Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Services in full maintenance of elevators
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА" |
Код ЄДРПОУ: | 39611267 |
Місцезнаходження: | 04214, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Північна, 22 |
Контактна особа: |
Бурлака Наталія Василівна kptender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal Enterprise "Management Company servicing housing Obolon district of Kyiv" |
National ID: | 39611267 |
Contact point: |
Burlaka Natalia kptender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 листопада 2020 13:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 грудня 2020 13:00 |
Початок аукціону: | 16 грудня 2020 15:39 |
Очікувана вартість: | 35 817 983,16 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 358 179,83 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 250000 UAH |
Publication date: | 06 листопада 2020 13:57 |
Enquiries until: | 28 листопада 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 04 грудня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 08 грудня 2020 13:00 |
Information
Estimated total value: | 35 817 983 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 358 180 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Standard characteristics, requirements, symbols in the form of abbreviations and terminology related to the goods, works or services purchased, provided by existing international or national standards, norms and regulations, are set out in the language of their generally accepted application.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник виконує оплату наданих за місяць Послуг до кінця місяця, наступного за розрахунковимю | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 листопада 2020 14:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 листопада 2020 14:26 |
Перелік змін до ТД.pdf | |
30 листопада 2020 14:26 |
Т.Д. зі змінами.pdf | |
30 листопада 2020 14:26 |
Додаток 2 відповідність ст.17 Учасника.pdf | |
30 листопада 2020 14:25 |
Додаток 4 ст.17 документи Переможця.pdf | |
06 листопада 2020 13:54 |
Додаток 6_Технічна специфікація.pdf | |
06 листопада 2020 13:54 |
Оголошення.pdf | |
06 листопада 2020 13:54 |
Титул..pdf | |
06 листопада 2020 13:54 |
Додаток 3 ст.16 кваліфікаційні критерії.pdf | |
06 листопада 2020 13:54 |
Додаток 12 Санкції ст.236.pdf | |
06 листопада 2020 13:54 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.pdf | |
06 листопада 2020 13:54 |
Додаток 11 проект договору 2021_ТОЛ.pdf | |
06 листопада 2020 13:54 |
Додаток 10 персональні дані.pdf | |
06 листопада 2020 13:54 |
Додаток 8 захист довкілля.pdf | |
06 листопада 2020 13:54 |
Додаток 5 Інші документи.pdf | |
06 листопада 2020 13:54 |
Додаток 7 Згода з договором.pdf | |
06 листопада 2020 13:54 |
Додаток 9 Залучення субпідрядників.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-26-000020 ● 816ccf5cc5e64f6f9dd9ff3b013da871
- Статус: вирішено ● Дата: 02 серпня 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 березня 2021 14:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.03.2021 № 87
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
18 UA-2020-11-06-009589-c 06.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-31 16:01:53
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з повного технічного обслуговування ліфтів (ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-06-009589-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-02 16:30:56
Пояснення на запит від 31.03.2021 на закупівлю № UA-2020-11-06-009589-c
26.03.2021 на підставі Наказу від 26.03.2021 № 87 Державною аудиторською службою України розпочато моніторинг закупівлі № UA-2020-11-06-009589-c (далі – Закупівля) ДК 021:2015: 50750000-7 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Послуги з повного технічного обслуговування ліфтів).
31.03.2021 р. о 16.01 на офіційному веб-сайті Прозорро опубліковано запит на надання пояснень.
Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» (далі – КП «Керуюча компанія») надає пояснення щодо здійснення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартості за процедурою закупівлі ДК 021:2015: 50750000-7 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Послуги з повного технічного обслуговування ліфтів) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-06-009589-c).
КП «Керуюча компанія з обслуговуванню житлового фонду Оболонського району м. Києва» надає послугу з утримання житлових будинків та прибудинкових територій в 616 житлових будинках Оболонського району м. Києва, в яких розміщено 1934 ліфтів.
Технічні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до технічних паспортів ліфтів в об’ємі, передбаченому Порядком встановлення вартості технічного обслуговування ліфтів та систем диспетчеризації, затвердженим Наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 09.11.2006 № 369.
