Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція каналізаційних очисних споруд м. Часів Яр» (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція)
Очікувана вартість
11 741 568,00 UAH
UA-2020-11-06-017207-c d126bae588e94888b2f88f12a7b07e89
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Володимирович Лихач

+380956442525 eco.d@dn.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 38707906
Вебсайт: http://ecology.donoda.gov.ua
Місцезнаходження: 84313, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, вул. Богдана Хмельницького, буд. 6
Контактна особа: Олександр Володимирович Лихач
+380956442525
eco.d@dn.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Департамент є замовником з виконання будівельних робіт за проєктом:
«Реконструкція каналізаційних очисних споруд м. Часів Яр». Задля реалізації цього проєкту департамент у 2019 році за результатами процедури закупівлі уклав договір підряду від 03.10.2020 № 74 з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНЕПР ЕКОСТРОЙ", при виконанні якого виникла необхідність виконання додаткових робіт, які не були передбачені на стадії розробки початкової проєктної документації.
У жовтні 2020 року завершилося коригування проєкту будівництва та у департаменту виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт. За розрахунками очікувана вартість складає 11 741 568,00 грн., що становить менше ніж 50% від договору № 74.
Відповідно до висновку проєктувальника від 09.10.2020 № 89к є необхідність закупівлі додаткових аналогічних робіт саме у ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНЕПР ЕКОСТРОЙ".
Документами, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури є:
1) повідомлення про намір укласти договір від 27.08.2019 ID: UA-2019-06-25-001778-b;
2) оголошення про проведення відкритих торгів від 25.06.2019 ID: UA-2019-06-25-001778-b;
3) позитивний експертний звіт експертної організації ТОВ «Експертиза ЗО» від 06.10.2020 № 458-20Д щодо розгляду проєктної документації на будівництво за проєктом «Реконструкція каналізаційних очисних споруд
м.Часів Яр» (коригування)»
4) Висновок проєктувальника від 09.10.2020 № 89к щодо необхідності закупівлі додаткових аналогічних робіт.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2020 19:39
Оскарження наміру укласти договір: 17 листопада 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Додаткові роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція каналізаційних очисних споруд м. Часів Яр» (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

06 листопада 2020 19:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-09-17-000010 ● 781458f0aa6440b39e18532d844cd0f0
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 вересня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 вересня 2021 13:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
від 16.09.2021 № 580
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедури закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу від 16.09.2021 № 580
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
5 UA-2020-11-06-017207-c 06.11.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 вересня 2021
Кінцевий строк оскарження: 05 жовтня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНЕПР ЕКОСТРОЙ"
#39805812
Переможець 8 608 516,26
UAH з ПДВ
06 листопада 2020 19:39
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНЕПР ЕКОСТРОЙ" #39805812

№ рішення у справі

19-р/тк 

Дата рішення у справі

06.07.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

06 листопада 2020 19:39
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2020 19:39

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНЕПР ЕКОСТРОЙ"
#39805812
8 608 516,26
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 листопада 2020 19:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 15:01
UA-2020-11-06-017207-c.docx укладений
13 січня 2022 15:00
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 16:35
Дод.уг.5 від 28.12.2021.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 16:34
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 12:46
Протокол 98 від 28.12.2021.PDF зміни до договору
28 грудня 2021 12:43
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 14:45
ДУ-5 дог. 85 (23.12.2021).pdf зміни до договору
24 грудня 2021 14:42
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2021 13:40
Дод.уг.4 від 31.08.2021.pdf зміни до договору
02 вересня 2021 13:39
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2021 17:33
доп.угода №3 до 85.pdf зміни до договору
03 червня 2021 17:33
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2021 11:39
дод. уг. №2 від 26.03.2021.PDF зміни до договору
26 березня 2021 11:38
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 10:58
Дод.уг 1 від 17.12.2020.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 10:57
Електронний підпис укладений
18 листопада 2020 14:29
Договір 85 від 18.11.2020.pdf укладений
18 листопада 2020 14:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна обсягу фінансування на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Обсяг фінансування на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, на документально підтверджених об’єктивних обставин
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт після коригування
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 8 596 183,92
UAH (в тому числі ПДВ 1 432 697,32 UAH)