Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція з добудовою Червоноградської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 6 Червоноградської міської ради Львівської області на вул. Шахтарській, 8 та 8 «а» в смт. Гірник" (Коригування) (Перший пусковий комплекс)»
Очікувана вартість
21 024 165,00 UAH
UA-2020-11-06-017297-c 4233c1b18ba74770bec7cdf1342f9fee
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павло Терех

+0322610948 ukbloda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 23948842
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Чайковського, 17
Контактна особа: Павло Терех
+0322610948
ukbloda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2020 19:54
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2020 18:00
Початок аукціону: 30 листопада 2020 14:35
Очікувана вартість: 21 024 165,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 105 120,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Під кількістю 1 робота слід розуміти обсяг робіт відповідно до Додатку 3 Технічна специфікація Тендерна пропозиція складається українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений підписом та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Умови надання забезпечення тендерної пропозиції визначено в п. 2 та п. 3 Розділу 3 тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція з добудовою Червоноградської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 6 Червоноградської міської ради Львівської області на вул. Шахтарській, 8 та 8 «а» в смт. Гірник" (Коригування) (Перший пусковий комплекс)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80191, Україна, Львівська область, в смт. Гірник, Сокальський р-н , вул. Шахтарська, 8 та 8 «а»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник може, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом трьох місяців з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок здійснення розрахунків проводиться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку наоплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2020 10:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2020 09:58
Таблиця змін Додаток 1 .docx
19 листопада 2020 09:58
Тендерна_документацiя Гірник зміни.docx
18 листопада 2020 18:17
Таблиця змін Додаток 1 .docx
13 листопада 2020 18:06
Таблиця змін Додаток 1 .docx
06 листопада 2020 19:54
Додаток №2 Технічна специфікація.docx
06 листопада 2020 19:54
Додаток № 7 Проект договору.docx
06 листопада 2020 19:54
2.0._Оголошення_роботи-2.docx
19 листопада 2020 10:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2020 18:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 18:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2020 20:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2020 09:58
Таблиця змін Додаток 1 .docx
19 листопада 2020 09:58
Тендерна_документацiя Гірник зміни.docx
18 листопада 2020 18:17
Тендерна_документацiя Гірник зміни.docx
13 листопада 2020 18:06
Тендерна_документацiя Гірник зміни.docx
06 листопада 2020 19:54
Тендерна_документацiя Гірник.docx
18 листопада 2020 18:17
Таблиця змін Додаток 1 .docx
13 листопада 2020 18:06
Таблиця змін Додаток 1 .docx
06 листопада 2020 19:54
Додаток №2 Технічна специфікація.docx
06 листопада 2020 19:54
Додаток № 7 Проект договору.docx
06 листопада 2020 19:54
2.0._Оголошення_роботи-2.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-06-017297-c.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОРБУДСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39331047
Дата подання: 18 грудня 2020 15:10
на рішення тендерного комітету замовника
Суб’єкт оскарження не погоджується з рішенням Замовника та вбачає порушення та упередженість в його діях відносно визнання переможцем ПП "СПЕЦБУД-ЗАХІД" та виконання положень Закону України «Про публічні закупівлі» в частині оголошення про намір укласти договір.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 23 грудня 2020 19:23
рішення від 22.12.2020 № 23618 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 грудня 2020 19:23
рішення від 04.01.2021 №9.pdf
Дата публікації: 11 січня 2021 20:49

