Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електронна картка для друку квитка учня Закладу загальної середньої освіти (ЗЗСО) за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 30160000-8 Магнітні картки
Очікувана вартість
4 452 000,00 UAH
UA-2020-11-06-013900-c 30a2657c07234532835cab95e6a1109c
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сіренко Сергій Анатолійович

380443668100 sergii.sirenko@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ГІОЦ
Код ЄДРПОУ: 04013755
Місцезнаходження: 02192, Україна , Київська обл., Київ, Космічна, 12А
Контактна особа: Сіренко Сергій Анатолійович
380443668100
sergii.sirenko@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2020 15:47
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2020 12:00
Початок аукціону: 07 грудня 2020 15:31
Очікувана вартість: 4 452 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,90%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 80000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30160000-8: Магнітні картки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
159000 штуки
Електронна картка для друку квитка учня Закладу загальної середньої освіти (ЗЗСО) за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 30160000-8 Магнітні картки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 30160000-8 — Магнітні картки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату, відповідно до вартості замовленого та фактично поставленого Товару виходячи із заявки Замовника Розрахунок за товар здійснюється в безготівковій формі, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника в сумі вартості фактично поставленого Товару/партії Товару впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки замовленого Товару/партії Товару на склад Замовника на підставі підписаного Сторонами акту приймання-передачі Товару/партії Товару та видаткової накладної. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2020 11:42
ТД.pdf
19 листопада 2020 11:42
Зміни ТД.pdf
19 листопада 2020 11:42
Зміни до ТД.doc
19 листопада 2020 11:42
Тендерна документація.docx
19 листопада 2020 11:41
Проєкт Договору.doc
19 листопада 2020 11:41
ОГОЛОШЕННЯ.docx
06 листопада 2020 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2020 11:42
ТД.pdf
19 листопада 2020 11:42
Зміни ТД.pdf
19 листопада 2020 11:42
Зміни до ТД.doc
19 листопада 2020 11:42
Тендерна документація.docx
06 листопада 2020 15:49
Тендерна документація.pdf
19 листопада 2020 11:41
Проєкт Договору.doc
06 листопада 2020 15:49
Проєкт договору.pdf
19 листопада 2020 11:41
ОГОЛОШЕННЯ.docx
06 листопада 2020 15:48
ОГОЛОШЕННЯ.pdf
06 листопада 2020 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання щодо гарантійного строку
Дата подання: 10 листопада 2020 16:33
Дата відповіді: 11 листопада 2020 09:48
Доброго дня. В тендерній документації передбачено обов'язок учасника зазначити гарантійний строк щодо якості товару, що є предметом закупівлі, який повинен бути не менше ніж термін, вказаний у Додатку 2 до тендерної документації. Оскільки в Додатку 2 не міститься інформації про гарантійний строк товару просимо роз'яснити який гарантійний строк якості є допостимим для даного товару та, при необхідності, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий ранок. Дякуємо за запитання. найближчим часом будуть внесені зміни
тендерна документація
Дата подання: 11 листопада 2020 17:56
Дата відповіді: 13 листопада 2020 09:37
Хто розробляє оригінал-макет бланка квитка учня? Розробка оригінал-макету покладається на Виконавця, чи оригінал-макет буде наданий Замовником?
Відповідь: Макет надає Замовник
Запитання щодо марки товару
Дата подання: 11 листопада 2020 18:56
Дата відповіді: 13 листопада 2020 09:38
Доброго дня. Згідно тендерної документації, учасник повинен у складі тендерної пропозиції зазначити найменування та марку товару. Просимо роз'яснити які відомості в частині "марка товару" повинен зазначити учасник.
Відповідь: Добрий ранок. зазначити виробника та марку
документація
Дата подання: 12 листопада 2020 08:49
Дата відповіді: 13 листопада 2020 09:39
Яка інформація повинна бути записана на чип-модуль картки?
Відповідь: добрий ранок. Чип повинен бути порожнім
тендерна документація
Дата подання: 12 листопада 2020 09:32
Дата відповіді: 13 листопада 2020 09:39
Вимоги яких пунктів викладених у Додатку 2 до тендерної документації повинні бути наведені у вигляді порівняльної таблиці щодо відповідності запропонованого товару вимогам замовника у вигляді якої надається технічна специфікація ?
Відповідь: Добрий ранок. Дякуємо за запитання. найближчим часом будуть внесені зміни
умови закупівлі
Дата подання: 12 листопада 2020 10:08
Дата відповіді: 13 листопада 2020 09:39
Яка інформація повинна бути записана на чип-модуль картки?
Відповідь: добрий ранок. Чип повинен бути порожнім
умови тендерної документації
Дата подання: 12 листопада 2020 10:26
Дата відповіді: 13 листопада 2020 09:36
Чому зберігання карток (бланків карток) покладається на постачальника?
Відповідь: Добрий ранок. потреба у Замовника така. Бо відсутні відповідні складські приміщення
налаштування та консультації
Дата подання: 12 листопада 2020 14:05
Дата відповіді: 13 листопада 2020 09:40
Скажіть будь-ласка, які саме налаштування Товару передбачаються (що налаштовується)? Коли та стосовно чого надавати консультації електронною поштою?
Відповідь: Добрий ранок. Дякуємо за запитання. найближчим часом будуть внесені зміни в тендерну документацію
замалий строк
Дата подання: 12 листопада 2020 15:22
Дата відповіді: 13 листопада 2020 09:54
Чи можна встановити залежність терміну (строку) поставки партії від її розміру, оскільки строк в 5 робочих днів недостатній для поставки в цілому (повного обсягу одною партією)?
Відповідь: Добрий ранок. Дякуємо за запитання. найближчим часом будуть внесені зміни
рівень захисту
Дата подання: 12 листопада 2020 16:56
Дата відповіді: 16 листопада 2020 20:11
Який має бути стан чипу (Security Level/рівень захисту) картки на момент передачі картки замовнику?
Відповідь: Чип має бути чистий, без-будь яких даних.
умови експлуатації
Дата подання: 12 листопада 2020 17:27
Дата відповіді: 13 листопада 2020 10:05
Які критерії справності товару? Яким чином буде фіксуватись несправність товару? Як будуть експлоатуватися картки?
Відповідь: Цільність чипа.Відсутність реакції пристрою зчитування транспортних (терміналів, турнікетів) на карту. Як транспортна карточка, носій електронного учнівського квитка.
Розгорнути всі запитання: 11 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-06-013900-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СПЕКЛ", Код ЄДРПОУ:25397547
Дата подання: 10 листопада 2020 16:34
Вимога щодо усунення розбіжностей
Пункт 2 розділу 3 тендерної документації встановлює вимоги щодо розміру забезпечення тендерної пропозиції. Словесна розшифровка розміру банківської гарантії не відповідає її цифровому вираженню. З метою усунення розбіжності просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 листопада 2020 09:50
Добрий ранок. найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-11-06-013900-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СПЕКЛ", Код ЄДРПОУ:25397547
Дата подання: 12 листопада 2020 14:33
Вимога, щодо пункту 2.7. проєкту договору
Доброго дня. Пунктом 2.7. проєкту договору визначені способи прийняття Постачальником Замовлення на гарантійне обслуговування Товару за вибором Замовника:
- за телефоном
- по електронній пошті.
Приймаючи до уваги ту обставину, що телефонний спосіб повідомлення є менш надійним з доказової точки зору в частині підтвердження направлення та/або отримання такого Замовлення, що в свою чергу призведе до суперечки між Постачальником та Замовником, у порівнянні з направленням Замовлення електронною поштою, з метою належного прийняття Замовлення та виконання гарантійних зобовязань Постачальником, вимагаємо видалити з проекту договору спосіб направлення Замовлення телефоном.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 листопада 2020 09:34
У випадку якщо Ваша організація буде визначена переможцем за результатами торгів та з Вами буде укладено договір. Ви завжди як постачальник зможете в робочому порядку підтверджувати наявність чи відсутність факту звернення до Замовника, шляхом обміну відповідними листами

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-06-013900-c.b3
Статус:
Скасовано
Скаржник: Приватне акціонерне товариство "Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій", Код ЄДРПОУ:30674051
оскарження умов тендерної документації
Антимонопольний комітет України Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель СКАРГА Найменування, замовника, рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр», 02192, м. Київ, ВУЛИЦЯ КОСМІЧНА, будинок 12-А. Найменування, місцезнаходження суб’єкта оскарження: Приватне акціонерне товариство «Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій», 01010, м. Київ, вул. Івана Мазепи, 3 (поштова адреса: 03151, м. Київ, вул. Смілянська, 4, тел./факс. 044 246 2783, osvita@osvita.net) Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати: Тендерна документація, містить дискримінаційні вимоги, які неможливі для виконання та обмежують конкуренцію серед учасників, містить строки поставки товару, які неможливо виконати вчасно, містить проект договору з несправедливим розподілом прав між сторонами договору. Закупівля оголошена з порушенням Закону України «Про здійснення публічних закупівель». В електронній системі публічних закупівель PROZORRO Комунальним підприємством «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (надалі – «Замовник») було оголошено відкриті торги за оголошенням UA-2020-11-06-013900-c на закупівлю «Електронна картка для друку квитка учня Закладу загальної середньої освіти за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» - 30160000-8 Магнітні картки», надалі відповідно – «Картки» та «Закупівля». Приватне акціонерне товариство «Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій» (далі – Інститут), одним з видів діяльності якого є виготовлення карткової продукції, вивчивши тендерну документацію на Закупівлю (далі – Тендерна документація), виявило, що Закупівля проводиться Замовником з порушеннями, дискримінаційними вимогами, які неможливі для виконання та обмежують конкуренцію серед учасників, тендерна документація, містить строки поставки товару, які неможливо виконати вчасно, містить проект договору з несправедливим розподілом прав між сторонами договору. Крім того, Закупівля оголошена з порушенням Закону України «Про здійснення публічних закупівель», а також з порушенням порядку оприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченого цим Законом. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси учасника 1. В пункті 2.1. Додатку 2 до тендерної документації зазначено: «Постачальник повинен мати можливість прийняти на відповідальне зберігання та зберігати виготовлені картки (бланки карток). Період та умови зберігання визначаються окремими договорами». В пункті 5.2. Додатку 2 до тендерної документації зазначено: «Постачальник повинен забезпечити можливість відповідального зберігання Товару про що сторонами будуть укладатись окремі угоди». Вважаємо, що зазначені вимоги щодо відповідального зберігання є дискримінаційними, оскільки неможливо розрахувати подальші витрати, пов’язані з предметом закупівлі, не знаючи можливу ціну та строк відповідального зберігання. На нашу думку неможливо вимагати надання послуг, істотні умови яких визначає інший, не існуючий на даний момент договір (угода). Таким чином, це порушує законні інтереси Інституту щодо участі в закупівлі з обгрунтованою ціною. Вимагаємо зобов’язати Замовника видалити дискримінаційні вимоги щодо відповідального зберігання виготовлених карток з тендерної документації, або чітко визначити їх в складі закупівлі, або за неможливості виправити допущені порушення, відмінити процедуру закупівлі. 2. В пункті 4. Розділу 1 тендерної документації зазначено, що строк поставки товару – до 28.12.2020р. В пункті 10.1. Додатку 3 (проект договору) до тендерної документації зазначено, що строк (термін) дії договору – до 28.12.2020р. Разом з тим в пунктах 5.1 та 5.2 проекту договору зазначено: «Поставка Товару може здійснюватися в цілому або окремими партіями відповідно до потреби Замовника, про що Замовник зазначає в письмовій заявці. Письмова заявка направляється Замовником на електронну пошту Постачальника, після чого розпочинається обрахування строку на поставку Товару/партії Товару, зазначеного у вказаній заявці. Строк поставки Товару: впродовж 5 робочих днів після направлення Замовником на електронну пошту Постачальника письмової заявки від Замовника. Місце поставки Товару: м. Київ, вул. Космічна 12-А.». Вважаємо зазначені умови тендерної документації дискримінаційними, оскільки закупка матеріалів для виробництва карток, зокрема чип-модулів за прийнятними для отримання прибутку цінами в іноземних постачальників та доставка на виробництво Інституту займає приблизно три тижні. Договір по результатах закупівлі може бути укладений не раніше п’ятого грудня 2020 року. Таким чином у виробника – постачальника не залишається часу для виробництва і доставки карток. Крім того вимога щодо можливості поставки всіх карток в цілому однією партією в 159 000 шт. впродовж п’яти робочих днів (тобто припустимий випадок постачання навіть в строк менше п’яти робочих днів) неможлива для виконання навіть за наявності всіх необхідних матеріалів. Зазначене свідчить про те, що стати переможцем закупівлі може лише учасник, який має на складі всі необхідні матеріали. У випадку замовлення всього обсягу карток в цілому одною партією стати переможцем закупівлі може лише учасник, який має на складі весь обсяг готових карток. Вважаємо, наведені факти в цьому пункті порушують законні інтереси Інституту, оскільки заважають прийняти участь в закупівлі на прийнятних умовах. Вимагаємо зобов’язати Замовника видалити з тендерної документації дискримінаційні вимоги щодо строку (терміну) поставки до кінця поточного року, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Вимагаємо зобов’язати Замовника видалити з тендерної документації дискримінаційні вимоги щодо строку поставки товару в цілому впродовж 5 робочих днів після направлення Замовником заявки, встановити пропорційні розмірам окремих партій строки поставки з урахуванням часу на закупівлю матеріалів, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. 3. В пункті 2.4. проекту договору зазначено: «Гарантійний термін на Товар поширюється на Товар в цілому і вказаний у Додатку 1 до цього Договору. Постачальник несе відповідальність за працездатність і відповідність якості Товару та строку зберігання даних протягом гарантійного терміну на Товар, який обраховується від дати введення Товару в експлуатацію Замовником». Замовник зазначає в тендерній документації (пункт 2.1 Додатку 2), що картки є лише бланками, на яких потім буде проведений друк квитка учня. Це очевидно з назви предмету закупівлі «Електронна картка для друку квитка учня Закладу загальної середньої освіти». Отже стає очевидним, що Замовник вводить картку (Товар) в експлуатацію (у використання) вже після друку, як картку квитка учня Закладу загальної середньої освіти (ЗЗСО). Вважаємо дискримінаційною вимогу Замовника щодо відповідальності Постачальника за працездатність карток та зберігання даних протягом гарантійного терміну (строку) без обмежень після того, як друк інформації на картках буде проведений іншим виконавцем. Постачальник не може нести відповідальність за дотримання технології виконавцем друку. Технологічні операції друку на пластику передбачають термічну обробку із застосуванням високої температури, внаслідок якої часто псуються бланки та виходять з ладу чип-модулі, при чому зовнішній вигляд картки часто не змінюється. Вимагаємо зобов’язати Замовника видалити з тендерної документації (зокрема з пунктів 2.4 – 2.9 проекту договору) дискримінаційні вимоги щодо гарантійного обслуговування без обмежень, або встановити обмеження (уточнення) про гарантійне обслуговування картки Постачальником (Інститутом) за відсутності пошкоджень під час операції з друку (наприклад друку персональних даних учня, пін-коду, номеру транспортного додатку, нанесення скретч-покриття, штрих-коду, тощо), або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Разом з цим, в пункті 2.6. проекту договору зазначено: «Усунення несправності Товару Постачальник забезпечує протягом ______ робочих днів (але не більше ніж протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів) із дати отримання замовлення від Покупця відповідно до п. 2.7. цього Договору». Замовнику було поставлене запитання «Яким чином буде фіксуватись несправність товару? Як будуть експлуатуватися картки?» Замовник відповів на поставлене запитання, що несправністю буде вважатися відсутність реакції пристрою зчитування транспортних (терміналів, турнікетів) на карту, а експлуатуватися карта буде як транспортна карточка, носій електронного учнівського квитка. Вважаємо дискримінаційною вимогу Замовника щодо усунення зазначених Замовником несправностей, оскільки Інститут не може нести відповідальність за запис транспортного додатку та іншої інформації на картку, які будуть проведені без участі постачальника (Інституту). Відсутність реакції пристрою зчитування може бути зумовлена як пошкодженням чипа, так і пошкодженням логічних структур чипа (неправильним записом, збоєм обладнання запису, тощо) вже в процесі персоналізації, за яку постачальник не може нести відповідальність. Вимагаємо зобов’язати Замовника видалити з тендерної документації (зокрема з пунктів 2.4 – 2.9 проекту договору) дискримінаційні вимоги щодо гарантійного обслуговування без обмежень, або встановити обмеження (уточнення) про гарантійне обслуговування картки Постачальником (Інститутом) до проведення запису на неї транспортного додатку та іншої інформації необхідної для використання її як транспортної картки - носія електронного учнівського квитка, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Крім того, вважаємо несправедливими та дискримінаційними вимоги пунктів 2.4 – 2.9 проекту договору щодо гарантійного обслуговування без обмежень у випадках наявних механічних, термічних та хімічних пошкоджень карток не з вини Постачальника (Інституту). Отже, Замовник замовляє бланк картки, який за своєю суттю є лише заготовкою (напівфабрикатом), а гарантію вимагає на кінцевий виріб, який після стадії заготовки буде піддаватися механічній та термічній обробці. Причому вказані види обробки будуть проводитися не Постачальником, а ким то іншим. Вважаємо, що наведені факти порушують законні інтереси Інституту, оскільки заважають прийняти участь в закупівлі на прийнятних умовах. Вимагаємо зобов’язати Замовника видалити з тендерної документації (зокрема з пунктів 2.4 – 2.9 проекту договору) дискримінаційні вимоги щодо гарантійного обслуговування без зазначених обмежень, або встановити обмеження (уточнення) про гарантійне обслуговування картки Постачальником (Інститутом) за відсутності механічних, термічних та хімічних пошкоджень карток з вини Постачальника (Інституту), або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. 4. Розділ 7 «Відповідальність сторін» Проекту договору (Додаток 2 до тендерної документації) встановлює шість випадків відповідальності зі сторони Постачальника товару (карток) перед Замовником у вигляді штрафних санкцій. Проте зазначений розділ Проекту договору не містить жодного випадку відповідної зі сторони Замовника перед Постачальником за несвоєчасну сплату за постачання товару згідно з умовами Договору. Вважаємо це дискримінаційним несправедливим розподілом прав між сторонами, що може призвести до порушень прав та законних інтересів Інституту (Постачальника). Вимагаємо зобов`язати Замовника видалити з проекту договору Розділ 7 «Відповідальність сторін», або додати в розділ 7 Проекту договору пункт: «У разі невиконання або невчасного виконання своїх зобов’язань, Замовник товару сплачує Постачальнику пеню в розмірі 0,1% від вартості неоплаченого товару за кожен день затримки оплати, а за прострочення понад тридцять днів - додатково сплачує штраф у розмірі семи відсотків від вартості неоплаченого товару». За неможливості виправити допущені порушення вимагаємо відмінити процедуру закупівлі. 5. У замовника в поточному році вже є укладений та діючий на даний момент договір за результатами відкритих торгів з публікацією англійською мовою (оголошення UA-2020-01-22-000505-c) на аналогічну поставку з ідентичним кодом ДК 021:2015 (CPV): Електронний квиток учня Закладу загальної середньої освіти за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 30160000-8 Магнітні картки. Відповідно до ч. 10 статті 3 Закону «Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону». Таким чином закупівля оголошена з порушенням вимог ч. 10 статті 3 Закону, а також з порушенням порядку оприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом. Здійснення платежів за договором по її результатах може бути призупинено контролюючими органами, оскільки закупівля повинна проводитися з публікацією англійською мовою. Таким чином, це порушує права та законні інтереси Інституту на отримання прибутку за договором в разі перемоги в процедурі закупівлі. Вимагаємо зобов’язати Замовника виправити допущені порушення, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Вимоги суб'єкта оскарження та їх обґрунтування На підставі вищенаведеного просимо зобов’язати Замовника: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Встановити наявність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, передбаченої цим Законом). 3. Зобов’язати Замовника (Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр» усунути дискримінаційні умови та привести Тендерну документацію закупівлі у відповідність із вимогами законодавства та Інституту відповідно до вищенаведеного. 4. За неможливості виправити допущені порушення – зобов’язати Замовника (Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр») відмінити процедуру закупівлі. Документи та матеріали в електронній формі (у тому числі у вигляді pdf формату файлу), що підтверджують порушення процедури закупівлі або неправомірність рішень, дій або бездіяльності Замовника: 1. Копія тендерної документації на закупівлю за оголошенням UA-2020-11-06-013900-c на закупівлю «Електронна картка для друку квитка учня Закладу загальної середньої освіти за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» - 30160000-8 Магнітні картки» – 38 арк.; 2. Копія проекту договору (Додаток 2 до тендерної документації) – 9 арк. Директор ПрАТ «Науково-дослідний інститут Ю.В. Єсаулов прикладних інформаційних технологій»
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-11-06-013900-c.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Приватне акціонерне товариство "Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій", Код ЄДРПОУ:30674051
Дата подання: 18 листопада 2020 12:32
оскарження умов тендерної документації
Антимонопольний комітет України Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель СКАРГА Найменування, замовника, рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр», 02192, м. Київ, ВУЛИЦЯ КОСМІЧНА, будинок 12-А. Найменування, місцезнаходження суб’єкта оскарження: Приватне акціонерне товариство «Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій», 01010, м. Київ, вул. Івана Мазепи, 3 (поштова адреса: 03151, м. Київ, вул. Смілянська, 4, тел./факс. 044 246 2783, osvita@osvita.net) Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати: Тендерна документація, містить дискримінаційні вимоги, які неможливі для виконання та обмежують конкуренцію серед учасників, містить строки поставки товару, які неможливо виконати вчасно, містить проект договору з несправедливим розподілом прав між сторонами договору. Закупівля оголошена з порушенням Закону України «Про здійснення публічних закупівель». В електронній системі публічних закупівель PROZORRO Комунальним підприємством «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (надалі – «Замовник») було оголошено відкриті торги за оголошенням UA-2020-11-06-013900-c на закупівлю «Електронна картка для друку квитка учня Закладу загальної середньої освіти за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» - 30160000-8 Магнітні картки», надалі відповідно – «Картки» та «Закупівля». Приватне акціонерне товариство «Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій» (далі – Інститут), одним з видів діяльності якого є виготовлення карткової продукції, вивчивши тендерну документацію на Закупівлю (далі – Тендерна документація), виявило, що Закупівля проводиться Замовником з порушеннями, дискримінаційними вимогами, які неможливі для виконання та обмежують конкуренцію серед учасників, тендерна документація, містить строки поставки товару, які неможливо виконати вчасно, містить проект договору з несправедливим розподілом прав між сторонами договору. Крім того, Закупівля оголошена з порушенням Закону України «Про здійснення публічних закупівель», а також з порушенням порядку оприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченого цим Законом. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси учасника 1. В пункті 2.1. Додатку 2 до тендерної документації зазначено: «Постачальник повинен мати можливість прийняти на відповідальне зберігання та зберігати виготовлені картки (бланки карток). Період та умови зберігання визначаються окремими договорами». В пункті 5.2. Додатку 2 до тендерної документації зазначено: «Постачальник повинен забезпечити можливість відповідального зберігання Товару про що сторонами будуть укладатись окремі угоди». Вважаємо, що зазначені вимоги щодо відповідального зберігання є дискримінаційними, оскільки неможливо розрахувати подальші витрати, пов’язані з предметом закупівлі, не знаючи можливу ціну та строк відповідального зберігання. На нашу думку неможливо вимагати надання послуг, істотні умови яких визначає інший, не існуючий на даний момент договір (угода). Таким чином, це порушує законні інтереси Інституту щодо участі в закупівлі з обгрунтованою ціною. Вимагаємо зобов’язати Замовника видалити дискримінаційні вимоги щодо відповідального зберігання виготовлених карток з тендерної документації, або чітко визначити їх в складі закупівлі, або за неможливості виправити допущені порушення, відмінити процедуру закупівлі. 2. В пункті 4. Розділу 1 тендерної документації зазначено, що строк поставки товару – до 28.12.2020р. В пункті 10.1. Додатку 3 (проект договору) до тендерної документації зазначено, що строк (термін) дії договору – до 28.12.2020р. Разом з тим в пунктах 5.1 та 5.2 проекту договору зазначено: «Поставка Товару може здійснюватися в цілому або окремими партіями відповідно до потреби Замовника, про що Замовник зазначає в письмовій заявці. Письмова заявка направляється Замовником на електронну пошту Постачальника, після чого розпочинається обрахування строку на поставку Товару/партії Товару, зазначеного у вказаній заявці. Строк поставки Товару: впродовж 5 робочих днів після направлення Замовником на електронну пошту Постачальника письмової заявки від Замовника. Місце поставки Товару: м. Київ, вул. Космічна 12-А.». Вважаємо зазначені умови тендерної документації дискримінаційними, оскільки закупка матеріалів для виробництва карток, зокрема чип-модулів за прийнятними для отримання прибутку цінами в іноземних постачальників та доставка на виробництво Інституту займає приблизно три тижні. Договір по результатах закупівлі може бути укладений не раніше п’ятого грудня 2020 року. Таким чином у виробника – постачальника не залишається часу для виробництва і доставки карток. Крім того вимога щодо можливості поставки всіх карток в цілому однією партією в 159 000 шт. впродовж п’яти робочих днів (тобто припустимий випадок постачання навіть в строк менше п’яти робочих днів) неможлива для виконання навіть за наявності всіх необхідних матеріалів. Зазначене свідчить про те, що стати переможцем закупівлі може лише учасник, який має на складі всі необхідні матеріали. У випадку замовлення всього обсягу карток в цілому одною партією стати переможцем закупівлі може лише учасник, який має на складі весь обсяг готових карток. Вважаємо, наведені факти в цьому пункті порушують законні інтереси Інституту, оскільки заважають прийняти участь в закупівлі на прийнятних умовах. Вимагаємо зобов’язати Замовника видалити з тендерної документації дискримінаційні вимоги щодо строку (терміну) поставки до кінця поточного року, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Вимагаємо зобов’язати Замовника видалити з тендерної документації дискримінаційні вимоги щодо строку поставки товару в цілому впродовж 5 робочих днів після направлення Замовником заявки, встановити пропорційні розмірам окремих партій строки поставки з урахуванням часу на закупівлю матеріалів, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. 3. В пункті 2.4. проекту договору зазначено: «Гарантійний термін на Товар поширюється на Товар в цілому і вказаний у Додатку 1 до цього Договору. Постачальник несе відповідальність за працездатність і відповідність якості Товару та строку зберігання даних протягом гарантійного терміну на Товар, який обраховується від дати введення Товару в експлуатацію Замовником». Замовник зазначає в тендерній документації (пункт 2.1 Додатку 2), що картки є лише бланками, на яких потім буде проведений друк квитка учня. Це очевидно з назви предмету закупівлі «Електронна картка для друку квитка учня Закладу загальної середньої освіти». Отже стає очевидним, що Замовник вводить картку (Товар) в експлуатацію (у використання) вже після друку, як картку квитка учня Закладу загальної середньої освіти (ЗЗСО). Вважаємо дискримінаційною вимогу Замовника щодо відповідальності Постачальника за працездатність карток та зберігання даних протягом гарантійного терміну (строку) без обмежень після того, як друк інформації на картках буде проведений іншим виконавцем. Постачальник не може нести відповідальність за дотримання технології виконавцем друку. Технологічні операції друку на пластику передбачають термічну обробку із застосуванням високої температури, внаслідок якої часто псуються бланки та виходять з ладу чип-модулі, при чому зовнішній вигляд картки часто не змінюється. Вимагаємо зобов’язати Замовника видалити з тендерної документації (зокрема з пунктів 2.4 – 2.9 проекту договору) дискримінаційні вимоги щодо гарантійного обслуговування без обмежень, або встановити обмеження (уточнення) про гарантійне обслуговування картки Постачальником (Інститутом) за відсутності пошкоджень під час операції з друку (наприклад друку персональних даних учня, пін-коду, номеру транспортного додатку, нанесення скретч-покриття, штрих-коду, тощо), або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Разом з цим, в пункті 2.6. проекту договору зазначено: «Усунення несправності Товару Постачальник забезпечує протягом ______ робочих днів (але не більше ніж протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів) із дати отримання замовлення від Покупця відповідно до п. 2.7. цього Договору». Замовнику було поставлене запитання «Яким чином буде фіксуватись несправність товару? Як будуть експлуатуватися картки?» Замовник відповів на поставлене запитання, що несправністю буде вважатися відсутність реакції пристрою зчитування транспортних (терміналів, турнікетів) на карту, а експлуатуватися карта буде як транспортна карточка, носій електронного учнівського квитка. Вважаємо дискримінаційною вимогу Замовника щодо усунення зазначених Замовником несправностей, оскільки Інститут не може нести відповідальність за запис транспортного додатку та іншої інформації на картку, які будуть проведені без участі постачальника (Інституту). Відсутність реакції пристрою зчитування може бути зумовлена як пошкодженням чипа, так і пошкодженням логічних структур чипа (неправильним записом, збоєм обладнання запису, тощо) вже в процесі персоналізації, за яку постачальник не може нести відповідальність. Вимагаємо зобов’язати Замовника видалити з тендерної документації (зокрема з пунктів 2.4 – 2.9 проекту договору) дискримінаційні вимоги щодо гарантійного обслуговування без обмежень, або встановити обмеження (уточнення) про гарантійне обслуговування картки Постачальником (Інститутом) до проведення запису на неї транспортного додатку та іншої інформації необхідної для використання її як транспортної картки - носія електронного учнівського квитка, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Крім того, вважаємо несправедливими та дискримінаційними вимоги пунктів 2.4 – 2.9 проекту договору щодо гарантійного обслуговування без обмежень у випадках наявних механічних, термічних та хімічних пошкоджень карток не з вини Постачальника (Інституту). Отже, Замовник замовляє бланк картки, який за своєю суттю є лише заготовкою (напівфабрикатом), а гарантію вимагає на кінцевий виріб, який після стадії заготовки буде піддаватися механічній та термічній обробці. Причому вказані види обробки будуть проводитися не Постачальником, а ким то іншим. Вважаємо, що наведені факти порушують законні інтереси Інституту, оскільки заважають прийняти участь в закупівлі на прийнятних умовах. Вимагаємо зобов’язати Замовника видалити з тендерної документації (зокрема з пунктів 2.4 – 2.9 проекту договору) дискримінаційні вимоги щодо гарантійного обслуговування без зазначених обмежень, або встановити обмеження (уточнення) про гарантійне обслуговування картки Постачальником (Інститутом) за відсутності механічних, термічних та хімічних пошкоджень карток з вини Постачальника (Інституту), або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. 4. Розділ 7 «Відповідальність сторін» Проекту договору (Додаток 2 до тендерної документації) встановлює шість випадків відповідальності зі сторони Постачальника товару (карток) перед Замовником у вигляді штрафних санкцій. Проте зазначений розділ Проекту договору не містить жодного випадку відповідної зі сторони Замовника перед Постачальником за несвоєчасну сплату за постачання товару згідно з умовами Договору. Вважаємо це дискримінаційним несправедливим розподілом прав між сторонами, що може призвести до порушень прав та законних інтересів Інституту (Постачальника). Вимагаємо зобов`язати Замовника видалити з проекту договору Розділ 7 «Відповідальність сторін», або додати в розділ 7 Проекту договору пункт: «У разі невиконання або невчасного виконання своїх зобов’язань, Замовник товару сплачує Постачальнику пеню в розмірі 0,1% від вартості неоплаченого товару за кожен день затримки оплати, а за прострочення понад тридцять днів - додатково сплачує штраф у розмірі семи відсотків від вартості неоплаченого товару». За неможливості виправити допущені порушення вимагаємо відмінити процедуру закупівлі. 5. У замовника в поточному році вже є укладений та діючий на даний момент договір за результатами відкритих торгів з публікацією англійською мовою (оголошення UA-2020-01-22-000505-c) на аналогічну поставку з ідентичним кодом ДК 021:2015 (CPV): Електронний квиток учня Закладу загальної середньої освіти за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 30160000-8 Магнітні картки. Відповідно до ч. 10 статті 3 Закону «Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону». Таким чином закупівля оголошена з порушенням вимог ч. 10 статті 3 Закону, а також з порушенням порядку оприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом. Здійснення платежів за договором по її результатах може бути призупинено контролюючими органами, оскільки закупівля повинна проводитися з публікацією англійською мовою. Таким чином, це порушує права та законні інтереси Інституту на отримання прибутку за договором в разі перемоги в процедурі закупівлі. Вимагаємо зобов’язати Замовника виправити допущені порушення, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Вимоги суб'єкта оскарження та їх обґрунтування На підставі вищенаведеного просимо зобов’язати Замовника: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Встановити наявність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, передбаченої цим Законом). 3. Зобов’язати Замовника (Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр» усунути дискримінаційні умови та привести Тендерну документацію закупівлі у відповідність із вимогами законодавства та Інституту відповідно до вищенаведеного. 4. За неможливості виправити допущені порушення – зобов’язати Замовника (Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр») відмінити процедуру закупівлі. Документи та матеріали в електронній формі (у тому числі у вигляді pdf формату файлу), що підтверджують порушення процедури закупівлі або неправомірність рішень, дій або бездіяльності Замовника: 1. Копія тендерної документації на закупівлю за оголошенням UA-2020-11-06-013900-c на закупівлю «Електронна картка для друку квитка учня Закладу загальної середньої освіти за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» - 30160000-8 Магнітні картки» – 38 арк.; 2. Копія проекту договору (Додаток 2 до тендерної документації) – 9 арк. Директор ПрАТ «Науково-дослідний інститут Ю.В. Єсаулов прикладних інформаційних технологій»
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 23 листопада 2020 21:44
рішення від 20.11.2020 №21594 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 листопада 2020 21:44
рішення від 30.11.2020 №22137.pdf
Дата публікації: 03 грудня 2020 21:17
Номер скарги: UA-2020-11-06-013900-c.c5
Статус:
Скасовано
Скаржник: Приватне акціонерне товариство "Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій", Код ЄДРПОУ:30674051
Оскарження рішення Замовника
Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03035 СКАРГА Найменування замовника, рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр», код ЄДРПОУ: 04013755, 02192, м. Київ, ВУЛИЦЯ КОСМІЧНА, будинок 12-А. Найменування, місцезнаходження суб’єкта оскарження: Приватне акціонерне товариство «Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій», код ЄДРПОУ: 30674051, 01010, м. Київ, вул. Івана Мазепи, 3 (поштова адреса: 03151, м. Київ, вул. Смілянська, 4, тел./факс. 044 246 2783, osvita@osvita.net), надалі – Скаржник. Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника –09.12.2020 р. Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати: Замовник визначив переможцем учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, не відповідає вимогам тендерної документації закупівлі, чим порушив законні інтереси Скаржника. В електронній системі публічних закупівель PROZORRO Комунальним підприємством «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (надалі – «Замовник») було оголошено відкриті торги за оголошенням UA-2020-11-06-013900-c на закупівлю «Електронна картка для друку квитка учня Закладу загальної середньої освіти за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» - 30160000-8 Магнітні картки», надалі – «Закупівля». Приватне акціонерне товариство «Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій (Скаржник), одним з видів діяльності якого є виготовлення карткової продукції, прийняло участь в процедурі закупівлі (подало свою тендерну пропозицію). 07.12.2020р. відбувся електронний аукціон. Крім Скаржника на закупівлю подали свої тендерні пропозиції ще чотири учасники: ТОВ «Поллі-Сервіс», ТОВ «СПЕКЛ», ТОВ "ІКТ ПЛАСТИК" та ТОВ "КНП Компані". Шляхом застосування електронного аукціону за результатами оцінки найбільш економічно вигідною була визначена тендерна пропозиція учасника ТОВ «Поллі-Сервіс» з ціною 1 549 000 грн. Наступною тендерною пропозицією у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки є тендерна пропозиція Скаржника з ціною 1 550 000грн. Крім того, ціна тендерної пропозиції ТОВ «Поллі-Сервіс» була автоматично визначена електронною системою закупівель як аномально низька. 08.12.2020р. ТОВ «Поллі-Сервіс» надав обгрунтування в довільній формі щодо ціни своєї тендерної пропозиції. Вивчивши тендерну пропозицію учасника ТОВ «Поллі-Сервіс», Скаржником було встановлено, що зазначена тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню. Проте, 09.12.2020р. Замовник розглянув на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію ТОВ «Поллі-Сервіс» як найбільш економічно вигідну та за результатами розгляду та оцінки зазначеної тендерної пропозиції визначив переможцем процедури закупівлі ТОВ «Поллі-Сервіс», прийняв рішення про намір укласти з ним договір та оприлюднив своє рішення в електронній системі закупівель, чим порушив законні інтереси Скаржника. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси учасника 1. Перший абзац Додатку 3 (Проєкт договору) до тендерної документації закупівлі містить наступну примітку: «Учасник торгів підписує даний документ і скріплює печаткою (за наявності). Учасник не повинен відступати від даної форми документу». Під час вивчення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Поллі-Сервіс», Скаржником було встановлено, що зазначена тендерна пропозиція не містить підписаного та скріпленого печаткою проєкту договору, та підлягає відхиленню відповідно до статті 29 та статті 31 Закону. 2. Пункт 5 частини третьої Додатку 1 до тендерної документації закупівлі вимагає від всіх учасників закупівлі надання оригіналу або належним чином засвідченої копії ліцензії та/або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності за предметом закупівлі, якщо отримання таких ліцензій та/або документів дозвільного характеру передбачено законодавством України. У пункті 3.1.9 розділу 3 тендерної документації на закупівлю зазначено: «У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз`яснення/нь державних органів». Під час вивчення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Поллі-Сервіс», Скаржником було встановлено, що зазначена тендерна пропозиція не містить оригіналу або належним чином засвідченої копії ліцензії та/або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності за предметом закупівлі, не містить листа-роз’яснення в довільній формі з підставами ненадання відповідних документів, та підлягає відхиленню відповідно до статті 29 та статті 31 Закону. 3. Пункт 3.6.1 розділу 3 тендерної документації вимагає від учасників окремого надання у складі тендерних пропозицій інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, установленим замовником та окремого надання технічної специфікації у вигляді порівняльної таблиці. Під час вивчення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Поллі-Сервіс», Скаржником було встановлено, що зазначена тендерна пропозиція не містить окремого підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі та підлягає відхиленню відповідно до статті 29 та статті 31 Закону. 4. В пункті 3.6.1 розділу 3 тендерної документації закупівлі вимагається надання учасниками закупівлі у складі тендерних пропозицій інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам відповідно до Додатку 2 тендерної документації. Додаток 2 до тендерної документації на закупівлю містить Прейскурант цін (Додаток А), який пропонується заповнити та підписати керівником організації учасника процедури закупівлі або іншою уповноваженою (посадовою) особою (під таблицею прейскуранта цін позначено місце підпису та печатки учасника). Під час вивчення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Поллі-Сервіс», Скаржником було встановлено, що зазначена тендерна пропозиція не містить підписаного та завіреного печаткою Прейскуранта цін (Додаток А) та підлягає відхиленню відповідно до статті 29 та статті 31 Закону. 5. В частині 2 розділу 3 тендерної документації закупівлі «Забезпечення тендерної пропозиції» зазначено, що Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП (електронним цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта. Крім того зазначено, що файл з ЕЦП/КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. Під час вивчення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Поллі-Сервіс», Скаржником було встановлено, що зазначена тендерна пропозиція містить лише банківську гарантію у вигляді електронного документа і не містить файлу з ЕЦП/КЕП, який при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс. На підставі зазначеного в цьому пункті, пропозиція учасника ТОВ «Поллі-Сервіс» також підлягає відхиленню відповідно до статті 29 та статті 31 Закону. Проте, незважаючи на зазначене вище в пунктах 1-5, Замовник визнав тендерну пропозицію ТОВ «Поллі-Сервіс» відповідною вимогам тендерної документації закупівлі, за результатами розгляду та оцінки зазначеної тендерної пропозиції, визначив переможцем процедури закупівлі ТОВ «Поллі-Сервіс» та прийняв рішення про намір укласти з ним договір, чим порушив законні інтереси Скаржника. Вважаємо, що рішення, прийняте Замовником у Протоколі розгляду тендерних пропозицій від 09.12.2020р. щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Поллі-Сервіс» та прийняття рішення про намір укласти з ним договір є незаконним, таким що порушує норми Закону, а також порушує права та законні інтереси Скаржника на об`єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та добросовісну конкуренцію серед учасників, оскільки наступною тендерною пропозицією у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки є тендерна пропозиція Скаржника з ціною 1 550 000грн. Вимоги суб'єкта оскарження та їх обґрунтування На підставі вищенаведеного, керуючись ст. 3, 18, 29, 31 Закону, просимо: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов`язати Замовника Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр» скасувати своє рішення щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Поллі-Сервіс» з наміром укласти з ним договір (Протокол засідання тендерного комітету КП «ГІОЦ» № 439 від 09 грудня 2020 року), відхилити зазначену тендерну пропозицію відповідно до наведених вище вимог Закону та умов тендерної документації на закупівлю, розглянути наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки. Документи та матеріали в електронній формі (у тому числі у вигляді pdf формату файлу), що підтверджують порушення процедури закупівлі або неправомірність рішень, дій або бездіяльності Замовника, та документ про здійснення оплати за подання скарги до органу оскарження: 1. Копія тендерної документації на закупівлю за оголошенням UA-2020-11-06-013900-c на закупівлю «Електронна картка для друку квитка учня Закладу загальної середньої освіти за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» - 30160000-8 Магнітні картки» – 37 арк.; 2. Копія повідомлення про намір укласти договір (згідно протоколу засідання тендерного комітету КП «ГІОЦ» № 439 від 09 грудня 2020 року) – 1 арк. Директор Ю.В. Єсаулов
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-11-06-013900-c.c6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Приватне акціонерне товариство "Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій", Код ЄДРПОУ:30674051
Дата подання: 18 грудня 2020 14:14
Скарга на рішення Замовника
Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03035 СКАРГА Найменування замовника, рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр», код ЄДРПОУ: 04013755, 02192, м. Київ, ВУЛИЦЯ КОСМІЧНА, будинок 12-А. Найменування, місцезнаходження суб’єкта оскарження: Приватне акціонерне товариство «Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій», код ЄДРПОУ: 30674051, 01010, м. Київ, вул. Івана Мазепи, 3 (поштова адреса: 03151, м. Київ, вул. Смілянська, 4, тел./факс. 044 246 2783, osvita@osvita.net), надалі – Скаржник. Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника –09.12.2020 р. Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати: Замовник визначив переможцем учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, не відповідає вимогам тендерної документації закупівлі, чим порушив законні інтереси Скаржника. В електронній системі публічних закупівель PROZORRO Комунальним підприємством «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (надалі – «Замовник») було оголошено відкриті торги за оголошенням UA-2020-11-06-013900-c на закупівлю «Електронна картка для друку квитка учня Закладу загальної середньої освіти за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» - 30160000-8 Магнітні картки», надалі – «Закупівля». Приватне акціонерне товариство «Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій (Скаржник), одним з видів діяльності якого є виготовлення карткової продукції, прийняло участь в процедурі закупівлі (подало свою тендерну пропозицію). 07.12.2020р. відбувся електронний аукціон. Крім Скаржника на закупівлю подали свої тендерні пропозиції ще чотири учасники: ТОВ «Поллі-Сервіс», ТОВ «СПЕКЛ», ТОВ "ІКТ ПЛАСТИК" та ТОВ "КНП Компані". Шляхом застосування електронного аукціону за результатами оцінки найбільш економічно вигідною була визначена тендерна пропозиція учасника ТОВ «Поллі-Сервіс» з ціною 1 549 000 грн. Наступною тендерною пропозицією у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки є тендерна пропозиція Скаржника з ціною 1 550 000грн. Крім того, ціна тендерної пропозиції ТОВ «Поллі-Сервіс» була автоматично визначена електронною системою закупівель як аномально низька. 08.12.2020р. ТОВ «Поллі-Сервіс» надав обгрунтування в довільній формі щодо ціни своєї тендерної пропозиції. Вивчивши тендерну пропозицію учасника ТОВ «Поллі-Сервіс», Скаржником було встановлено, що зазначена тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню. Проте, 09.12.2020р. Замовник розглянув на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію ТОВ «Поллі-Сервіс» як найбільш економічно вигідну та за результатами розгляду та оцінки зазначеної тендерної пропозиції визначив переможцем процедури закупівлі ТОВ «Поллі-Сервіс», прийняв рішення про намір укласти з ним договір та оприлюднив своє рішення в електронній системі закупівель, чим порушив законні інтереси Скаржника. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси учасника 1. Перший абзац Додатку 3 (Проєкт договору) до тендерної документації закупівлі містить наступну примітку: «Учасник торгів підписує даний документ і скріплює печаткою (за наявності). Учасник не повинен відступати від даної форми документу». Під час вивчення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Поллі-Сервіс», Скаржником було встановлено, що зазначена тендерна пропозиція не містить підписаного та скріпленого печаткою проєкту договору, та підлягає відхиленню відповідно до статті 29 та статті 31 Закону. 2. Пункт 5 частини третьої Додатку 1 до тендерної документації закупівлі вимагає від всіх учасників закупівлі надання оригіналу або належним чином засвідченої копії ліцензії та/або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності за предметом закупівлі, якщо отримання таких ліцензій та/або документів дозвільного характеру передбачено законодавством України. У пункті 3.1.9 розділу 3 тендерної документації на закупівлю зазначено: «У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз`яснення/нь державних органів». Під час вивчення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Поллі-Сервіс», Скаржником було встановлено, що зазначена тендерна пропозиція не містить оригіналу або належним чином засвідченої копії ліцензії та/або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності за предметом закупівлі, не містить листа-роз’яснення в довільній формі з підставами ненадання відповідних документів, та підлягає відхиленню відповідно до статті 29 та статті 31 Закону. 3. Пункт 3.6.1 розділу 3 тендерної документації вимагає від учасників окремого надання у складі тендерних пропозицій інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, установленим замовником та окремого надання технічної специфікації у вигляді порівняльної таблиці. Під час вивчення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Поллі-Сервіс», Скаржником було встановлено, що зазначена тендерна пропозиція не містить окремого підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі та підлягає відхиленню відповідно до статті 29 та статті 31 Закону. 4. В пункті 3.6.1 розділу 3 тендерної документації закупівлі вимагається надання учасниками закупівлі у складі тендерних пропозицій інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам відповідно до Додатку 2 тендерної документації. Додаток 2 до тендерної документації на закупівлю містить Прейскурант цін (Додаток А), який пропонується заповнити та підписати керівником організації учасника процедури закупівлі або іншою уповноваженою (посадовою) особою (під таблицею прейскуранта цін позначено місце підпису та печатки учасника). Під час вивчення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Поллі-Сервіс», Скаржником було встановлено, що зазначена тендерна пропозиція не містить підписаного та завіреного печаткою Прейскуранта цін (Додаток А) та підлягає відхиленню відповідно до статті 29 та статті 31 Закону. 5. В частині 2 розділу 3 тендерної документації закупівлі «Забезпечення тендерної пропозиції» зазначено, що Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП (електронним цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта. Крім того зазначено, що файл з ЕЦП/КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. Під час вивчення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Поллі-Сервіс», Скаржником було встановлено, що зазначена тендерна пропозиція містить лише банківську гарантію у вигляді електронного документа і не містить файлу з ЕЦП/КЕП, який при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс. На підставі зазначеного в цьому пункті, пропозиція учасника ТОВ «Поллі-Сервіс» також підлягає відхиленню відповідно до статті 29 та статті 31 Закону. Проте, незважаючи на зазначене вище в пунктах 1-5, Замовник визнав тендерну пропозицію ТОВ «Поллі-Сервіс» відповідною вимогам тендерної документації закупівлі, за результатами розгляду та оцінки зазначеної тендерної пропозиції, визначив переможцем процедури закупівлі ТОВ «Поллі-Сервіс» та прийняв рішення про намір укласти з ним договір, чим порушив законні інтереси Скаржника. Вважаємо, що рішення, прийняте Замовником у Протоколі розгляду тендерних пропозицій від 09.12.2020р. щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Поллі-Сервіс» та прийняття рішення про намір укласти з ним договір є незаконним, таким що порушує норми Закону, а також порушує права та законні інтереси Скаржника на об`єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та добросовісну конкуренцію серед учасників, оскільки наступною тендерною пропозицією у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки є тендерна пропозиція Скаржника з ціною 1 550 000грн. Вимоги суб'єкта оскарження та їх обґрунтування На підставі вищенаведеного, керуючись ст. 3, 18, 29, 31 Закону, просимо: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов`язати Замовника Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр» скасувати своє рішення щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Поллі-Сервіс» з наміром укласти з ним договір (Протокол засідання тендерного комітету КП «ГІОЦ» № 439 від 09 грудня 2020 року), відхилити зазначену тендерну пропозицію відповідно до наведених вище вимог Закону та умов тендерної документації на закупівлю, розглянути наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Документи та матеріали в електронній формі (у тому числі у вигляді pdf формату файлу), що підтверджують порушення процедури закупівлі або неправомірність рішень, дій або бездіяльності Замовника, та документ про здійснення оплати за подання скарги до органу оскарження: 1. Копія тендерної документації на закупівлю за оголошенням UA-2020-11-06-013900-c на закупівлю «Електронна картка для друку квитка учня Закладу загальної середньої освіти за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» - 30160000-8 Магнітні картки» – 37 арк.; 2. Копія повідомлення про намір укласти договір (згідно протоколу засідання тендерного комітету КП «ГІОЦ» № 439 від 09 грудня 2020 року) – 1 арк. Директор Ю.В. Єсаулов
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 грудня 2020 16:54
рішення від 22.12.2020 № 23598 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 грудня 2020 16:54
рішення від 04.01.2020 № 44.pdf
Дата публікації: 11 січня 2021 19:37
Коментар замовника щодо усунення порушення: ПОВІДОМЛЕННЯ щодо скасування рішення тендерного комітету (згідно з протоколом засідання тендерного комітету № 13 від 01 лютого 2021 року) 1. Найменування замовника: Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 04013755. 3. Місцезнаходження замовника: 02192, Україна, Київська область обл., м. Київ, вул. Космічна, 12А. 4. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2020-11-16-013900-с 5. Предмет закупівлі: Електронна картка для друку квитка учня Закладу загальної середньої освіти (ЗЗСО) за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 30160000-8 Магнітні картки 6. Підстави скасування рішення тендерного комітету. На виконання рішення Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 44-р/пк-пз від 04.01.2021, яке опубліковано на веб–порталі Уповноваженого органу 11.01.2021, яким Комунальне підприємство «ГІОЦ» зобов’язано скасувати рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «Поллі–Сервіс» переможцем процедури закупівлі
Дата виконання рішення замовником: 03 лютого 2021 17:38

Документи подані скаржником

18 листопада 2020 11:15
Скарга.pdf

Документи подані скаржником

18 листопада 2020 11:19
Скарга.pdf
18 листопада 2020 11:19
Тендерна документація.pdf
18 листопада 2020 11:19
Проєкт договору.pdf
27 листопада 2020 15:52
Пояснення скаржника.pdf
27 листопада 2020 16:25
Копія листа.pdf
27 листопада 2020 16:26
Екранна копія PROZORRO.pdf

Документи подані замовником

26 листопада 2020 14:19
Пояснення на скаргу.pdf
26 листопада 2020 14:19
Пояснення до скарги.RTF
26 листопада 2020 14:20
Зміни до ТД.doc
26 листопада 2020 14:20
Тендерна документація.docx
26 листопада 2020 14:20
Проєкт Договору.doc

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

29 грудня 2020 18:26
Про надання пояснень.RTF
29 грудня 2020 18:27
Про надання пояснень.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Поллі-Сервіс 2 671 200,00
UAH з ПДВ
1 549 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне акціонерне товариство "Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій" 4 445 640,00
UAH з ПДВ
1 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПЕКЛ" 2 709 360,00
UAH з ПДВ
2 669 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІКТ ПЛАСТИК" 3 529 800,00
UAH з ПДВ
3 529 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КНП Компані" 4 372 500,00
UAH з ПДВ
4 372 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 грудня 2020 17:08
Електронний підпис
08 грудня 2020 17:50
Електронний підпис
27 листопада 2020 11:00
Електронний підпис
27 листопада 2020 10:50
4.1.1 Копія Статуту.pdf
27 листопада 2020 10:50
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

20 листопада 2020 16:51
Електронний підпис
20 листопада 2020 16:49
Договір.pdf
20 листопада 2020 16:49
Гарант лист довкілля.pdf
20 листопада 2020 16:49
Лист субпідр.pdf
20 листопада 2020 16:49
Довідка відповідність.pdf
20 листопада 2020 16:49
Відсутність економ заходів.pdf
20 листопада 2020 16:49
Відсутність санкцій ст 236.pdf
20 листопада 2020 16:49
Довідка відсутність ліценз.pdf
20 листопада 2020 16:49
Витяг ПДВ.pdf
20 листопада 2020 16:49
Довідка фін звітність.pdf
20 листопада 2020 16:49
Виписка протокол ЗЗА.pdf
20 листопада 2020 16:49
Витяг наказ.pdf
20 листопада 2020 16:49
Виписка протокол 270705.pdf
20 листопада 2020 16:49
Довідка код доступу.pdf
20 листопада 2020 16:49
Інформація ст17.pdf
20 листопада 2020 16:49
Відгук.pdf
20 листопада 2020 16:49
Довідка досвід.pdf
20 листопада 2020 16:49
Довідка обладнання.pdf
20 листопада 2020 16:49
Форма пропозиція.pdf

Публічні документи

26 листопада 2020 20:35
Електронний підпис
26 листопада 2020 20:14
2.1. Статут_завірена копія.PDF
26 листопада 2020 20:14
1. Тендерна пропозиція.PDF
26 листопада 2020 20:14
7.1. Банківська гарантія.rar
26 листопада 2020 20:14
5.1. Технічна специфікація.PDF
26 листопада 2020 20:14
2.2. Опис дій_завірена копія.PDF

Публічні документи

27 листопада 2020 11:10
Електронний підпис
27 листопада 2020 11:08
1. Тендерна пропозиція_ dodatok4.pdf
26 листопада 2020 15:00
Електронний підпис
26 листопада 2020 14:58
26. Витяг ПДВ.pdf
26 листопада 2020 14:58
25. Витяг ЄДРПОУ.pdf
26 листопада 2020 14:58
24. Копія паспорта Алєва Д.С..pdf
26 листопада 2020 14:58
23. Лист_Код до Статуту.pdf
26 листопада 2020 14:58
22. Оригінал Статут.pdf
26 листопада 2020 14:58
20. Довідка ДПС на 24.11.2020.pdf
26 листопада 2020 14:58
16. Проєкт Договору_dodatok3.pdf
26 листопада 2020 14:58
14. Технічна специфікація.pdf
26 листопада 2020 14:58
8. Технічні вимоги_dodatok2.pdf
26 листопада 2020 14:58
1. Тендерна пропозиція_ dodatok4.pdf

Публічні документи

27 листопада 2020 11:51
Електронний підпис
27 листопада 2020 11:18
1.Цінова пропозиція.pdf
27 листопада 2020 10:21
Установчі документи .rar
27 листопада 2020 10:21
2. Довідка ст 17.pdf
27 листопада 2020 10:21
3.Довідка МТБ.pdf
27 листопада 2020 10:21
7.Довідка санкції.pdf
27 листопада 2020 10:21
1.Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Поллі-Сервіс

Приватне акціонерне товариство "Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій"

ТОВ "СПЕКЛ"

ТОВ "ІКТ ПЛАСТИК"

Товариство з обмеженою відповідальністю "КНП Компані"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Поллі-Сервіс
#32912338
Очікує рішення
1 549 000,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2021 17:24
Обґрунтування аномально низької ціни
до 05 лютого 2021 00:00
ТОВ Поллі-Сервіс
#32912338
Рішення скасоване
1 549 000,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2021 17:24
Обґрунтування аномально низької ціни
до 09 грудня 2020 00:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 12 лютого 2021 22:36
Кінець періоду оскарження: 23 лютого 2021 00:00
Дата відміни: 23 лютого 2021 00:04
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Згідно з частинами 1, 2, 12 ст. 23 Бюджетного кодексу України, будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, якщо інше не передбачено законом про Державний бюджет України. Бюджетні призначення встановлюються законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) у порядку, визначеному цим Кодексом. Усі бюджетні призначення втрачають чинність після закінчення бюджетного періоду, крім випадків, передбачених цим Кодексом. Відповідно до статті 3 Бюджетного кодексу України, бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Враховуючи вищезазначене, у зв’язку з закінченням бюджетного періоду, фінансування підприємства на виконання вищевказаної закупівлі відсутнє, а отже має місце скорочення видатків.
Документи:
09 лютого 2021 17:35
Електронний підпис
09 лютого 2021 17:34
ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ.docx