Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
2 300 460,00 UAH
UA-2020-11-06-010330-c ● 45bee2bb91be462d8efd0f1ea5f7752e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Здолбунівводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 32256482 |
Місцезнаходження: | 35705, Україна , Рівненська обл., Здолбунівський район, місто Здолбунів, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13 |
Контактна особа: |
Оксана Клочок-Мельник +380365226648 zdolvk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 листопада 2020 14:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 14 грудня 2020 13:17 |
Очікувана вартість: | 2 300 460,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Тендерні пропозиції подаються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000200 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35705, Україна, Рівненська область, Здолбунів, вул Незалежності, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 грудня 2020 16:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 грудня 2020 16:13 |
перелік змін до ТД.doc | |
04 грудня 2020 16:13 |
Додаток 3 нова редакція.doc | |
04 грудня 2020 16:13 |
тендерна документація нова редакція.doc | |
06 листопада 2020 14:17 |
Форма 2 до Додатку № 3 аналог договір.docx | |
06 листопада 2020 14:17 |
Форма 1 до Додатку № 3 працівники.docx | |
06 листопада 2020 14:17 |
додаток 10.doc | |
06 листопада 2020 14:17 |
Додаток 9.docx | |
06 листопада 2020 14:17 |
Додаток 8.docx | |
06 листопада 2020 14:17 |
Додаток 7.docx | |
06 листопада 2020 14:17 |
Додаток 6.docx | |
06 листопада 2020 14:17 |
Додаток 5 Проект Договору.doc | |
06 листопада 2020 14:17 |
Додаток 4.doc | |
06 листопада 2020 14:17 |
Додаток 3.docx | |
06 листопада 2020 14:17 |
Додаток 2.doc | |
06 листопада 2020 14:17 |
Додаток 1.doc | |
06 листопада 2020 14:16 |
тендерна документація.odt |
04 грудня 2020 16:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 грудня 2020 16:13 |
перелік змін до ТД.doc
|
|||
04 грудня 2020 16:13 |
Додаток 3 нова редакція.doc
|
|||
04 грудня 2020 16:13 |
тендерна документація нова редакція.doc
|
|||
06 листопада 2020 14:17 |
Форма 2 до Додатку № 3 аналог договір.docx
|
|||
06 листопада 2020 14:17 |
Форма 1 до Додатку № 3 працівники.docx
|
|||
06 листопада 2020 14:17 |
додаток 10.doc
|
|||
06 листопада 2020 14:17 |
Додаток 9.docx
|
|||
06 листопада 2020 14:17 |
Додаток 8.docx
|
|||
06 листопада 2020 14:17 |
Додаток 7.docx
|
|||
06 листопада 2020 14:17 |
Додаток 6.docx
|
|||
06 листопада 2020 14:17 |
Додаток 5 Проект Договору.doc
|
|||
06 листопада 2020 14:17 |
Додаток 4.doc
|
|||
06 листопада 2020 14:17 |
Додаток 3.docx
|
|||
06 листопада 2020 14:17 |
Додаток 2.doc
|
|||
06 листопада 2020 14:17 |
Додаток 1.doc
|
|||
06 листопада 2020 14:16 |
тендерна документація.odt
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
тариф на послуги з передачі
Дата подання: 06 листопада 2020 17:59
Дата відповіді: 09 листопада 2020 12:12
Доброго дня! Шановний Замовнику до очікуваної вартості закупівлі Вами включено тариф на послуги з передачі електричної енергії ПРАТ «НЕК «УКРЕНЕРГО» згідно Постанови НКРЕКП № 1329 від 11.07.2020, чи вже нової Постанови НКРЕКП № 1998 від 04.11.2020року ?
Відповідь: Доброго дня! Згідно Постанови НКРЕКП № 1329 від 11.07.2020,
аское
Дата подання: 10 листопада 2020 10:19
Дата відповіді: 11 листопада 2020 12:28
До якої групи площадок вимірювання належить Замовник (Група "а" (з АСКОЕ) чи група "б" (без АСКОЕ) Прохання надати орієнтований погодинний графік споживання електричної енергії за місяць. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня! КП "Здолбунівводоканал" має об'єкти з АСКОЕ і без АСКОЕ.
Погодинний графік споживання електричної енергії
за жовтень місяць 2020 року
Години Споживання , кВт
00,00-1,00 4513
1,00-2,00 8721
2,00-3,00 8742
3,00-4,00 8704
4,00-5,00 8705
5,00-6,00 8756
6,00-7,00 8602
7,00-8,00 4373
8,00-9,00 1172
9,00-10,00 997
10,00-11,00 1024
11,00-12,00 1010
12,00-13,00 1042
13,00-14,00 998
14,00-15,00 996
15,00-16,00 994
16,00-17,00 1002
17,00-18,00 1018
18,00-19,00 1050
19,00-20,00 1078
20,00-21,00 1137
21,00-22,00 1184
22,00-23,00 1186
23,00-24,00 1197
Всього 78201
Погодинний графік споживання електричної енергії
за жовтень місяць 2020 року
Години Споживання , кВт
00,00-1,00 4513
1,00-2,00 8721
2,00-3,00 8742
3,00-4,00 8704
4,00-5,00 8705
5,00-6,00 8756
6,00-7,00 8602
7,00-8,00 4373
8,00-9,00 1172
9,00-10,00 997
10,00-11,00 1024
11,00-12,00 1010
12,00-13,00 1042
13,00-14,00 998
14,00-15,00 996
15,00-16,00 994
16,00-17,00 1002
17,00-18,00 1018
18,00-19,00 1050
19,00-20,00 1078
20,00-21,00 1137
21,00-22,00 1184
22,00-23,00 1186
23,00-24,00 1197
Всього 78201
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-06-010330-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ", Код ЄДРПОУ:36860996
Дата подання: 11 листопада 2020 14:21
дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику" 1) Вимога до учсників Підтвердити наявність на території Рівненської області власного структурного підрозділу - центру обслуговування споживачів, згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №312, який приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів є надмірною, дискримінаційною та незаконною. Постачальники не зобов'язані мати свої структурні пілрозділи по окремих областях україни. Постачальники отримують відповідну ліцензію, згідно якої мають право здійснювати господарську діяльність по всій тереторії України. Жодними чинними нормативно-правовими актами не встановлено обов'язок про створення стуктурних пдрозділів, як це вимогається тендерною документацією. З огляду на вищезазначене, встановлена вимога ТД дає можливість прийняти участь у закупівлі лише обмеженому колу Учасників. Зазначена вимога ТД порушує такі принципи закупівель, що передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», як 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Стосовно ведення договірних відносин та обмін інформацією та документами, то на даний час є різні види коммунікацій: листування поштою, в тому числі електронною та зв'язок в телефонному режимі, що не створює порешкод для нележного виконання договірних зобов'язань. Отже просимо видалити з тендерної документації наступні вимоги: 2. Підтвердити наявність на території Рівненської області власного структурного підрозділу - центру обслуговування споживачів, згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №312, який приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів. На підтвердження цієї вимоги учасник повинен надати довідку за формою згідно додатку №7 про наявність такого Центру за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності);
3. Учасники для яких створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є обов’язковим, надають довідку за формою згідно додатку №8 про наявність власного окремого структурного підрозділу на території Рівненської області або посадової особи, з робочим місцем на території Рівненської області, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного Правилами роздрібного ринку електричної енергії порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів.
