Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Капітальний ремонт гуртожитку № 1 по вул. Університетська (Ульянових), 35, м. Бердянськ (коригування проектно-кошторисної документації) (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
28 354 261,20 UAH
UA-2020-11-06-016302-c deedd0f8210745198e9449097188d280
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ярошенко Марія Сергіївна

380956214596 mariayaroshenko2602@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: БЕРДЯНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Код ЄДРПОУ: 02125220
Вебсайт: http://bdpu.org/
Місцезнаходження: 71100, Україна , Запорізька обл., Бердянськ, ВУЛИЦЯ ШМІДТА, будинок 4
Контактна особа: Ярошенко Марія Сергіївна
380956214596
mariayaroshenko2602@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 23 листопада 2020 14:52
Очікувана вартість: 28 354 261,20 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 141 770,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 141 771,31 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля оголошена в рамках реалізації Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект "Надзвичайна кредитна програма для відновлення України"), ратифікованої Законом № 346-VII від 22.04.2015р., з урахуванням вимог Постанови КМУ від 08 травня 2019 р. № 378 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті за програмою «Реалізація Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» та Посібника із закупівель для проектів, що фінансуються Європейським Інвестиційним Банком.
Дана закупівля підпадає під дію ст. 6 Закону України "Про публічні закупівлі" (922-VIII) в редакції Закону України від 19.09.2019 р. № 114-IX. Стаття 6. Міжнародні зобов’язання України у сфері закупівель.
Предмет закупівлі визначено згідно із урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова, з урахуванням вимог пункту 7 розділу І тендерної документації.
Відповідно до частини 3 статті 12 Закону України "Про публічні закупівлі" під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт гуртожитку № 1 по вул. Університетська (Ульянових), 35, м. Бердянськ (коригування проектно-кошторисної документації) (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71100, Україна, Запорізька область, Бердянськ, вул. Університетська (Ульянових), 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Перед початком робіт Замовник може сплатити Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати). Аванс 45 Календарні 30
Виконання робіт Виконання робіт: оплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Пiсляоплата 45 Календарні 65
Iнша подія Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 листопада 2020 17:33
Електронний цифровий підпис
06 листопада 2020 17:32
Додаток 9.docx
06 листопада 2020 17:32
Додаток 8.docx
06 листопада 2020 17:32
Додаток 7.docx
06 листопада 2020 17:32
Додаток 6.docx
06 листопада 2020 17:32
Додаток 5.docx
06 листопада 2020 17:32
Додаток 4.docx
06 листопада 2020 17:32
Додаток 3.docx
06 листопада 2020 17:32
Додаток 2.docx
06 листопада 2020 17:32
Додаток 1.docx
06 листопада 2020 17:32
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 листопада 2020 15:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ВЕГА КМ" 26 433 649,13
UAH з ПДВ
25 399 999,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКСПРЕС ПЛЮС" 27 756 566,40
UAH з ПДВ
25 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСТ ТАЕРС" 27 980 000,00
UAH з ПДВ
25 413 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДРЕСУРС" 28 267 211,70
UAH з ПДВ
27 960 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2020 17:27
sign.p7s
20 листопада 2020 17:24
Рейтинг.zip
20 листопада 2020 17:24
Лiцензiя.zip
20 листопада 2020 17:24
Довiренiст__Рижий.zip
20 листопада 2020 17:24
Гарантiя_8355.zip
20 листопада 2020 17:24
31. Витяг ПДВ.pdf
20 листопада 2020 17:24
30. Проект договору.pdf
20 листопада 2020 17:24
25. Календарний графік.pdf
20 листопада 2020 17:24
24.4 Локальні кошториси.pdf
20 листопада 2020 17:24
23. Лицензия МЧС.pdf
20 листопада 2020 17:24
23. Довідка субпідрядник.pdf
20 листопада 2020 17:24
16. Технічне завдання.pdf
20 листопада 2020 17:24
14.Тендерна пропозиця.pdf
20 листопада 2020 17:24
12.2 Антикорупційна програма.pdf
20 листопада 2020 17:24
12. Довідки ст. 17.pdf
20 листопада 2020 17:24
10. Фінансовий звіт 1.pdf
20 листопада 2020 17:24
9.4 Лист-відгук 2.pdf
20 листопада 2020 17:24
9.3 Лист - відгук.pdf
20 листопада 2020 17:24
9.2 Договір 35 та КБ копія.pdf
20 листопада 2020 17:24
9.1 Договір 23 та КБ копія.pdf
20 листопада 2020 17:24
8. Довідка про працівників.pdf
20 листопада 2020 17:24
7. Довідка МТБ.pdf
20 листопада 2020 17:24
6.1 Про нарахування ПДВ.pdf
20 листопада 2020 17:24
5.1 Опис до статуту.pdf
20 листопада 2020 17:24
5. Статут.pdf
20 листопада 2020 17:24
4. Копія паспорту керівника.pdf
20 листопада 2020 17:24
3. Рішення.pdf
20 листопада 2020 17:24
2. Рішення учасника.pdf

Публічні документи

18 грудня 2020 19:25
sign.p7s
14 грудня 2020 11:29
sign.p7s
11 грудня 2020 18:50
sign.p7s
20 листопада 2020 12:32
sign.p7s
20 листопада 2020 12:20
Підписаний_gar6469.pdf
20 листопада 2020 12:20
Licenziya_PrivatBank_Zavirena.pdf
20 листопада 2020 12:20
Dovirenist_Kovalenko_Zavirena.pdf
20 листопада 2020 12:20
+Ліцензія ТОВ Спецзахист.pdf
20 листопада 2020 12:20
+Брусяніна сертиф.pdf
20 листопада 2020 12:20
+45.2 Свідоцтво ПДВ.pdf
20 листопада 2020 12:20
+43. Довідка ст.17 субпідряд.pdf
20 листопада 2020 12:20
+41. Проект договору.pdf
20 листопада 2020 12:20
+35. Календарний графік.pdf
20 листопада 2020 12:20
+34. Кошторис_ч. 3_закінчення.pdf
20 листопада 2020 12:20
+34. Кошторис_ч. 2_продовження.pdf
20 листопада 2020 12:20
+34. Кошторис_ч. 1_початок.pdf
20 листопада 2020 12:20
+29. Довідка щодо санкцій.pdf
20 листопада 2020 12:20
+21 Копії балансу.pdf
20 листопада 2020 12:20
+19.2. Аналог. дог.+акти+відгук.pdf
20 листопада 2020 12:20
+19.1. Аналог. дог.+акти+відгук.pdf
20 листопада 2020 12:20
+17. Працівники + Свідоцтва.pdf
20 листопада 2020 12:20
+16. МТБ.pdf
20 листопада 2020 12:20
+11.2 Пакт.pdf
20 листопада 2020 12:20
+11. Пакт.pdf
20 листопада 2020 12:20
+6. Цінова пропозиція.pdf
20 листопада 2020 12:20
+5. Витяг ПДВ.pdf
20 листопада 2020 12:20
+4. Статут.pdf
20 листопада 2020 12:20
+3.Рішення правочин.Крисько.pdf

Публічні документи

20 листопада 2020 22:20
sign.p7s
20 листопада 2020 22:18
022_2_Фінансова звітність_2.PDF
20 листопада 2020 22:18
022_1_Фінансова звітність_1.PDF
20 листопада 2020 22:18
9.ЕБГ ІСТ ТАЕРС UA-2020-11-06-016302-c.zip
20 листопада 2020 22:18
05_Відомості з ЄДРПОУ.PDF
20 листопада 2020 22:18
04_Ліцензія.PDF
20 листопада 2020 22:18
02_Витяг ПДВ Іст Таерс.jpg
20 листопада 2020 22:18
01_4_Статут.PDF
20 листопада 2020 22:18
01_3_Рішення учасника.PDF
20 листопада 2020 22:18
01_1_Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

21 листопада 2020 13:29
sign.p7s
21 листопада 2020 13:27
Довідка Аналогіч. договір.PDF
21 листопада 2020 13:27
Протокол Зборів.PDF
21 листопада 2020 13:27
Пакт Додаток 9.pdf
21 листопада 2020 13:27
Пакт Додаток 8.pdf
21 листопада 2020 13:27
Календарний графік.PDF
21 листопада 2020 13:27
Відповідність ст. 17.pdf
21 листопада 2020 12:36
Фінансова спроможність.pdf
21 листопада 2020 12:36
Тендерна пропозиція.PDF
21 листопада 2020 12:35
Субпідряд.pdf
21 листопада 2020 12:35
Проект Договору.PDF
21 листопада 2020 12:35
Лист роз яснення.PDF
21 листопада 2020 12:35
Лист до фін.звітності.PDF
21 листопада 2020 12:35
Додаток 3.PDF
21 листопада 2020 12:35
Довідки та листи.PDF
21 листопада 2020 12:35
Довідка МТБ.PDF
21 листопада 2020 12:35
Гарантія 3558-20.zip
21 листопада 2020 12:35
Гарантійний лист.PDF
21 листопада 2020 12:35
Відповідність ст.17.PDF
21 листопада 2020 12:35
Антикорупційна програма.PDF
21 листопада 2020 12:35
37.Паспорт і інн.PDF
21 листопада 2020 12:35
9.сертификат исо.pdf
21 листопада 2020 12:35
9.дозволи.pdf
21 листопада 2020 12:35
9.декларація дозволи.pdf
21 листопада 2020 12:35
8.ліцензція.pdf
21 листопада 2020 12:35
3.Витяг платника ПДВ.pdf
21 листопада 2020 12:35
2.Статут ТОВ.PDF
21 листопада 2020 12:35
2.1.Опис до Статуту.PDF
21 листопада 2020 12:35
1.Наказ.PDF
21 листопада 2020 12:35
1.1.Протокол.pdf
21 листопада 2020 12:35
Кошторисна ч.3.pdf.(1).P7S
21 листопада 2020 12:35
Кошторисна ч.3.pdf
21 листопада 2020 12:35
Кошторисна ч.2.pdf.(1).P7S
21 листопада 2020 12:35
Кошторисна ч.2.pdf
21 листопада 2020 12:35
Кошторисна ч.1.pdf.(1).P7S
21 листопада 2020 12:35
Кошторисна ч.1.pdf
20 листопада 2020 17:06
sign.p7s
20 листопада 2020 17:05
11. 4517 3.rar
20 листопада 2020 17:05
10. 4517 2.rar
20 листопада 2020 17:05
9. 4517 1.rar
20 листопада 2020 17:05
8.Файли.rar
20 листопада 2020 17:05
7.Книга 2.3.rar
20 листопада 2020 17:05
6.Книга 2.2.rar
20 листопада 2020 17:05
5.Книга 2.1.rar
20 листопада 2020 17:05
4. Фото кошт.розр..rar
20 листопада 2020 17:05
3.фото.JPG
20 листопада 2020 17:05
2.фото.JPG
20 листопада 2020 17:05
1.Фото.JPG

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ ВЕГА КМ"

ТОВ "ЕКСПРЕС ПЛЮС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСТ ТАЕРС"

ТОВ "БУДРЕСУРС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНІЯ ВЕГА КМ"
#35557259
Відхилено 25 399 999,80
UAH з ПДВ
11 грудня 2020 16:43
ТОВ "ЕКСПРЕС ПЛЮС"
#32887470
Переможець 25 400 000,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2020 16:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2020 16:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКСПРЕС ПЛЮС"
#32887470
25 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
28 грудня 2020 14:27
Договір від 28.12.2020 № ZP_ST_01.pdf укладений
28 грудня 2020 14:25
sign.p7s зміни до договору
29 грудня 2020 09:47
Додаткова угода № 1 від 28.12.2020р..pdf зміни до договору
29 грудня 2020 09:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з продовженням строку дії програми «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» до 30 жовтня 2021 року уклали цю Додаткову угоду до договору № ZP_ST_01 від 28 грудня 2020 р. (надалі - Договір) про наступне: 1. Календарний графік виконання робіт (Додаток №2 до Договору № ZPST01 від 28 грудня 2020 р.) викласти у новій редакції. 2. План фінансування виконаних робіт (Додаток №3 до Договору № ZPST01 від 28 грудня 2020 р.) викласти у новій редакції. 3. Викласти пункт 18.1 розділу 18. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» Договору № ZP ST 01 від 28 грудня 2020 р.) викласти у новій редакції: «18.1. Цей Договір вважається укладеним після підписання Сторонами і набирає чинності з моменту отримання резолюції ЄІБ «без заперечень» і діє до 30.10.2021 року, а у частині виконання зобов’язань Сторін - до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за цим Договором.»
Номер договору про закупівлю: ZP_ST_01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку