Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони майна Херсонської дирекції АТ "Укрпошта"
Property protection services of Kherson directorate of JSC "Ukrposhta"
Очікувана вартість
2 790 099,00 UAH
UA-2020-11-06-014474-c 7b7c028487554abf940e507f56bfa794
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Моргун

+380505008777 morgun-ol@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "Укрпошта" в особі херсонської дирекції
Код ЄДРПОУ: 22740252
Місцезнаходження: 73003, Україна , Херсонська область обл., м. Херсон, проспект Ушакова, 41
Контактна особа: Олександра Моргун
+380505008777
morgun-ol@ukrposhta.ua
Додаткові контактні особи: Юлія Костик
+380505004401
kostyk-ya@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: AT "Ukrposhta" v osobi khersonskoi dyrektsii
National ID: 22740252
Contact point: Olexandra Morhun
+380505008777
morgun-ol@ukrposhta.ua
Additional contacts: Юлія Костик
+380505004401
kostyk-ya@ukrposhta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 06 листопада 2020 16:04
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2020 17:00
Початок аукціону: 16 грудня 2020 11:55
Очікувана вартість: 2 790 099,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 950,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 83700 UAH
Publication date: 06 листопада 2020 16:04
Enquiries until: 27 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 03 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 грудня 2020 17:00

Information

Estimated total value: 2 790 099 UAH including VAT
Minimal lowering step: 13 951 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Scope of the procurement
Шановні учасники не подавайте у складі тендерних пропозицій документи, які можуть містити ціни на Послуги. Найменування замовника: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА". Код ЄДРПОУ Замовника: 21560045. Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Найменування закупівельника: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" В ОСОБІ ХЕРСОНСЬКОЇ ДИРЕКЦІЇ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА". Код ЄДРПОУ Закупівельника: 22740252. Місцезнаходження Закупівельника: 73003, м. Херсон, пр. Ушакова, буд. 41. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: згідно пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні.
Розгорнути Згорнути
.
Dear bidders, do not submit documents that may contain prices for the Services as part of the tender proposals. Name of the customer: JOINT STOCK COMPANY "UKRPOSHTA". Customer's USREOU code: 21560045. Customer's location: 01001, Kyiv, street Khreshchatyk, building 22. Name of the buyer: UKRPOSHTA JOINT STOCK COMPANY IN THE PERSON OF THE KHERSON DIRECTORATE OF UKRPOSHTA JOINT STOCK COMPANY. Buyer's USREOU code: 22740252. Location of the Buyer: 73003, Kherson, Ushakova ave., Bldg. 41. Customer's category: a legal entity that carries out activities in certain areas of management. The language (languages) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian. If a document in a language other than Ukrainian or Russian is submitted as part of the tender offer, the bidder shall provide a translation of this document. The participant is responsible for the quality and accuracy of the translation. Applied evaluation criteria - price. Type and terms of the tender security - according to paragraph 2 of section III of the tender documentation. Date and time of opening of tender offers - on the day and time of expiration of the term of submission of tender offers specified in the announcement
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8760 людино-година
Послуги з охорони майна (Пост №1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73003, Україна, Херсонська область, м.Херсон, пр. Ушакова, 41
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Security services of the property (Post №1)
CPV: 79713000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
8760 людино-година
Послуги з охорони майна (Пост №2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73003, Україна, Херсонська область, м.Херсон, пр. Ушакова, 41
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Security services of the property (Post №2)
CPV: 79713000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
8760 людино-година
Послуги з охорони майна (Пост №3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м.Херсон, пл. Привокзальна, 1
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Security services of the property (Post №3)
CPV: 79713000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
8760 людино-година
Послуги з охорони майна (Пост №4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73009, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Тельмана, 1
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Security services of the property (Post №4)
CPV: 79713000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
5438 людино-година
Послуги з охорони майна (Пост №5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74100, Україна, Херсонська область, смт. Велика Олександрівка, вул. Братська, 17
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Security services of the property (Post №5)
CPV: 79713000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
5438 людино-година
Послуги з охорони майна (Пост №6)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75201, Україна, Херсонська область, смт. Чаплинка, вул. Грушевського, 12
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Security services of the property (Post №6)
CPV: 79713000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
5438 людино-година
Послуги з охорони майна (Пост №7)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74700, Україна, Херсонська область, смт. Нижні Сірогози, вул. Садова, 5
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Security services of the property (Post №7)
CPV: 79713000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
5438 людино-година
Послуги з охорони майна (Пост №8)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75700, Україна, Херсонська область, м. Скадовськ, вул. Гагаріна, 59
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Security services of the property (Post №8)
CPV: 79713000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
5438 людино-година
Послуги з охорони майна (Пост №9)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75300, Україна, Херсонська область, смт. Новотроїцьке, вул. Соборна, 94
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Security services of the property (Post №9)
CPV: 79713000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
5438 людино-година
Послуги з охорони майна (Пост №10)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75600, Україна, Херсонська область, м. Гола Пристань, вул. 1 Травня, 35
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Security services of the property (Post №10)
CPV: 79713000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
3873 людино-година
Послуги з охорони майна (Пост №11)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73003, Україна, Херсонська область, м.Херсон, пр. Ушакова, 41
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Security services of the property (Post №11)
CPV: 79713000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється за фактично надані послуги охорони щомісячно протягом 10 банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту про приймання-передавання наданих послуг. Найменування замовника: Акціонерне товариство "Укрпошта". Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. ЄДРПОУ замовника: 21560045. Найменування закупівельника: ХЕРСОНСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА". Код ЄДРПОУ Закупівельника: 22740252. Місцезнаходження Закупівельника: 73003, м. Херсон, пр. Ушакова, буд. 41. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Умови надання тендерного забезпечення: Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Банківська гарантія повинна містити посилання на цю тендерну документацію та на зміни, що до неї вносились, за їх наявності. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 листопада 2020 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2020 16:04
ТД - Фіз охорона Херсон.docx
06 листопада 2020 16:04
TD - Fiz okhorona Kherson.zip

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 10 грудня 2020
UA-2020-11-06-014474-c7b7c028487554abf940e507f56bfa794
Найменування: АТ "Укрпошта" в особі херсонської дирекції
Код ЄДРПОУ: 22740252
Місцезнаходження: 73003, Україна, Херсонська область обл., м. Херсон, проспект Ушакова, 41
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ЛЕГІОН-ЗАХИСТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Приватне підприємство "Орлан" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "ПАРТНЕР БЕЗПЕКА" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 грудня 2020 15:34
ТОВ "АЛЬФА СБ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

02 грудня 2020 10:24
Електронний підпис
02 грудня 2020 10:24
Електронний підпис
02 грудня 2020 10:20
7.pdf.p7s
02 грудня 2020 10:20
6.pdf.p7s
02 грудня 2020 10:20
5.pdf.p7s
01 грудня 2020 19:51
attachments.zip
01 грудня 2020 19:51
16.pdf
01 грудня 2020 19:51
9.pdf
01 грудня 2020 19:51
8.pdf
01 грудня 2020 19:51
4.pdf
01 грудня 2020 19:51
3.pdf
01 грудня 2020 19:51
2.pdf
01 грудня 2020 19:51
1.pdf
01 грудня 2020 19:51
17.pdf
01 грудня 2020 19:51
15.pdf
01 грудня 2020 19:51
14.pdf
01 грудня 2020 19:51
13.pdf
01 грудня 2020 19:51
12.pdf
01 грудня 2020 19:51
11.pdf
01 грудня 2020 19:51
10.pdf

Документи

Публічні документи

03 грудня 2020 10:44
Електронний підпис
03 грудня 2020 10:43
Електронний підпис
03 грудня 2020 10:43
Електронний підпис
02 грудня 2020 14:22
дод3.pdf
02 грудня 2020 14:22
информация ст 17.pdf
02 грудня 2020 14:22
Пдписаний_G1120-6867-GL_tender.pdf
02 грудня 2020 14:22
згода дод 3.pdf
02 грудня 2020 14:22
Лицензия Орлан.pdf
02 грудня 2020 14:22
дод информация ЦОТ.pdf
02 грудня 2020 14:21
дод1.pdf
02 грудня 2020 14:21
згода дод 6.pdf
02 грудня 2020 14:21
дод1 лист видгук.pdf
02 грудня 2020 14:21
дод5.pdf
02 грудня 2020 14:21
персон дани.pdf
02 грудня 2020 14:21
дод4 наказ уповн особа.pdf
02 грудня 2020 14:21
дод2.pdf
02 грудня 2020 14:21
дод4 наказ директор.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись ч. 16 ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі", Замовник надсилає учаснику Товариству з обмеженою відповідальністю "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "ПАРТНЕР БЕЗПЕКА" (43695725) повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Під час розгляду Вашої пропозиції було виявлено невідповідність у наданих документах. Відповідно до п. 1.2 Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати у складі пропозиції позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці про виконання аналогічних договорів, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого договору. У наданому листі-відгуку (файл «Аналогічний досвід.pdf») міститься інформація щодо ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ПАРТНЕР БЕЗПЕКА", що не відповідає назві учасника. Документів щодо з’ясування невідповідності у назві учасником у складі тендерної пропозиції не надано. З метою усунення виявлених невідповідностей, прошу надати уточнений та/або новий документ, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», а саме: позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого договору, укладеного саме з учасником. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

Публічні документи

09 грудня 2020 10:36
Електронний підпис
09 грудня 2020 10:34
Відгук оновлений.pdf
04 грудня 2020 19:51
Електронний підпис
04 грудня 2020 19:50
Рішення 2 стр.pdf
04 грудня 2020 19:50
Рішення 1 стр.pdf
04 грудня 2020 19:50
Погодження договір.pdf
04 грудня 2020 19:50
Окрема ЮО.pdf
04 грудня 2020 19:50
Наказ Кравченко.pdf
04 грудня 2020 19:50
Гарантія по ст. 17.pdf
04 грудня 2020 19:50
Гарантія по Дод.3.pdf
04 грудня 2020 19:50
Аналогічний досвід.pdf

Документи

Публічні документи

23 грудня 2020 17:47
Електронний підпис
23 грудня 2020 17:46
Цінова прпозиція.pdf
22 грудня 2020 17:02
Електронний підпис
22 грудня 2020 16:59
Ст. 17 ч. 2.pdf
22 грудня 2020 16:59
Ст. 17 п. 12.pdf
22 грудня 2020 16:59
МВС Директор.pdf
22 грудня 2020 16:59
Довідка НАЗК Волкова.zip
22 грудня 2020 16:59
Довідка НАЗК Альфа.zip
22 грудня 2020 16:59
Довідка ДПІ.pdf
22 грудня 2020 16:59
Витяг Альфа 18.12..pdf
22 грудня 2020 16:59
9. Лицензія.pdf
22 грудня 2020 16:59
8. Витяг ПДВ.jpg.pdf
22 грудня 2020 16:59
7. Баланс 2019.pdf
22 грудня 2020 16:59
6. Опис реєстратора.pdf
22 грудня 2020 16:59
4. Статут.pdf
22 грудня 2020 16:59
3. Рішення №10-к.pdf
22 грудня 2020 16:59
2. Наказ Волкова.pdf
22 грудня 2020 16:59
1. РІШЕННЯ №8К.pdf
05 грудня 2020 14:49
Електронний підпис
05 грудня 2020 14:49
Електронний підпис
05 грудня 2020 14:47
9. Сертифікат.pdf
05 грудня 2020 14:47
8. Ліцензія.pdf
05 грудня 2020 14:47
7. РІШЕННЯ №8К.pdf
05 грудня 2020 14:47
6. Наказ Волкова.pdf
05 грудня 2020 14:47
5. Уповноважена особа.pdf
05 грудня 2020 14:47
4. Відгук.pdf
05 грудня 2020 14:47
3. Досвід.pdf
05 грудня 2020 14:47
2. Довідки.pdf
05 грудня 2020 14:47
1. Стаття 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛЕГІОН-ЗАХИСТ"

Приватне підприємство "Орлан"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "ПАРТНЕР БЕЗПЕКА"

ТОВ "АЛЬФА СБ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2020 12:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬФА СБ" 2 503 935,00
UAH з ПДВ
2 375 160,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Орлан" 2 711 403,90
UAH з ПДВ
2 375 161,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЕГІОН-ЗАХИСТ" 2 787 952,77
UAH з ПДВ
2 787 952,77
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 грудня 2020 17:47
Електронний підпис
23 грудня 2020 17:46
Цінова прпозиція.pdf
22 грудня 2020 17:02
Електронний підпис
22 грудня 2020 16:59
Ст. 17 ч. 2.pdf
22 грудня 2020 16:59
Ст. 17 п. 12.pdf
22 грудня 2020 16:59
МВС Директор.pdf
22 грудня 2020 16:59
Довідка НАЗК Волкова.zip
22 грудня 2020 16:59
Довідка НАЗК Альфа.zip
22 грудня 2020 16:59
Довідка ДПІ.pdf
22 грудня 2020 16:59
Витяг Альфа 18.12..pdf
22 грудня 2020 16:59
9. Лицензія.pdf
22 грудня 2020 16:59
8. Витяг ПДВ.jpg.pdf
22 грудня 2020 16:59
7. Баланс 2019.pdf
22 грудня 2020 16:59
6. Опис реєстратора.pdf
22 грудня 2020 16:59
4. Статут.pdf
22 грудня 2020 16:59
3. Рішення №10-к.pdf
22 грудня 2020 16:59
2. Наказ Волкова.pdf
22 грудня 2020 16:59
1. РІШЕННЯ №8К.pdf
05 грудня 2020 14:49
Електронний підпис
05 грудня 2020 14:49
Електронний підпис
05 грудня 2020 14:47
9. Сертифікат.pdf
05 грудня 2020 14:47
8. Ліцензія.pdf
05 грудня 2020 14:47
7. РІШЕННЯ №8К.pdf
05 грудня 2020 14:47
6. Наказ Волкова.pdf
05 грудня 2020 14:47
5. Уповноважена особа.pdf
05 грудня 2020 14:47
4. Відгук.pdf
05 грудня 2020 14:47
3. Досвід.pdf
05 грудня 2020 14:47
2. Довідки.pdf
05 грудня 2020 14:47
1. Стаття 17.pdf

Публічні документи

03 грудня 2020 10:44
Електронний підпис
03 грудня 2020 10:43
Електронний підпис
03 грудня 2020 10:43
Електронний підпис
02 грудня 2020 14:22
дод3.pdf
02 грудня 2020 14:22
информация ст 17.pdf
02 грудня 2020 14:22
Пдписаний_G1120-6867-GL_tender.pdf
02 грудня 2020 14:22
згода дод 3.pdf
02 грудня 2020 14:22
Лицензия Орлан.pdf
02 грудня 2020 14:22
дод информация ЦОТ.pdf
02 грудня 2020 14:21
дод1.pdf
02 грудня 2020 14:21
згода дод 6.pdf
02 грудня 2020 14:21
дод1 лист видгук.pdf
02 грудня 2020 14:21
дод5.pdf
02 грудня 2020 14:21
персон дани.pdf
02 грудня 2020 14:21
дод4 наказ уповн особа.pdf
02 грудня 2020 14:21
дод2.pdf
02 грудня 2020 14:21
дод4 наказ директор.pdf

Публічні документи

02 грудня 2020 10:24
Електронний підпис
02 грудня 2020 10:24
Електронний підпис
02 грудня 2020 10:20
7.pdf.p7s
02 грудня 2020 10:20
6.pdf.p7s
02 грудня 2020 10:20
5.pdf.p7s
01 грудня 2020 19:51
attachments.zip
01 грудня 2020 19:51
16.pdf
01 грудня 2020 19:51
9.pdf
01 грудня 2020 19:51
8.pdf
01 грудня 2020 19:51
4.pdf
01 грудня 2020 19:51
3.pdf
01 грудня 2020 19:51
2.pdf
01 грудня 2020 19:51
1.pdf
01 грудня 2020 19:51
17.pdf
01 грудня 2020 19:51
15.pdf
01 грудня 2020 19:51
14.pdf
01 грудня 2020 19:51
13.pdf
01 грудня 2020 19:51
12.pdf
01 грудня 2020 19:51
11.pdf
01 грудня 2020 19:51
10.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬФА СБ"

Приватне підприємство "Орлан"

ТОВ "ЛЕГІОН-ЗАХИСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬФА СБ"
#37989206
Переможець 2 375 160,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 13:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2020 13:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬФА СБ"
#37989206
2 375 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 квітня 2022 15:02
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 12:45
доп угода охорона.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 12:40
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 13:25
dohovir ALFA SB 10 vid 05.01 21.pdf укладений
05 січня 2021 13:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ЗУ "Про публічні закупівлі" та п.11.5 Договору №10 від 05.01.2021 сторони домовились продовжити термін дії Договору на термін,достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2022р в обсязі, що не перевищує 20% ціни Договору.А саме збільшити суму договору на 405221,62 грн.з ПДВ (загальна сума Договору з урахуванням збільшення 2780377,10 грн.з ПДВ), кількість послуг збільшити на 12205,5 (загальна кількість послуг з урахуванням збільшення 83746,5),продовжити термін дії Договору до 28.02.2022
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 січня 2021 — 28 лютого 2022
Сума оплати за договором: 2 481 295,61
UAH (в тому числі ПДВ 413 549,27 UAH)