Документи подані скаржником

19 грудня 2020 14:25
скарга Орбутсервіс.pdf

Документи подані замовником

29 грудня 2020 16:13
пояснення.doc
29 грудня 2020 16:13
пояснення.pdf

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2021-01-13-000005 • 19f5e71ff05c409c837e531b10142908
Автор звернення: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОРБУДСЕРВІС"
Дата створення звернення: 2021-01-13 23:04
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Західний офіс Держаудитслужби України 79000, Львівська обл., місто Львів, Галицький район, вул. Костюшка, буд.8 Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОРБУДСЕРВІС» Код ЄДРПОУ: 39331047 79060, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Наукова 7А Тел. +380322474396 +380322244830 E-mail: orbudservice@gmail.com Замовник: Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації Код ЄДРПОУ: 23948842 79000, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Чайковського, 17 E-mail: ukbloda@ukr.net Tel: +0322610948 Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-06-017297-c ПОВІДОМЛЕННЯ про порушення Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення процедури закупівлі Відповідно до поставлених завдань органи Держаудитслужби України здійснюють контроль за дотриманням законодавства про публічні закупівлі. Так, в системі електронних закупівель ProZorro Замовником Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації, було оголошено відкриті торги на закупівлю: «Реконструкція з добудовою Червоноградської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 6 Червоноградської міської ради Львівської області на вул. Шахтарській, 8 та 8 «а» в смт. Гірник" (Коригування) (Перший пусковий комплекс)» Аналізуючи дану закупівлю з ідентифікаційним номером UA-2020-11-06-017297-c на предмет дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що за результатами розгляду тендерних пропозицій відповідно до рішення тендерного комітету оформленого протоколом без номера від 09.12.2020 року (файл з назвою «Підтвердження Гірник.pdf») учасника ПП "СПЕЦБУД-ЗАХІД" визнано переможцем торгів. 1. За результатами проведення закупівлі між Замовником та учасником ПП "СПЕЦБУД-ЗАХІД" укладено договір про закупівлю робіт за державні кошти № 3 від 13.01.2021 року. Договір в законом встановленому порядку оприлюднено в електронній системі закупівель, однак, в порушення вимог ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», договір за своїм змістом відрізняється від проекту договору оприлюдненого згідно Додатку 7 тендерної документації Замовника по даній закупівлі, файл «Додаток № 7 Проект договору.docx» – як невід’ємна складова тендерної документації замовника. Відповідно до пункту другого частини 1 ст. 43 Закону укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону призводить до того, що Договір про закупівлю є нікчемним. 2. Відповідно до вимог пункту 6 розділу III тендерної документації встановлено вимогу про те, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документальне підтвердження відповідності робіт (послуг) вимогам тендерної документації визначеним в Додатку 2 до тендерної документації, що включає в себе: В складі договірної ціни Підрядник надає Замовнику скановану з оригіналу та підписом уповноваженої особи відповідно, наступну документацію: - договірну ціну; - пояснювальну записку; - локальні кошториси; - підсумкову відомість ресурсів; - розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; - розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (форма Т2, тощо) з економічним обґрунтуванням змін у вигляді порівняльного складу ресурсів кошторисних норм та/або вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки; - розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат за попередній період з урахуванням потужностей Підрядника, або довідку у довільній формі, якщо у попередньому періоді фінансова діяльність не проводилась; - розрахунок кошторисної заробітної плати (згідно з Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженим Наказом Мінрегіону від 20.10.2016 р. № 281 (зі змінами)); - порівняльний склад норм, у разі наявності в кошторисній частині проектно-кошторисної документації норм, що втратили чинність на момент складання Договірної ціни, у вигляді довідки у довільній формі про заміну таких норм відповідно до діючих стандартів України з ціноутворення у будівництві (за потреби); - лист-погодження в довільній формі виконати власними силами (або із залученням субпідрядників/співвиконавців) та засобами роботи відповідно до технічного завдання, наведеного замовником в Додатку 2 до тендерної документації; - календарний графік виконання робіт; Ціна тендерної пропозиції є твердою. Розрахунок ціни тендерної пропозиції та кошториси мають бути надані додатково в електронній формі, у вигляді окремого файлу (файлів) бажано у програмному комплексі АВК-5, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін. В порушення зазначеної вимоги замовника в складі тендерної пропозиції учасника ПП "СПЕЦБУД-ЗАХІД" наявні вищезазначені документи в електронній формі, проте такі відсутні у формі сканованих з оригіналу та підписом уповноваженої особи відповідно до вищезазначеного переліку, як того вимагалося тендерною документацією замовника. Також, постановою КМУ №668 визначено термін «кошторис» - зведені витрати, зведені кошторисні розрахунки, об'єктні та локальні кошторисні розрахунки, об'єктні та локальні кошториси, кошториси на окремі види робіт, кошториси на проектні та пошукові роботи, інші розрахунки витрат на будівництво, складені за встановленою формою, на основі яких визначається кошторисна вартість будівництва і договірна ціна. Поряд з цим, надані переможцем торгів ПП "СПЕЦБУД-ЗАХІД" розрахунки до договірної ціни не містить локальних кошторисів підписаних учасником, складених за встановленою формою, чим недотримано вимоги пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. 3. Окремо слід звернути увагу на недотримання учасником ПП "СПЕЦБУД-ЗАХІД" встановленої замовником вимоги до оформлення документів та проведення розрахунків щодо: - розрахунку показників загальновиробничих та адміністративних витрат, які відповідно пункту 6 розділу III тендерної документації розраховуються виходячи зі структури цих витрат за попередній період з урахуванням потужностей Підрядника, або надати довідку у довільній формі, якщо у попередньому періоді фінансова діяльність не проводилась; - розрахунку кошторисної заробітної плати (згідно з Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженим Наказом Мінрегіону від 20.10.2016 р. № 281 (зі змінами)). Зазначені розрахунки проведено з порушенням встановлених Замовником вимог, що не відповідає умовам тендерної документації. Поряд з тим, відповідно до пункту 6.2.3 ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (далі - ДСТУ БД.1.1-1:2013) визначено, що ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених пунктом 6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів. Згідно пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 чітко передбачено, що загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.08.2013 № 405 (далі - ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013), виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів). При цьому, відповідно до пункту 4.3 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013, визначено, що при визначені загальновиробничих витрат (далі – ЗВВ) у складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів підрядні організації визначають розрахунково-аналітичним методом кошти на: - заробітну плату працівників апарату управління відокремленими структурними підрозділами будівельної організації та лінійного персоналу, з урахуванням структурного складу організації та рівня заробітної плати, що планується отримати на об'єкті замовлення (показник I блоку ЗВВ); - покриття решти статей ЗВВ, виходячи з витрат попереднього звітного періоду за цими статтями, з урахуванням потужності організації та обсягу робіт, що пропонуються до виконання (показник III блоку ЗВВ). Також, пунктом 4.3 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013 визначено, що у складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів підрядник надає визначені розрахунково-аналітичним методом показники ЗВВ по об'єкту замовлення на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт за всіма об'єктами будівництва за той самий період за актами приймання виконаних будівельних робіт. Таким чином, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось визначення договірної ціни, яка формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої, зокрема, включаються ЗВВ, що розраховані з урахуванням показників 1 та 3 блоку ЗВВ, які визначені саме розрахунково-аналітичним методом виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів), з наданням у складі тендерної пропозиції учасників визначених розрахунково-аналітичним методом вищевказаних показників 1 та 3 блоку ЗВВ. Проте, аналізуючи тендерну пропозицію ПП "СПЕЦБУД-ЗАХІД" установлено, що відповідно до наданих у складі тендерної пропозиції цього учасника пояснювальної записки до договірної ціни та локальних кошторисів у складі договірної ціни розраховані за усередненими показниками згідно Додатку Б ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013, а не на підставі визначених розрахунково – аналітичним методом показників ЗВВ виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника, що не відповідає вимогам пункту 4.3 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013, пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, а відтак не відповідає умовам пункту 6 розділу III тендерної документації. 