Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проектування та капітальний ремонт приміщень будівлі Спортивного комплексу Центрального спортивного клубу Збройних Сил України
Очікувана вартість
70 000 000,00 UAH
UA-2020-11-06-013106-c 407206985eaf47fb96e3b80c17ee2cca
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Тараско

+380507410495 vladtarasko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: "ЦЕНТРАЛЬНИЙ СПОРТИВНИЙ КЛУБ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 08506791
Вебсайт: http://cska.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, 10
Контактна особа: Владислав Тараско
+380507410495
vladtarasko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2020 15:22
Початок аукціону: 23 листопада 2020 11:59
Очікувана вартість: 70 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 350000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Проектування та капітальний ремонт приміщень будівлі Спортивного комплексу Центрального спортивного клубу Збройних Сил України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Повітрофлотський проспект, 10, Київ, м. Київ, 03049, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 листопада 2020 15:28
Електронний підпис
06 листопада 2020 15:27
Дефектний акт.pdf
06 листопада 2020 15:27
ТД.pdf
06 листопада 2020 15:27
ПВР.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-13-000050 ● fece05d342fc457bb8810fd48f905fb3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021 18:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.01.2021 № 9

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2020-11-06-013106-c 06.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-19 17:10:59

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з проектування та капітального ремонту приміщень будівлі спортивного комплексу Центрального спортивного клубу Збройних Сил України (ДК 021:2015 код 45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-06-013106-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-22 21:44:31

Інформація на звернення

У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне. Обстеження об’єкту капітального ремонту здійснюється нашим штатним співробітником – інженером з технічного нагляду, за результатами якого складається дефектний акт та відомість ресурсів. Дефектний акт містить в собі весь перелік видів та об’ємів робіт, які необхідно виконати, відомість ресурсів містить в собі перелік матеріалів та обладнання, яке необхідне для закупівлі. Очікувана вартість визначається Замовником шляхом запиту цінових пропозицій від будівельних організацій. Так, Замовником було надіслано дефектний акт та відомість ресурсів до ТОВ «Ж.О.К.» та ТОВ «ТБВ Севенбуд» та у відповідь було отримано відповідні договірні ціни, що додаються. Остаточна очікувана вартість є середньозваженою між ціновими пропозиціями, отриманими від ТОВ «Ж.О.К.» та ТОВ «ТБВ Севенбуд».

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-02-23 16:16:55

Щодо оскарження висновку до суду

Цим повідомляємо про відкриття провадження у справі. № справи 640/4379/21.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі Відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі Проектування та капітальний ремонт приміщень будівлі Спортивного комплексу Центрального спортивного клубу Збройних Сил України ID: UA-2020-11-06-013106-c, органом фінансового контролю (Державна аудиторська служба України) встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - «Відповідно до пункту 7 розділу 3 тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників торгів: документальне підтвердження відповідності робіт тендерній документації надається, зокрема, у формі пояснювальної записки та повинно мати обґрунтування розрахунку ціни пропозиції. Також відповідно вимог пункту 7 розділу 3 тендерної документації до ціни тендерної пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва, зокрема, розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, який буде враховуватись при визначенні вартості будівництва об’єкта згідно чинного законодавства та порядку розрахунку. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ПП «Сучасні будівельні технології - 12» відсутні пояснювальна записка до договірної ціни та розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, який буде враховуватись при визначенні вартості будівництва об’єкта згідно чинного законодавства та порядку розрахунку, чим не дотримано вимоги пункту 7 розділу 3 тендерної документації. На порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Сучасні будівельні технології - 12» як таку, що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, визнав його переможцем та уклав з ним договір від 14.12.2020 № 14/12-СК». Повідомляємо, що в складі тендерної пропозиції учасника ПП «Сучасні будівельні технології - 12» надано, зокрема, архівний файл Кошторис.rar, який містить IMD – модель 91.imd для програмного комплексу АВК. В IMD – моделі 91.imd, в свою чергу, наявні пояснювальна записка до договірної ціни та розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, який буде враховуватись при визначенні вартості будівництва об’єкта згідно чинного законодавства та порядку розрахунку. Отже, наявність вказаних порушень при проведенні процедури закупівлі органом фінансового контролю встановлена безпідставно, ґрунтуючись на неповному дослідженні документів тендерної пропозиції переможця. Додатково слід зазначити, що запитів від органу фінансового контролю до замовника закупівлі по вказаних питаннях не надходило.

2021-02-11 15:45:51


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 19 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок оскаржено до суду.
Дата публікації: 18 лютого 2021

Документи:

23 лютого 2021 16:17
Електронний підпис
18 лютого 2021 16:40
photo_2021-02-18_16-39-26.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 листопада 2020 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Сучасні будівельні технології - 12" 69 495 546,00
UAH з ПДВ
69 495 546,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ж.О.К." 69 953 363,10
UAH з ПДВ
69 953 363,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2020 16:56
Електронний підпис
25 листопада 2020 16:55
Податкова.pdf
25 листопада 2020 16:55
МВС Ігнатоля.rar
25 листопада 2020 16:55
Довідка_1606296009.zip
25 листопада 2020 16:55
Довідка(1).zip
25 листопада 2020 16:55
document_1606296009.pdf
25 листопада 2020 16:55
01 СТ 17.pdf
20 листопада 2020 16:25
Електронний підпис
20 листопада 2020 16:24
Кошторис.rar
20 листопада 2020 16:24
Банківська гарантія.rar
20 листопада 2020 16:24
36 Ліцензія АВК-5 для СБТ-12.pdf
20 листопада 2020 16:24
35 Проект договору.pdf
20 листопада 2020 16:24
33 Лист про техніку.pdf
20 листопада 2020 16:24
32 СБТ-12 Декларація.pdf
20 листопада 2020 16:24
31 СБТ-12 Ліцензія.pdf
20 листопада 2020 16:24
30 Довідка заходи довкілля.pdf
20 листопада 2020 16:24
27 Субпідрядники.rar
20 листопада 2020 16:24
23 Лист-згода санкції.pdf
20 листопада 2020 16:24
22 Гарантійний лист.pdf
20 листопада 2020 16:24
21 Гарантійний лист 02.pdf
20 листопада 2020 16:24
17 Статут опис виписка.pdf
20 листопада 2020 16:24
16 Довідка ст.17.pdf
20 листопада 2020 16:24
09 довідка про рух коштів.pdf
20 листопада 2020 16:24
08 Фін. звіт 2019 .rar
20 листопада 2020 16:24
07 фін.звіт 3кв. 2020.rar
20 листопада 2020 16:24
06 Аналогічні.rar
20 листопада 2020 16:24
02 підтвердження мтб.rar
20 листопада 2020 16:24
00 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

21 листопада 2020 13:58
Наказ Фролова Ю.М.pdf
21 листопада 2020 13:58
Лист для клієнтів.pdf
21 листопада 2020 13:58
Гарантія 11231-20.pdf
21 листопада 2020 13:58
Витяг із Статуту 05.02.2020.pdf
21 листопада 2020 13:58
Банківська ліцензія.pdf
21 листопада 2020 13:58
Скан_док-ти.pdf
21 листопада 2020 13:58
r_366_ДЦ_Т2.pdf
21 листопада 2020 13:58
r_366_ДЦ_ССРприбуток.pdf
21 листопада 2020 13:58
r_366_ДЦ_ССР.pdf
21 листопада 2020 13:58
r_366_ДЦ_ОПР.pdf
21 листопада 2020 13:58
r_366_ДЦ_ЛС2_2-1-5.pdf
21 листопада 2020 13:58
r_366_ДЦ_ЛС2_2-1-3.pdf
21 листопада 2020 13:58
r_366_ДЦ_ЛС1_2-1-14.pdf
21 листопада 2020 13:58
r_366_ДЦ_ЛС1_2-1-13.pdf
21 листопада 2020 13:58
r_366_ДЦ_ЛС1_2-1-12.pdf
21 листопада 2020 13:58
r_366_ДЦ_ЛС1_2-1-11.pdf
21 листопада 2020 13:58
r_366_ДЦ_ЛС1_2-1-10.pdf
21 листопада 2020 13:58
r_366_ДЦ_ЛС1_2-1-9.pdf
21 листопада 2020 13:58
r_366_ДЦ_ЛС1_2-1-8.pdf
21 листопада 2020 13:58
r_366_ДЦ_ЛС1_2-1-7.pdf
21 листопада 2020 13:58
r_366_ДЦ_ЛС1_2-1-6.pdf
21 листопада 2020 13:58
r_366_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
21 листопада 2020 13:58
r_366_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
21 листопада 2020 13:58
r_366_ДЦ_ИВР.pdf
21 листопада 2020 13:58
r_366_ДЦ_ДЦ.pdf
21 листопада 2020 13:58
r_326_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
21 листопада 2020 13:58
2. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Сучасні будівельні технології - 12"

ТОВ "Ж.О.К."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Сучасні будівельні технології - 12"
#38889859
Переможець 69 495 546,00
UAH з ПДВ
24 листопада 2020 12:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 листопада 2020 12:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Сучасні будівельні технології - 12"
#38889859
69 495 546,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 15:38
img-211229153424-001.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 15:38
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 09:40
ЛК_2.pdf укладений
15 грудня 2020 15:46
ПВР.pdf укладений
15 грудня 2020 15:46
ЛК_1.pdf укладений
15 грудня 2020 15:45
Договір.pdf укладений
15 грудня 2020 15:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення умов фінансування, продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 14/12-СК
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML