Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт вуличного освітлення по вул.Озерна в селі Велика Олександрівка Бориспільського району Київської області
Очікувана вартість
202 356,00 UAH
UA-2020-11-06-012305-c ● 0f1201056aae4427bb68e4d9d856c880
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВЕЛИКООЛЕКСАНДРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04363484 |
Вебсайт: | http://vos-rada.gov.ua/page/3/ |
Місцезнаходження: | 08320, Україна , Київська обл., Бориспільський р-н, с. Велика Олександрівка, вул. Гагаріна, буд. 11 |
Контактна особа: |
Ігор Червоний +380678223604 vos.rada@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 листопада 2020 15:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 листопада 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 17 листопада 2020 11:43 |
Очікувана вартість: | 202 356,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 023,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1011 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вуличного освітлення по вул.Озерна в селі Велика Олександрівка Бориспільського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08320, Україна, Київська область, Велика Олександрівка, Гагаріна, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 листопада 2020 15:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 листопада 2020 15:08 |
Оголошення про проведення спрощеної процедури.pdf | |
06 листопада 2020 15:08 |
Протокол №361.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-06-012305-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Приватне підприємство "Кролевець електросервіс", Код ЄДРПОУ:34135237
Дата подання: 25 листопада 2020 21:24
Порушення СТ.31 закону України Про публічні закупівлі
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО
«КРОЛЕВЕЦЬ ЕЛЕКТРОСЕРВІС»
41300, м. Кролевець, вул. Комуністична , 15; тел.. 096-446-05-08, код підпр. 34135237
Уповноваженій особі- Червоному Ігорю Володимировичу, відповідальному за оргаізацію та проведення процедури закупівлі Великоолександрівської сільскої ради Бориспільского району Київської області
Скарга-вимога
Згідно статьті 31 Закону України Про публічні закупівлі надалі(Закону)
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Прошу надати інформацію які пункти порушив учасник.
При цьму згідно Закону статті 1 п1 п.п.22 « предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку»
статття 1 п1 п.п. 33 «технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги».
25 листопада 2020 року
___________ ____Зенченко Юрій Віталійович, директор
Розгорнути
Згорнути
«КРОЛЕВЕЦЬ ЕЛЕКТРОСЕРВІС»
41300, м. Кролевець, вул. Комуністична , 15; тел.. 096-446-05-08, код підпр. 34135237
Уповноваженій особі- Червоному Ігорю Володимировичу, відповідальному за оргаізацію та проведення процедури закупівлі Великоолександрівської сільскої ради Бориспільского району Київської області
Скарга-вимога
Згідно статьті 31 Закону України Про публічні закупівлі надалі(Закону)
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Прошу надати інформацію які пункти порушив учасник.
При цьму згідно Закону статті 1 п1 п.п.22 « предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку»
статття 1 п1 п.п. 33 «технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги».
25 листопада 2020 року
___________ ____Зенченко Юрій Віталійович, директор
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 листопада 2020 10:04
ПРОТОКОЛ №399
Уповноваженої особи – Червоного Ігоря Володимировича, відповідального за організацію та проведення процедур закупівлі Великоолександрівської сільської ради Бориспільського району Київської області
с.Велика Олександрівка 30.11.2020 р.
Великоолександрівська сільська рада Бориспільського району Київської області, місце знаходження: 08320 Київська область, Бориспільський район, с.Велика Олександрівка, вул.Гагаріна, 11, код ЄДРПОУ: 04363484, в особі уповноваженої особи – Червоного Ігоря Володимировича (далі – Замовник), відповідно до ч.3 ст.31, Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), Положення про уповноважену особу Великоолександрівської сільської ради, що затверджене рішенням Великоолександрівської сільської ради Бориспільського району Київської області від 23 квітня 2020 року №2047-56-VII, за результатами розгляду скарги-вимоги ПП «КРОЛЕВЕЦЬ ЕЛЕКТРОСЕРВІС» від 25.11.2020, на закупівлю робіт ««Капітальний ремонт вуличного освітлення по вул.Озерна в селі Велика Олександрівка Бориспільського району Київської області». ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі: UA 2020-11-06-012305-с, процедура закупівлі: спрощена закупівля.
На виконання ч.3 ст.31 Закону, замовник зобов’язаний надати відповідь на вимогу учасника не пізніше як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель, у зв’язку з чим,
ВИРІШИВ:
1. Надати роз’яснення на скаргу-вимогу ПП «КРОЛЕВЕЦЬ ЕЛЕКТРОСЕРВІС» (надалі – Учасник) від 25.11.2020, на закупівлю робіт ««Капітальний ремонт вуличного освітлення по вул.Озерна в селі Велика Олександрівка Бориспільського району Київської області». ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі: UA 2020-11-06-012305-с.
2. Згідно з пунктом 19 частини 1 статті 1 Закону, переможцем спрощеної закупівлі є учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю.
Відповідно до ст.29 Закону, Замовником була розглянута пропозиція Учасника. На підставі ч.12 ст. 29 Закону, Замовником за результатами розгляду пропозиції Учасника, був складений та оприлюднений протокол №390 від 25 листопада 2020 року. Даний протокол містить вичерпну інформацію розгляду пропозиції Учасника, відповідно до ч.12 ст.29 Закону.
3. Забезпечити оприлюднення роз’яснення на скаргу-вимогу ПП «КРОЛЕВЕЦЬ ЕЛЕКТРОСЕРВІС» від 25.11.2020, на закупівлю робіт ««Капітальний ремонт вуличного освітлення по вул.Озерна в селі Велика Олександрівка Бориспільського району Київської області». ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі: UA 2020-11-06-012305-с, процедура закупівлі: спрощена закупівля, через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст.10, ч. 3 ст. 31 Закону.
Уповноважена особа І.В.Червоний
Уповноваженої особи – Червоного Ігоря Володимировича, відповідального за організацію та проведення процедур закупівлі Великоолександрівської сільської ради Бориспільського району Київської області
с.Велика Олександрівка 30.11.2020 р.
Великоолександрівська сільська рада Бориспільського району Київської області, місце знаходження: 08320 Київська область, Бориспільський район, с.Велика Олександрівка, вул.Гагаріна, 11, код ЄДРПОУ: 04363484, в особі уповноваженої особи – Червоного Ігоря Володимировича (далі – Замовник), відповідно до ч.3 ст.31, Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), Положення про уповноважену особу Великоолександрівської сільської ради, що затверджене рішенням Великоолександрівської сільської ради Бориспільського району Київської області від 23 квітня 2020 року №2047-56-VII, за результатами розгляду скарги-вимоги ПП «КРОЛЕВЕЦЬ ЕЛЕКТРОСЕРВІС» від 25.11.2020, на закупівлю робіт ««Капітальний ремонт вуличного освітлення по вул.Озерна в селі Велика Олександрівка Бориспільського району Київської області». ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі: UA 2020-11-06-012305-с, процедура закупівлі: спрощена закупівля.
На виконання ч.3 ст.31 Закону, замовник зобов’язаний надати відповідь на вимогу учасника не пізніше як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель, у зв’язку з чим,
ВИРІШИВ:
1. Надати роз’яснення на скаргу-вимогу ПП «КРОЛЕВЕЦЬ ЕЛЕКТРОСЕРВІС» (надалі – Учасник) від 25.11.2020, на закупівлю робіт ««Капітальний ремонт вуличного освітлення по вул.Озерна в селі Велика Олександрівка Бориспільського району Київської області». ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі: UA 2020-11-06-012305-с.
2. Згідно з пунктом 19 частини 1 статті 1 Закону, переможцем спрощеної закупівлі є учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю.
Відповідно до ст.29 Закону, Замовником була розглянута пропозиція Учасника. На підставі ч.12 ст. 29 Закону, Замовником за результатами розгляду пропозиції Учасника, був складений та оприлюднений протокол №390 від 25 листопада 2020 року. Даний протокол містить вичерпну інформацію розгляду пропозиції Учасника, відповідно до ч.12 ст.29 Закону.
3. Забезпечити оприлюднення роз’яснення на скаргу-вимогу ПП «КРОЛЕВЕЦЬ ЕЛЕКТРОСЕРВІС» від 25.11.2020, на закупівлю робіт ««Капітальний ремонт вуличного освітлення по вул.Озерна в селі Велика Олександрівка Бориспільського району Київської області». ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі: UA 2020-11-06-012305-с, процедура закупівлі: спрощена закупівля, через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст.10, ч. 3 ст. 31 Закону.
Уповноважена особа І.В.Червоний
Номер вимоги: UA-2020-11-06-012305-c.a2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: Приватне підприємство "Кролевець електросервіс", Код ЄДРПОУ:34135237
Дата подання: 01 грудня 2020 13:13
Порушення Статті 11 п.5 та п.6 закону України Про публічні закупівлі незаконне відхилення пропозиції
Ігорь Володимирович прочитавши вашу відповідь та переглянувши документи переможця закупівлі, напрашуется думка що ви взагалі порушили Закон України про публічні закупівлі(надалі закон), а саме його основне положення «Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.».
Так згідно ст.11 п.5 - Визначення або призначення уповноваженої особи не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість ухвалення рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
та п.6. - повноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника.
а згідно ст.14 п.- Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Так проекті договору в оголошенню було навмисно вставленно п17 додатки до договору.
При відборі пропозицій уповноважений був зацікавлений в перемозі ФОП "СИРОТА ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ", так було досконально перевірені пропозиції конкуренті та відхилені за незначні відступи від оголошення замовника в якому навмисне були скриті вимоги які непомітив би конкурент.
Хоча пропозиція ФОП "СИРОТА ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ", містить вагомі порушення а уповноважена особа це і неудосужилась це перевірити, а саме:
1.В кошторисі ФОП "СИРОТА ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ", вказано що для виконання даних робіт потрібна наступна техніка:- автопідіймач з висотою підйома 18м;
- автомобілі бортові, вантажопідйомністью 5т;
- машини бурильно-кранові на автомобілі, глибина буріння 3,5м;
- установка для зварювання ручного дугового(постійного струму)
- трансформатори зварювальні з номінальним струмом 315-500А.
а що маємо:нічого
Ви показуєте договір аренди а чи має право орендар ФОП Сирота В.І.надавати в орендуспец транспорт а саме: ямобур. та маніпулятор. Хоча в довідці він вказує і Автопіємник АП-17 ( автопідімач до 17м а не 18м) та Газ 330232- документів підтверджень немає. А деж в установка для зварювання ручного дугового та трансформатори зварювальні з номінальним струмом 315-500А. А це показує що в ФОП "СИРОТА ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ не відповідає вимогам наявності обладнання.
2. Сама кричуще порушення. Пропозицію додатки і договори повинен підписувати зідно оголошення, цитую «Усі документи, що надаються учасником у складі тендерної пропозиції за підписом уповноваженої особи учасника мають містити посилання на номер процедури закупівлі у системі Ргогогто. А хто підписував пропозицію виникае питання. Так надается копії пидписів Сроти Віталія Івановича: а саме договір №249 між Великоолександрівською сільскою радою, Звіт про единий податок, а також Лист згода закупівлі UA-2020-09-03-007323-b, та Копія паспорта з його підписом.
Дані матеріали якщо не буде відповідного висновку будуть направлені в прокуратуру.
Розгорнути
Згорнути
Так згідно ст.11 п.5 - Визначення або призначення уповноваженої особи не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість ухвалення рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
та п.6. - повноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника.
а згідно ст.14 п.- Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Так проекті договору в оголошенню було навмисно вставленно п17 додатки до договору.
При відборі пропозицій уповноважений був зацікавлений в перемозі ФОП "СИРОТА ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ", так було досконально перевірені пропозиції конкуренті та відхилені за незначні відступи від оголошення замовника в якому навмисне були скриті вимоги які непомітив би конкурент.
Хоча пропозиція ФОП "СИРОТА ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ", містить вагомі порушення а уповноважена особа це і неудосужилась це перевірити, а саме:
1.В кошторисі ФОП "СИРОТА ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ", вказано що для виконання даних робіт потрібна наступна техніка:- автопідіймач з висотою підйома 18м;
- автомобілі бортові, вантажопідйомністью 5т;
- машини бурильно-кранові на автомобілі, глибина буріння 3,5м;
- установка для зварювання ручного дугового(постійного струму)
- трансформатори зварювальні з номінальним струмом 315-500А.
а що маємо:нічого
Ви показуєте договір аренди а чи має право орендар ФОП Сирота В.І.надавати в орендуспец транспорт а саме: ямобур. та маніпулятор. Хоча в довідці він вказує і Автопіємник АП-17 ( автопідімач до 17м а не 18м) та Газ 330232- документів підтверджень немає. А деж в установка для зварювання ручного дугового та трансформатори зварювальні з номінальним струмом 315-500А. А це показує що в ФОП "СИРОТА ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ не відповідає вимогам наявності обладнання.
2. Сама кричуще порушення. Пропозицію додатки і договори повинен підписувати зідно оголошення, цитую «Усі документи, що надаються учасником у складі тендерної пропозиції за підписом уповноваженої особи учасника мають містити посилання на номер процедури закупівлі у системі Ргогогто. А хто підписував пропозицію виникае питання. Так надается копії пидписів Сроти Віталія Івановича: а саме договір №249 між Великоолександрівською сільскою радою, Звіт про единий податок, а також Лист згода закупівлі UA-2020-09-03-007323-b, та Копія паспорта з його підписом.
Дані матеріали якщо не буде відповідного висновку будуть направлені в прокуратуру.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2020-12-07-000006 • 11305c4ab0304b50961f15701a31cc21
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2020-12-07
•
12:11
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Закупівля UA-2020-11-06-012305-c . Представник замовника Червоний Ігор Володимирович порушив Закон України про публічні закупівлі(надалі закон), а саме його основне положення «Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.». Так згідно ст.11 п.5 - Визначення або призначення уповноваженої особи не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість ухвалення рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. та п.6. - повноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника. а згідно ст.14 п.- Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Так проекті договору в оголошенню було навмисно вставленно п17 додатки до договору. При відборі пропозицій уповноважений був зацікавлений в перемозі ФОП "СИРОТА ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ", так було досконально перевірені пропозиції конкуренті та відхилені за незначні відступи від оголошення замовника в якому навмисне були скриті вимоги які непомітив би конкурент. Хоча пропозиція ФОП "СИРОТА ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ", містить вагомі порушення а уповноважена особа це і неудосужилась це перевірити, а саме: 1.В кошторисі ФОП "СИРОТА ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ", вказано що для виконання даних робіт потрібна наступна техніка:- автопідіймач з висотою підйома 18м; - автомобілі бортові, вантажопідйомністью 5т; - машини бурильно-кранові на автомобілі, глибина буріння 3,5м; - установка для зварювання ручного дугового(постійного струму) - трансформатори зварювальні з номінальним струмом 315-500А. а що маємо:нічого Ви показуєте договір аренди а чи має право орендар ФОП Сирота В.І.надавати в орендуспец транспорт а саме: ямобур. та маніпулятор. Хоча в довідці він вказує і Автопіємник АП-17 ( автопідімач до 17м а не 18м) та Газ 330232- документів підтверджень немає. А деж в установка для зварювання ручного дугового та трансформатори зварювальні з номінальним струмом 315-500А. А це показує що в ФОП "СИРОТА ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ не відповідає вимогам наявності обладнання. 2. Сама кричуще порушення. Пропозицію додатки і договори повинен підписувати зідно оголошення, цитую «Усі документи, що надаються учасником у складі тендерної пропозиції за підписом уповноваженої особи учасника мають містити посилання на номер процедури закупівлі у системі Ргогогто. А хто підписував пропозицію виникае питання. І ппри ціх порушень завищеної ціни на послугу його вибрали переможцем і заключили договір.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 листопада 2020 12:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Кролевець електросервіс" |
170 415,00
UAH з ПДВ
|
139 945,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОБУД КИЇВ" |
171 990,00
UAH з ПДВ
|
139 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "НТБ" |
202 356,00
UAH з ПДВ
|
140 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "СИРОТА ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ" |
194 999,99
UAH з ПДВ
|
194 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Кролевець електросервіс" #34135237 |
Відхилено |
139 945,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2020 12:57
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОБУД КИЇВ" #42296757 |
Відхилено |
139 950,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2020 15:06
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "НТБ" #39217701 |
Відхилено |
140 000,00
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2020 11:42
|
ФОП "СИРОТА ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ" #2841307453 |
Переможець |
194 999,99
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2020 14:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 10:04
|
Додаткова угода до Дог.№342.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 09:45
|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2020 09:21
|
Договір №342.pdf | укладений |
07 грудня 2020 09:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 342 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |