Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з монтажу аварійного освітлення
Очікувана вартість
124 963,00 UAH
UA-2020-11-06-010227-c 732ad96c34984cfc926ba5b84432d155
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Чубірка

+380505863770 marinachubirka97@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ БУДИНОК ДИТИНИ " ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01992660
Вебсайт: http://obd-svalyava.uz.ua
Місцезнаходження: 89300, Україна , Закарпатська обл., м. Свалява, вул. Б. Хмельницького, буд. 1
Контактна особа: Марина Чубірка
+380505863770
marinachubirka97@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2020 14:13
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2020 14:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 листопада 2020 14:10
Очікувана вартість: 124 963,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,04%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3700 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення пропозиції, яке має бути подане у формі електронної банківської гарантії на загальну суму: 3 700,00 грн. (три тисячі сімсот гривень 00 коп.).
Електронна банківська гарантія повинна містити наступні реквізити: назву документа; номер, місце складання, дату видачі; повне найменування принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи, фізичної особи-підприємця - прізвище, ім'я та по батькові, місце проживання; код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента, фізичної особи-підприємця та серію (за наявності) та номер паспорта; назву валюти, у якій надається гарантія; суму гарантії цифрами та словами; назву валюти платежу, якщо вона відрізняється від валюти, у якій надається гарантія; дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини; найменування бенефіціара, його місцезнаходження; код згідно з ЄДРПОУ бенефіціара; найменування банку-гаранта; дату закінчення дії; умови, за яких надається право вимагати платіж, відповідно до частини 3 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі».Електронна банківська гарантія повинна бути засвідчена електронним підписом уповноваженої особи Гаранта.
Банківська гарантія не повинна містити умов стосовно подання додаткових документів замовником або виконання будь-яких інших умов, при поданні банку-гаранту письмової вимоги з викладеними обставинами стосовно сплати коштів, у разі порушення Учасником свого зобов’язання, забезпеченого гарантією.Надана учасником банківська гарантія повинна свідчити про те, що її умови не можуть бути змінені та вона не може бути припинена Гарантом без згоди Замовника (бенефіціара).
Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються Замовником.Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
Строк дії забезпечення пропозиції повинен бути не меншим строку дії пропозиції, а саме не менше 90 робочих днів з дати кінцевого строку подання пропозицій.
Реквізити бенефіціара:
назва: Комунальне некомерційне підприємство «Обласний будинок дитини» Закарпатської обласної ради
ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 01992660
місцезнаходження: 89300, Закарпатська обл., Свалявський р-н, м. Свалява, вул. Богдана Хмельницького, 1
UA648201720355149001001053353 в ДКСУ м.Київ, МФО 820172
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з монтажу аварійного освітлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89300, Україна, Закарпатська область, м.Свалява, Б.Хмельницького,№1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 листопада 2020 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2020 14:13
3. ОГОЛОШЕННЯ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 листопада 2020 14:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю „Охоронні системи” 122 508,00
UAH з ПДВ
122 508,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 листопада 2020 14:00
Електронний підпис
17 листопада 2020 13:59
Акт огляду обєкта.pdf
17 листопада 2020 13:59
Пропозиція додат 1.pdf
17 листопада 2020 13:59
Накладна на прилади.pdf
17 листопада 2020 13:59
Накази про суміщення посад.pdf
17 листопада 2020 13:59
Договір поставки приладів.pdf
17 листопада 2020 13:59
Відомості учасника.pdf
17 листопада 2020 13:59
банк. гарант. 02-92 8г-20-171.pdf.(2).P7S
17 листопада 2020 13:59
банк. гарант. 02-92 8г-20-171.pdf.(1).P7S
17 листопада 2020 13:59
Трудова Пак Т.Р.pdf
17 листопада 2020 13:59
Трудова книжка Шугало В.pdf
17 листопада 2020 13:59
Трудова книжка Русин В.pdf
17 листопада 2020 13:59
Повірка приладів.pdf
17 листопада 2020 13:59
Оренда авто.pdf
17 листопада 2020 13:59
Навчання Русин В.pdf
17 листопада 2020 13:59
лист відгук ВПУ№34.pdf
17 листопада 2020 13:59
квитанція 1дф.pdf
17 листопада 2020 13:59
Договір аренди приміщення.pdf
17 листопада 2020 13:59
Довідка 1 ДФ.pdf
17 листопада 2020 13:59
Діплом Шугало.pdf
17 листопада 2020 13:59
Діплом Пак Т.pdf
17 листопада 2020 13:59
банк. гарант. 02-92 8г-20-171.pdf
17 листопада 2020 13:59
Аналогічний договір ВПУ№34.pdf
17 листопада 2020 13:59
Акт ВПУ №34 (1).pdf
17 листопада 2020 13:59
Кошторисні документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю „Охоронні системи”

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю „Охоронні системи”
#32737605
Переможець 122 508,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2020 15:13

Документи

20 листопада 2020 15:13
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2020 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю „Охоронні системи”
#32737605
122 508,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 листопада 2020 15:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 листопада 2021 14:10
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 12:13
Договір 88.JPG укладений
30 листопада 2020 12:12
Договір88.JPG укладений
30 листопада 2020 12:12
Договір №88.JPG укладений
30 листопада 2020 12:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2020 — 20 грудня 2020
Сума оплати за договором: 122 508,00
UAH (в тому числі ПДВ 20 418,00 UAH)