Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Іваничівська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04335186 |
Місцезнаходження: | 45300, Україна , Волинська обл., смт Іваничі, Грушевського, 13 |
Контактна особа: |
Черкасова Тетяна Володимирівна 380967302734 ivaselradatk@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 листопада 2020 16:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 листопада 2020 08:00 |
Початок аукціону: | 24 листопада 2020 13:14 |
Очікувана вартість: | 832 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 162,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Закупівля на очікувану вартість на потреби 2021 року
Детальніше в тендерній документації
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата природного газу здійснюється Споживачем шліхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок Постачальника протягом 10 робочих днів місяця, наступного за місяцем постачання, згідно рахунку та відповідних актів | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 листопада 2020 10:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 листопада 2020 10:50 |
Перелік змін до проекту договору 11.11.2020.docx | |
11 листопада 2020 10:49 |
Проект договору зі змінами 11.11.2020.docx | |
06 листопада 2020 16:13 |
тендерна документація природний газ 2021.doc |
11 листопада 2020 10:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 листопада 2020 10:50 |
Перелік змін до проекту договору 11.11.2020.docx
|
||||||
11 листопада 2020 10:49 |
Проект договору зі змінами 11.11.2020.docx
|
||||||
06 листопада 2020 16:13 |
тендерна документація природний газ 2021.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
1) відповідно до частини 7 підпункту 1.1 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції Інформацію/довідку/листа, що містить відомості про учасника торгів (назва учасника, код ЄДРПОУ, ПІБ керівника, місцезнаходження, (юридична та фактична адреса), адреса для листування, телефон, e-mail, банківські реквізити (назва банку, рахунок) та інше, в довільній формі. У вимозі учасник зазначає, що в складі його тендерної пропозиції надано документ «Тендерна пропозиція» вих.№ 2011/5-1 від 20.11.2020р., в якому зазначена дана інформація. Слід зазначити, що Замовником у складі тендерної документації взагалі відсутня вимога надання тендерної пропозиції, як документа що засвідчує ціну та вартість пропозиції учасника, оскільки дану інформацію учасник зазначає заповнюючи електронні поля при подачі пропозиції. В зазначеному учасником документі дійсно наявна часткова інформація, що вимагалася в ч.7 пп 1.1 п. 1 розділу ІІІ тендерної документації, однак відсутня інформація, щодо адреси листування та e-mail. Документ, що вимагався на підтвердження інформації зазначеної в ч.7 пп 1.1 п. 1 розділу ІІІ тендерної документації відсутній. Відсутність документів, вимога про надання яких міститься в тендерній документації є підставою для відхилення вказаної тендерної пропозиції як такої що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі».
2) відповідно до частини 4 підпункту 6.1 пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація(у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції Лист–зобов’язання учасника забезпечувати замовника необхідним підтвердженим обсягом природного газу на період, визначений договором про закупівлю ( у разі його укладення замовником з учасником). Скажник повідомляє, що зазначена інформація міститься у складі поданого учасником листа –зобов’язанні про страховий запас природного газу вих. № 2011/5-01 від 20.11.2020. Однак, відповідно до вимог п.п 6.1 п.6 розділу ІІІ тендерної документації, учасник для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та іншим вимогам замовника, у складі тендерної пропозиції повинен надати окрему довідку/окрему інформацію/документи, щодо умов кожного з нижченаведених підпунктів:
1) технічний опис предмета закупівлі: товару, що пропонується учасником для постачання за договором про закупівлю, у відповідності до вимог, визначених у додатку 1 до тендерної документації;
2) інформацію, складену в довільній формі з наведенням фізико-хімічних показників природного газу щодо відповідності вимогам ГОСТ 5542-87;
3) лист-зобов’язання учасника створювати страховий запас природного газу відповідно до чинного законодавства України;
4) лист-зобов’язання учасника забезпечувати замовника необхідним підтвердженим обсягом природного газу на період, визначений договором про закупівлю (у разі його укладення замовником з учасником);
5) інші документи, передбачені тендерною документацією.
Однак, лист-зобов’язання учасника забезпечувати замовника необхідним підтвердженим обсягом природного газу на період, визначений договором про закупівлю (у разі його укладення замовником з учасником) відсутній в тендерній пропозиції учасника. Відсутність документів, вимога про надання яких міститься в тендерній документації є підставою для відхилення вказаної тендерної пропозиції як такої що не відповідає встановленим частиною 2 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі»
З урахуванням вищевикладеного, вважаємо рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГУМ» закупівлі таким, що відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-06-000041 ● 18f6bd0004c64078884f7b255dcd780d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 квітня 2021 15:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.04.2021 № 231
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 06.04.2021 №231
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-11-06-014625-c від 06.11.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-12 14:50:49
Запит про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області моніторингу закупівлі газового палива (природного газу) за процедурою відкриті торги (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-11-06-014625-c), виникла необхідність в отриманні наступних пояснень (інформації, документів).
1) На підставі якої інформації та документів внесені зміни до договору про постачання природного газу від 17.12.2020 №626 додатковими угодами від 29.01.2021 №1, від 01.02.2021 №2, від 02.02.2021 №3, від 17.02.2021 №4, від 18.02.2021 №5 щодо зміни планової ціни природного газу за 1 тис.куб метрів.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень (інформації) слід долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-14 17:18:38
Пояснення на запит
Управлінню Західного офісу Держаудит служби України
Щодо пояснень на запит ДАСУ
від 12.04.2021 року
Надаєм відповідь через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Державної аудиторської служби України від 12.04.2021р , щодо процедури закупівлі ДК 021:2015 09120000-6 Газове паливо (Природний газ ) номер закупівлі в системі Рrozorro UA -2020-11-06-014625-c.
Питання: На підставі якої інформації та документів внесені зміни до договору про постачання природного газу від 17.12.2020 №626 додатковими угодами від 29.01.2021 №1, від 01.02.2021 №2, від 02.02.2021 №3, від 17.02.2021 №4від 18.02.2021№5 щодо зміни планової ціни природного газу за 1 тис. куб. метрів.
Відповідь:
Відповідно до ч. 2 п 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання в повному обсязі, крім збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії.
Зміни до договору про постачання природного газу від 17.12.2020 №626 вносились відповідно до п. 11.3 договору, всі зміни до договору оформлені додатковими угодами. Підставою для внесення змін були звернення постачальника ТОВ «ЄВРОЕНЕРГОТРЕЙД» та експертні висновків Черкаської торгово-промислової палати, а саме:
- лист щодо внесення змін до договору про постачання природного газу від 17.12.2020 №626 від 22.01.2021 року № 163-01/21, копія експертного висновку Черкаської торгово-промислової палати №О-66/02 від 21.01.2021 року (Додаткова угода №1 від 29.01.2021 р. )
- лист щодо внесення змін до договору про постачання природного газу від 17.12.2020 №626 від 22.01.2021 року № 163-01/21, копія експертного висновку Черкаської торгово-промислової палати №О-66/03 від 21.01.2021 року (Додаткова угода №2 від 01.02.2021 р. )
- лист щодо внесення змін до договору про постачання природного газу від 17.12.2020 №626від 25.01.2021 року № 170-01/21, копія експертного висновку Черкаської торгово-промислової палати №О-66/04 від 25.01.2021 року (Додаткова угода №3 від 02.02.2021 р. )
- лист щодо внесення змін до договору про постачання природного газу від 17.12.2020 №626 від 05.02.2021 року № 205-02/21, копія експертного висновку Черкаської торгово-промислової палати №О-122/02 від 05.02.2021року (Додаткова угода № 4 від17.02.2021 р. )
- лист щодо внесення змін до договору про постачання природного газу від 17.12.2020 №626 від 08.02.2021 року № 215-02/21, копія експертного висновку Черкаської торгово-промислової палати №О-122/01 від 05.02.2021року (Додаткова угода № 5 від 18.02.2021 р. )
Листи ТОВ «ЄВРОЕНЕРГОТРЕЙД» та копії експертних висновків Черкаської торгово-промислової палати додаються.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-21 13:27:13
Запит про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області моніторингу закупівлі газового палива (природного газу) за процедурою відкриті торги (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-11-06-014625-c), виникла необхідність в отриманні наступних пояснень (інформації, документів).
1) Замовнику необхідно надати документи, які підтверджують отримання природного газу, а також документи що підтверджують здійснення оплати.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень (інформації) слід долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-23 16:04:41
Пояснення на запит
Управлінню Західного офісу Держаудит служби України
Щодо пояснень на запит ДАСУ
від 21. 04.2021 року
Надаєм відповідь через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Державної аудиторської служби України від 12.04.2021р , щодо процедури закупівлі ДК 021:2015 09120000-6 Газове паливо (Природний газ ) номер закупівлі в системі Рrozorro UA -2020-11-06-014625-c.
На підтвердження отримання природного газу та здійснення оплати за використані об’єми, надаємо копії актів прийому-передачі природного газу та платіжні доручення за період січень-березень 2021 року.
- плат.479 від 16.02.2021 .PDF
- плат860 від 16.03.2021.PDF
- плат.490 від 16.02.2021.PDF
- плат.868 від 16.03.2021.PDF
- плат.488 від 16.02.2021.PDF
- Акт1634 від 31.03.2021.PDF
- Акт537 від 16.02.2021.PDF
- плат 861 від 16.03.2021.PDF
- плат1277 від 14.04.2021.PDF
- Акт877 від 15.03.2021.PDF
- плат 1280 від 14.04.2021.PDF
- плат1276 від 14.04.2021.PDF
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов'язань щодо усунення порушення закондавства в сфері публічних закупівель , вситановленого в процесі моніторингу Управлінням Західного офісу Держаудит служби України, повідомляємо про усунення порушення шляхом напралення на адресу постачальника ТОВ "ЄВРОЕНЕРГОТРЕЙД" претензії з вимогою повернення зайво оплачених коштів та проекту додаткової угоди про внесення змін в Договір в частині ціни за одиницю Товару
2021-05-07 11:41:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 листопада 2020 14:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ" |
391 275,00
UAH з ПДВ
|
378 786,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОЕНЕРГОТРЕЙД" |
391 275,00
UAH з ПДВ
|
378 787,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" |
395 783,82
UAH з ПДВ
|
382 866,74
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО-ЕНЕРГОГАЗ" |
444 555,00
UAH з ПДВ
|
382 866,75
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" |
422 077,00
UAH з ПДВ
|
422 077,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
525 307,50
UAH з ПДВ
|
525 307,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗПРОМПОСТАЧ" |
569 430,00
UAH з ПДВ
|
569 430,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВОЛИНЬГАЗ ЗБУТ" |
736 762,50
UAH з ПДВ
|
736 762,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ" #39568531 |
Відхилено |
378 786,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2020 15:36
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОЕНЕРГОТРЕЙД" #40111046 |
Переможець |
378 787,50
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2020 16:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 червня 2021 15:41
|
дод.угода.7.PDF | укладений |
08 червня 2021 15:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 лютого 2021 10:27
|
Додаткова угола №5.pdf | зміни до договору |
19 лютого 2021 10:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 лютого 2021 12:29
|
Додаткова угода №4.pdf | зміни до договору |
17 лютого 2021 12:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 лютого 2021 10:56
|
Додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
02 лютого 2021 10:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 лютого 2021 15:46
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
01 лютого 2021 15:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 лютого 2021 15:11
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
01 лютого 2021 15:10
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2020 10:34
|
Договір №626 .pdf | укладений |
18 грудня 2020 10:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми,визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 626 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови,що така зміна не призведе до збільшення суми,визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 626 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на оинку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 626 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 626 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно зільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 626 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
262 269,46
UAH (в тому числі ПДВ 43 711,58 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв'язку з різкою зміною кон'юнктури ринку природного газу Постачальник не зможе постачати Споживачу природний газ по ціні Договору, без нанесення збитків товариству |