Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція каналізаційного колектору від вул. Устенка до КНС-5 у м. Вільногірськ
Очікувана вартість
10 327 219,00 UAH
UA-2020-11-06-006161-c 92239b51632f4000900100914bb70fbd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Стороженко

+380567428457 tender_jkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38598277
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Дмитро Стороженко
+380567428457
tender_jkh@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2020 11:53
Звернення за роз’ясненнями: до 13 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 листопада 2020 18:00
Початок аукціону: 24 листопада 2020 13:01
Очікувана вартість: 10 327 219,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 51 636,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження Замовника: 49004, м. Дніпро, пр. Олександра Поля,2. Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова.У разі надання будь-яких документів тендерної пропозиції іноземною мовою, додатково надається документ з його автентичним перекладом на українську мову, який повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид забезпечення - електронна банківська гарантія, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт зазначено в Додатку 3 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція каналізаційного колектору від вул. Устенка до КНС-5 у м. Вільногірськ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51700, Україна, Дніпропетровська область, м. Вільногірськ, вул. Устенка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник, при надходженні бюджетних коштів, перераховує Генеральному підряднику аванс (попередню оплату) у розмірі не більше 30% ціни річного обсягу Робіт за Договором, згідно до Календарного графіку виконання Робіт, протягом 90 календарних днів, з моменту надходження бюджетних коштів Аванс 90 Календарні 30
Iнша подія Розрахунок за виконані Роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Генерального підрядника протягом 10 календарних днів, на підставі підписаних Сторонами та уповноваженим представником спеціалізованої організації, що здійснює технічний нагляд за виконанням Робіт, актів виконаних робіт та наданого ним рахунку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника. Пiсляоплата 10 Календарні 65
Iнша подія Проміжні платежі за виконані Роботи здійснюються в межах не більше, як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у термін 14 календарних днів після виконання і приймання всіх передбачених цим Договором Робіт та підписання акта державної (робочої) комісії з прийняття об’єкта в експлуатацію, затвердженого в установленому порядку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника - Розпорядника коштів. Пiсляоплата 14 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 листопада 2020 11:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2020 11:53
ТД Устенка 06.11 .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

банківська гарантія
Дата подання: 11 листопада 2020 13:20
Дата відповіді: 13 листопада 2020 09:48
Тендерною документацією передбачено оформлення Банківської гарантії в обслуговуючому банку. Для оформлення банківської гарантії необхідно зазначати банківські реквізити Замовника (номер рахунку, МФО, назва та адреса банку). Просимо зазначити інформацію.
Відповідь: Доброго дня! Реквізити для оформлення банковської гарантії:
UA528201720355239025000085140
Держказначейство м. Київ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 листопада 2020 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "МЕХАНОМОНТАЖ" 8 574 663,91
UAH з ПДВ
8 574 663,91
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГРІФІТ 10 212 728,75
UAH з ПДВ
10 212 728,75
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УКРЄВРОКРОВЛЯ 10 213 305,81
UAH з ПДВ
10 213 305,81
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2020 12:36
Електронний підпис
11 грудня 2020 12:34
Тендерна пропозиція.pdf
11 грудня 2020 12:34
Довідка про корупцію.pdf
11 грудня 2020 12:34
Довідка про статті 17.pdf
11 грудня 2020 12:34
Оригінал довідки МВД.pdf
11 грудня 2020 12:34
Копія Ліцензії.pdf
25 листопада 2020 19:41
Електронний підпис
25 листопада 2020 19:40
Копія свідотства на кран.pdf
23 листопада 2020 17:59
Електронний підпис
23 листопада 2020 17:52
3. Копія Фін звітності.pdf
23 листопада 2020 17:52
2. Податкова декларація.pdf
23 листопада 2020 17:52
1. Листи згоди.pdf
23 листопада 2020 17:52
6. Відомості про учасника.pdf
23 листопада 2020 17:52
7. Гарантійний лист.pdf
23 листопада 2020 17:52
5. Витяг ЄДР.pdf
23 листопада 2020 17:52
8. Довідка про не засудження.pdf
23 листопада 2020 17:52
11. Довідка про банкрутство.pdf
23 листопада 2020 17:52
12. Довідка про винагороду.pdf
23 листопада 2020 17:52
14. Довідка про дитячу працю.pdf
23 листопада 2020 17:52
20. Довідка про ліцензії.pdf
23 листопада 2020 17:52
19. Довідка про корупцію.pdf
23 листопада 2020 17:52
24. Довідка про санкції.pdf
23 листопада 2020 17:51
28. Довідка про ціну.pdf
23 листопада 2020 17:51
29. Копія дозволу.pdf
23 листопада 2020 17:51
31. Копія ІПН.pdf
23 листопада 2020 17:51
32. Листи підтвердження.pdf
23 листопада 2020 17:51
30. Копія Ліцензії.pdf
23 листопада 2020 17:51
26. Довідка про статтю 17.pdf
23 листопада 2020 17:51
34. Копія Опису.pdf
23 листопада 2020 17:51
33. Довідка про МТБ.pdf
23 листопада 2020 17:51
35. Копія паспорту.pdf
23 листопада 2020 17:51
36. проект договору.pdf
23 листопада 2020 17:51
39. Тендерна пропозиція.pdf
23 листопада 2020 17:51
38. Копія Статуту.pdf
23 листопада 2020 17:51
41. Лист відгук.pdf
23 листопада 2020 17:51
40. Технічна специфікація.pdf
23 листопада 2020 17:51
46. Копія Протоколу 1.pdf
23 листопада 2020 17:51
48. Копія Витягу ПДВ.pdf
23 листопада 2020 17:51
47. Копія Протоколу 2.pdf
23 листопада 2020 17:51
60. локальний кошторис фін.pdf
23 листопада 2020 17:50
63. ціни енергоносіїв.pdf
23 листопада 2020 17:50
68. Реєстр.pdf
23 листопада 2020 17:50
69. Платіжне доручення.pdf
23 листопада 2020 17:50
G8652.20.7z

Публічні документи

23 листопада 2020 07:38
Електронний підпис
22 листопада 2020 17:34
49 Проект договору.pdf
22 листопада 2020 17:34
48 про відсутність обтяжень.pdf
22 листопада 2020 17:34
47 про санкції.pdf
22 листопада 2020 17:34
46 Тендерна пропозиція.pdf
22 листопада 2020 17:34
45 про субпідрядників.pdf
22 листопада 2020 17:34
41 44 ГАРАНТІЯ.rar
22 листопада 2020 17:34
40 про формування ціни.pdf
22 листопада 2020 17:33
39 про довкілля.pdf
22 листопада 2020 17:33
38 Календарний графік.pdf
22 листопада 2020 17:33
37 лист розяснення.pdf
22 листопада 2020 17:33
36 ЦІНИ на енергоносії.pdf
22 листопада 2020 17:33
34 КОШТОРИС.pdf
22 листопада 2020 17:33
32 Копії дозволів.pdf
22 листопада 2020 17:33
19 довідка по ст 17 ч2.pdf
22 листопада 2020 17:33
31 Копія ліцензії.pdf
22 листопада 2020 17:33
17 по ст 17 загальна.pdf
22 листопада 2020 17:33
16 Копія Фінзвіт 3 кв 2020.pdf
22 листопада 2020 17:33
29 Лист згода.pdf
22 листопада 2020 17:33
15 Копія балансу 2019.pdf
22 листопада 2020 17:33
28 Копія статуту.pdf
22 листопада 2020 17:33
27 Копія Витягу ПДВ.pdf
22 листопада 2020 17:33
26 Відомості про учасника.pdf
22 листопада 2020 17:33
25 Рішення.pdf
22 листопада 2020 17:33
24 про відсутність обмежень.pdf
22 листопада 2020 17:33
23 копія наказу.pdf
22 листопада 2020 17:33
22 Копія протоколу.pdf
22 листопада 2020 17:33
8 Довідка про працівників.pdf
22 листопада 2020 17:33
2 Довідка про техніку.pdf
22 листопада 2020 17:33
1 Реєстр.pdf

Публічні документи

20 листопада 2020 10:27
27.pdf
20 листопада 2020 10:27
26.pdf
20 листопада 2020 10:27
25.pdf
20 листопада 2020 10:27
24.rar
20 листопада 2020 10:27
23.pdf
20 листопада 2020 10:27
22.pdf
20 листопада 2020 10:27
21.pdf
20 листопада 2020 10:27
20.pdf
20 листопада 2020 10:27
19.pdf
20 листопада 2020 10:27
18.pdf
20 листопада 2020 10:27
17.pdf
20 листопада 2020 10:27
16.pdf
20 листопада 2020 10:27
15.pdf
20 листопада 2020 10:27
14.pdf
20 листопада 2020 10:27
13.pdf
20 листопада 2020 10:27
12.pdf
20 листопада 2020 10:27
11.pdf
20 листопада 2020 10:27
10.pdf
20 листопада 2020 10:27
9.pdf
20 листопада 2020 10:27
8.pdf
20 листопада 2020 10:27
7.pdf
20 листопада 2020 10:27
6.pdf
20 листопада 2020 10:27
5.pdf
20 листопада 2020 10:27
4.pdf
20 листопада 2020 10:27
3.pdf
20 листопада 2020 10:27
2.pdf
20 листопада 2020 10:27
1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "МЕХАНОМОНТАЖ"

ТОВ ГРІФІТ

ТОВ УКРЄВРОКРОВЛЯ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "МЕХАНОМОНТАЖ"
#31596006
Переможець 8 574 663,91
UAH з ПДВ
03 грудня 2020 16:18
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 листопада 2020 14:15

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: Згідно з наданої довідки за вих. № 32 від 23.11.2020 року, до виконання робіт за договором про закупівлю буде залучений кран стріловий на рейковому ходу, вантажопідйомністю 40 т (п.2 довідки). Разом з тим, на підтвердження документів на вказаний засіб, а саме документа, що згідно чинного законодавства України посвідчує право власності на нього, надано документ, що має нечитабельний вигляд. Ч.1 Розділом 3 ТД передбачено, що усі файли, завантажені Учасником, повинні містити скановані копії сторінок перелічених вище документів у форматі pdf (Portable Document Format), мають бути відкриті для загального доступу (не містити паролів), та мати придатний для читання вигляд (бути розбірливим та читабельним). . Вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: Відповідно до п. 1 Додатку 1 до ТД Учасники мають надати: - довідку, за формою зазначеною у Додатку 6 до цієї тендерної документації, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування (інструментів) та технологій необхідних для виконання робіт за Договором про закупівлю. - копії свідоцтв про реєстрацію будівельних машин, механізмів транспортних засобів, та або копії інших документів, що згідно чинного законодавства України посвідчують право власності на такі будівельні машини, механізми та транспортні засоби. Перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати розбірливий та придатний для читання документ, що згідно чинного законодавства України посвідчує право власності на кран стріловий на рейковому ходу, вантажопідйомністю 40 т (п.2 довідки) за вих. № 32 від 23.11.2020 року.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2020 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "МЕХАНОМОНТАЖ"
#31596006
8 574 663,91
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 10:45
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 17:41
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 15:30
д.у.2.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 15:30
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 15:27
д.у.1.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 15:26
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 15:00
додатки 69.pdf укладений
18 грудня 2020 14:57
69.pdf укладений
18 грудня 2020 14:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п.3.1, 6.1, 13.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 69
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод.угода 1 до договору №69 від 16.12.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п.13.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 69
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод.угода 2 до договору №69 від 16.12.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1,00
UAH (в тому числі ПДВ 0,16 UAH)