Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (1043,6 км) (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Operational maintenance and current minor repair of public roads of local significance in Lviv region (1043.6 km) (DK 021: 2015: 45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
Очікувана вартість
152 373 780,00 UAH
UA-2020-11-06-003988-b 8be915eb1c6e422fa067340ce079665f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макаревич Марія Романівна

+380322999141 lodatenderdorogy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 43493483
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18
Контактна особа: Макаревич Марія Романівна
+380322999141
lodatenderdorogy@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Department of Road Economy of Lviv Regional State Administration
National ID: 43493483
Contact point: Makarevych Mariia
+380322999141
lodatenderdorogy@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 06 листопада 2020 22:32
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2020 09:00
Очікувана вартість: 152 373 780,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 761 868,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 761860 UAH
Publication date: 06 листопада 2020 22:32
Enquiries until: 27 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 03 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 грудня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 152 373 780 UAH including VAT
Minimal lowering step: 761 869 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
1. Місцезнаходження Замовника: 79008, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18. Категорія замовника Департаменту дорожнього господарства Львівській обласної державної адміністрації – відповідно до п.1 ч.4. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020р. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська.2. Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі оригіналу безумовної та безвідкличної банківської гарантії (у вигляді електронного документу з накладеним електронним цифровим підписом/ кваліфікованим електронним підписом, який є доступним для перегляду та перевірки без необхідності використання окремого програмного продукту), що має містити ствердження про виконання зобов’язань щодо сплати відповідних коштів замовнику (р/р UA 37 820172 0355149009088057620 у ДКСУ у м.Київ, МФО – 820172, ЄДРПОУ 43493483) у випадках, передбачених у частині третій статті 25 Закону. Банківська гарантія, сформульована іншим чином, призведе до відхилення тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває на стадії ліквідації. Крім того банківська гарантія повинна бути безумовною та безвідкличною, обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та її номеру на вебпорталі Уповноваженого органу. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить – 761 860,00 (сімсот шістдесять одна тисяча вісімсот шістдесят) гривень 00 коп. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції. В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції покладаються на учасника. Тендерна пропозиція, що не містить підтвердження надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, відхиляється замовником 3. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою цієї статті.
Розгорнути Згорнути
1. Location of the Customer: 79008, Ukraine, Lviv region, Lviv, street V. Vynnychenko, 18. Customer category: the Department of Roads of the Lviv Regional State Administration - in accordance with paragraph 1 part 4. Art. 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" in the new edition of 19.04.2020. The language in which tender proposals should be prepared is Ukrainian.2. The Customer requires the provision of a tender offer in the form of an original unconditional and irrevocable bank guarantee (in the form of an electronic document with an electronic digital signature / a qualified electronic signature, which is available for viewing and verification without the need for a separate software product). Obligations to pay the relevant funds to the customer (r / r UA 37 820172 0355149009088057620 in the SCSU in Kyiv, MFI - 820172, USREOU 43493483) in the cases provided for in part three of Article 25 of the Law. A bank guarantee, formulated in another way, will lead to the rejection of the tender offer. The bank guarantee must be issued by a bank that has the appropriate license to provide banking services and is not in the process of liquidation. In addition, the bank guarantee must be unconditional