4. Окремо, керуючись ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України Замовник згідно пункту 2 розділу 5 Документації покладає на Учасника-переможця торгів витрати в сумі 16 000,00 гривень (шістнадцять тисяч гривень) без ПДВ, на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Оплата таких витрат передбачає оплату у наступному порядку: на рахунок Консультанта торгів, з яким Замовником укладено договір, протягом 5 робочих днів з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником. Відтак, даним пунктом Замовник покладає на учасника додаткові витрати за надання юридично- консультаційних послуг сторонніми організаціями, третіми особами, за зобов’язаннями, які виникають між Замовником та Виконавцем, що прямо порушує права учасників. Крім того витрати за надання юридично- консультаційних послуг не відносяться до предмету даної закупівлі, а отже пункт щодо відшкодування зазначених витрат на користь третіх осіб (що здійснюватимуть юридичний супровід) не можуть бути включені до тендерної документації. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників 5. Відповідно до вимог пункту 6 розділу III тендерної документації встановлено вимогу про те, що учасник визначає вартість робіт, які він пропонує виконати за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені (витрати на страхування та інші витрати). До розрахунку ціни входять усі види робіт, у тому числі й ті, які доручатимуться для виконання третім особам. Слід відмітити, що відповідно до пункту 6.2.3 ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (далі - ДСТУ БД.1.1-1:2013), визначено, що ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених пунктом 6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів. Також звертаємо увагу, що відповідно до пункту 6.1.5.3 ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 «Правила визначення вартості будівництва» (прийняті наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293, далі – ДСТУ Б Д.1.1-1-2013) для відшкодування збільшення вартості обсягів робіт та витрат, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені при проектуванні та уточнюються при визначенні виконавця робіт (проведенні процедури закупівлі) або в процесі будівництва, а також збільшення вартості будівництва, спричиненого зміною державних стандартів на окремі матеріали, вироби, конструкції, устаткування, в зв’язку з підвищенням протипожежних, санітарних та експлуатаційних вимог до будівель та споруд, з поліпшенням технічних та якісних характеристик матеріалів, виробів, конструкцій призначені кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва. Відповідно до пункту 6.2.12 ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 до складу ціни пропозиції учасника торгів (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Згідно з пунктом 6.1.5.4 ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 для відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, призначені кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Зазначені кошти та статті витрат в порушення вимог до не враховані в договірній ціні учасника ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 як національний стандарт України установлює основні правила з визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів, лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам'яток архітектури та містобудування. Також цей стандарт носить обов'язковий характер при визначення вартості будівництва об'єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії і є обов'язковим при формуванні кошторисної документації конкурсних торгів. Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця відповідно до вимог Закону, оскільки мають місце такі порушення: - Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону; - Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; - Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-03-16-000015 ● 56b41f0001724caa806eae2b644086ba
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 березня 2021 11:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

16.03.2021 № 181

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.03.2021 № 181.

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-11-06-017297-c, 06.11.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-04-01 15:31:44

Відповідь на запит про надання аргументованих заперечень від 26 березня 2021 року

Викладення заперечень на запит від 26.03.2021 року

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідь на запит про надання аргументованих заперечень від 26 березня 2021 року

2021-04-01 15:39:52


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 березня 2021
Кінцевий строк оскарження: 10 квітня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2020 14:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СПЕЦБУД-ЗАХІД" 18 799 502,15
UAH з ПДВ
18 799 502,15
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОРБУДСЕРВІС" 20 094 561,85
UAH з ПДВ
20 094 561,85
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 грудня 2020 18:02
довідка ДПС.pdf
17 грудня 2020 18:02
Акімов МВС.pdf
08 грудня 2020 18:05
Електронний підпис
08 грудня 2020 17:49
Посвідчення інженера.jpg
08 грудня 2020 17:49
Трудова_Шостак Т.О..pdf
08 грудня 2020 17:49
Трудова_Шостак Д.О..pdf
08 грудня 2020 17:49
Трудова_Нагайчук І.Й..pdf
08 грудня 2020 17:49
Трудова_Місюрка В.А..pdf
08 грудня 2020 17:49
трудова_Іщенко С.П..pdf
08 грудня 2020 17:49
Трудова_Заяць В.Я..pdf
08 грудня 2020 17:49
Трудова_Єланцев А.В..pdf
08 грудня 2020 17:49
Трудова_Бущак І.Й..pdf
08 грудня 2020 17:49
Трудова ТРАЧ Р.І..pdf
08 грудня 2020 17:49
трудова Тиско.pdf
08 грудня 2020 17:49
трудова Струк.pdf
08 грудня 2020 17:49
трудова Скарбек.pdf
08 грудня 2020 17:49
трудова Савчак.pdf
08 грудня 2020 17:49
Трудова РОМАНІВ Б.Я..pdf
08 грудня 2020 17:49
трудова Рибак.pdf
08 грудня 2020 17:49
трудова Олійничок.pdf
08 грудня 2020 17:48
трудова Мартинюк.pdf
08 грудня 2020 17:48
трудова Маліцький.pdf
08 грудня 2020 17:48
трудова Лежан.pdf
08 грудня 2020 17:48
трудова Лагодич.pdf
08 грудня 2020 17:48
трудова Кузьмин.pdf
08 грудня 2020 17:48
трудова Крук.pdf
08 грудня 2020 17:48
трудова Іващишин.pdf
08 грудня 2020 17:48
трудова Зелінський.pdf
08 грудня 2020 17:48
трудова Башевой.pdf
08 грудня 2020 17:48
переклад Тиско.pdf
08 грудня 2020 17:48
переклад Олійничок.pdf
08 грудня 2020 17:48
переклад Маліцький.pdf
08 грудня 2020 17:48
переклад Лежан.pdf
08 грудня 2020 17:48
переклад Лагодич.pdf
08 грудня 2020 17:48
переклад Крук.pdf
08 грудня 2020 17:48
переклад Іващишин.pdf
08 грудня 2020 17:48
переклад Башевой.pdf
08 грудня 2020 17:48
договір_ЦПХ_Сировий.pdf
08 грудня 2020 17:48
договір_ЦПХ_зварник.pdf
08 грудня 2020 17:48
3. Довідка робітники.pdf
08 грудня 2020 17:48
2. довідка працівники.pdf
27 листопада 2020 17:50
Електронний підпис
27 листопада 2020 17:48
свідоцтво зварника-Сокол.jpg
27 листопада 2020 17:48
список роб поіменно.xlsx
27 листопада 2020 17:48
Довідки банк.zip
27 листопада 2020 17:48
27-35 Кошторис.zip
27 листопада 2020 17:48
трудові книжки.rar
27 листопада 2020 17:48
техпаспорти свідоцтва.rar
27 листопада 2020 17:48
Субпдрядники.rar
27 листопада 2020 17:48
охорона праці.rar
27 листопада 2020 17:48
накази+трудові ІТР.rar
27 листопада 2020 17:48
згода орендодавців.rar
27 листопада 2020 17:48
Дозволи.rar
27 листопада 2020 17:48
договори на техніку.rar
27 листопада 2020 17:48
дипломи ІТР.rar
27 листопада 2020 17:48
штатний розпис.pdf
27 листопада 2020 17:48
фінзвіт+баланс 2019.pdf
27 листопада 2020 17:48
статут.pdf
27 листопада 2020 17:48
сертифікат_РОЯЛ_ПАРК.pdf
27 листопада 2020 17:48
свідоцтво зварника Сировий.pdf
27 листопада 2020 17:48
Санкції.pdf
27 листопада 2020 17:48
РЕЄСТР.pdf
27 листопада 2020 17:48
Погодження з умовами.pdf
27 листопада 2020 17:48
Опис_статут_ЄДР.pdf
27 листопада 2020 17:48
ліцензія з переліком робіт.pdf
27 листопада 2020 17:48
лист-пояснення.pdf
27 листопада 2020 17:48
лист-пояснення 1-ДФ.pdf
27 листопада 2020 17:48
Лист згода.pdf
27 листопада 2020 17:48
Згода виконати роботи.pdf
27 листопада 2020 17:48
договір_генпідряду+КБ2_КБ3.pdf
27 листопада 2020 17:48
договір ЦПХ Сокол.pdf
27 листопада 2020 17:48
договір ЦПХ Сировий.pdf
27 листопада 2020 17:48
договір ЦПХ Романів.pdf
27 листопада 2020 17:48
договір оренди офіс.pdf
27 листопада 2020 17:48
довіреність.pdf
27 листопада 2020 17:48
довідки банк Львів.pdf
27 листопада 2020 17:48
довідки Альфа-Банк.pdf
27 листопада 2020 17:48
Довідка робітники.pdf
27 листопада 2020 17:48
довідка працівники.pdf
27 листопада 2020 17:48
Довідка МТБ Гірник.pdf
27 листопада 2020 17:48
Довідка банк БІЗ.pdf
27 листопада 2020 17:48
декларація МТБ.pdf
27 листопада 2020 17:48
графік виконання робіт.pdf
27 листопада 2020 17:48
Відомості ЄДРПОУ.pdf
27 листопада 2020 17:48
відгук.pdf
27 листопада 2020 17:48
витяг ПДВ.pdf
27 листопада 2020 17:48
виписка_Спецбуд-Захід.pdf
27 листопада 2020 17:48
84. ДСТУ матеріали.pdf
27 листопада 2020 17:48
57. Ст. 17.pdf
27 листопада 2020 17:48
49. Довкілля.pdf
27 листопада 2020 17:48
47. Згода з договором.pdf
27 листопада 2020 17:48
40. Згода зверенння.pdf
27 листопада 2020 17:48
38. гарантійний лист LCNE.pdf
27 листопада 2020 17:48
37. Гарантія 10 років.pdf
27 листопада 2020 17:48
19.1. фінзвіт+баланс 2019.pdf
27 листопада 2020 17:48
19. фінзвіт+баланс 2020.pdf
27 листопада 2020 17:48
17. Строк дії ТП.pdf
27 листопада 2020 17:48
9.1. декларація МТБ.pdf
27 листопада 2020 17:48
7. Відомості.pdf
27 листопада 2020 17:48
6. Персональні.pdf
27 листопада 2020 17:48
5. наказ Акімов.pdf
27 листопада 2020 17:48
3. цінова пропозиція.pdf
27 листопада 2020 17:48
1-ДФ.pdf
27 листопада 2020 17:48
1 ДФ+квитанція.pdf

Публічні документи

27 листопада 2020 17:53
Електронний підпис
27 листопада 2020 17:48
накази.pdf
27 листопада 2020 17:48
ЦПД1.pdf
27 листопада 2020 17:48
2.16лист.pdf
27 листопада 2020 17:48
ЦПД.pdf
27 листопада 2020 17:48
Сертифікат - ПЕТРОВА Г.М..pdf
27 листопада 2020 17:48
робітник.pdf
27 листопада 2020 17:48
IMG-3424 (11).JPG
27 листопада 2020 17:48
штат.pdf
27 листопада 2020 17:48
IMG-3420 (1).JPG
27 листопада 2020 17:48
IMG-3423 (1).JPG
27 листопада 2020 17:48
IMG-3421 (1).JPG
27 листопада 2020 17:48
IMG-3422 (1).JPG
27 листопада 2020 17:48
IMG-3424 (1).JPG
27 листопада 2020 16:51
2.15 наказ_АК.pdf
27 листопада 2020 16:39
5.11 ВР.pdf
27 листопада 2020 16:39
5.4 ЗВВ.pdf
27 листопада 2020 16:39
плат.дор.pdf
27 листопада 2020 16:39
Підписаний_G1120-7030-GL_tender.pdf
27 листопада 2020 16:39
G1120-7030.zip
27 листопада 2020 16:39
довідка_покриття.pdf
27 листопада 2020 16:39
5.8 ЛК4.pdf
27 листопада 2020 16:39
5.6 ЛК2.pdf
27 листопада 2020 16:39
5.7 ЛК3.pdf
27 листопада 2020 16:39
5.5 ЛК1.pdf
27 листопада 2020 16:39
5.9 ЛК5.pdf
27 листопада 2020 16:39
5.10 ОК.pdf
27 листопада 2020 16:39
5.3 ДЦ1.pdf
27 листопада 2020 16:38
5.2 ДЦ.pdf
27 листопада 2020 16:38
4.4.5 договір_офіс.pdf
27 листопада 2020 16:38
4.4.6 техпаспорти.pdf
27 листопада 2020 16:38
4.4.4 договір оренди1.pdf
27 листопада 2020 16:38
4.4.1 техніка.pdf
27 листопада 2020 16:38
4.4.3 договір оренди_н.pdf
27 листопада 2020 16:38
4.4.2 техніка1.pdf
27 листопада 2020 16:36
4.3.9 тк2_Квасній.pdf
27 листопада 2020 16:36
4.3.8 тк_Іванишин.pdf
27 листопада 2020 16:36
4.3.7 посвідчення_Іванишин.pdf
27 листопада 2020 16:36
4.3.11 1дф_3кв.pdf
27 листопада 2020 16:36
4.3.6 диплом.pdf
27 листопада 2020 16:36
4.3.10 штат.pdf
27 листопада 2020 16:36
4.3.5 спеціаліст.pdf
27 листопада 2020 16:36
4.3.3 наказ_Квасній виконроб.pdf
27 листопада 2020 16:36
4.2.5 договір_Куликів.pdf
27 листопада 2020 16:36
4.2.8 акт_Куликів.pdf
27 листопада 2020 16:36
4.2.4 договір_Куликів2.PDF
27 листопада 2020 16:36
4.2.6 договір_Куликів1.PDF
27 листопада 2020 16:36
4.2.3 довідка досвід.pdf
27 листопада 2020 16:36
4.2.2 дозвіл_Куликів.PDF
27 листопада 2020 16:36
4.2.1 відгук.PDF
27 листопада 2020 16:29
4.1.4 баланс2020_3.pdf
27 листопада 2020 16:29
4.1.3 баланс2019.pdf
27 листопада 2020 16:29
4.1.2 довідка_банк_п2.pdf
27 листопада 2020 16:29
4.1.1 довідка_банк_п1.pdf
27 листопада 2020 16:27
3.3 Статут нова редакція.pdf
27 листопада 2020 16:27
3.1 Виписка_ЄДРПОУ.pdf
27 листопада 2020 16:27
3.2 Наказ_директор.pdf
27 листопада 2020 16:26
2.11 проект договору.pdf
27 листопада 2020 16:26
2.14 Антикор.пр..pdf
27 листопада 2020 16:26
2.8 довідки гарант.pdf
27 листопада 2020 16:26
2.13 довідка_банк_а.pdf
27 листопада 2020 16:26
2.12 відомостіЄДРПОУ.pdf
27 листопада 2020 16:26
2.7 довідка_ст17.pdf
27 листопада 2020 16:26
2.6 декларація МТБ.pdf
27 листопада 2020 16:26
2.5 відомості про учасника.pdf
27 листопада 2020 16:26
2.10 довіреність.pdf
27 листопада 2020 16:26
2.3 Ліцензія2018.pdf
27 листопада 2020 16:26
2.2 Дозвіл Крани.pdf
27 листопада 2020 16:26
2.4 Витяг_ПДВ.pdf
27 листопада 2020 16:26
2.1 Ліцензія_АВК.pdf
27 листопада 2020 16:25
1 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СПЕЦБУД-ЗАХІД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОРБУДСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "СПЕЦБУД-ЗАХІД"
#40390404
Переможець 18 799 502,15
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 16:07
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 грудня 2020 18:13

Вимога про усунення невідповідностей

виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, а саме. 1. Відповідно до частини 5 розділу ІІІ тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію - «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)з характером робіт – реконструкціяабо нове будівництво», від учасників у складі тендерної пропозиції вимагалось надання, довідки відповідно Додатку 6 Форми 4про виконання аналогічного договору (ів), яка повинна включати інформацію щодо замовника (ів) (із зазначенням найменування, адреси, та контактних телефонів) предмета закупівлі, обсяг (у кількісному або вартісному виразі) та строку виконання. Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку про виконання аналогічного договору (ів), однак дана довідка не відповідає формі встановленій Додатком 6. 2. Відповідно до вимог Додатку 6 до тендерної документації інженерно-технічні працівники мають працювати згідно штатного розпису за основним місцем праці або за сумісництвом, що підтверджується кольоровими скан-копіями оригіналів першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки або повідомлень про прийняття працівника на роботу згідно Додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. №413 з підтверджуючою квитанцією Державної податкової служби України, якщо працівник працює за сумісництвом. Учасником зазначено що інженер – проектувальник включений до довідки про інженерно-технічних працівників, але залучений по договору ЦПХ, що не відповідає вимогам тендерної документації. 3. Відповідно до вимог Додатку 6 до тендерної документації для підтвердження інформації про наявність ІТР учасник повинен додатково надати: завірені належним чином копії посвідчень з охорони праці директора, головного інженера, виконавця робіт, інженера з охорони праці. Підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій. Однак учасником не надано копію посвідчення з охорони праці головного інженера та документ встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій. 4. Відповідно до вимог Додатку 6 до тендерної документації для підтвердження інформації про наявність ІТР учасник повинен додатково надати: документи, що підтверджують освіту та трудовий стаж наступних працівників: • головний інженер (з вищою освітою за спеціальністю «Промислове та цивільне будівництво» та досвідом роботи в будівництві не менше 10 років); • виконроб (з вищою освітою за спеціальністю «Промислове та цивільне будівництво» та досвідом роботи в будівництві не менше 5 років). На підтвердження надати скан-копії оригіналів дипломів про освіту, всіх сторінок трудових книжок. Однак у складі тендерної пропозиції ПП "СПЕЦБУД-ЗАХІД" відсутня трудова книжка на виконроба (Трач Р.І.) 5. Відповідно до вимог Додатку 6 до тендерної документації вимагалася наявність робітників основних будівельних професій в кількості не менше ніж 20 осіб, що підтверджується кольоровими скан-копіями оригіналів першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки або цивільно правових угод. У складі пропозиції ПП "СПЕЦБУД-ЗАХІД" надано інформацію лише про 15 осіб, що не відповідає вимогам тендерної документації 6. Відповідно до вимог Додатку 6 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції відомості про робітників, які будуть залучені до робіт на висоті – не менше двох з посвідченнями про проходження навчання з охорони праці на виконання робіт на висоті. У складі пропозиції ПП "СПЕЦБУД-ЗАХІД" відсутні посвідчення про проходження навчання з охорони праці на виконання робіт на висоті робітників, які будуть залучені до робіт на висоті Зобов’язати ПП "СПЕЦБУД-ЗАХІД" виправити невідповідність в тендерній пропозиції протягом 24 годин з дати оприлюднення повідомлення, а саме: До завантажити в електрону систему закупівель - довідку про виконання аналогічного договору (ів), по формі встановленій Додатком 6 - інформацію відповідно до вимог Додатку 6 до тендерної документації про інженерно-технічних працівників, які мають працювати згідно штатного розпису за основним місцем праці або за сумісництвом, що підтверджується кольоровими скан-копіями оригіналів першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки або повідомлень про прийняття працівника на роботу згідно Додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. №413 з підтверджуючою квитанцією Державної податкової служби України, якщо працівник працює за сумісництвом - копію посвідчення з охорони праці головного інженера та документ встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій - трудову книжку на виконроба (Трач Р.І.) - інфориацію та документи наявність робітників основних будівельних професій в кількості не менше ніж 20 осіб, що підтверджується кольоровими скан-копіями оригіналів першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки або цивільно правових угод. - посвідчення про проходження навчання з охорони праці на виконання робіт на висоті робітників, які будуть залучені до робіт на висоті

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2020 16:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "СПЕЦБУД-ЗАХІД"
#40390404
18 799 502,15
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 квітня 2021 16:16
Лист про розірвання.pdf укладений
16 квітня 2021 12:36
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2021 14:47
дод.уг.1.pdf зміни до договору
08 лютого 2021 14:42
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 17:10
дог.3.pdf укладений
13 січня 2021 17:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та положеннями Конституції України, ст.ст. 875-886 Цивільного кодексу України, ст.ст. 317-323 Господарського кодексу України, п.11.1. Договору про закупівлю робіт за державні кошти №3 від 13 січня 2021 року, п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони, за взаємною згодою, вирішили викласти Договір у новій редакції для приведення його у відповідність.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Згідно п.п. 10.3, та 10.3.2 Договору: Виявлення недоцільності або неможливості продовжувати роботи на об’єкті, в тому числі на підставі рішень відповідних контролюючих органі. Та ст. 849 ЦК України.