2) Для забезпечення дотримання "Правил ринку" (затверджених постановою НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168) та безперебійного постачання електричної енергії, передбачено, що учасник ринку повинен неухильно дотримуватись правил. Відповідно, передбачено надання статусу "переддефолтний"у разі настання однієї з подій, передбачених пункті 1.7.1 Правил ринку. В такому випадку, учаснику ринку надається два робочі дні для усунення підстав, які стали причиною надання статусу "переддефолтний". У разі тривалості статусу "переддефолтний" для учасника ринку більше двох робочих днів, учасник ринку набуває статусу "дефолтний" (пункт 1.7.4. Правил ринку). Відтак, чинне законодавство не обмежує у діяльності постачальників електричної енергії щодо здійснення діяльності в разі набуття статусу "переддефолтний". Цей статус може тривати лише два робочі дні, і у разі зняття такого статусу, постачальник електричної енергії здійснює свою діяльність незалежно від перебування в статусі "переддефолтний". Статус "переддефолтний" анулюється в разі вирішення подій або обставин пункту 1.7.1 Правил ринку. Отже, статус "переддефолтний" носить виключно попереджувальний характер, і ніяким чином не впливає на постачання електричної енергії і не є перепоною для подальшого постачання, участі у закупівлях, тощо. Лише статус "дефолтний"може ставити під сумнів постачання електричної енергії. Відповідно, якщо постачальник електричної енергіїу набував статусу "переддефолтний", і, відповідно, цей статус був анульований, це жодним чином не впливає на його здатність добросовісно виконувати свої зобов'язання за договором, бути постачальником електричної енергії тощо. Встановлення в тендерній документації вимог, щодо надання гарантійного листа про те, що він не набував та не знаходиться у статусі «дефолтного» або «переддефолтного», і зазначена інформація не була оприлюднена на сайті оператора системи передачі (ПрАТ «НЕК «Укренерго»), який виконує функції адміністратора розрахунків та/або інших відкритих джерелах інформації, відповідно до «Правил ринку», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року N 307 у редакції постанови НКРЕКП від 24 червня 2019 року №1168. має дискримінаційний характер та буде додатковим бар’єром для учасників відкритих торгів, а також давати необґрунтовані підстави для Замовника щодо не допуску пропозиції певного учасника до оцінки. Просимо виключити дискримінаційні вимоги та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
3. Учасники для яких створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є обов’язковим, надають довідку за формою згідно додатку №8 про наявність власного окремого структурного підрозділу на території Рівненської області або посадової особи, з робочим місцем на території Рівненської області, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного Правилами роздрібного ринку електричної енергії порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів.
2) Для забезпечення дотримання "Правил ринку" (затверджених постановою НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168) та безперебійного постачання електричної енергії, передбачено, що учасник ринку повинен неухильно дотримуватись правил. Відповідно, передбачено надання статусу "переддефолтний"у разі настання однієї з подій, передбачених пункті 1.7.1 Правил ринку. В такому випадку, учаснику ринку надається два робочі дні для усунення підстав, які стали причиною надання статусу "переддефолтний". У разі тривалості статусу "переддефолтний" для учасника ринку більше двох робочих днів, учасник ринку набуває статусу "дефолтний" (пункт 1.7.4. Правил ринку). Відтак, чинне законодавство не обмежує у діяльності постачальників електричної енергії щодо здійснення діяльності в разі набуття статусу "переддефолтний". Цей статус може тривати лише два робочі дні, і у разі зняття такого статусу, постачальник електричної енергії здійснює свою діяльність незалежно від перебування в статусі "переддефолтний". Статус "переддефолтний" анулюється в разі вирішення подій або обставин пункту 1.7.1 Правил ринку. Отже, статус "переддефолтний" носить виключно попереджувальний характер, і ніяким чином не впливає на постачання електричної енергії і не є перепоною для подальшого постачання, участі у закупівлях, тощо. Лише статус "дефолтний"може ставити під сумнів постачання електричної енергії. Відповідно, якщо постачальник електричної енергіїу набував статусу "переддефолтний", і, відповідно, цей статус був анульований, це жодним чином не впливає на його здатність добросовісно виконувати свої зобов'язання за договором, бути постачальником електричної енергії тощо. Встановлення в тендерній документації вимог, щодо надання гарантійного листа про те, що він не набував та не знаходиться у статусі «дефолтного» або «переддефолтного», і зазначена інформація не була оприлюднена на сайті оператора системи передачі (ПрАТ «НЕК «Укренерго»), який виконує функції адміністратора розрахунків та/або інших відкритих джерелах інформації, відповідно до «Правил ринку», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року N 307 у редакції постанови НКРЕКП від 24 червня 2019 року №1168. має дискримінаційний характер та буде додатковим бар’єром для учасників відкритих торгів, а також давати необґрунтовані підстави для Замовника щодо не допуску пропозиції певного учасника до оцінки. Просимо виключити дискримінаційні вимоги та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 листопада 2020 09:20
Шановний учаснику!
Тендерним комітетом КП “Здолбунівводоканал” розглянута Ваша вимога щодо усунення дискримінаційних, на Ваш погляд, положень та повідомляємо наступне.
Тендерна документація відкритих торгів на закупівлю електричної енергії за ДК 021:2015:09310000-5 «Електрична енергія», була розроблена та складена Замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (надалі - Закон).
Замовником були передбачені однакові кваліфікаційні критерії до усіх учасників відповідно до ст. 16 Закону. Зокрема, Замовник вимагає від учасників надання ними інформації про відповідність останніх наступним кваліфікаційним критеріям:
- наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання умов договору щодо предмету закупівлі.
Що повинно підтверджуватись наявності в учасника приміщення центру обслуговування споживачів, або наявності власного окремого структурного підрозділу на території Рівненської області або посадової особи, з робочим місцем на території Рівненської області. Дана вимога є обов’язковою, оскільки відповідно до специфіки роботи Замовника, переможцем процедури закупівлі буде здійснюватись постачання товару на соціально важливі об’єкти.
Даний критерій був застосований з метою належного виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань, у тому числі й щодо надання якісних послуг, що супроводжують постачання товару. Зокрема, забезпечувати належну організацію роботи для можливості передачі та обробки звернень/скарг/претензій Замовника з питань, що пов’язані з виконанням Договору, брати участь у розгляді цих звернень/скарг/претензій, отримувати роз’яснення та інформації передбачених законодавством, прийомом та видачою платіжних документів (рахунків, актів купівлі-продажу), а також проведенням особистого прийому споживачів учасником.
Відповідно до п. 8.3.17. Правил роздрібного ринку електричної енергії (далі – ПРРЕЕ), учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством. Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов’язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку.
Крім цього повідомляємо, що на території Рівненської області мають власні центри обслуговування споживачів, офіси, представництва понад 10 юридичних осіб, які отримали ліцензію з постачання електричної енергії споживачу. Що свідчить про можливість учасниками виконати вимоги встановлені тендерною документацією щодо наявності центру обслуговування споживачів, або наявності власного окремого структурного підрозділу на території Рівненської області або посадової особи, з робочим місцем на території Рівненської області.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Отже, мета включення даного кретерію-вимоги до Тендерної документації – це отримання Замовником якісних послуг та відносин між суб’єктами-учасниками, що передбачає процедура.
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи з специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та дотриманням законодавства в цілому. Тож, Замовник жодним чином не обмежує учасників щодо їх територіального місцезнаходження, а лише наполягає на наявності співробітників учасника та відповідальних осіб у межах відповідної територіальної одиниці, задля належного виконання переможцем закупівлі зобов’язань взаємодії із замовником, об’єкти якого розташовані у межах Рівненської області.
Стосовно вимоги щодо надання гарантійного листа про те, що протягом 2019 року Учасник не набував статусу «дефолтного» або «переддефолтного», КП «Здолбунівводоканал» повідомляє наступне.
Відповідно до «Правил ринку», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року № 307, у редакції постанови НКРЕКП від 24 червня 2019 року № 1168: «п.1.7.1. Учасник ринку, крім ОСП, ОР та гарантованого покупця, набуває статусу «Переддефолтний» при настанні принаймні однієї з таких подій або обставин: 1) учасник ринку до 18:00 робочого дня, наступного за днем, коли він отримав через систему управління ринком платіжний документ від АР, не здійснив відповідну оплату; 2) учасник ринку, який є СВБ, не надавав, не підтримував, не збільшував та не поновлював фінансові гарантії в необхідному обсязі відповідно до розділу VI цих Правил. п.1.7.2. При набутті статусу «Переддефолтний» АР на період існування такого статусу: 1) надсилає учаснику ринку та Регулятору повідомлення про набуття учасником ринку статусу «Переддефолтний»; 2) публікує повідомлення про набуття учасником ринку статусу «Переддефолтний» на вебсайті АР; 3) призупиняє реєстрацію ДД щодо продажу електричної енергії учасником ринку; 4) кожного дня (о 18:00) скасовує реєстрацію ДД щодо продажу електричної енергії на післязавтра; 5) використовує фінансові гарантії, що надаються учасником ринку, для покриття його заборгованості перед ОСП; 6) установлює нульовий максимальний обсяг продажу електричної енергії на РДН та ВДР для такого учасника ринку; 7) якщо учасник ринку також виступає в якості електропостачальника, після набуття ним статусу «Переддефолтний» кожного банківського дня (о 12:00) направляє до уповноважених банків довідку, що містить інформацію щодо повного та скороченого найменування учасника ринку або ПІБ (якщо учасником ринку є фізична особа або фізична особа-підприємець), ЄДРПОУ або РНОКПП (якщо учасником ринку є фізична особа або фізична особа - підприємець), розмір простроченої електропостачальником оплати вартості його небалансів електричної енергії. … 1.7.5. На період існування статусу «Дефолтний» АР вживає до такого учасника ринку такі заходи:1) надсилає учаснику ринку та Регулятору повідомлення про набуття учасником ринку статусу «Дефолтний»;2) публікує на офіційному вебсайті АР повідомлення про набуття учасником ринку статусу "Дефолтний" із зазначенням дати набуття такого статусу;3) зупиняє майбутні та скасовує діючі реєстрації ДД щодо продажу електричної енергії учасникам ринку; 4) установлює нульовий обсяг продажу електричної енергії на РДН та ВДР для такого учасника ринку; 5) якщо учасник ринку також виступає в якості електропостачальника (або споживача), після набуття ним статусу «Дефолтний» постачання електричної енергії споживачам такого учасника ринку (або такому учаснику ринку) здійснюється постачальником «останньої надії» відповідно до Правил роздрібного ринку;6) якщо учасник ринку також виступає в якості електропостачальника, після набуття ним статусу «Дефолтний» кожного банківського дня о 12:00 направляє до уповноважених банків довідку, що містить інформацію щодо повного та скороченого найменування учасника ринку або ПІБ (якщо учасником ринку є фізична особа або фізична особа-підприємець), ЄДРПОУ або РНОКПП (якщо учасником ринку є фізична особа або фізична особа - підприємець) та кінцевий розмір простроченої електропостачальником оплати вартості його небалансів електричної енергії.
Зважаючи на вищевказане та враховуючи, що ми як підприємство, яке здійснює важливу соціальну функцію з видобування питної води, водопостачання і водовідведення населенню та підприємствам міста Здолбунів, та з метою забезпечення гарантійного та безперебійного в подальшому постачання електричної енергії Замовнику в чітко визначений тендерною документацією строк, зацікавлені в закупівлі електричної енергії виключно у надійного Учасника (постачальника електричної енергії), який в процесі своєї діяльності сумлінно виконує свої зобов’язання відповідно до «Правил ринку», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року № 307 у редакції постанови НКРЕКП від 24 червня 2019 року № 1168, та не набував статусу "дефолтного" або "переддефолтного". Учасник, який набував такий статус, але був його позбавлений на момент проведення закупівлі, має право брати участь у відкритих торгах на рівних умовах. Вимога щодо надання гарантійного листа у складі тендерної пропозиції Учасника не є дискримінаційною, оскільки Замовник не обмежує конкуренції та участі у відкритих торгах Учасника, який перебував у статусі "переддефолтний", "дефолтний", а лише вимагає надати відповідну інформацію.
Отже, згідно вищевикладеного, КП “Здолбунівводоканал” Ваші вимоги змушене відхилити.
Тендерним комітетом КП “Здолбунівводоканал” розглянута Ваша вимога щодо усунення дискримінаційних, на Ваш погляд, положень та повідомляємо наступне.
Тендерна документація відкритих торгів на закупівлю електричної енергії за ДК 021:2015:09310000-5 «Електрична енергія», була розроблена та складена Замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (надалі - Закон).
Замовником були передбачені однакові кваліфікаційні критерії до усіх учасників відповідно до ст. 16 Закону. Зокрема, Замовник вимагає від учасників надання ними інформації про відповідність останніх наступним кваліфікаційним критеріям:
- наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання умов договору щодо предмету закупівлі.
Що повинно підтверджуватись наявності в учасника приміщення центру обслуговування споживачів, або наявності власного окремого структурного підрозділу на території Рівненської області або посадової особи, з робочим місцем на території Рівненської області. Дана вимога є обов’язковою, оскільки відповідно до специфіки роботи Замовника, переможцем процедури закупівлі буде здійснюватись постачання товару на соціально важливі об’єкти.
Даний критерій був застосований з метою належного виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань, у тому числі й щодо надання якісних послуг, що супроводжують постачання товару. Зокрема, забезпечувати належну організацію роботи для можливості передачі та обробки звернень/скарг/претензій Замовника з питань, що пов’язані з виконанням Договору, брати участь у розгляді цих звернень/скарг/претензій, отримувати роз’яснення та інформації передбачених законодавством, прийомом та видачою платіжних документів (рахунків, актів купівлі-продажу), а також проведенням особистого прийому споживачів учасником.
Відповідно до п. 8.3.17. Правил роздрібного ринку електричної енергії (далі – ПРРЕЕ), учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством. Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов’язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку.
Крім цього повідомляємо, що на території Рівненської області мають власні центри обслуговування споживачів, офіси, представництва понад 10 юридичних осіб, які отримали ліцензію з постачання електричної енергії споживачу. Що свідчить про можливість учасниками виконати вимоги встановлені тендерною документацією щодо наявності центру обслуговування споживачів, або наявності власного окремого структурного підрозділу на території Рівненської області або посадової особи, з робочим місцем на території Рівненської області.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Отже, мета включення даного кретерію-вимоги до Тендерної документації – це отримання Замовником якісних послуг та відносин між суб’єктами-учасниками, що передбачає процедура.
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи з специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та дотриманням законодавства в цілому. Тож, Замовник жодним чином не обмежує учасників щодо їх територіального місцезнаходження, а лише наполягає на наявності співробітників учасника та відповідальних осіб у межах відповідної територіальної одиниці, задля належного виконання переможцем закупівлі зобов’язань взаємодії із замовником, об’єкти якого розташовані у межах Рівненської області.
Стосовно вимоги щодо надання гарантійного листа про те, що протягом 2019 року Учасник не набував статусу «дефолтного» або «переддефолтного», КП «Здолбунівводоканал» повідомляє наступне.
Відповідно до «Правил ринку», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року № 307, у редакції постанови НКРЕКП від 24 червня 2019 року № 1168: «п.1.7.1. Учасник ринку, крім ОСП, ОР та гарантованого покупця, набуває статусу «Переддефолтний» при настанні принаймні однієї з таких подій або обставин: 1) учасник ринку до 18:00 робочого дня, наступного за днем, коли він отримав через систему управління ринком платіжний документ від АР, не здійснив відповідну оплату; 2) учасник ринку, який є СВБ, не надавав, не підтримував, не збільшував та не поновлював фінансові гарантії в необхідному обсязі відповідно до розділу VI цих Правил. п.1.7.2. При набутті статусу «Переддефолтний» АР на період існування такого статусу: 1) надсилає учаснику ринку та Регулятору повідомлення про набуття учасником ринку статусу «Переддефолтний»; 2) публікує повідомлення про набуття учасником ринку статусу «Переддефолтний» на вебсайті АР; 3) призупиняє реєстрацію ДД щодо продажу електричної енергії учасником ринку; 4) кожного дня (о 18:00) скасовує реєстрацію ДД щодо продажу електричної енергії на післязавтра; 5) використовує фінансові гарантії, що надаються учасником ринку, для покриття його заборгованості перед ОСП; 6) установлює нульовий максимальний обсяг продажу електричної енергії на РДН та ВДР для такого учасника ринку; 7) якщо учасник ринку також виступає в якості електропостачальника, після набуття ним статусу «Переддефолтний» кожного банківського дня (о 12:00) направляє до уповноважених банків довідку, що містить інформацію щодо повного та скороченого найменування учасника ринку або ПІБ (якщо учасником ринку є фізична особа або фізична особа-підприємець), ЄДРПОУ або РНОКПП (якщо учасником ринку є фізична особа або фізична особа - підприємець), розмір простроченої електропостачальником оплати вартості його небалансів електричної енергії. … 1.7.5. На період існування статусу «Дефолтний» АР вживає до такого учасника ринку такі заходи:1) надсилає учаснику ринку та Регулятору повідомлення про набуття учасником ринку статусу «Дефолтний»;2) публікує на офіційному вебсайті АР повідомлення про набуття учасником ринку статусу "Дефолтний" із зазначенням дати набуття такого статусу;3) зупиняє майбутні та скасовує діючі реєстрації ДД щодо продажу електричної енергії учасникам ринку; 4) установлює нульовий обсяг продажу електричної енергії на РДН та ВДР для такого учасника ринку; 5) якщо учасник ринку також виступає в якості електропостачальника (або споживача), після набуття ним статусу «Дефолтний» постачання електричної енергії споживачам такого учасника ринку (або такому учаснику ринку) здійснюється постачальником «останньої надії» відповідно до Правил роздрібного ринку;6) якщо учасник ринку також виступає в якості електропостачальника, після набуття ним статусу «Дефолтний» кожного банківського дня о 12:00 направляє до уповноважених банків довідку, що містить інформацію щодо повного та скороченого найменування учасника ринку або ПІБ (якщо учасником ринку є фізична особа або фізична особа-підприємець), ЄДРПОУ або РНОКПП (якщо учасником ринку є фізична особа або фізична особа - підприємець) та кінцевий розмір простроченої електропостачальником оплати вартості його небалансів електричної енергії.
Зважаючи на вищевказане та враховуючи, що ми як підприємство, яке здійснює важливу соціальну функцію з видобування питної води, водопостачання і водовідведення населенню та підприємствам міста Здолбунів, та з метою забезпечення гарантійного та безперебійного в подальшому постачання електричної енергії Замовнику в чітко визначений тендерною документацією строк, зацікавлені в закупівлі електричної енергії виключно у надійного Учасника (постачальника електричної енергії), який в процесі своєї діяльності сумлінно виконує свої зобов’язання відповідно до «Правил ринку», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року № 307 у редакції постанови НКРЕКП від 24 червня 2019 року № 1168, та не набував статусу "дефолтного" або "переддефолтного". Учасник, який набував такий статус, але був його позбавлений на момент проведення закупівлі, має право брати участь у відкритих торгах на рівних умовах. Вимога щодо надання гарантійного листа у складі тендерної пропозиції Учасника не є дискримінаційною, оскільки Замовник не обмежує конкуренції та участі у відкритих торгах Учасника, який перебував у статусі "переддефолтний", "дефолтний", а лише вимагає надати відповідну інформацію.
Отже, згідно вищевикладеного, КП “Здолбунівводоканал” Ваші вимоги змушене відхилити.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-11-06-010330-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУС ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:42892355
Дата подання: 17 листопада 2020 17:47
Дата подання: 17 листопада 2020 17:47
Скарга щодо усунення дискримінаційних вимог
Скарга щодо вимоги про наявність в учасника приміщення центру обслуговування споживачів, або наявності власного окремого структурного підрозділу на території Рівненської області або посадової особи, з робочим місцем на території Рівненської област
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 листопада 2020 16:57
рішення від 20.11.2020№21592+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 20 листопада 2020 16:57
Інформація про резолютивну частину рішення від 30.11.2020 №22165.pdf
Дата публікації: 01 грудня 2020 21:22
рішення від 30.11.2020 №22165.pdf
Дата публікації: 03 грудня 2020 22:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерним комітетом КП "Здолбунівводоканал" прийнято рішення про задоволення рішення Антимонопольного комітету України №9№2165-р/пк-пз від 30.11.2020 р та внесено відповідні зміни до тендерної документаціїї за процедурою закупівлі - "Електрична енергія", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-11-06-010330-c.
Дата виконання рішення замовником: 04 грудня 2020 16:38
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 13:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" |
1 440 288,00
UAH з ПДВ
|
1 440 288,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУС ЕНЕРГО" |
2 280 456,00
UAH з ПДВ
|
2 280 456,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" #42101003 |
Переможець |
1 440 288,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2020 11:07
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 16 грудня 2020 00:00
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 16 грудня 2020 11:07
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" #42101003 |
1 440 288,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 жовтня 2021 16:21
|
Додаткова угода РОЕК 12.pdf | зміни до договору |
25 жовтня 2021 16:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 жовтня 2021 16:17
|
Додаткова угода РОЕК 11.pdf | зміни до договору |
25 жовтня 2021 16:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 жовтня 2021 13:14
|
Додаткова угода РОЕК 10.pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2021 13:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 вересня 2021 15:29
|
Додаткова угода РОЕК 9.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2021 15:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 вересня 2021 15:25
|
Додаткова угода РОЕК 8.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2021 15:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 серпня 2021 16:39
|
Додаткова угода РОЕК 7.pdf | зміни до договору |
31 серпня 2021 16:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 серпня 2021 15:32
|
Додаткова угода РОЕК 6.pdf | зміни до договору |
31 серпня 2021 15:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 серпня 2021 15:01
|
Додаткова угода РОЕК №5.pdf | зміни до договору |
25 серпня 2021 14:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 серпня 2021 13:45
|
Додаткова угода РОЕК 4.pdf | зміни до договору |
06 серпня 2021 13:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 березня 2021 16:26
|
Додаткова угода РОЕК 3.pdf | зміни до договору |
29 березня 2021 16:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 лютого 2021 11:16
|
Додаткова угода РОЕК 2.pdf | зміни до договору |
10 лютого 2021 11:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 лютого 2021 11:14
|
Додаткова угода РОЕК 1.pdf | зміни до договору |
10 лютого 2021 11:14
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 15:11
|
Договір про постачання електричної ененргії.pdf | укладений |
30 грудня 2020 15:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни товару |
Номер договору про закупівлю: | 7001-ВЦ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за товар |
Номер договору про закупівлю: | 7001-ВЦ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни договору |
Номер договору про закупівлю: | 7001-ВЦ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 7001-ВЦ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 7001-ВЦ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 7001-ВЦ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 7001-ВЦ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 7001-ВЦ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 7001-ВЦ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 7001-ВЦ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни |
Номер договору про закупівлю: | 7001-ВЦ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни |
Номер договору про закупівлю: | 7001-ВЦ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |