Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Додаткові роботи, не зазначені у початковому проекті, по об'єкту: «Будівництво спортивно-видовищного комплексу з приміщеннями громадського обслуговування по вул. П. Юрченка, 1а в м. Полтава. Коригування»
Очікувана вартість
35 437 360,00 UAH
UA-2020-11-06-012300-c f80407d873164c088147574119a6240e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Погорілий

+380532560227 yurotdeldkb@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04013991
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1
Контактна особа: Ігор Погорілий
+380532560227
yurotdeldkb@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Голова тендерного комітету Слободян О.О. повідомив, що Департамент будівництва, містобудування і архітектури та житлово-комунального господарства Полтавської обласної державної адміністрації одержав від ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» щодо розгляду проектної документації робочого проекту по об’єкту: «Будівництво спортивно-видовищного комплексу з приміщеннями громадського обслуговування по вул. П. Юрченка, 1а в м. Полтава. Коригування» (ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт).
Під час засідання встановлено, що очікувана вартість додаткових робіт, не зазначених у початковому проекті, становить 35 437 360,00 грн. з ПДВ.
Між Департаментом будівництва, містобудування і архітектури та житлово-комунального господарства Полтавської обласної державної адміністрації та ТОВ «МАРК СТРОЙ» укладено договір підряду № 03-19/131 від 15.08.2020 на виконання робіт по об’єкту: «Будівництво спортивно-видовищного комплексу з приміщеннями громадського обслуговування по вул. П. Юрченка, 1а в м. Полтава. Коригування» (ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) на загальну суму
106 142 850,00 грн. з ПДВ.
Згідно з п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Керуючись п. 5 ч. 2 ст. 40 та ст. 13 Закону, для закупівлі додаткових робіт потрібно застосувати переговорну процедуру закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2020 15:10
Оскарження наміру укласти договір: 17 листопада 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Додаткові роботи, не зазначені у початковому проекті, по об'єкту: «Будівництво спортивно-видовищного комплексу з приміщеннями громадського обслуговування по вул. П. Юрченка, 1а в м. Полтава. Коригування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 180 Календарні 70
Iнша подія Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Замовник після підписання цього Договору має право перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, у випадку фінансування за рахунок державних і змішаних капітальних вкладень та до 100 % у випадку за рахунок фінансування місцевого бюджету Аванс 90 Календарні 30

Тендерна документація

06 листопада 2020 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАРК СТРОЙ"
#40093478
Переможець 35 152 477,20
UAH з ПДВ
06 листопада 2020 15:10

Документи

06 листопада 2020 15:10
Електронний підпис
06 листопада 2020 15:10
протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2020 15:10

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАРК СТРОЙ"
#40093478
35 152 477,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 листопада 2020 15:10
Електронний підпис
06 листопада 2020 15:10
протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 листопада 2022 11:15
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 09:32
додаткова угода 8.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 09:31
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2021 12:29
ДУ 6 ДР1 Юрченка.PDF зміни до договору
02 листопада 2021 12:28
Електронний підпис зміни до договору
09 серпня 2021 14:58
ду 5.PDF зміни до договору
09 серпня 2021 14:55
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 17:28
Д,Р. Юрченка.PDF укладений
17 листопада 2020 17:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п. 2.1 Розділу 2 Договору
Номер договору про закупівлю: 03-20/119
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», домовилися внести зміни до п. 5.2. Розділу 5 «Строки початку та закінчення робіт» Договору
Номер договору про закупівлю: 03-20/119
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п. 5.2. Розділу 5 та п. 14.1. Розділу 14
Номер договору про закупівлю: 03-20/119
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 листопада 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 30 402 827,83
UAH (в тому числі ПДВ 5 067 137,97 UAH)