Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вуличного освітлення по вул.Погребняка (від ТП-545 до вул.Дачна), вул.Дачна, вул.Господарська в с.Чубинське Бориспільського району Київської області». ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Очікувана вартість
408 250,00 UAH
UA-2020-11-06-009053-c a4f3d46795b247c8af9d25f303131587
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Червоний

+380678223604 vos.rada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВЕЛИКООЛЕКСАНДРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04363484
Вебсайт: http://vos-rada.gov.ua/page/3/
Місцезнаходження: 08320, Україна , Київська обл., Бориспільський р-н, с. Велика Олександрівка, вул. Гагаріна, буд. 11
Контактна особа: Ігор Червоний
+380678223604
vos.rada@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2020 13:35
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 листопада 2020 08:00
Початок аукціону: 18 листопада 2020 11:38
Очікувана вартість: 408 250,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 082,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2041 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вуличного освітлення по вул.Погребняка (від ТП-545 до вул.Дачна), вул.Дачна, вул.Господарська в с.Чубинське Бориспільського району Київської області». ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08320, Україна, Київська область, Велика Олександрівка, Гагаріна, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 листопада 2020 13:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2020 13:35
Оголошення.pdf
06 листопада 2020 13:35
Протокол №359.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-06-009053-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Приватне підприємство "Кролевець електросервіс", Код ЄДРПОУ:34135237
Дата подання: 25 листопада 2020 21:26
Порушення СТ.31 закону України Про публічні закупівлі незаконне відхилення пропозиції
Згідно статьті 31 Закону України Про публічні закупівлі надалі(Закону)
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Прошу надати інформацію які пункти порушив учасник.
При цьму згідно Закону статті 1 п1 п.п.22 « предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку»
статття 1 п1 п.п. 33 «технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 листопада 2020 09:53
Великоолександрівська сільська рада Бориспільського району Київської області, місце знаходження: 08320 Київська область, Бориспільський район, с.Велика Олександрівка, вул.Гагаріна, 11, код ЄДРПОУ: 04363484, в особі уповноваженої особи – Червоного Ігоря Володимировича (далі – Замовник), відповідно до ч.3 ст.31, Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), Положення про уповноважену особу Великоолександрівської сільської ради, що затверджене рішенням Великоолександрівської сільської ради Бориспільського району Київської області від 23 квітня 2020 року №2047-56-VII, за результатами розгляду скарги-вимоги ПП «КРОЛЕВЕЦЬ ЕЛЕКТРОСЕРВІС» від 25.11.2020, на закупівлю робіт «Капітальний ремонт вуличного освітлення по вул.Погребняка (від ТП-545 до вул.Дачна), вул.Дачна, вул.Господарська в с.Чубинське Бориспільського району Київської області». ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі: UA 2020-11-06-009053-с, процедура закупівлі: спрощена закупівля
На виконання ч.3 ст.31 Закону, замовник зобов’язаний надати відповідь на вимогу учасника не пізніше як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель, у зв’язку з чим,

ВИРІШИВ:
1. Надати роз’яснення на скаргу-вимогу ПП «КРОЛЕВЕЦЬ ЕЛЕКТРОСЕРВІС» (надалі – Учасник) від 25.11.2020, на закупівлю робіт «Капітальний ремонт вуличного освітлення по вул.Погребняка (від ТП-545 до вул.Дачна), вул.Дачна, вул.Господарська в с.Чубинське Бориспільського району Київської області». ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі: UA 2020-11-06-009053-с.
2. Згідно з пунктом 19 частини 1 статті 1 Закону, переможцем спрощеної закупівлі є учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю.
Відповідно до ст.29 Закону, Замовником була розглянута пропозиція Учасника. На підставі ч.12 ст. 29 Закону, Замовником за результатами розгляду пропозиції Учасника, був складений та оприлюднений протокол №393 від 25 листопада 2020 року. Даний протокол містить вичерпну інформацію розгляду пропозиції Учасника, відповідно до ч.12 ст.29 Закону.
3. Забезпечити оприлюднення роз’яснення на скаргу-вимогу ПП «КРОЛЕВЕЦЬ ЕЛЕКТРОСЕРВІС» від 25.11.2020, на закупівлю робіт «Капітальний ремонт вуличного освітлення по вул.Погребняка (від ТП-545 до вул.Дачна), вул.Дачна, вул.Господарська в с.Чубинське Бориспільського району Київської області». ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі: UA 2020-11-06-009053-с, через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст.10, ч. 3 ст. 31 Закону.
Номер вимоги: UA-2020-11-06-009053-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Приватне підприємство "Кролевець електросервіс", Код ЄДРПОУ:34135237
Дата подання: 25 листопада 2020 21:25
Порушення СТ.31 закону України Про публічні закупівлі незаконне відхилення пропозиції
Прошу скасувати відхилення тендерної пропозиції так як воно порушує ст.31 закону України про публічні закупівлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 листопада 2020 10:13
ПРОТОКОЛ №398
Уповноваженої особи – Червоного Ігоря Володимировича, відповідального за організацію та проведення процедур закупівлі Великоолександрівської сільської ради Бориспільського району Київської області


с.Велика Олександрівка 30.11.2020 р.


Великоолександрівська сільська рада Бориспільського району Київської області, місце знаходження: 08320 Київська область, Бориспільський район, с.Велика Олександрівка, вул.Гагаріна, 11, код ЄДРПОУ: 04363484, в особі уповноваженої особи – Червоного Ігоря Володимировича (далі – Замовник), відповідно до ч.3 ст.31, Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), Положення про уповноважену особу Великоолександрівської сільської ради, що затверджене рішенням Великоолександрівської сільської ради Бориспільського району Київської області від 23 квітня 2020 року №2047-56-VII, за результатами розгляду скарги-вимоги ПП «КРОЛЕВЕЦЬ ЕЛЕКТРОСЕРВІС» від 25.11.2020, на закупівлю робіт «Капітальний ремонт вуличного освітлення по вул.Погребняка (від ТП-545 до вул.Дачна), вул.Дачна, вул.Господарська в с.Чубинське Бориспільського району Київської області». ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі: UA 2020-11-06-009053-с, процедура закупівлі: спрощена закупівля
На виконання ч.3 ст.31 Закону, замовник зобов’язаний надати відповідь на вимогу учасника не пізніше як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель, у зв’язку з чим,

ВИРІШИВ:
1. Надати роз’яснення на скаргу-вимогу ПП «КРОЛЕВЕЦЬ ЕЛЕКТРОСЕРВІС» (надалі – Учасник) від 25.11.2020, на закупівлю робіт «Капітальний ремонт вуличного освітлення по вул.Погребняка (від ТП-545 до вул.Дачна), вул.Дачна, вул.Господарська в с.Чубинське Бориспільського району Київської області». ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі: UA 2020-11-06-009053-с.
2. Згідно з пунктом 19 частини 1 статті 1 Закону, переможцем спрощеної закупівлі є учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю.
Відповідно до ст.29 Закону, Замовником була розглянута пропозиція Учасника. На підставі ч.12 ст. 29 Закону, Замовником за результатами розгляду пропозиції Учасника, був складений та оприлюднений протокол №393 від 25 листопада 2020 року. Даний протокол містить вичерпну інформацію розгляду пропозиції Учасника, відповідно до ч.12 ст.29 Закону.
3. Забезпечити оприлюднення роз’яснення на скаргу-вимогу ПП «КРОЛЕВЕЦЬ ЕЛЕКТРОСЕРВІС» від 25.11.2020, на закупівлю робіт «Капітальний ремонт вуличного освітлення по вул.Погребняка (від ТП-545 до вул.Дачна), вул.Дачна, вул.Господарська в с.Чубинське Бориспільського району Київської області». ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі: UA 2020-11-06-009053-с, через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст.10, ч. 3 ст. 31 Закону.


Уповноважена особа І.В.Червоний
Номер вимоги: UA-2020-11-06-009053-c.a3
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: Приватне підприємство "Кролевець електросервіс", Код ЄДРПОУ:34135237
Дата подання: 01 грудня 2020 13:22
Порушення Статті 11 п.5 та п.6 закону України Про публічні закупівлі незаконне відхилення пропозиції
Шавновний Ігорь Володимирович прочитавши вашу відповідь та переглянувши документи переможця закупівлі, напрашуется думка що ви взагалі порушили Закон України про публічні закупівлі(надалі закон), а саме його основне положення «Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.».
Так згідно ст.11 п.5 - Визначення або призначення уповноваженої особи не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість ухвалення рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
та п.6. - повноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника.
а згідно ст.14 п.- Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Так проекті договору в оголошенню було навмисно вставленно п17 додатки до договору.
При відборі пропозицій уповноважений був зацікавлений в перемозі ФОП "СИРОТА ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ", так було досконально перевірені пропозиції конкуренті та відхилені за незначні відступи від оголошення замовника в якому навмисне були скриті вимоги які непомітив би конкурент.
Хоча пропозиція ФОП "СИРОТА ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ", містить вагомі порушення а уповноважена особа це і неудосужилась це перевірити, а саме:
1.В кошторисі ФОП "СИРОТА ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ", вказано що для виконання даних робіт потрібна наступна техніка:- автопідіймач з висотою підйома 18м;
- автомобілі бортові, вантажопідйомністью 5т;
- машини бурильно-кранові на автомобілі, глибина буріння 3,5м;
- установка для зварювання ручного дугового(постійного струму)
- трансформатори зварювальні з номінальним струмом 315-500А.
а що маємо:нічого
Ви показуєте договір аренди а чи має право орендар ФОП Сирота В.І.надавати в орендуспец транспорт а саме: ямобур. та маніпулятор. Хоча в довідці він вказує і Автопіємник АП-17 ( автопідімач до 17м а не 18м) та Газ 330232- документів підтверджень немає. А деж в установка для зварювання ручного дугового та трансформатори зварювальні з номінальним струмом 315-500А. А це показує що в ФОП "СИРОТА ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ не відповідає вимогам наявності обладнання.
2. Сама кричуще порушення. Пропозицію додатки і договори повинен підписувати зідно оголошення, цитую «Усі документи, що надаються учасником у складі тендерної пропозиції за підписом уповноваженої особи учасника мають містити посилання на номер процедури закупівлі у системі Ргогогто. А хто підписував пропозицію виникае питання. Так надается копії пидписів Сроти Віталія Івановича: а саме договір №249 між Великоолександрівською сільскою радою, Звіт про единий податок, а також Лист згода закупівлі UA-2020-09-03-007323-b, та Копія паспорта з його підписом.
Дані матеріали якщо не буде відповідного висновку будуть направлені в прокуратуру.


1 грудня 2020 року
Директор ПП «Кролевець електросервіс» Ю. В. Зенченко
Розгорнути Згорнути

Документи подані скаржником

25 листопада 2020 21:18
Скарка вимога.PDF

Документи подані скаржником

01 грудня 2020 13:16
Вимога 01.12.20.PDF
01 грудня 2020 13:17
7-5Паспорт, ІПН.pdf
01 грудня 2020 13:19
Лист згода.pdf
01 грудня 2020 13:20
Договір №249.pdf

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2020-12-07-000005 • e16e59e3dd2b442c9946b936d5e89385
Автор звернення: Зенченко Юрій Віталійович
Дата створення звернення: 2020-12-07 11:56
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
В закупівлі UA-2020-11-06-009053-c уповноважена особа Червоний Ігорь Володимирович порушив Закон України про публічні закупівлі(надалі закон), а саме його основне положення «Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.». Так згідно ст.11 п.5 - Визначення або призначення уповноваженої особи не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учлиасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість ухвалення рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. та п.6. - повноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника. а згідно ст.14 п.- Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Так проекті договору в оголошенню було навмисно вставленно п17 додатки до договору. При відборі пропозицій уповноважений був зацікавлений в перемозі ФОП "СИРОТА ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ", так було досконально перевірені пропозиції конкуренті та відхилені за незначні відступи від оголошення замовника в якому навмисне були скриті вимоги які непомітив би конкурент. Хоча пропозиція ФОП "СИРОТА ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ", містить вагомі порушення а уповноважена особа це і неудосужилась це перевірити, а саме: 1.В кошторисі ФОП "СИРОТА ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ", вказано що для виконання даних робіт потрібна наступна техніка:- автопідіймач з висотою підйома 18м; - автомобілі бортові, вантажопідйомністью 5т; - машини бурильно-кранові на автомобілі, глибина буріння 3,5м; - установка для зварювання ручного дугового(постійного струму) - трансформатори зварювальні з номінальним струмом 315-500А. а що маємо:нічого Ви показуєте договір аренди а чи має право орендар ФОП Сирота В.І.надавати в орендуспец транспорт а саме: ямобур. та маніпулятор. Хоча в довідці він вказує і Автопіємник АП-17 ( автопідімач до 17м а не 18м) та Газ 330232- документів підтверджень немає. А деж в установка для зварювання ручного дугового та трансформатори зварювальні з номінальним струмом 315-500А. А це показує що в ФОП "СИРОТА ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ не відповідає вимогам наявності обладнання. 2. Сама кричуще порушення. Пропозицію додатки і договори повинен підписувати зідно оголошення, цитую «Усі документи, що надаються учасником у складі тендерної пропозиції за підписом уповноваженої особи учасника мають містити посилання на номер процедури закупівлі у системі Ргогогто. А хто підписував пропозицію виникае питання. Так надается копії пидписів Сроти Віталія Івановича: а саме договір №249 між Великоолександрівською сільскою радою, Звіт про единий податок, а також Лист згода закупівлі UA-2020-09-03-007323-b, та Копія паспорта з його підписом. Дані матеріали якщо не буде відповідного висновку будуть направлені в прокуратуру. 1 грудня 2020 року Директор ПП «Кролевець електросервіс» Ю. В. Зенченко
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2020 12:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Кролевець електросервіс" 387 207,00
UAH з ПДВ
383 120,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СИРОТА ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ" 398 384,20
UAH з ПДВ
387 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "НТБ" 408 225,91
UAH з ПДВ
408 225,91
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 листопада 2020 23:43
Електронний підпис
16 листопада 2020 23:42
Пропозиція.pdf
16 листопада 2020 23:41
Підписаний_Ліцензія_Zavirena.pdf
16 листопада 2020 23:41
Підписаний_G1120-6354-GL_tender.pdf

Публічні документи

16 листопада 2020 15:06
Електронний підпис
16 листопада 2020 14:03
7-5Паспорт, ІПН.pdf
16 листопада 2020 14:03
Лист-відгук Калинівка.pdf
16 листопада 2020 14:03
Договір досвід5.pdf
13 листопада 2020 14:52
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
13 листопада 2020 14:52
Dovirenist Davidchuk.zip
13 листопада 2020 14:52
Bankivska Licenzia.zip
13 листопада 2020 14:52
204464_ГР_3204_2041.ZIP
13 листопада 2020 14:52
15-1Характиристики.pdf
13 листопада 2020 14:52
13Про санкції.pdf
13 листопада 2020 14:52
12-1Довідка НАЗК.pdf
13 листопада 2020 14:52
7Відомості про учасника.pdf
13 листопада 2020 14:52
7-6Сертифікат кошторисника.pdf
13 листопада 2020 14:52
7-5Паспорт, ІПН.pdf
13 листопада 2020 14:52
7-4Ліцензія.pdf
13 листопада 2020 14:52
7-2Витяг.pdf
13 листопада 2020 14:52
7-1Виписка з ЄДРПОУ.pdf
13 листопада 2020 14:52
6-2Відгук Нац.гвардія.pdf
13 листопада 2020 14:52
6-1ДОСВІД Нац.гвардія.pdf
13 листопада 2020 14:52
5-1Посвідчення.pdf
13 листопада 2020 14:52
3Проект договору.pdf
13 листопада 2020 14:52
1Тендерна пропозиція.pdf
13 листопада 2020 14:52
1-1Кошторисна документація.pdf

Публічні документи

16 листопада 2020 22:19
Електронний підпис
16 листопада 2020 22:19
Кошторис 1.pdf.p7s
16 листопада 2020 22:19
Довідка санкції.pdf.p7s
16 листопада 2020 22:19
Довідка корупція.pdf.p7s
16 листопада 2020 22:19
Відгук Інбуд 16.11.pdf.p7s
16 листопада 2020 22:19
Пропозиція 1.pdf.p7s
16 листопада 2020 22:19
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf.p7s
16 листопада 2020 22:18
Лист довкілля.pdf.p7s
16 листопада 2020 22:18
Пропозиція 1.pdf
16 листопада 2020 22:18
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
16 листопада 2020 22:18
Лист довкілля.pdf
16 листопада 2020 22:18
Кошторис 1.pdf
16 листопада 2020 22:18
Довідка санкції.pdf
16 листопада 2020 22:18
Довідка корупція.pdf
16 листопада 2020 22:18
Довідка корупція довільна.pdf
16 листопада 2020 22:18
Відгук Інбуд 16.11.pdf
16 листопада 2020 22:18
22561_ТД_НТБ_Гарантія_16_11_20.rar.p7s
16 листопада 2020 22:18
22561_ТД_НТБ_Гарантія_16_11_20.rar
16 листопада 2020 22:18
Лист про представництво.pdf.p7s
16 листопада 2020 22:18
Лист про представництво.pdf
16 листопада 2020 22:18
Копія паспорту світильника.pdf
16 листопада 2020 22:18
Ліцензія НТБ.pdf.p7s
16 листопада 2020 22:18
Дозвіл.pdf.p7s
16 листопада 2020 22:18
Ліцензія НТБ.pdf
16 листопада 2020 22:18
Дозвіл.pdf
16 листопада 2020 22:18
Копія Статуту сторінки 13-23.pdf
16 листопада 2020 22:18
Копія Статуту сторінки 1-12.pdf
16 листопада 2020 16:42
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Кролевець електросервіс"

ФОП "СИРОТА ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "НТБ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Кролевець електросервіс"
#34135237
Відхилено 383 120,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2020 17:26
ФОП "СИРОТА ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ"
#2841307453
Переможець 387 200,00
UAH з ПДВ
30 листопада 2020 14:16

Документи

25 листопада 2020 17:26
Електронний підпис
25 листопада 2020 17:25
Протокол №392.pdf
25 листопада 2020 17:25
Протокол №393.pdf

Документи

30 листопада 2020 14:16
Електронний підпис
30 листопада 2020 14:16
Протокол №402.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 листопада 2020 14:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СИРОТА ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ"
#2841307453
387 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 листопада 2020 14:16
Електронний підпис
30 листопада 2020 14:16
Протокол №402.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:01
Додаткова угода №1 до дог.343.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:00
Електронний підпис укладений
07 грудня 2020 09:15
Електронний підпис укладений
07 грудня 2020 09:15
Договір №343.pdf укладений
07 грудня 2020 09:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): родовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 343
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML