidder after the deadline for its submission, but before the expiration of the period during which the tender proposals are considered valid; - non-signing of the procurement contract by the bidder who became the winner of the tender; - failure of the winner to provide the procurement procedure (except for the negotiated procurement procedure) within the period specified in part six of Article 17 of this Law, documents confirming the absence of grounds established by Article 17 of this Law; - failure of the winner of the procurement procedure (except for the negotiated procurement procedure) to ensure the implementation of the procurement contract after receiving notification of the intention to enter into a procurement contract, if the provision of such security is provided by the tender documentation. Upon the request of the bidder who has been provided with the tender offer, the customer shall notify the institution that issued the guarantee to such bidder of the grounds for returning the tender security within five days from the date of one of the grounds specified in part four of this article.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (626,6 км) (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (Державний бюджет України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Operational maintenance and current minor repair of public roads of local significance in Lviv region (626,6 km) (DK 021: 2015: 45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)(State Budget of Ukraine)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Банківські 30
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок: 30%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок учасника від 10 176 111,15 грн. до 10 376 111,15 грн.: 30%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок учасника від 10 376 111,16 грн до 10 576 111,16 грн: 25%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок учасника від 10 576 111,17 грн. до 10 776 111,17 грн.: 20%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок учасника від 10 776 111,18 грн. до 10 976 111,18 грн.: 15%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок учасника від 10 976 111,19 грн. до 11 176 111,19 грн.: 10%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок учасника від 11 176 111,20 грн. до 11 376 111,20 грн.: 5%
.: 0%
07 листопада 2020 00:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2020 23:56
ТД ЕУ 626_6.pdf
06 листопада 2020 23:56
ПД ЕУ 626_6.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-06-018270-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т", Код ЄДРПОУ:42844920
Дата подання: 27 грудня 2020 17:42
ВИМОГА щодо дій та прийнятих рішень Замовника про визначення переможцем іншого учасника
26.12.2020 р. № 9854 Голові тендерного комітету
Департаменту дорожнього господарства
Львівської обласної державної адміністрації

Закупівля
UA-2020-11-06-018270-c
1 послуга:

Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (626,6 км) (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)



ВИМОГА
щодо дій та прийнятих рішень Замовника про
визначення переможцем іншого учасника

06.11.2020р. Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації (далі-Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднив оголошення UA-2020-11-06-018270-c про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою за предметом закупівлі: «Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (626,6 км) (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)».
Критеріями оцінки тендерних пропозицій визначено:
- Ціна тендерної пропозиції (питома вага 70%);
- Загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок (питома вага 30%).
По неціновому критерію «загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок» замовником встановлено список можливих для учасника вартісних діапазонів та їх питома вага.
Тендерні пропозиції на участь у торгах подали ДП «Львівський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» (далі – Учасник, ДП «Львівський облавтодор»), ТДВ «ШРБУ №65», ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т».
За результатами проведеного 17.12.2020р. електронного аукціону найбільш економічно вигідною ціновою пропозицією визначено цінову пропозицію ДП «Львівський облавтодор», яка склала 45 744 252,00 грн. та є на 50% меншою від очікуваної вартості закупівлі.
При поданні цінової пропозиції Учасником застосовано оціночний критерій «Загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок» в розмірі 30%.
Електронною системою закупівель «Prozzoro», цінова пропозиція ДП «Львівський облавтодор» автоматично визначена аномально низькою ціною.

18.12.2020р. ДП «Львівський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» на виконання вимог ч.14 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) надав письмове пояснення/обґрунтування аномально низької ціни.
Обґрунтування аномально низької ціни ДП «Львівський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» носить виключно формальний характер, не містить жодних обґрунтованих розрахунків, не містить посилання на будь-які фактичні дані чи фактичні обставини, умови, які б давали можливість Учаснику визначити ціну на послуги за цим предметом закупівлі на рівні аномально низької.
Окрім цього, тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації.
Проте, 22.12.2020р. Замовник, незважаючи на відсутність належного обґрунтування аномально низької ціни та невідповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації визначив ДП «Львівський облавтодор» переможцем торгів (Протокол №384 від 22.12.2020р.)
Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Оскаржуваним Рішенням Замовник всупереч принципам добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, в порушення вимог Закону визначив переможцем ДП «Львівський облавтодор».
Оскаржуване рішення Замовника порушує права нашого підприємства на добросовісну конкуренцію, неупереджену оцінку тендерної пропозиції та інші, що витікають з основоположних принципів здійснення публічних закупівель та вимог Закону.

Обґрунтування незаконності Оскаржуваного рішення про визначення переможцем торгів ДП «Львівський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України».

Перше:
Визначені ст.29 Закону обов’язок Учасника обґрунтувати аномально низьку ціну та право Замовника відхилити тендерну пропозицію Учасника, який не надав належного обґрунтування аномально низької ціни покликані забезпечити якісне та належне надання послуг/виконання робіт переможцем торгів.
Поза всяким розумним сумнівом, аномально низька ціна, яка немає належного обґрунтування, пояснення її походження в подальшому призведе до неналежного виконання переможцем торгів своїх обов’язків за укладеним із ним Договором підряду, неналежного і неякісного надання послуг/виконання робіт, надання/виконання таких із неякісних матеріалів, не в повному обсязі, тощо.
Замовник, як гарант дотримання принципів здійснення публічних закупівель не вправі зловживати наданим йому правом відхилити чи не відхилити тендерну пропозицію учасника, який не надав належного обґрунтування аномально низької ціни, і зобов’язаний діяти виключно у відповідності до вимог чинного законодавства України.
Визначаючи переможцем Учасника, який не надав належного обґрунтування аномально низької ціни Замовник безумовно порушує такі принципи публічних закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, об’єктивне та неупереджене визначення переможця, що призводить до дискримінації на нерівного ставлення до учасників процедури закупівлі.
Відповідно до ч.14 ст.29 Закону, Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції.
Надане ДП «Львівський облавтодор» обґрунтування аномально низької ціни не містить жодних обґрунтувань чи пояснень щодо цін або вартості товарів/робіт/послуг, не містить посилання на будь-які фактичні дані чи фактичні обставини, умови, які б давали можливість Учаснику визначити ціну на послуги за цим предметом закупівлі на рівні аномально низької. Таке обґрунтування носить виключно формальний характер, надане Учасником виключно з метою бути визначеним переможцем на даному етапі процедури закупівлі.
Учасник в обґрунтування аномально низької ціни покликається на таке.
- «Досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виконання робіт, порядку надання послуг чи технології будівництва. Особливість технологічного процесу виконання робіт Облавтодором базується на переважному використанні власних, а не орендованих виробничих баз та власних машин і механізмів з низькою балансовою вартістю, яка щонайменше в 3 рази є меншою від середньо-ринкової і дозволяє на 30-50% знизити вартість виконання робіт»
- «Сприятливими умовами, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема, спеціальною ціновою пропозицією (знижкою) учасника»
Проте, Учасник, жодним чином не обґрунтовує в чому саме полягають новації, особливості технологічного процесу, які б забезпечували можливість зниження ціни. Учасник не наводить інформації щодо жодної з умов, яка б давала йому можливість поставити товари, надати послуги чи виконати роботи за спеціальною ціновою пропозицією. Посилаючись на проведений ним розрахунок ціни не наводить жодних фактичних даних (обставин), які б обґрунтовували такі розрахунки, як цього вимагає Закон.
Посилання на наявність власних, а не орендованих виробничих баз, власної техніки жодним чином не обґрунтовує можливість зниження ціни, а в даному випадку є обставиною яка безспірно призводить до зростання ціни робіт/послуг. Про це свідчить наступне.
Жодна із виробничих баз Учасника не розташована на території, яка буде обслуговуватись. Усі без виключення виробничі бази розташовані на відстані понад 100км. від місця надання послуг/виконання робіт, що призводить до зайвих витрат на перевезення матеріалів, перебазування техніки, і практично унеможливлює оперативне реагування в разі настання надзвичайних ситуацій.
Переважна більшість задекларованої для надання послуг/виконання робіт техніки є застарілою, що автоматично збільшує витрати на пальне, запасні частини, тощо.
Так, відповідно до затверджених Наказом Міністерства транспорту України №43 від 10.02.1998р. норм витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті норми витрат палива підвищуються для автомобілів, що експлуатуються:
більше 5 років із загальним пробігом понад 100 тис. км - до 3%;
більше 8 років або із загальним пробігом понад 150 тис. км - до 5%;
більше 11 років або із загальним пробігом понад 250 тис. км - до 7%;
більше 14 років або із загальним пробігом понад 400 тис. км - до 9%.
Учасником, відповідно до Довідки №01-05/1943 від 26.11.2020р. планується залучити до надання послуг за предметом закупівлі 41 одиницю техніки/механізмів. З них:
- 8 одиниць з терміном експлуатації понад 30 років;
- 14 одиниць з терміном експлуатації понад 15 років
- 19 одиниць з терміном експлуатації від 7 до 15 років
- Немає жодної одиниці техніки з терміном експлуатації до 5 років.
Також, системний аналіз цінових пропозицій Учасника за іншими закупівлями з Експлуатаційного утримання та поточного дрібного ремонту автомобільних доріг Львівської області свідчить про відсутність в Учасника будь-яких сприятливих умов чи інших обставин, які б давали можливість зниження ціни до аномально низьких рівнів і вказує на те, що цінові пропозиції Учасником визначаються навмання, без будь-якого обґрунтування. Такі дії є свідченням недобросовісної конкуренції та грубо порушують принципи здійснення публічних закупівель.
До такого переконання приходжу виходячи з наступного.
- За процедурою закупівлі №UA-2020-11-09-002116-a – «Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (378,2 км)» Учасник подав тендерну пропозицію з ціною 27 611 000,00 грн., що на 49,9% менше від очікуваної вартості закупівлі, що середньо арифметично становить 73 006,35 грн. на обслуговування 1км. автошляхів.
- За процедурою закупівлі № UA-2020-11-09-001389-b – «Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (412,3 км)» Учасник подав тендерну пропозицію з ціною 51 170 000,00 грн., що на 14,9% менше очікуваної вартості закупівлі, і середньо арифметично становить 124 108,66 грн. на обслуговування 1км. автошляхів;
- За процедурою закупівлі № UA-2020-11-06-018270-c – «Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (626,6 км)» Учасник подав тендерну пропозицію з ціною 45 744 252,00 грн., що на 50% менше очікуваної вартості закупівлі, і середньо арифметично становить 73 003,91 грн. на обслуговування 1км. автошляхів;
- За процедурою закупівлі № UA-2020-11-06-018270-c – «Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (642,3 км)» Учасник подав тендерну пропозицію з ціною 64 699 998,00 грн., що на 31% менше очікуваної вартості закупівлі, і середньо арифметично становить 100 731,74 грн. на обслуговування 1км. автошляхів;
- За процедурою закупівлі № UA-2020-11-06-004026-b – «Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (591,6 км)» Учасник подав тендерну пропозицію з ціною 51 826 944,00 грн., що на 40% менше очікуваної вартості закупівлі, і середньо арифметично становить 87 604,71 грн. на обслуговування 1км. автошляхів;
- За процедурою закупівлі № UA-2020-11-09-002300-a – «Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (711,2 км)» Учасник подав тендерну пропозицію з ціною 57 111 000,00 грн., що на 45% менше очікуваної вартості закупівлі, і середньо арифметично становить 80 302,30 грн. на обслуговування 1км. автошляхів;
- За процедурою закупівлі № UA-2020-11-09-002171-b – «Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (848,7 км)» Учасник подав тендерну пропозицію з ціною 61 958 000,00 грн., що на 50% менше очікуваної вартості закупівлі, і середньо арифметично становить 73 003,41 грн. на обслуговування 1км. автошляхів;
- За процедурою закупівлі № UA-2020-11-09-002089-b – «Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (574,8 км)» Учасник подав тендерну пропозицію з ціною 62 903 000,00 грн., що на 25% менше очікуваної вартості закупівлі, і середньо арифметично становить 109 434,59 грн. на обслуговування 1км. автошляхів;
- За процедурою закупівлі № UA-2020-11-09-006520-c – «Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (260,3 км)» Учасник подав тендерну пропозицію з ціною 20 903 000,00 грн., що на 45% менше очікуваної вартості закупівлі, і середньо арифметично становить 80 303,50 грн. на обслуговування 1км. автошляхів;
- За процедурою закупівлі № UA-2020-11-09-001937-b – «Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (416,9 км)» Учасник подав тендерну пропозицію з ціною 32 000 000,00 грн., що на 47,4% менше очікуваної вартості закупівлі, і середньо арифметично становить 76 757,02 грн. на обслуговування 1км. автошляхів;
В усіх вище перелічених закупівлях Учасником застосовано оціночний критерій «Загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок» в розмірі 30%, як і інші учасники, що подавали пропозиції за цими процедурами закупівель.
Більше того, остаточна цінова пропозиція Учасника, за результатами аукціону по закупівлі UA-2020-11-06-004026-b -Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (591,6 км) при очікуваній вартості в 86 378 240,00 грн. становить 36 800 000,00 грн. (57,4% нижче очікуваної вартості), а це 62 204,19 грн. на обслуговування 1км. автошляхів.
Остаточна цінова пропозиція Учасника, за результатами аукціону по закупівлі UA-2020-11-06-004040-b - Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (642,3 км) при очікуваній вартості в 93 780 830,00 грн. становить 21 052 628,57 грн. (77,6% нижче очікуваної вартості), а це 32 776,94 грн. на обслуговування 1км. автошляхів.
Остаточна цінова пропозиція Учасника, за результатами аукціону по закупівлі UA-2020-11-09-002171-b - Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (848,7 км) при очікуваній вартості в 123 916 850,00 грн. становить 5 857 140,00 грн. (95,3% нижче очікуваної вартості), а це 6 901,31 грн. на обслуговування 1км. автошляхів.
Остаточна цінова пропозиція Учасника, за результатами аукціону по закупівлі UA-2020-11-09-002300-a - Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (711,2 км) при очікуваній вартості в 103 840 770,00 грн. становить 1 142 854,28 грн. (98,9% нижче очікуваної вартості), а це 1 606,94 грн. на обслуговування 1км. автошляхів.
По закупівлі UA-2020-11-09-001389-b «Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (412,3 км)» остаточна цінова пропозиція становить всього 50 265,71 грн. при очікуваній вартості в 60 199 030,00 грн. що є абсолютно неприйнятним.
Отже, при одних і тих же цінових критеріях, використанні одних і тих же технологічних процесів, транспортних засобів, виробничих баз та їх ~ однаковій віддаленості від місця надання послуг ціни на послуги Учасника є абсолютно різними, і в більшості абсолютно неприйнятними.
Водночас, звертаю увагу на те, що Замовник визначав очікувану вартість за вищевказаними закупівлями з розрахунку 146 007,84 грн. на обслуговування, впродовж 2 років 1км. автошляхів.
Проведений ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» розрахунок цінової пропозиції за цим предметом закупівлі, з врахуванням новішого, в порівнянні із ДП «Львівський облавтодор» транспортного парку та розташуванням виробничих баз на території обслуговування (в місці надання послуг) становить 104 874,20 грн. обслуговування 1км. автошляхів.
Сам Учасник (ДП «Львівський облавтодор»), маючи досвід надання аналогічних послуг усвідомлює, що його ціна є абсолютно необґрунтованою, неспроможною забезпечити надання послуг за предметом закупівлі впродовж 2 років. Так, зокрема, відповідно до наданої в складі тендерної пропозиції Довідки №01з-05/1949 від 26.11.2020р. Про наявність досвіду виконання аналогічного договору та доданих підтверджуючих документів ДП «Львівський облавтодор» протягом одного тільки 2019р. надав послуг Замовнику з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Яворівського та Мостиського районів Львівської області на суму 12 442 334,00 грн., та Турківського, Старосамбірського та Сколівського районів Львівської області на суму 19 379 790,00 грн. І це лише протягом одного року і лише послуги з експлуатаційного утримання, без поточного дрібного ремонту.
Навіть простому пересічному громадянинові зрозуміло, що за запропонованими ДП «Львівський облавтодор» ціною неможливо надати визначені послуги, не говорячи вже про їх належність та якість.
Безумовно, що Замовник розуміє (не може не розуміти), що запропонована ДП «Львівський облавтодор» аномально низька ціна є абсолютно неприйнятною, а надане Учасником обґрунтування є неналежним, необґрунтованим, виключно формальним, і при цьому Замовник усвідомлює, що Учасник не зможе впродовж 2 років надавати послуги за запропонованою аномально низькою ціною за якою із ним буде укладено Договір підряду з терміном виконання до 31.12.2022р.
Неналежне обґрунтування ДП «Львівський облавтодор» аномально низької ціни, його формальність свідчать про фактичну відсутність обґрунтування аномально низької ціни, що суперечить вимогам Закону, і є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Приймаючи рішення щодо визначення ДП «Львівський облавтодор» переможцем Замовник не надав жодної оцінки обґрунтуванню аномально низької ціни Учасника, не визнав її ані обґрунтованою, ані не обґрунтованою.

Друге:
Окрім вище наведеного, звертаю увагу Замовника на те, що тендерна пропозиція ДП «Львівський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» не відповідає вимогам тендерної документації, проте Замовником рішення про відхилення такої тендерної пропозиції, всупереч вимогам Закону прийнято не було.
Відповідно до п.2 Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні підтвердити свою відповідність кваліфікаційному критерію - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід шляхом надання Довідки про наявність працівників (Таблиця 4 Додатку 1). При цьому Замовник визначає наступне: «Учасник включає в довідку працівників, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі відповідно до Технічної специфікації (Додаток 3) з дотриманням діючих норм і правил, а саме: інженер, виконроб, майстер, водії механізмів (механізатори), що вказані в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які є необхідними для надання послуг згідно предмету закупівлі (п. 1.1. Додатку 1 до Тендерної документації) з розрахунку один водій на один механізм, дорожні робітники в кількості не менше п’яти осіб та інші працівники, які є необхідними для надання послуг згідно предмету закупівлі. Для документального підтвердження наявності в учасника працівників та інформації, зазначеної в довідці, такий учасник подає в складі тендерної пропозиції копії наказів про призначення та/або копії інших документів, що підтверджують наявність в учасника працівників та інформацію, зазначену в довідці, на кожну особу, зазначену ним в довідці»
Отже, Замовник вимагає підтвердження наявності водіїв механізмів (механізаторів), що вказані в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які є необхідними для надання послуг згідно предмету закупівлі (п. 1.1. Додатку 1 до Тендерної документації) з розрахунку один водій на один механізм.
ДП «Львівський облавтодор» надав в складі тендерної пропозиції Довідку №01з-05/2273 від 10.12.2020р. Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій відображено інформацію про залучення до надання послуг50-ти працівників підприємства, з яких – 33 працівники, це водії/машиністи.
Водночас, учасник, відповідно до вимог п.1.1. Додатку 1 до тендерної документації, в складі тендерної пропозиції надав Довідку № 01-05/1943 від 26.11.2020р. Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які є необхідними для надання послуг в якій відображено інформацію про 41 одиницю техніки/механізмів, з яких 35 одиниць є самохідними транспортними засобами.
Отже учасник в складі тендерної пропозиції не підтвердив наявність водіїв механізмів (механізаторів), що вказані в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які є необхідними для надання послуг згідно предмету закупівлі (п. 1.1. Додатку 1 до Тендерної документації) з розрахунку один водій на один механізм, що суперечить вимогам тендерної документації Замовника.
Отже в цій частині тендерна пропозиція ДП «Львівський облавтодор» не відповідає вимогам тендерної документації, що є підставою для відхилення такої тендерної пропозиції.
Аналогічною з цього приводу є правова позиція АМКУ (див. Рішення № №13231-р/пк-пз від 07.07.2020).

Треттє:
Відповідно до п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні підтвердити свою відповідність кваліфікаційному критерію – наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій шляхом надання Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (Таблиця №1).
При цьому замовник вимагає надання документального підтвердження наявності машин та механізмів та визначає наступне: «**Для документального підтвердження наявності власних машин, механізмів та техніки, учасник в складі тендерної пропозиції надає за підписом керівника та/або головного бухгалтера, та/або бухгалтера, бухгалтерську довідку про знаходження основних засобів (машин, механізмів та техніки, які вказані учасником в довідці), на балансі підприємства та свідоцтва про реєстрацію авто (технічні паспорти) на вищевказані дорожньо-будівельні машини та механізми. ***У разі оренди/лізингу/надання послуг машин, механізмів та техніки, учасник в складі тендерної пропозиції надає чинний договір оренди/лізингу/надання послуг тощо та свідоцтва про реєстрацію авто (технічні паспорти) на кожну одиницю, вказану учасником в довідці. Також учасником в складі тендерної пропозиції надається оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для надання послуг учасником за предметом закупівлі».
ДП «Львівський облавтодор», відповідно до вимог п.1.1. Додатку 1 до тендерної документації, в складі тендерної пропозиції надав Довідку № 01-05/1943 від 26.11.2020р. Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які є необхідними для надання послуг в якій відображено інформацію про 41 одиницю техніки/механізмів, з яких 35 одиниць є самохідними транспортними засобами.
Зокрема, в цій Довідці відображені: під №34 – фреза дорожня Wirtgen 1000W, 1995р.в. (Надаються послуги ПП «Приватшляхбуд», під №37 – машина дорожня комбінована Краз-65055 МДКЗ-30-06 (власний), під №40 Машина для ямкового ремонту ДН-011 на базі автомобіля МАЗ-6303 (власний).
При цьому учасником не надано свідоцтва про реєстрацію саме цих (марка/модель) транспортних засобів. Отже, в цій частині тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації.
Водночас звертаю увагу Замовника на таке.
ДП «Львівський облавтодор», відповідно до вимог п.1.1. Додатку 1 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції надав копію Договору надання послуг №23/11/01 від 23.11.2020р. укладеного із ПП «Приватшляхбуд» відповідно до якого останнє зобов’язується надавати ДП «Львівський облавтодор» послуги фрезою Wirtgen 1000W, та Свідоцтво про реєстрацію фрези дорожньої-транспортерної Wirtgen 1000, 1995 року випуску, власником якої є фізична особа Олексів Степан Богданович.
В підтвердження можливості надання ПП «Приватшляхбуд» послуг фрезою дорожньою учасником додатково надано копію Договору оренди транспортних засобів від 30.01.2020р. укладеного між ФОП Олексів С.Б. (Орендодавець) та ПП «Приватшляхбуд» (Орендар) про надання в оренду останньому фрези дорожньої Wirtgen 1000, 1995 року випуску. Відповідно до п.2.1 цього Договору: «Вступ Орендаря у користування орендованим майном настає одночасно із підписанням Сторонами цього Договору та Акту приймання-передачі вказаного майна.». В цей же час копія Акту приймання-передачі в складі тендерної пропозиції не надано, а відтак такий Договір надано не в повному обсязі.
Відповідно до п.1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: «Замовник не заперечує щодо надання учасником за його бажанням будь-яких додаткових документів про досвід учасника та його технічні можливості щодо надання послуг/виконання робіт. Неподання таких додаткових документів, які не вимагаються тендерною документацією, не буде розцінено як невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Подання таких додаткових документів не виключає необхідності подання всіх документів, передбачених тендерною документацією та виконання всіх умов, визначених у тендерній документації».
Таким чином, учасник не виконав умови тендерної документації в цій частині. Також, всупереч вимогам п.1.1 Додатку 1 до тендерної документації не підтвердив наявність фрези дорожньої Wirtgen 1000W, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.

Четверте:
Відповідно до п.1.2 Додатку 1 до тендерної документації учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати Довідку про наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного заводу, що буде залучений для надання послуг (Таблиця 2). Відповідно до Таблиці 2 така Довідка повинна містити інформацію то Тип та Марку асфальтобетонного заводу.
ДП «Львівський облавтодор» в складі тендерної пропозиції надав Довідку №01з-05/1946 від 26.11.2020р. Про наявність АБЗ, в якому відображена інформація про наявність власного АБЗ КДМ-2016. Проте, така Довідка не містить інформацію про Тип (стаціонарний/мобільний) АБЗ КДМ-2016.
Отже в цій частині тендерна пропозиція учасника також не відповідає вимогам тендерної документації, що є підставою для відхилення такої тендерної пропозиції.
З огляду на викладене вище, Замовник всупереч принципам добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, в порушення вимог Закону визначив переможцем ДП «Львівський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України».
Зважаючи на викладене вище, керуючись ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі»,-
ПРОШУ:

1. В строк не пізніше п’яти днів з дня надходження цього звернення, надати інформацію про наступне:
1.1. Про підставність визначення переможцем ДП «Львівський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України», тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам і вимогам тендерної документації Замовника, про що зазначено у Вимозі.
1.2. Надати інформацію про обґрунтованість аномально низької ціни ДП «Львівський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України».
1.3. Враховуючи обсяги послуг з яких виходив Замовник при формуванні очікуваної вартості предмету закупівлі надати інформацію та обґрунтування фактичної спроможності ДП «Львівський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» надавати послуги за предметом закупівлі: «Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (626,6 км) за запропонованою аномально низькою ціною впродовж ДВОХ років, як це визначено тендерною документацією та проектом Договору.
2. Привести Рішення Замовника у відповідність із вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та умовами і вимогами тендерної документації.



Директор ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» Карпець М.І.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 грудня 2020 14:50
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне.
Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації (далі-Замовник) 06.11.2020р. на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднив оголошення UA-2020-11-06-018270-c про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою за предметом закупівлі: «Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (626,6 км) (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)».
Рішенням засідання тендерного комітету від 11.12.2020 року, протокол № 358 учасники процедури закупівлі, зокрема Дочірнє підприємство “Львівський облавтодор” Відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України” (далі – Учасник), були допущені до аукціону, а отже підстави для відхилення учасника Дочірнє підприємство “Львівський облавтодор” Відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України” зазначені в пункті 1 та пункті 2 частини 1 статті 31 Закону – відсутні. За результатом проведеного електронного аукціону електронною системою закупівель визначено найбільш економічно вигідною (за приведеною ціною) тендерну пропозицію Дочірнє підприємство “Львівський облавтодор” Відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України”. Остаточна пропозиція Учасника була автоматично визначена електронною системою аномально низькою, стосовно чого Учасник відповідно до вимог частини 14 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надав обгрунтування, у якому зазначив, що за результатами проведених розрахунків для участі у тендері, Учасником визначено, що сумарна вартість одиничних розцінок менша нижньої межі встановленої Замовником та становить менше 9 776 111,15 гривень, що становить зменшення на 2 кроки по 20 000 грн. і дозволяє суттєво та обгрунтовано знизити вартість цінової пропозиції.
Враховуючи вищенаведене та досвід попередніх років за аналогічними договорами предмету закупівлі: Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (626,6 км) (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Замовником встановлено, що мінімальна потреба для утримання 626,6 км доріг становить – 23 827 128,00 гривень (сукупно за 2019 та 2020 роки), а отже пропозиція учасника Дочірнє підприємство “Львівський облавтодор” Відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України”, що складає 45 744 252,00 гривень з урахуванням належно обгрунтованої аномально низької ціни на думку Замовника є достатньою для обслуговування та поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення протяжністю 626,6 км протягом наступних двох років.
Очікувана вартість формується Замовником відповідно до норм фінансових витрат на один кілометр мережі автомобільних доріг загального користування місцевого значення передбачених у СОУ 45.2-00018112-065:2013 «Норми фінансових витрат на поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування та мостів на них».

Документи подані скаржником

27 грудня 2020 17:41
Вимога 626.6 км..pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-06-018270-c.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т", Код ЄДРПОУ:42844920
Дата подання: 01 січня 2021 16:28
СКАРГА щодо дій та прийнятих рішень Замовника про визначення переможцем іншого учасника
22.12.2020р. Замовник, незважаючи на відсутність належного обґрунтування аномально низької ціни ТА невідповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації, всупереч вимог ст.29,31 Закону визначив ДП «Львівський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» переможцем торгів (Протокол №384 від 22.12.2020р.)
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 06 січня 2021 11:30
рішення від 04.01.2021 № 50 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 06 січня 2021 11:30
рішення від 16.01.2021 № 724.pdf
Дата публікації: 20 січня 2021 19:42

Документи подані скаржником

01 січня 2021 15:49
5 Досвід.pdf
01 січня 2021 15:49
2 АБЗ.pdf
01 січня 2021 15:49
Обгрунтування АНЦ.pdf
01 січня 2021 15:49
Лист МПП НАРА.pdf
01 січня 2021 15:49
4 Працівники.pdf
01 січня 2021 15:49
1 Техніка.pdf
01 січня 2021 15:49
Скарга АМКУ 626,6км..pdf
01 січня 2021 15:49
Скарга АМКУ 626,6км..pdf.p7s
01 січня 2021 15:49
Договір 76-09.19.pdf
01 січня 2021 15:49
Договір 86-12.18.pdf
01 січня 2021 15:50
Договір №02-01.20.pdf

Документи подані замовником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 11 грудня 2020
UA-2020-11-06-018270-c91262773519d4caaa363d2014061cfb0
Найменування: Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 43493483
Місцезнаходження: 79008, Україна, Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18
Учасник Документи Рішення Додатково
Дочірнє підприємство “Львівський облавтодор” Відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України” Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 грудня 2020 16:37
Товариство з додатковою відповідальністю "Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 грудня 2020 17:28
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 грудня 2020 16:39

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей затверджене рішенням тендерного комітету від 09.12.2020 року протокол № 352 1. Перелік виявлених невідповідностей: -учасником в складі тендерної пропозиції не подано працівника, а саме водія механізму (механізатора) дорожньої фрези. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - відповідно до пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі, наступними інформацією та документами, зокрема: *Учасник включає в довідку працівників, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі відповідно до Технічної специфікації (Додаток 3) з дотриманням діючих норм і правил, а саме: інженер, виконроб, майстер, водії механізмів (механізатори), що вказані в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які є необхідними для надання послуг згідно предмету закупівлі (п. 1.1. Додатку 1 до Тендерної документації) з розрахунку один водій на один механізм, дорожні робітники в кількості не менше п’яти осіб та інші працівники, які є необхідними для надання послуг згідно предмету закупівлі. Для документального підтвердження наявності в учасника працівників та інформації, зазначеної в довідці, такий учасник подає в складі тендерної пропозиції копії наказів про призначення та/або копії інших документів, що підтверджують наявність в учасника працівників та інформацію, зазначену в довідці, на кожну особу, зазначену ним в довідці. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати скориговану довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі та підтверджуючі документи відповідно до вимог тендерної документації.

Документи

Публічні документи

31 грудня 2020 10:31
Електронний підпис
31 грудня 2020 10:31
Електронний підпис
28 грудня 2020 13:39
Електронний підпис
28 грудня 2020 13:39
Електронний підпис
24 грудня 2020 15:50
Електронний підпис
24 грудня 2020 15:50
Електронний підпис
18 грудня 2020 16:51
Електронний підпис
18 грудня 2020 16:51
Електронний підпис
18 грудня 2020 16:50
Обгрунтування.pdf
10 грудня 2020 15:20
Електронний підпис
10 грудня 2020 15:20
Електронний підпис
10 грудня 2020 15:17
4 Працівники .pdf
10 грудня 2020 15:17
4.1 Працівники 1.pdf
10 грудня 2020 15:17
4.2 Працівники 2.pdf
10 грудня 2020 15:16
4.3 Працівники 3.pdf
10 грудня 2020 15:16
4.4 Працівники 4.pdf
04 грудня 2020 17:02
Електронний підпис
04 грудня 2020 17:02
Електронний підпис
04 грудня 2020 17:01
6 Стаття 17.pdf
04 грудня 2020 17:01
9 Інші.pdf
04 грудня 2020 17:00
10 Статут.pdf
04 грудня 2020 17:00
11 Витяг з ПДВ.pdf
04 грудня 2020 17:00
12 Ситник Т.І..pdf
04 грудня 2020 17:00
13 Проект договору.pdf
04 грудня 2020 17:00
201272_19_5_57_457 442.zip
04 грудня 2020 17:00
Bank_licenzia.zip
04 грудня 2020 17:00
Dovirenist_Davydchuk.zip
04 грудня 2020 17:00
Nakaz_Davydchuk.zip
04 грудня 2020 17:00
П_дтвердження (1).zip
04 грудня 2020 16:59
8 Технічні.pdf
04 грудня 2020 16:58
1 Техніка.pdf
04 грудня 2020 16:58
1.1 Техпаспорти.pdf
04 грудня 2020 16:58
1.2 Договір Уніпром.pdf
04 грудня 2020 16:58
2 АБЗ.pdf
04 грудня 2020 16:58
2.1 Атестат.pdf
04 грудня 2020 16:58
3 Бази.pdf
04 грудня 2020 16:58
4 Працівники.pdf
04 грудня 2020 16:58
4.1 Працівники 1.pdf
04 грудня 2020 16:58
4.2 Працівники 2.pdf
04 грудня 2020 16:57
4.3 Працівники 3.pdf
04 грудня 2020 16:57
4.4 Працівники 4.pdf
04 грудня 2020 16:57
5 Досвід.pdf
04 грудня 2020 16:57
5.1 Договір 79.pdf
04 грудня 2020 16:57
5.2 Договір 83.pdf
04 грудня 2020 16:57
5.3 Акти 79.pdf
04 грудня 2020 16:56
5.4 Акти 83.pdf
04 грудня 2020 16:56
5.5 Лист-відгук 79.pdf
04 грудня 2020 16:56
5.6 Лист-відгук 83.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей затверджене рішенням тендерного комітету від 09.12.2020 року протокол № 352 1. Перелік виявлених невідповідностей: - в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які є необхідними для надання послуг згідно предмету закупівлі вих. № 1463 від 03.12.2020 року не зазначено інформацію щодо країни виробника машини дорожньо комбінованої, дорожньої фрези, та інформація вказана по машині дорожньо-ремонтній не відповідає підтверджуючим документам. -в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі вих. № 1465 від 03.12.2020 року зазначено інформацію по працівнику Ситку Андрію Івановича, яка не відповідає підтверджуючим документам та не подано працівника, а саме водія механізму (механізатора) ; - в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі вих. № 1468 від 03.12.2020 року зазначено інформацію по розпушуванні асфальтобетонного покритті фрезою та влаштування вирівнюючого шару із пористої асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем не відповідає підтверджуючим документам. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі, наступними інформацією та документами: Довідкою за підписом керівника або іншої уповноваженої особи учасника згідно форми, що встановлена Таблицею 1. *Учасник включає в Довідку машини, механізми та техніку, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі відповідно до технології надання послуг, вимог Технічної специфікації (Додаток 3) з дотриманням діючих норм і правил, а саме автомобіль бортовий, автомобіль-самоскид, трактор, кран, навантажувач, навантажувач, електростанція пересувна, автомат зварювальний, компресор пересувний, екскаватор, бульдозер, кущоріз, автогудронатор, автогрейдер, коток, установка для обробки тріщин, машина дорожня комбінована, дорожня фреза, снігоочисник, машина для очищення і розподілення протиожиледних матеріалів, машина поливально-мийна, машина дорожньо-ремонтна, асфальтоукладальник. Окрім вищезазначеного обладнання, учасник може включати до довідки й інші машини, механізми та техніку. **Для документального підтвердження наявності власних машин, механізмів та техніки, учасник в складі тендерної пропозиції надає за підписом керівника та/або головного бухгалтера, та/або бухгалтера, бухгалтерську довідку про знаходження основних засобів (машин, механізмів та техніки, які вказані учасником в довідці), на балансі підприємства та свідоцтва про реєстрацію авто (технічні паспорти) на вищевказані дорожньо-будівельні машини та механізми. ***У разі оренди/лізингу/надання послуг машин, механізмів та техніки, учасник в складі тендерної пропозиції надає чинний договір оренди/лізингу/надання послуг тощо та свідоцтва про реєстрацію авто (технічні паспорти) на кожну одиницю, вказану учасником в довідці. Також учасником в складі тендерної пропозиції надається оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для надання послуг учасником за предметом закупівлі; - відповідно до пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі, наступними інформацією та документами, зокрема: *Учасник включає в довідку працівників, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі відповідно до Технічної специфікації (Додаток 3) з дотриманням діючих норм і правил, а саме: інженер, виконроб, майстер, водії механізмів (механізатори), що вказані в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які є необхідними для надання послуг згідно предмету закупівлі (п. 1.1. Додатку 1 до Тендерної документації) з розрахунку один водій на один механізм, дорожні робітники в кількості не менше п’яти осіб та інші працівники, які є необхідними для надання послуг згідно предмету закупівлі. Для документального підтвердження наявності в учасника працівників та інформації, зазначеної в довідці, такий учасник подає в складі тендерної пропозиції копії наказів про призначення та/або копії інших документів, що підтверджують наявність в учасника працівників та інформацію, зазначену в довідці, на кожну особу, зазначену ним в довідці; - відповідно до пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність досвіду виконання ним аналогічного договору наступними інформацією та документами: Довідкою за підписом керівника чи іншої уповноваженої особи учасника згідно форми, що встановлена Таблицею 5. *Аналогічним договором є договір на надання послуг/виконання робіт з експлуатаційного утримання та поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування державного та/або місцевого значення. До довідки включається інформація про аналогічний договір, надання послуг/виконання робіт по якому здійснювалось протягом 2016 – 2020 років та документально підтверджується учасником в складі тендерної пропозиції оригіналом договору, інформація по якому вказана учасником в довідці. **Сума виконання договору, що вказана учасником в довідці, документально підтверджується ним в складі тендерної пропозиції оригіналом підписаної контрагентом (замовником) Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3). ***Учасник вказує в таблиці обсяг виконаних робіт в рамках одного чи декількох договорів, за умови, що роботи виконувались протягом 2016 - 2020 років та документально підтверджує його в складі тендерної пропозиції оригіналами підписаних контрагентом (замовником) Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в). 3.2 Оригіналом позитивного листа-відгуку від контрагента (замовника) щодо якості надання послуг/виконання робіт по аналогічному договору, зазначеному учасником в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору. Лист-відгук повинен містити інформацію щодо якості надання послуг/виконання робіт за аналогічним договором, номер та дату договору, предмет договору, номер телефону та ПІБ посадової особи, яка може підтвердити вказану інформацію, а також містити вихідний номер та дату видачі (не раніше ніж за два місяці до дати подання тендерних пропозицій). Відгуки повинні бути надані від усіх контрагентів (замовників), які вказані учасником в довідці. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати скориговану довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які є необхідними для надання послуг згідно предмету закупівлі та усунути невідповідність між інформацією зазначеною в довідці та підтверджуючими документами відповідно до вимог тендерної документації; - надати скориговану довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі відповідно до вимог тендерної документації та підтверджуючі документи відповідно до вимог тендерної документації; - усунути невідповідність між інформацією зазначено в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі відповідно до вимог тендерної документації.

Документи

07 грудня 2020 09:01
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

10 грудня 2020 16:30
Електронний підпис
10 грудня 2020 16:30
Електронний підпис
10 грудня 2020 16:24
Електронний підпис
10 грудня 2020 16:24
Електронний підпис
10 грудня 2020 10:08
Електронний підпис
10 грудня 2020 10:08
Електронний підпис
04 грудня 2020 21:17
Електронний підпис
04 грудня 2020 21:17
Електронний підпис
04 грудня 2020 21:14
ПДР К-Б р-н досвід.part1.rar
04 грудня 2020 21:14
ПДР К-Б р-н досвід.part2.rar
04 грудня 2020 21:14
Технічна специфікація.pdf
04 грудня 2020 21:14
Технічні паспорти.rar
04 грудня 2020 21:14
ПДР К-Б р-н досвід.part3.rar
04 грудня 2020 21:14
Документи про освіту.rar
04 грудня 2020 21:14
Довідки кваліфікація.pdf
04 грудня 2020 21:14
Статут 2019.pdf
04 грудня 2020 21:14
Листи гарантії.pdf
04 грудня 2020 21:14
Ліцензія 2017.pdf
04 грудня 2020 21:14
Свідоцтво рейтинг.ZIP
04 грудня 2020 21:14
П_дтвердження.ZIP
04 грудня 2020 21:14
Інформаційні довідки.pdf
04 грудня 2020 21:14
Витяг ПДВ.pdf
04 грудня 2020 21:14
135_18_82_457 442.ZIP
04 грудня 2020 21:14
Dovirenist_Davydchuk.zip
04 грудня 2020 21:14
Bank_licenzia.zip
04 грудня 2020 21:13
Nakaz_Davydchuk.zip

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей затверджене рішенням тендерного комітету від 09.12.2020 року протокол № 352 1. Перелік виявлених невідповідностей: -в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які є необхідними для надання послуг згідно предмету закупівлі вих. № 9730 від 04.12.2020р. не зазначено інформацію щодо країни виробника електростанції пересувної, компресора пересувного, автомату зварювального та інформація вказана по високорізу (кущорізу) не відповідає підтверджуючим документам. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі, наступними інформацією та документами: Довідкою за підписом керівника або іншої уповноваженої особи учасника згідно форми, що встановлена Таблицею 1. *Учасник включає в Довідку машини, механізми та техніку, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі відповідно до технології надання послуг, вимог Технічної специфікації (Додаток 3) з дотриманням діючих норм і правил, а саме автомобіль бортовий, автомобіль-самоскид, трактор, кран, навантажувач, навантажувач, електростанція пересувна, автомат зварювальний, компресор пересувний, екскаватор, бульдозер, кущоріз, автогудронатор, автогрейдер, коток, установка для обробки тріщин, машина дорожня комбінована, дорожня фреза, снігоочисник, машина для очищення і розподілення протиожиледних матеріалів, машина поливально-мийна, машина дорожньо-ремонтна, асфальтоукладальник. Окрім вищезазначеного обладнання, учасник може включати до довідки й інші машини, механізми та техніку. **Для документального підтвердження наявності власних машин, механізмів та техніки, учасник в складі тендерної пропозиції надає за підписом керівника та/або головного бухгалтера, та/або бухгалтера, бухгалтерську довідку про знаходження основних засобів (машин, механізмів та техніки, які вказані учасником в довідці), на балансі підприємства та свідоцтва про реєстрацію авто (технічні паспорти) на вищевказані дорожньо-будівельні машини та механізми. ***У разі оренди/лізингу/надання послуг машин, механізмів та техніки, учасник в складі тендерної пропозиції надає чинний договір оренди/лізингу/надання послуг тощо та свідоцтва про реєстрацію авто (технічні паспорти) на кожну одиницю, вказану учасником в довідці. Також учасником в складі тендерної пропозиції надається оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для надання послуг учасником за предметом закупівлі. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати скориговану довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які є необхідними для надання послуг згідно предмету закупівлі та усунути невідповідність між інформацією зазначеною в довідці та підтверджуючими документами відповідно до вимог тендерної документації.

Документи

Публічні документи

10 грудня 2020 09:51
Електронний підпис
10 грудня 2020 09:51
Електронний підпис
07 грудня 2020 08:45
Електронний підпис
07 грудня 2020 08:45
Електронний підпис
07 грудня 2020 08:43
Технічна частина.pdf
07 грудня 2020 08:43
Статут 2020.pdf
07 грудня 2020 08:43
ЦПУ-інженер з якості.pdf
07 грудня 2020 08:43
ЦПУ-майстер.pdf
07 грудня 2020 08:43
ЦПУ-виконавець робіт.pdf
07 грудня 2020 08:43
Свідоцтва ТЗ.pdf
07 грудня 2020 08:43
Стаття 17 Закону.pdf
07 грудня 2020 08:43
Паспорт Карпець М.І..pdf
07 грудня 2020 08:43
Ліцензія.pdf
07 грудня 2020 08:43
Сертифікат ISO 9001.pdf
07 грудня 2020 08:43
Лист-відгук САД.pdf
07 грудня 2020 08:43
Лист ТЗ-ТОВ Експодор.pdf
07 грудня 2020 08:43
Лист ТОВ Експодор.pdf
07 грудня 2020 08:43
Лист ТЗ-ШРБУ 88.pdf
07 грудня 2020 08:43
Лист ТЗ-КП Теребовля.pdf
07 грудня 2020 08:43
Лист ТЗ-МПП НАРА.pdf
07 грудня 2020 08:43
Лист поставка АСБ.pdf
07 грудня 2020 08:43
Лист ТЗ-Аветісян С.А..pdf
07 грудня 2020 08:43
Лист лабораторія.pdf
07 грудня 2020 08:43
Накази працівники.pdf
07 грудня 2020 08:43
Директор повноваження.pdf
07 грудня 2020 08:42
Виписка ЄДР.pdf
07 грудня 2020 08:42
21879 ТОВ ШЛЯХОВИК-Т p7s.zip
07 грудня 2020 08:42
Витяг ПДВ.pdf
07 грудня 2020 08:42
Відомості ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Дочірнє підприємство “Львівський облавтодор” Відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України”

Товариство з додатковою відповідальністю "Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2020 11:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
Дочірнє підприємство “Львівський облавтодор” Відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України” 45 744 252,00
UAH з ПДВ
45 744 252,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 32 020 976.40 Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" 65 714 178,00
UAH з ПДВ
65 714 178,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 45 999 924.60 Документи
Товариство з додатковою відповідальністю "Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65" 75 567 000,00
UAH з ПДВ
75 567 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 52 896 900 Документи

Публічні документи

31 грудня 2020 10:31
Електронний підпис
31 грудня 2020 10:31
Електронний підпис
28 грудня 2020 13:39
Електронний підпис
28 грудня 2020 13:39
Електронний підпис
24 грудня 2020 15:50
Електронний підпис
24 грудня 2020 15:50
Електронний підпис
18 грудня 2020 16:51
Електронний підпис
18 грудня 2020 16:51
Електронний підпис
18 грудня 2020 16:50
Обгрунтування.pdf
10 грудня 2020 15:20
Електронний підпис
10 грудня 2020 15:20
Електронний підпис
10 грудня 2020 15:17
4 Працівники .pdf
10 грудня 2020 15:17
4.1 Працівники 1.pdf
10 грудня 2020 15:17
4.2 Працівники 2.pdf
10 грудня 2020 15:16
4.3 Працівники 3.pdf
10 грудня 2020 15:16
4.4 Працівники 4.pdf
04 грудня 2020 17:02
Електронний підпис
04 грудня 2020 17:02
Електронний підпис
04 грудня 2020 17:01
6 Стаття 17.pdf
04 грудня 2020 17:01
9 Інші.pdf
04 грудня 2020 17:00
10 Статут.pdf
04 грудня 2020 17:00
11 Витяг з ПДВ.pdf
04 грудня 2020 17:00
12 Ситник Т.І..pdf
04 грудня 2020 17:00
13 Проект договору.pdf
04 грудня 2020 17:00
201272_19_5_57_457 442.zip
04 грудня 2020 17:00
Bank_licenzia.zip
04 грудня 2020 17:00
Dovirenist_Davydchuk.zip
04 грудня 2020 17:00
Nakaz_Davydchuk.zip
04 грудня 2020 17:00
П_дтвердження (1).zip
04 грудня 2020 16:59
8 Технічні.pdf
04 грудня 2020 16:58
1 Техніка.pdf
04 грудня 2020 16:58
1.1 Техпаспорти.pdf
04 грудня 2020 16:58
1.2 Договір Уніпром.pdf
04 грудня 2020 16:58
2 АБЗ.pdf
04 грудня 2020 16:58
2.1 Атестат.pdf
04 грудня 2020 16:58
3 Бази.pdf
04 грудня 2020 16:58
4 Працівники.pdf
04 грудня 2020 16:58
4.1 Працівники 1.pdf
04 грудня 2020 16:58
4.2 Працівники 2.pdf
04 грудня 2020 16:57
4.3 Працівники 3.pdf
04 грудня 2020 16:57
4.4 Працівники 4.pdf
04 грудня 2020 16:57
5 Досвід.pdf
04 грудня 2020 16:57
5.1 Договір 79.pdf
04 грудня 2020 16:57
5.2 Договір 83.pdf
04 грудня 2020 16:57
5.3 Акти 79.pdf
04 грудня 2020 16:56
5.4 Акти 83.pdf
04 грудня 2020 16:56
5.5 Лист-відгук 79.pdf
04 грудня 2020 16:56
5.6 Лист-відгук 83.pdf

Публічні документи

10 грудня 2020 09:51
Електронний підпис
10 грудня 2020 09:51
Електронний підпис
07 грудня 2020 08:45
Електронний підпис
07 грудня 2020 08:45
Електронний підпис
07 грудня 2020 08:43
Технічна частина.pdf
07 грудня 2020 08:43
Статут 2020.pdf
07 грудня 2020 08:43
ЦПУ-інженер з якості.pdf
07 грудня 2020 08:43
ЦПУ-майстер.pdf
07 грудня 2020 08:43
ЦПУ-виконавець робіт.pdf
07 грудня 2020 08:43
Свідоцтва ТЗ.pdf
07 грудня 2020 08:43
Стаття 17 Закону.pdf
07 грудня 2020 08:43
Паспорт Карпець М.І..pdf
07 грудня 2020 08:43
Ліцензія.pdf
07 грудня 2020 08:43
Сертифікат ISO 9001.pdf
07 грудня 2020 08:43
Лист-відгук САД.pdf
07 грудня 2020 08:43
Лист ТЗ-ТОВ Експодор.pdf
07 грудня 2020 08:43
Лист ТОВ Експодор.pdf
07 грудня 2020 08:43
Лист ТЗ-ШРБУ 88.pdf
07 грудня 2020 08:43
Лист ТЗ-КП Теребовля.pdf
07 грудня 2020 08:43
Лист ТЗ-МПП НАРА.pdf
07 грудня 2020 08:43
Лист поставка АСБ.pdf
07 грудня 2020 08:43
Лист ТЗ-Аветісян С.А..pdf
07 грудня 2020 08:43
Лист лабораторія.pdf
07 грудня 2020 08:43
Накази працівники.pdf
07 грудня 2020 08:43
Директор повноваження.pdf
07 грудня 2020 08:42
Виписка ЄДР.pdf
07 грудня 2020 08:42
21879 ТОВ ШЛЯХОВИК-Т p7s.zip
07 грудня 2020 08:42
Витяг ПДВ.pdf
07 грудня 2020 08:42
Відомості ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

10 грудня 2020 16:30
Електронний підпис
10 грудня 2020 16:30
Електронний підпис
10 грудня 2020 16:24
Електронний підпис
10 грудня 2020 16:24
Електронний підпис
10 грудня 2020 10:08
Електронний підпис
10 грудня 2020 10:08
Електронний підпис
04 грудня 2020 21:17
Електронний підпис
04 грудня 2020 21:17
Електронний підпис
04 грудня 2020 21:14
ПДР К-Б р-н досвід.part1.rar
04 грудня 2020 21:14
ПДР К-Б р-н досвід.part2.rar
04 грудня 2020 21:14
Технічна специфікація.pdf
04 грудня 2020 21:14
Технічні паспорти.rar
04 грудня 2020 21:14
ПДР К-Б р-н досвід.part3.rar
04 грудня 2020 21:14
Документи про освіту.rar
04 грудня 2020 21:14
Довідки кваліфікація.pdf
04 грудня 2020 21:14
Статут 2019.pdf
04 грудня 2020 21:14
Листи гарантії.pdf
04 грудня 2020 21:14
Ліцензія 2017.pdf
04 грудня 2020 21:14
Свідоцтво рейтинг.ZIP
04 грудня 2020 21:14
П_дтвердження.ZIP
04 грудня 2020 21:14
Інформаційні довідки.pdf
04 грудня 2020 21:14
Витяг ПДВ.pdf
04 грудня 2020 21:14
135_18_82_457 442.ZIP
04 грудня 2020 21:14
Dovirenist_Davydchuk.zip
04 грудня 2020 21:14
Bank_licenzia.zip
04 грудня 2020 21:13
Nakaz_Davydchuk.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Дочірнє підприємство “Львівський облавтодор” Відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України”

Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"

Товариство з додатковою відповідальністю "Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Дочірнє підприємство “Львівський облавтодор” Відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України”
#31978981
Переможець
45 744 252,00
UAH з ПДВ
22 грудня 2020 19:55
Обґрунтування аномально низької ціни
до 19 грудня 2020 00:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 грудня 2020 19:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Дочірнє підприємство “Львівський облавтодор” Відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України”
#31978981
45 744 252,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 березня 2021 15:55
Угода про розірвання укладений
12 березня 2021 15:45
Електронний підпис укладений
18 лютого 2021 12:10
ДУ 1 07-02.21.PDF зміни до договору
18 лютого 2021 12:09
Електронний підпис укладений
16 лютого 2021 11:21
Договір 07-02/21 укладений
16 лютого 2021 11:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вилучення з Договору п.3.4
Номер договору про закупівлю: 07-02/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 лютого 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 66 394,00
UAH (в тому числі ПДВ 11 065,67 UAH)
Причини розірвання договору: Керуючись умовами Договору та частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України та частиною першою статті 188 Господарського кодексу України, Сторони дійшли до згоди розірвати Договір за згодою сторін