and irrevocable, it must contain details of the name of the purchase and its number on the web portal of the Authorized Body. The amount of security of the tender offer is - 761 860,00 (seven hundred sixty one thousand eight hundred sixty) UAH 00. The term of securing the tender offer must be not less than the term of validity of the tender offer. In case of prolongation of the term of the tender offer, the term of the tender offer guarantee must be extended by the bidder for the corresponding term. All costs associated with securing the tender offer shall be borne by the bidder. The tender offer, which does not contain confirmation of the tender security provided by the bidder, is rejected by the customer. 3. The tender guarantee shall be returned to the bidder in case of: - expiration of the tender offer and security of the tender offer specified in the tender documentation; - concluding a procurement contract with the bidder who became the winner of the procurement procedure (except for the negotiated procurement procedure); - withdrawal of the tender offer before the deadline for its submission; - termination of the tender in case of non-conclusion of the procurement contract with any of the participants who submitted tender proposals / proposals. The tender guarantee of the offer is not returned in the case of: - withdrawal of the tender offer by the bidder after the deadline for its submission, but before the expiration of the period during which the tender proposals are considered valid; - non-signing of the procurement contract by the bidder who became the winner of the tender; - failure of the winner to provide the procurement procedure (except for the negotiated procurement procedure) within the period specified in part six of Article 17 of this Law, documents confirming the absence of grounds established by Article 17 of this Law; - failure of the winner of the procurement procedure (except for the negotiated procurement procedure) to ensure the implementation of the procurement contract after receiving notification of the intention to enter into a procurement contract, if the provision of such security is provided by the tender documentation. Upon the request of the bidder who has been provided with the tender offer, the customer shall notify the institution that issued the guarantee to such bidder of the grounds for returning the tender security within five days from the date of one of the grounds specified in part four of this article.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (1043,6 км) (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (Державний бюджет України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Operational maintenance and current minor repair of public roads of local significance in Lviv region (1043.6 km) (DK 021: 2015: 45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces) (State Budget of Ukraine)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Банківські 30
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок: 30%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок учасника від 10 411 164, 90 грн. до 10 611 164, 90 грн.: 30%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок учасника від 10 611 164, 91 грн до 10 811 164, 91 грн.: 25%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок учасника від 10 811 164, 92 грн. до 11 011 164, 92 грн.: 20%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок учасника від 11 011 164, 93 грн. до 11 211 164, 93 грн.: 15%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок учасника від 11 211 164, 94 грн. до 11 411 164, 94 грн.: 10%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок учасника від 11 411 164, 95 грн. до 11 611 164, 95 грн.: 5%
.: 0%
06 листопада 2020 22:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2020 22:33
ПД ЕУ 1043_6.pdf
06 листопада 2020 22:33
ТД ЕУ 1043_6.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 грудня 2020
UA-2020-11-06-003988-b8be915eb1c6e422fa067340ce079665f
Найменування: Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 43493483
Місцезнаходження: 79008, Україна, Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18
Учасник Документи Рішення Додатково
Дочірнє підприємство “Львівський облавтодор” Відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України” Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 грудня 2020 17:29
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД СЕРВІС ГРУП" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 грудня 2020 17:31

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей затверджене рішенням тендерного комітету від 10.12.2020 року протокол № 355 1. Перелік виявлених невідповідностей: -учасником в складі тендерної пропозиції не подано працівника, а саме водія механізму (механізатора) дорожньої фрези. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - відповідно до пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі, наступними інформацією та документами, зокрема: *Учасник включає в довідку працівників, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі відповідно до Технічної специфікації (Додаток 3) з дотриманням діючих норм і правил, а саме: інженер, виконроб, майстер, водії механізмів (механізатори), що вказані в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які є необхідними для надання послуг згідно предмету закупівлі (п. 1.1. Додатку 1 до Тендерної документації) з розрахунку один водій на один механізм, дорожні робітники в кількості не менше п’яти осіб та інші працівники, які є необхідними для надання послуг згідно предмету закупівлі. Для документального підтвердження наявності в учасника працівників та інформації, зазначеної в довідці, такий учасник подає в складі тендерної пропозиції копії наказів про призначення та/або копії інших документів, що підтверджують наявність в учасника працівників та інформацію, зазначену в довідці, на кожну особу, зазначену ним в довідці. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати скориговану довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі та підтверджуючі документи відповідно до вимог тендерної документації.

Документи

Публічні документи

11 грудня 2020 15:32
Електронний підпис
11 грудня 2020 15:31
4.4 Працівники 4.pdf
11 грудня 2020 15:26
4 Працівники .pdf
11 грудня 2020 15:26
4.1 Працівники 1.pdf
11 грудня 2020 15:26
4.2 Працівники 2.pdf
11 грудня 2020 15:25
4.3 Працівники 3.pdf
04 грудня 2020 16:49
Електронний підпис
04 грудня 2020 16:48
6 Стаття 17.pdf
04 грудня 2020 16:48
9 Інші.pdf
04 грудня 2020 16:48
10 Статут.pdf
04 грудня 2020 16:48
11 Витяг з ПДВ.pdf
04 грудня 2020 16:47
12 Ситник Т.І..pdf
04 грудня 2020 16:47
13 Проект договору.pdf
04 грудня 2020 16:47
201272_19_5_60_761 860.zip
04 грудня 2020 16:47
Bank_licenzia.zip
04 грудня 2020 16:47
Dovirenist_Davydchuk.zip
04 грудня 2020 16:47
Nakaz_Davydchuk.zip
04 грудня 2020 16:47
П_дтвердження (1).zip
04 грудня 2020 16:47
8 Технічні.pdf
04 грудня 2020 16:43
1 Техніка.pdf
04 грудня 2020 16:42
1.1 Техпаспорти.pdf
04 грудня 2020 16:42
1.2 Договір Уніпром.pdf
04 грудня 2020 16:42
2 АБЗ.pdf
04 грудня 2020 16:42
2.1 Атестат.pdf
04 грудня 2020 16:42
3 Бази.pdf
04 грудня 2020 16:42
4 Працівники.pdf
04 грудня 2020 16:42
4.1 Працівники 1.pdf
04 грудня 2020 16:42
4.2 Працівники 2.pdf
04 грудня 2020 16:41
4.3 Працівники 3.pdf
04 грудня 2020 16:41
4.4 Працівники 4.pdf
04 грудня 2020 16:41
5 Досвід.pdf
04 грудня 2020 16:41
5.1 Договір 79.pdf
04 грудня 2020 16:41
5.2 Договір 83.pdf
04 грудня 2020 16:41
5.3 Акти 79.pdf
04 грудня 2020 16:41
5.4 Акти 83.pdf
04 грудня 2020 16:41
5.5 Лист-відгук 79.pdf
04 грудня 2020 16:41
5.6 Лист-відгук 83.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей затверджене рішенням тендерного комітету від 10.12.2020 року протокол № 355 1. Перелік виявлених невідповідностей: - Учасником в складі тендерної пропозиції документально не підтверджено наявність електростанції пересувної, автомату зварювального, компресора пересувного, кущоріза, машини поливально-мийної, машини дорожньо-ремонтної. В довідці про наявність вих. №40/40 від 04.12.2020 р. учасником не зазначено у кого орендується обладнання або ким надаються послуги, не зазначено країну випуску автогрейдера, котка дорожнього самохідного (вібраційного), паливозаправника , навантажувача, приладу для операційного контролю світловідбивання розмітки, не зазначено року випуску котка дорожнього самохідного (вібраційного) та марка екскаватора-навантажувача не відповідає підтверджуючим документам. Учасником в складі тендерної пропозиції не надано документальне підтвердження наявності власного обладнання, зокрема бухгалтерської довідки, не надано документального підтвердження відповідно до вимог тендерної документації наявності бульдозера, фрези дорожньої, екскаватора-гусеничного, котка дорожнього самохідного (вібраційного) . Не надано листа-підтвердження від орендодавця/надавача послуг, зокрема ТзОВ «ХІМІЯ ПАРК», ДП «ДерждорНДІ». - Учасником в складі тендерної пропозиції не надано листа-підтвердження від виробника асфальтобетону про можливість постачання учаснику асфальтобетону для надання послуг за предметом закупівлі протягом усього періоду надання послуг; - Учасником в довідці вих. № 30/04 від 04.12.2020 р. не зазначено у кого орендовані спеціальні виробничі бази, не подано листа-підтвердження від орендодавця щодо не заперечення використання спеціалізованих виробничих баз для надання послуг учасником за предметом закупівлі; - Учасником в складі пропозиції не подано та документально не підтверджено наявність усіх працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі; - Учасником в довідці вих. № 29/04 від 04.12.2020 р. не подано інформацію щодо обсягу наданих послуг за договорами зазначеними в п. 3,4. Учасником не подано Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) та листи-відгуки від контрагента (замовника) щодо якості надання послуг/виконання робіт по аналогічному договору не відповідають вимогам тендерної документації. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі, наступними інформацією та документами: Довідкою за підписом керівника або іншої уповноваженої особи учасника згідно форми, що встановлена Таблицею 1. *Учасник включає в Довідку машини, механізми та техніку, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі відповідно до технології надання послуг, вимог Технічної специфікації (Додаток 3) з дотриманням діючих норм і правил, а саме автомобіль бортовий, автомобіль-самоскид, трактор, кран, навантажувач, навантажувач, електростанція пересувна, автомат зварювальний, компресор пересувний, екскаватор, бульдозер, кущоріз, автогудронатор, автогрейдер, коток, установка для обробки тріщин, машина дорожня комбінована, дорожня фреза, снігоочисник, машина для очищення і розподілення протиожиледних матеріалів, машина поливально-мийна, машина дорожньо-ремонтна, асфальтоукладальник. Окрім вищезазначеного обладнання, учасник може включати до довідки й інші машини, механізми та техніку. **Для документального підтвердження наявності власних машин, механізмів та техніки, учасник в складі тендерної пропозиції надає за підписом керівника та/або головного бухгалтера, та/або бухгалтера, бухгалтерську довідку про знаходження основних засобів (машин, механізмів та техніки, які вказані учасником в довідці), на балансі підприємства та свідоцтва про реєстрацію авто (технічні паспорти) на вищевказані дорожньо-будівельні машини та механізми. ***У разі оренди/лізингу/надання послуг машин, механізмів та техніки, учасник в складі тендерної пропозиції надає чинний договір оренди/лізингу/надання послуг тощо та свідоцтва про реєстрацію авто (технічні паспорти) на кожну одиницю, вказану учасником в довідці. Також учасником в складі тендерної пропозиції надається оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для надання послуг учасником за предметом закупівлі; - відповідно до пункту 1.2. Додатку 1 до тендерної документації учасник підтверджує наявність у разі якщо учасник не буде залучати для надання послуг за предметом закупівлі власного(их) та/або орендованого(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), такий учасник в складі тендерної пропозиції надає: - чинний(і) договір(и) з виробником(ами) асфальтобетону; - лист(и) - підтвердження від виробника(ів) асфальтобетону про можливість постачання учаснику асфальтобетону необхідного виду (крупнозернистий та/або дрібнозернистий та/або ЩМА) та в потрібній кількості для надання послуг за предметом закупівлі протягом усього періоду надання послуг; - копію атестату виробництва, що виданий компетентним органом та дійсний на дату його подання; - Відповідно до п.1.3 Додатку 1 до тендерної документації учасник підтверджує наявність власної та/або орендованої матеріально-технічної бази (спеціалізованих виробничих баз) для надання послуг згідно предмету закупівлі шляхом включення в довідку спеціалізованих виробничих баз, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі відповідно до технології надання послуг, вимог Технічної специфікації (Додаток 3) з дотриманням діючих норм і правил, а саме: бітум база, піскобаза, соляний склад, ремонтна майстерня, що розташовані на території Львівської області згідно предмету закупівлі. У разі оренди/лізингу/надання послуг спеціалізованих виробничих баз, що відображені учасником в Довідці, учасник в складі тендерної пропозиції надає копії чинних договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо, на спеціалізовану виробничу базу, вказану учасником в Довідці, завіреними підписом учасника та контрагента за договором. Також учасником в складі тендерної пропозиції надається оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання спеціалізованих виробничих баз для надання послуг учасником за предметом закупівлі. - відповідно до пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі, наступними інформацією та документами: 2.1 Довідкою за підписом керівника чи іншої уповноваженої особи учасника згідно форми, що встановлена Таблицею 4. Учасник включає в довідку працівників, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі відповідно до Технічної специфікації (Додаток 3) з дотриманням діючих норм і правил, а саме: інженер, виконроб, майстер, водії механізмів (механізатори), що вказані в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які є необхідними для надання послуг згідно предмету закупівлі (п. 1.1. Додатку 1 до Тендерної документації) з розрахунку один водій на один механізм, дорожні робітники в кількості не менше п’яти осіб та інші працівники, які є необхідними для надання послуг згідно предмету закупівлі. Для документального підтвердження наявності в учасника працівників та інформації, зазначеної в довідці, такий учасник подає в складі тендерної пропозиції копії наказів про призначення та/або копії інших документів, що підтверджують наявність в учасника працівників та інформацію, зазначену в довідці, на кожну особу, зазначену ним в довідці; - відповідно до пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність досвіду виконання ним аналогічного договору наступними інформацією та документами: 3.1 Довідкою за підписом керівника чи іншої уповноваженої особи учасника згідно форми, що встановлена Таблицею 5. До довідки включається інформація про аналогічний договір, надання послуг/виконання робіт по якому здійснювалось протягом 2016 – 2020 років та документально підтверджується учасником в складі тендерної пропозиції оригіналом договору, інформація по якому вказана учасником в довідці. **Сума виконання договору, що вказана учасником в довідці, документально підтверджується ним в складі тендерної пропозиції оригіналом підписаної контрагентом (замовником) Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3). ***Учасник вказує в таблиці обсяг виконаних робіт в рамках одного чи декількох договорів, за умови, що роботи виконувались протягом 2016 - 2020 років та документально підтверджує його в складі тендерної пропозиції оригіналами підписаних контрагентом (замовником) Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в). 3.2 Оригіналом позитивного листа-відгуку від контрагента (замовника) щодо якості надання послуг/виконання робіт по аналогічному договору, зазначеному учасником в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору. Лист-відгук повинен містити інформацію щодо якості надання послуг/виконання робіт за аналогічним договором, номер та дату договору, предмет договору, номер телефону та ПІБ посадової особи, яка може підтвердити вказану інформацію, а також містити вихідний номер та дату видачі (не раніше ніж за два місяці до дати подання тендерних пропозицій). Відгуки повинні бути надані від усіх контрагентів (замовників), які вказані учасником в довідці. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати скориговану довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі та документально підтвердити наявність залученого обладнання відповідно до вимог тендерної документації; - надати лист-підтвердження від виробника асфальтобетону про можливість постачання учаснику асфальтобетону для надання послуг за предметом закупівлі протягом усього періоду надання послуг відповідно до вимог тендерної документації; - надати скориговану довідку про наявність власної та/або орендованої матеріально-технічної бази (спеціалізованих виробничих баз) для надання послуг згідно предмету закупівлі та подати лист-підтвердження від орендодавця щодо не заперечення використання спеціалізованих виробничих баз для надання послуг учасником за предметом закупівлі відповідно до вимог тендерної документації; - надати скориговану довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі та документально підтвердити наявність усіх працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі відповідно до вимог тендерної документації; - надати скориговану довідку та документально підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору відповідно до вимог тендерної документації.

Документи

Публічні документи

06 грудня 2020 20:51
Банківська гарантія.zip
06 грудня 2020 20:51
Довідка на техніку.pdf
06 грудня 2020 20:51
Договір _база_ 1.pdf
06 грудня 2020 20:51
Договір оренди _кран_.pdf
06 грудня 2020 20:51
Договір БСГ-БІМ 1.pdf
06 грудня 2020 20:51
2_Контракт _Фреза_.pdf
06 грудня 2020 20:51
Листи підтвердження.pdf
06 грудня 2020 20:51
2_Договір _ХІМІЯ ПАРК_.pdf
06 грудня 2020 20:51
Тендерна документація.pdf
06 грудня 2020 20:51
Техпаспорта.pdf
06 грудня 2020 20:51
Відгук.pdf
06 грудня 2020 20:51
Відгук 2.pdf
06 грудня 2020 20:51
2_Договір _JCB 3C_.pdf
06 грудня 2020 20:51
contrakt Marcin Poland..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Дочірнє підприємство “Львівський облавтодор” Відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України”

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД СЕРВІС ГРУП"

Інформація про відміну

Дата відміни
15 грудня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій