Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту житлового будинку (об'єкту) за адресою: м. Київ, просп. Маяковського, 12 А, а саме: опоряджувальні роботи (за ДК 021:2015: 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)
Очікувана вартість
130 969,98 UAH
UA-2020-11-06-004642-c c910dd49206a4ff680b5058ee89a74f3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аміров Дмитро Ібрагімович

380445159374 kkdesntender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 39605452
Місцезнаходження: 02217, Україна , Київська обл., Київ, Закревського, 15
Контактна особа: Аміров Дмитро Ібрагімович
380445159374
kkdesntender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 листопада 2020 09:00
Початок аукціону: 25 листопада 2020 12:28
Очікувана вартість: 130 969,98 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 655,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту житлового будинку (об'єкту) за адресою: м. Київ, просп. Маяковського, 12 А, а саме: опоряджувальні роботи (за ДК 021:2015: 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник сплачує вартість прийнятих від Підрядника послуг на підставі Довідки про вартість виконаних послуг за формою № КБ-3 та Акта приймання виконаних послуг за формою № КБ-2В не пізніше 5 (п’яти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 листопада 2020 11:22
Електронний підпис
06 листопада 2020 11:19
ОГОЛОШ ПОТ РЕМ.pdf
06 листопада 2020 11:18
ТД ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ Маяковського 12 А.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2020 12:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " РЕМБУД 19" 130 228,37
UAH з ПДВ
130 228,37
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРТЕВ-ДОМ" 130 969,97
UAH з ПДВ
130 969,97
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2020 15:58
Електронний підпис
09 грудня 2020 15:56
Цінова пропозиція.pdf
09 грудня 2020 15:56
Довідка МВД.PDF
09 грудня 2020 15:56
Довідка банкрутство.PDF
09 грудня 2020 15:56
Довідка НАЗК ТОВ.pdf
09 грудня 2020 15:56
Довідка НАЗК керівник.pdf
09 грудня 2020 15:56
Довідка ДПС.pdf
04 грудня 2020 10:42
Електронний підпис
04 грудня 2020 10:41
Пояснення.PDF
23 листопада 2020 16:06
Електронний підпис
23 листопада 2020 16:04
Витяг з ЄДР.pdf
23 листопада 2020 11:44
Електронний підпис
23 листопада 2020 11:42
Сертифікати.pdf
23 листопада 2020 11:42
Статут.pdf
23 листопада 2020 11:42
Проект договору.pdf
23 листопада 2020 11:42
Кошторисна документація.pdf
23 листопада 2020 11:42
Довідка обладнання.pdf
23 листопада 2020 11:42
Технічна специфакація.pdf
23 листопада 2020 11:42
Цінова пропозиція.pdf
23 листопада 2020 11:42
Сертифікат ISO.pdf
23 листопада 2020 11:42
Договір про вивіз відходів.pdf
23 листопада 2020 11:42
Протокол правочин.PDF
23 листопада 2020 11:42
Лист технічна специфікація.PDF
23 листопада 2020 11:42
Договір оренди.pdf
23 листопада 2020 11:42
Додаток 7.pdf
23 листопада 2020 11:42
Довідка керівник.pdf
23 листопада 2020 11:42
Довідка про підприємство.PDF
23 листопада 2020 11:42
Довідка санкції.PDF
23 листопада 2020 11:42
Довідка працівники.pdf
23 листопада 2020 11:42
Довідка п.6 ч.1 ст.17.PDF
23 листопада 2020 11:42
Довідка п.9ч.2ст.17.PDF
23 листопада 2020 11:42
Довідка офшорні зони.PDF
23 листопада 2020 11:42
Довідка банкрутство.PDF
23 листопада 2020 11:42
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " РЕМБУД 19"

ТОВ "АРТЕВ-ДОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " РЕМБУД 19"
#42735520
Переможець 130 228,37
UAH з ПДВ
07 грудня 2020 09:07
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 грудня 2020 16:19

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "РЕМБУД 19" в процедурі відкритих торгів «UA-2020-06-22-003541-b» виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції перелік виявлених невідповідностей: на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям Замовник вимагав від учасника наступне 1) Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації Замовник вимагав від учасника надати у складі пропозиції перелік працівників, що будуть задіяні у процесі виконання послуг, крім того п. 2.2 Додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагав від учасника надати у складі пропозиції копію штатного розпису працівників учасника, а також п. 2.3 Додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагає надати копії документів, які свідчать про трудові взаємовідносини з працівниками, задіяними у наданні послуг за закупівлею, а саме: - витяг з трудових книжок кожного з задіяних в процесі надання послуг робітників або аргументоване пояснення про причини неподання таких документів. Учасником зазначено перелік осіб, що будуть задіяні у процесі виконання послуг та надано накази на призначення на посаду робітників задіяних в процесі надання послуг, проте інші документи, які вимагаються у тендерній документації на підтвердження кваліфікаційним вимогам відсутні. Отже, учасник з метою усунення невідповідності повинен: 1. Роз’яснити про причини встановлених невідповідностей. 2. Завантажити: копію штатного розпису працівників учасника, витяг з трудової книжки кожного працівника задіяного в процесі надання послуг відповідно до вимог п. 2 Додатку № 2 до тендерної Документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2020 09:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " РЕМБУД 19"
#42735520
130 228,37
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 16:23
Договір 30528 Т_О Рембуд.pdf укладений
18 грудня 2020 16:22
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 15:52
30528 Т_О звіт про виконання Рембуд 19.pdf укладений
15 січня 2021 15:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 130 228,37
UAH (в тому числі ПДВ 21 704,73 UAH)