Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по бульв. Кольцова, ПВ-2590, ПВ-2529, ПВ-2989, ПВ-2597 у Святошинському районі м.Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000 -7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
4 493 088,00 UAH
UA-2020-11-06-014686-c 4bd42a4293984b0786b4ab1ff134c050
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2020 16:11
Звернення за роз’ясненнями: до 13 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 листопада 2020 14:00
Початок аукціону: 24 листопада 2020 11:20
Очікувана вартість: 4 493 088,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 22000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути викладені українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, можуть бути викладені мовою їх загально прийнятого застосування (англійська, російська, німецька тощо). Вид забезпечення тендерних пропозицій: має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту відповідно до вимог діючого законодавства. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови повернення та не повернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в п. 2 та 3 розділу ІІІ тендерної документації. Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень: відкриті торги Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по бульв. Кольцова, ПВ-2590, ПВ-2529, ПВ-2989, ПВ-2597 у Святошинському районі м.Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м. Київ, бульв. Кольцова, ПВ-2590, ПВ-2529, ПВ-2989, ПВ-2597 у Святошинському районі м.Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу Пiсляоплата 10 Робочі 50
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проекті договору підряду (Розділ 14), що є Додатком 4 тендерної документації. Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень: відкриті торги. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%.Вид забезпечення тендерних пропозицій: має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту відповідно до вимог діючого законодавства. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови повернення та не повернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в п. 2 та 3 розділу ІІІ тендерної Пiсляоплата 10 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 листопада 2020 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2020 16:11
додаток 4 (проєкт договору).docx
06 листопада 2020 16:11
Оголошення.docx
06 листопада 2020 16:11
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 листопада 2020 11:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛАЙТ-БУД" 4 345 376,16
UAH з ПДВ
4 345 376,16
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП" 4 493 088,00
UAH з ПДВ
4 493 088,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2020 16:21
Електронний підпис
04 грудня 2020 16:19
Ліцензія ТОВ Лайт - Буд
04 грудня 2020 16:19
Повноваження директора
23 листопада 2020 10:31
Електронний підпис
23 листопада 2020 10:30
Халеп сертифікат.JPG
23 листопада 2020 10:30
Статут.pdf
23 листопада 2020 10:29
Реєстрація ПДВ.pdf
23 листопада 2020 10:29
Пояснення до довідки.pdf
23 листопада 2020 10:29
Повноваження директора.pdf
23 листопада 2020 10:29
Документи з безпеки праці.pdf
23 листопада 2020 10:29
Довідка Техніка-1-3.pdf
23 листопада 2020 10:29
Довідка про працівників.pdf
23 листопада 2020 10:29
Довідка з безпеки праці.pdf
23 листопада 2020 10:29
Аналогічні договори.pdf
23 листопада 2020 10:29
Аналогічні договори 2.pdf
23 листопада 2020 10:29
Акт виробнича база.pdf
23 листопада 2020 10:29
Ліцензія_Повноваження_УБІБ.zip
23 листопада 2020 10:29
Лист-Згода ТОВ Спецелектро.pdf
23 листопада 2020 10:29
Лист-згода ТОВ Арх-Буд.pdf
23 листопада 2020 10:29
Лист-згода на обробку.pdf
23 листопада 2020 10:29
Лист щодо субпідрядників.pdf
23 листопада 2020 10:29
Лист щодо матеріалів.pdf
23 листопада 2020 10:29
Додаток 1.pdf
23 листопада 2020 10:29
Гарантіи_нии_ лист.pdf
23 листопада 2020 10:29
9.ЕБГ ЛАИ_Т-БУД UA-2020-11-06-014686-c.zip

Публічні документи

20 листопада 2020 15:22
Електронний підпис
20 листопада 2020 15:21
9. ДОВІДКА про техніку.pdf
20 листопада 2020 15:21
8. Договір Кемського.pdf
20 листопада 2020 15:21
8. Договір Вишневе.pdf
20 листопада 2020 15:21
7. ДОВІДКА про Учасника.pdf
20 листопада 2020 15:21
2. ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ..pdf
20 листопада 2020 15:21
11. Посвідчення, свідоцтва.pdf
20 листопада 2020 15:21
12.2. Лист-відгук Ковпака.pdf
20 листопада 2020 15:21
12.2. Звіт вул. Ковпака.pdf
20 листопада 2020 15:21
12.2. вул. Ковпака ПН.pdf
20 листопада 2020 15:21
12.1. Звіт вул. Бориспільська.pdf
20 листопада 2020 15:21
20. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛАЙТ-БУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛАЙТ-БУД"
#36263362
Переможець 4 345 376,16
UAH з ПДВ
25 листопада 2020 15:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2020 15:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛАЙТ-БУД"
#36263362
4 345 376,16
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 14:25
ЗВІТ про виконаний договір.pdf укладений
15 січня 2021 14:22
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 13:13
ДУ №3 від 31.12.2020 р.до Дог. №90-КР на зменшення.pdf зміни до договору
04 січня 2021 13:12
повідомлення про внесення змін до договору 3.pdf зміни до договору
04 січня 2021 13:12
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 10:48
ДУ №2 на подовження від 23.12.2020 Кольцова.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 10:47
повідомлення про внесення змін до договору 2.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 10:47
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 14:13
повідомлення про внесення змін.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 14:12
ДУ №1 без АВАНСУ від 09.12.2020.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 14:11
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 14:08
Договір підряду №90-КР від 09.12.2020.pdf укладений
10 грудня 2020 14:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.17.2. Розділу 17 Договору, Сторони домовились здійснити виконання Робіт по Договору 90-КР від 09.12.2020 року без отримання Підрядником авансу на придбання матеріальних ресурсів, у зв’язку з чим викласти Додаток 3 «План фінансування будівництва», в новій редакції. 2. План фінансування будівництва в редакції від 09. 12.2020 року є невід’ємною частиною Договору (Додаток 3).
Номер договору про закупівлю: 90-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Враховуючи лист ТОВ «ЛАЙТ-БУД» вих. №22.12-2 від 22.12.2020 року (вх.4780/01 від 23.12.2020 року) та керуючись п.2.4 та 17.2 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: Змінити строки виконання робіт, виклавши п.2.1 Договору в наступній редакції: «2.1.Підрядник при наявності дозвільної документації розпочне виконання Робіт протягом трьох днів з дня передачі йому Замовником фронту робіт та проектної документації, що підлягає оформленню відповідним двостороннім Актом, і завершить виконання Робіт протягом 30 календарних днів з дня початку їх виконання, але в будь якому разі не пізніше 28 грудня 2020 року.» 2. Викласти Календарний графік виконання Робіт (Додаток 1) в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 90-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Розділом 17 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 4258389,49 (Чотири мільйона двісті п'ятдесят вісім тисяч триста вісімдесят дев'ять грн. 49 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 709731,58 (Сімсот дев'ять тисяч сімсот тридцять одна грн. 58 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 4258389,49 (Чотири мільйона двісті п'ятдесят вісім тисяч триста вісімдесят дев'ять грн. 49 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 709731,58 (Сімсот дев'ять тисяч сімсот тридцять одна грн. 58 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Договірна ціна в редакції від 31.12.2020 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2).
Номер договору про закупівлю: 90-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 258 389,49
UAH (в тому числі ПДВ 709 731,58 UAH)