Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код згідно ДК 021:2015 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби)
Очікувана вартість
14 200,00 UAH
UA-2020-11-06-011495-c 24d67f5d149e4b1281602e950c9b8d13
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ГЛІБ НОВИЦЬКИЙ

+380990054349 knpkdc@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР" СЄВЄРОДОНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42853384
Місцезнаходження: 93400, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк , вул. Сметаніна, буд. 5
Контактна особа: ГЛІБ НОВИЦЬКИЙ
+380990054349
knpkdc@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2020 14:48
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 листопада 2020 09:00
Очікувана вартість: 14 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 142,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Потреба в придбанні дезінфекційних засобів, у зв'язку з здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 на території України за рахунок перерозподілу коштів. Кількість 20 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Засіб дезинфекуючий "АХД 2000 експрес, 5000 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, місто Сєвєродонецьк, вулиця Сметаніна, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється по факту поставки Товару (його партії). У разі затримки бюджетного фі-нансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок, згідно видаткової накладної. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 листопада 2020 08:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2020 14:48
Оголошення Дезінфекційні засоби..doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

еквіваленти
Дата подання: 06 листопада 2020 17:37
Дата відповіді: 09 листопада 2020 08:46
Добрий вечір! Чи будете розглядати еквіваленти?
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за ваше звернення та наголошуємо наступне: Закупівля не передбачає аналогів та/ або еквівалентів товарів. Це переважне право Замовника в Спрощеній закупівлі. Відповідно до Закону України Про публічні закупівлі, розділ III загальні умови здійснення закупівлі, Стаття 14, пункт 4 у разі здійснення спрощеної закупівлі (придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону) у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Зазначати наявність чи відсутність еквіваленту товару в спрощених закупівлях є правом(!) замовника, а не обов'язком. Тобто замовник спрощеної закупівлі має право посилатися на певну торговельну марку або виробника. Замовник має законне право зазначати інформацію щодо конкретного виробника (марки, фірми т.д) продукції при цьому не порушуючи законодавство, яке регулює порядок проведення спрощених закупівель.
Виходячи з вищевикладеного пропозиції, в яких запропоновані еквіваленти товару до даної закупівлі, розглядатись не будуть.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 листопада 2020 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМЕД" 14 000,00
UAH з ПДВ
14 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 листопада 2020 13:11
Електронний підпис
16 листопада 2020 13:09
Документи.rar
16 листопада 2020 13:09
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Переможець 14 000,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 15:01

Документи

17 листопада 2020 15:01
Електронний підпис
17 листопада 2020 15:01
Протокол переможця.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 листопада 2020 15:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
14 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 листопада 2020 15:01
Електронний підпис
17 листопада 2020 15:01
Протокол переможця.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 16:14
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 10:52
0159 20.PDF укладений
27 листопада 2020 10:49

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
15 грудня 2020 11:09
14 000,00 UAH UA348201720344310001000096708
КНП "КДЦ"
UA403005280000026007001364148
ТОВ "IМЕД"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 14 000,00
UAH