Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(ДК 021:2015 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) «Поточний ремонт киснепроводів та встановлення кисневих точок КНП "Тернопільська комунальна міська лікарня №2" за адресою: м. Тернопіль, вулиця Купчинського, 14»
Очікувана вартість
697 856,48 UAH
UA-2020-11-06-016341-c a247f2260b47469681770356014ece31
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Патриляк Галина Василівна

380352268112 tmkl2buh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕРНОПІЛЬСЬКА КОМУНАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №2"
Код ЄДРПОУ: 05497361
Місцезнаходження: 46023, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Р. Купчинського, 14
Контактна особа: Патриляк Галина Василівна
380352268112
tmkl2buh@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Виконання комплексу робіт з монтажу системи лікувального газозабезпечення об’єкту, ремонту киснепроводів та встановлення кисневих точок у відповідності до пункту 31 розділу ІХ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII зі змінами, внесеними згідно Закону України від 17.03.2020 року № 530-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)», Порядку проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України та Переліку товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України, затверджених Постановою КМУ «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України» від 20.03.2020 р. № 225 зі змінами та доповненнями
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МГ КОНСАЛТИНГ" (ТОВ "МГ КОНСАЛТИНГ")13.06.2014, ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ РЕГІОНАЛЬНОЇ СТАТИСТИКИ, 21680000; 13.06.2014, 265114072645, ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У М.КИЄВІ, ДПІ У ДАРНИЦЬКОМУ РАЙОНІ (ДАРНИЦЬКИЙ РАЙОН М.КИЄВА), 43141267, (дані про взяття на облік як платника податків); 13.06.2014, 10000000207442, ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У М.КИЄВІ, ДПІ У ДАРНИЦЬКОМУ РАЙОНІ (ДАРНИЦЬКИЙ РАЙОН М.КИЄВА), 43141267, 23, (дані про взяття на облік як платника єдиного внеску)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
(ДК 021:2015 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) «Поточний ремонт киснепроводів та встановлення кисневих точок КНП "Тернопільська комунальна міська лікарня №2" за адресою: м. Тернопіль, вулиця Купчинського, 14»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46023, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Р. Купчинського, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

06 листопада 2020 17:36
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Яковенко Олександр Олександрович
#14282829
Переможець 697 856,48
UAH
06 листопада 2020 17:41

Документи

06 листопада 2020 17:40
Електронний підпис
06 листопада 2020 17:39
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 17:49
Довідка про зміни до плану 2020р.pdf укладений
06 листопада 2020 17:48
Договір №445 від 06.11.2020р.pdf укладений
06 листопада 2020 17:48
Електронний підпис укладений
01 січня 2021 11:52
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 17:23
Додаткова угода №2 від 18.12.2020р.PDF зміни до договору
18 грудня 2020 17:19
Договірна ціна PDF.PDF зміни до договору
18 грудня 2020 17:19
Зведений кошторис PDF.PDF зміни до договору
18 грудня 2020 17:19
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2020 12:28
Довідка від 13.11.2020р. pdf.PDF зміни до договору
16 листопада 2020 12:27
Договірна ціна .pdf зміни до договору
16 листопада 2020 12:26
Додаткова угода №1 від 16.11.2020р.pdf зміни до договору
16 листопада 2020 12:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №1 до Договору №445 від 06.11.2020р. укладена керуючись п.3 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" з переможцем ТзОВ "МГ Консалтинг" ЄДРПОУ 39254371 IПН 392543726513
Номер договору про закупівлю: 445
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.1 і п.6 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 445
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 215 403,57
UAH