Якісні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до вимог:
1. Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів, затверджених наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 01.09.2018 № 190;
2. Положення про систему технічного обслуговування та ремонту ліфтів в Україні, затвердженого Наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 10.04.2000 № 73;
3. Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій, затверджених наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 17.05.2005 № 76;
4. Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.08.2004 № 150 в редакції від 13.01.2015;
5. Інструкцій по експлуатації ліфтів заводів виробників відповідних ліфтів.
Щодо розміру витрат та визначення їх очікуваної вартості, комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» повідомляє. Відповідно до Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку», управління багатоквартирним будинком здійснюється його співвласниками.
Оскільки, на даний час, співвласниками багатоквартирних будинків не виконано обов’язку встановленого чинним законодавством щодо обрання форми управління багатоквартирним будинком, до прийняття співвласниками рішення щодо управління багатоквартирним будинком на зборах у порядку, передбаченому законом України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» або утворення об’єднання співвласників відповідно до Закону України «Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку» для прийняття відповідних рішень щодо управління, спільного утримання багатоквартирного будинку, КП «Керуюча компанія» надає послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій на умовах перехідного періоду відповідно до пункту 3-1 розділу VІ. Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про житлово-комунальні послуги» від 09.11.2017 № 2189-VIII.
Фактично, до обрання співвласниками управителів житлових будинків та погодження вартості послуг з управління, комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» продовжує надавати послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, вартість яких встановлена договорами зі споживачами таких послуг, , яка розрахована відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 № 869 (з урахуванням змін), по кожному будинку окремо.
Витрати з технічного обслуговування ліфтів та визначення очікуваної вартості їх обслуговування розраховано на 1 кв. м. загальної площі квартир житлових будинків, що обладнані ліфтами, з урахуванням кількості ліфтів в будинку та вартості їх обслуговування на місяць.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-04-15 17:02:52
Пояснення щодо виконання рішення
14.04.2021 року в електронній системі закупівель оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-11-06-009589-c, відповідно до якого Державною аудиторською службою України за результатами моніторингу вищевказаної процедури закупівлі виявлено порушення комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» (далі – Замовник) вимог пунктів 11 та 17 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме:
1. Замовником у тендерній документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними не менше 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим Замовником порушено вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону, яким встановлено, що строк дії тендерної пропозиції не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
2. Замовником в тендерній документації не зазначено електронну адресу однієї чи кількох посадових осіб Замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками, чим порушено вимоги пункту 17 частини другої статті 22 Закону.
Держаудитслужба зобов’язала Замовника здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Відповідно до частини восьмої статті 8 Закону, замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Враховуючи вказане, Замовником буде враховано зауваження Держаудитслужби в подальшому щодо недопущення виявлених порушень та просимо надати роз’яснення, яку інформацію та/або документи, потрібно надати Замовнику для підтвердження вжиття таких заходів в подальшому.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
«З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі № UA-2020-11-06-009589-c ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів. Послуги з повного технічного обслуговування ліфтів, замовник зазначає, що вживатиме заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, в майбутніх закупівлях виявлені порушення не допускатимуться».
2021-04-21 15:14:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Інформація про усунення порушень 21.04.2021
2021-08-02 13:26:31
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА" |
Код ЄДРПОУ: | 39611267 |
Місцезнаходження: | 04214, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Північна, 22 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 грудня 2020 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ |
35 801 625,60
UAH з ПДВ
|
35 801 625,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» |
35 811 360,00
UAH з ПДВ
|
35 811 360,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ #21615705 |
Переможець |
35 801 625,60
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2020 15:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 10:53
|
Дод_угода №1 від 24.12.2021 до договору №2 від 12.01.2021.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 10:53
|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2021 17:15
|
додаток 2.pdf | укладений |
13 січня 2021 17:13
|
Додаток 1.pdf | укладений |
13 січня 2021 17:13
|
Договір №2.pdf | укладений |
13 січня 2021 17:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії договору на строк ,достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної процедури ,але не довше ніж до 10 березня 2022 року ,в обсязі,що не перевищує 20 відсотків суми ,визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |