Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція стадіону Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка за адресою вул. В. Винниченка, 10 місто Тернопіль
Очікувана вартість
36 618 005,00 UAH
UA-2020-11-06-003691-b f330bb5e5c2441fd8d85debc9476c56c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Брездень Тетяна Іванівна

+380352435777 brezden_ti@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Код ЄДРПОУ: 02125544
Вебсайт: http://tnpu.edu.ua
Місцезнаходження: 46027, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. М. Кривоноса, 2
Контактна особа: Брездень Тетяна Іванівна
+380352435777
brezden_ti@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2020 18:14
Звернення за роз’ясненнями: до 13 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 листопада 2020 18:00
Початок аукціону: 24 листопада 2020 12:16
Очікувана вартість: 36 618 005,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 366 180,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція стадіону Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка за адресою вул. В. Винниченка, 10 місто Тернопіль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46027, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. М. Кривоноса, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт Аванс на строк не більше трьох місяців у розмірі 30% від вартості річного обсягу робіт протягом 5 робочих днів від дня підписання Договору та пiсляоплата 70% протягом 3 робочих днів від дня підписання Сторонами актів виконаних робіт. Пiсляоплата 100% протягом 3 робочих днів від дня підписання Сторонами акту виконаних робіт, але у межах поточного бюджетного року. Пiсляоплата 3 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2020 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 15:29
Перелік змін до тендерної документації від 13.11.2020.doc
13 листопада 2020 15:29
Додаток 2. Проєкт договору.docx
13 листопада 2020 15:29
Тендерна документація Реконструкція стадіону ТНПУ.docx
13 листопада 2020 15:29
Оголошення.pdf
06 листопада 2020 18:15
Додаток 3. Тендерна пропозиція.docx
06 листопада 2020 18:15
Додаток 1. Технічні вимоги.rtf
13 листопада 2020 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2020 18:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 15:29
Перелік змін до тендерної документації від 13.11.2020.doc
13 листопада 2020 15:29
Додаток 2. Проєкт договору.docx
06 листопада 2020 18:15
Додаток 2. Проєкт договору.docx
13 листопада 2020 15:29
Тендерна документація Реконструкція стадіону ТНПУ.docx
06 листопада 2020 18:15
Тендерна документація Реконструкція стадіону ТНПУ.docx
13 листопада 2020 15:29
Оголошення.pdf
06 листопада 2020 18:15
Оголошення.pdf
06 листопада 2020 18:15
Додаток 3. Тендерна пропозиція.docx
06 листопада 2020 18:15
Додаток 1. Технічні вимоги.rtf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-08-03-000015 ● 9edcdbd2ffc94ea8aa70a0c1bab89091
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 серпня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 серпня 2021 17:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З

03.08.2021 № 396
Дніпро

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 03.08.2021 № 396

Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-11-06-003691-b 06.11.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2021-08-09 16:12:06

Пояснення з власної ініціативи

Наказом Східного офісу Держаудитслужби № 396 від 03.08.2021 р. «Про початок моніторингу процедур закупівель» розпочато моніторинг закупівлі: «Реконструкція стадіону Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка за адресою вул. В. Винниченка, 10 місто Тернопіль», ідентифікатор закупівлі - UA-2020-11-06-003691-b, про що оприлюднено в системі закупівель.
Наступним повідомляємо, що відповідно до Направлення №107 від 09.03.2021 р., Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області розпочато перевірку закупівлі: «Реконструкція стадіону Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка за адресою вул. В. Винниченка, 10 місто Тернопіль», ідентифікатор закупівлі - UA-2020-11-06-003691-b.
В ході даної перевірки досліджувалися наступні питання:
- загальні відомості про Замовника;
- дотримання вимог законодавства у сфері закупівель під час проведення закупівлі, оприлюдненої в електронній системі публічних закупівель Prozorro;
- перевірка використання коштів на вказані роботи, за якими здійснювалося фінансування.
Отже, станом на 03.08.2021 р. Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області проводиться перевірка закупівлі «Реконструкція стадіону Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка за адресою вул. В. Винниченка, 10 місто Тернопіль», ідентифікатор закупівлі- UA-2020-11-06-003691-b, по тих самих питань щодо дотримання вимог законодавства у сфері закупівель під час проведення процедури закупівлі.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 серпня 2021
Кінцевий строк оскарження: 14 серпня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 листопада 2020 13:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" 31 852 738,31
UAH з ПДВ
31 852 738,31
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС" 34 773 635,58
UAH з ПДВ
34 407 455,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРГРІНСПОРТ" 35 899 449,15
UAH з ПДВ
34 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СПОРТ БУД УКРАЇНА 35 998 031,81
UAH з ПДВ
35 612 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю “Будівельний Альянс Груп” 35 980 847,30
UAH з ПДВ
35 980 847,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПМК-113" 36 131 802,00
UAH з ПДВ
36 131 802,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільбуд" 36 518 064,00
UAH з ПДВ
36 518 064,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 листопада 2020 17:42
Електронний підпис
23 листопада 2020 17:37
37. Проект договору.pdf
23 листопада 2020 17:36
27.2. Графік фінансування.pdf
23 листопада 2020 17:36
27.1. Календарний графік.pdf
23 листопада 2020 17:36
7. Аналогічний договір.pdf
23 листопада 2020 17:36
646.imd
23 листопада 2020 17:36
4. Наявність обладнання.pdf
23 листопада 2020 17:35
41. Витяг ЄДР.pdf
23 листопада 2020 17:35
46. Наявність спецтехніки.pdf
23 листопада 2020 17:35
42. Витяг пл. ПДВ.pdf
23 листопада 2020 17:35
43. Відомості про учасника.pdf
23 листопада 2020 17:35
40. Виписка ЄДР.pdf
23 листопада 2020 17:35
38.6. Дані про посадову особу.pdf
23 листопада 2020 17:35
39.1. Лист з кодом про Статут.pdf
23 листопада 2020 17:35
38.5. Дані про посадову особу.pdf
23 листопада 2020 17:35
25.1. Згода з ТЗ.pdf
23 листопада 2020 17:35
38.3. Лист про уповноваж.осіб.pdf
23 листопада 2020 17:35
34.2. Відсутність санкцій.pdf
23 листопада 2020 17:35
34.1. Відсутність санкцій.pdf
23 листопада 2020 17:35
50. Гар. лист коронавірус.pdf
23 листопада 2020 17:35
28.2. Ліцензія підприємства.pdf
23 листопада 2020 17:35
29. Захист довкілля.pdf
23 листопада 2020 17:35
23.2.Гарант.термін на вик.роб..pdf
23 листопада 2020 17:34
12.11. ВПВ 17.pdf
23 листопада 2020 17:34
12.1. ВПВ 17.pdf
23 листопада 2020 17:34
12.10. ВПВ 17.pdf
23 листопада 2020 17:34
12.6. ВПВ 17.pdf
23 листопада 2020 17:34
12.3. ВПВ 17.pdf
23 листопада 2020 17:34
12.4 ВПВ 17.pdf
23 листопада 2020 17:34
12.7. ВПВ 17.pdf
23 листопада 2020 17:34
12.2. ВПВ 17.pdf
23 листопада 2020 17:34
12.8. ВПВ 17.pdf
23 листопада 2020 17:34
44. Дов.про класифікацію п-ва.pdf
23 листопада 2020 17:34
38.4.Протокол Заг.зборів.pdf
23 листопада 2020 17:34
28.4. Декларація ОП.pdf
23 листопада 2020 17:34
23.1.Гарант.термін на вик.роб..pdf
23 листопада 2020 17:33
12.5. ВПВ 17.pdf

Публічні документи

23 листопада 2020 17:47
Електронний підпис
23 листопада 2020 17:45
Графік Стадіон Тернопіль.PDF
23 листопада 2020 17:39
Договір Гемби.PDF
23 листопада 2020 17:27
Довідка Конкорд.pdf
23 листопада 2020 17:27
Довідка Кліринговий дім.pdf
23 листопада 2020 17:27
Локальний кошторис.pdf
23 листопада 2020 17:27
Графік.pdf
23 листопада 2020 17:18
Обєктний кошторис.pdf
23 листопада 2020 17:18
зведений.pdf
23 листопада 2020 17:18
Тендерна пропозиція.pdf
23 листопада 2020 17:18
Пояснювальна записка.pdf
23 листопада 2020 17:18
Договірна ціна.pdf
23 листопада 2020 17:18
Дефектний акт.pdf
23 листопада 2020 17:18
1.imd
23 листопада 2020 16:57
Технічний паспорт.pdf
23 листопада 2020 16:57
Статут оригінал.pdf
23 листопада 2020 16:57
Сертифікати ISO.PDF
23 листопада 2020 16:57
сертифікат кошторисника.pdf
23 листопада 2020 16:57
Сертифiкат_продукту IAAF.pdf
23 листопада 2020 16:57
Сертифiкат.pdf
23 листопада 2020 16:57
протокол участь у тендерах.pdf
23 листопада 2020 16:57
Протокол ЗЗУ 11 оригінал.pdf
23 листопада 2020 16:56
Протокол ЗЗУ 2 оригінал.pdf
23 листопада 2020 16:56
Опис_Паспорт_Лiцензiя.pdf
23 листопада 2020 16:56
Наказ копія.PDF
23 листопада 2020 16:56
Ліцензія.PDF
23 листопада 2020 16:56
Копія наказів АКП.pdf
23 листопада 2020 16:56
доідка право підпису.pdf
23 листопада 2020 16:56
Додаток 1.pdf
23 листопада 2020 16:56
Додатки гембе.pdf
23 листопада 2020 16:56
Договір техніки Інвест.pdf
23 листопада 2020 16:56
Договір оренди приміщення.pdf
23 листопада 2020 16:56
Договір оренда складу.pdf
23 листопада 2020 16:56
Договір Брокко.pdf
23 листопада 2020 16:56
Довідки Глобус.pdf
23 листопада 2020 16:56
довідка усвідомлює.pdf
23 листопада 2020 16:56
довідка технічні1.pdf
23 листопада 2020 16:56
довідка технічні.pdf
23 листопада 2020 16:56
Довідка Стадіон Гнатюка.PDF
23 листопада 2020 16:56
довідка санкції.pdf
23 листопада 2020 16:56
довідка санкції 2.pdf
23 листопада 2020 16:56
довідка працівники.pdf
23 листопада 2020 16:56
довідка повноваження.pdf
23 листопада 2020 16:56
довідка МТБ.pdf
23 листопада 2020 16:56
довідка захист довкілля.pdf
23 листопада 2020 16:56
довідка захист довкілля 2.pdf
23 листопада 2020 16:56
довідка дозволи.pdf
23 листопада 2020 16:55
довiдка_субпiдрядник.pdf
23 листопада 2020 16:55
довiдка_аналогiчний.pdf
23 листопада 2020 16:55
Декларація відповідності.PDF
23 листопада 2020 16:55
Гарантійний лист.pdf
23 листопада 2020 16:55
Гарантійний лист санкції.pdf
23 листопада 2020 16:55
Гарантійний лист карантин.pdf
23 листопада 2020 16:55
Витяг з ПДВ оригінал.pdf
23 листопада 2020 16:55
Витяг ЄДР.pdf
23 листопада 2020 16:55
Гарантійний лист ДСТУ.pdf
23 листопада 2020 16:55
Виписка з ЄДР оригінал.pdf
23 листопада 2020 16:55
вiдомостi_про_учасника.pdf
23 листопада 2020 16:55
Відгук Кам_янець.pdf
23 листопада 2020 16:55
Баланс 2019 БРС.pdf
23 листопада 2020 16:55
Акт АВК-5.pdf
23 листопада 2020 16:55
CЕС.PDF
23 листопада 2020 16:55
48.8 Відгук Гембе.pdf
23 листопада 2020 16:55
1-м_ 2-м. Фінзвіт. за 9 міс.2020р..pdf

Публічні документи

23 листопада 2020 17:14
Електронний підпис
23 листопада 2020 17:13
смета.rar
23 листопада 2020 17:13
пропозиція.rar
23 листопада 2020 17:13
податки.rar
23 листопада 2020 17:13
ОПР.rar
23 листопада 2020 17:13
тех.хар..rar
23 листопада 2020 17:13
ст16.rar
23 листопада 2020 17:13
док-ти відповідності.rar
23 листопада 2020 17:13
ст.17.rar

Публічні документи

14 грудня 2020 17:09
Електронний підпис
14 грудня 2020 17:03
Довідка МВС
11 грудня 2020 17:28
Електронний підпис
11 грудня 2020 17:15
Корупція посадова особа
23 листопада 2020 16:58
Електронний підпис
23 листопада 2020 15:43
30 7 Дефектний акт.pdf
23 листопада 2020 15:43
30 10 Розр приб та адмін.pdf
23 листопада 2020 15:43
30 9 Підсум.відом.ресур.pdf
23 листопада 2020 15:43
30 4 Об єктний кошторис.pdf
23 листопада 2020 15:43
30 3 Локальний кошторис.pdf
23 листопада 2020 15:43
30 2 Зведений кошторис.pdf
23 листопада 2020 15:43
10 Інші.pdf
23 листопада 2020 15:43
9 Проєкт догов погодження .pdf
23 листопада 2020 15:43
7 Вдомості про учасника .pdf
23 листопада 2020 15:43
6 Лист згода персон.pdf
23 листопада 2020 15:43
5 Уповноважена.pdf
23 листопада 2020 15:43
4 Технічні.pdf
23 листопада 2020 15:43
3 Тендерна пропозиція.pdf
23 листопада 2020 15:43
2 Відповідність.pdf
23 листопада 2020 15:43
1 Кваліфікаційні .pdf

Публічні документи

23 листопада 2020 13:37
Електронний підпис
23 листопада 2020 13:37
дозвіл ТОВ ПМК-113.pdf
23 листопада 2020 13:37
витяг платника ПДВ.pdf
23 листопада 2020 13:37
ліцензія.pdf
23 листопада 2020 13:37
звітність 2020.pdf
23 листопада 2020 13:37
довідки Банк Глобус.pdf
23 листопада 2020 13:37
опис статут ТОВ.pdf
23 листопада 2020 13:37
наказ Лунів.pdf
23 листопада 2020 13:37
Тернопіль. Тендер.rar
23 листопада 2020 13:37
лист згода санкції.pdf
23 листопада 2020 13:37
лист уповноважена особа.pdf
23 листопада 2020 13:37
гарантійний лист.pdf
23 листопада 2020 13:37
довідка санкції.pdf
23 листопада 2020 13:37
відомості про учасника.pdf
23 листопада 2020 13:37
тендерна пропозиція.pdf
23 листопада 2020 13:37
довідка субпідрядники.pdf
23 листопада 2020 13:37
довідка працівники.pdf
23 листопада 2020 13:37
довідка обладнання.pdf
23 листопада 2020 13:37
проект договору.pdf

Публічні документи

20 листопада 2020 15:51
Електронний підпис
20 листопада 2020 15:50
9. Кошторис.pdf
20 листопада 2020 15:05
Електронний підпис
20 листопада 2020 14:47
9. Кошторис.pdf
20 листопада 2020 14:47
33. Оригінал статуту.pdf
20 листопада 2020 14:47
10.3. Декларації.rar
20 листопада 2020 14:47
13. Протокол №229 від 20.05.2019 р..pdf
20 листопада 2020 14:47
Реєстр документів.pdf
20 листопада 2020 14:47
40. Копія довідки з ЄДРПОУ..pdf
20 листопада 2020 14:47
34. Оригінал опису.pdf
20 листопада 2020 14:47
31. Істотні умови договору..pdf
20 листопада 2020 14:47
15.2.Оригінал наказу №74.pdf
20 листопада 2020 14:47
12.Протокол №265.pdf
20 листопада 2020 14:46
10.4. Сертифікати якості.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ"

ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС"

ТОВ "УКРГРІНСПОРТ"

ТОВ СПОРТ БУД УКРАЇНА

Товариство з обмеженою відповідальністю “Будівельний Альянс Груп”

ТОВ "ПМК-113"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільбуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ"
#41729921
Відхилено 31 852 738,31
UAH з ПДВ
27 листопада 2020 15:57
ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС"
#30150987
Відхилено 34 407 455,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2020 17:49
ТОВ "УКРГРІНСПОРТ"
#42742517
Відхилено 34 750 000,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2020 16:58
ТОВ СПОРТ БУД УКРАЇНА
#43260166
Переможець 35 612 000,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2020 15:28

Документи

27 листопада 2020 15:57
Електронний підпис
24 листопада 2020 13:27

код ЄДРПОУ 41729921 у ЄДР не знайдено.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2020 15:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СПОРТ БУД УКРАЇНА
#43260166
35 612 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 листопада 2023 16:04
ДУ 7 від 29.11.2023 до 18-12 від 18.12.2020.pdf зміни до договору
29 листопада 2023 16:03
Протокол УО.pdf зміни до договору
29 листопада 2023 16:03
Електронний підпис укладений
26 грудня 2022 17:49
ДУ 6 до 18-12 від 18.12.2020.pdf зміни до договору
26 грудня 2022 17:48
Протокол УО.pdf зміни до договору
26 грудня 2022 17:48
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 18:47
Додаткова угода 5 від 28.12.2021.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 18:45
ПВЗД.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 18:45
Протокол УО.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 18:45
Електронний підпис укладений
15 грудня 2021 16:35
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
15 грудня 2021 16:26
ПВЗД.pdf зміни до договору
15 грудня 2021 16:26
Протокол УО.pdf зміни до договору
15 грудня 2021 16:26
Електронний підпис укладений
16 вересня 2021 19:20
Додаткова угода 3 від 16.09.2021.jpg зміни до договору
16 вересня 2021 19:19
ПВЗД від 16.09.2021.jpg зміни до договору
16 вересня 2021 19:19
Протокол УО.pdf зміни до договору
16 вересня 2021 19:19
Електронний підпис укладений
16 серпня 2021 13:02
ПВЗД від 16.08.2021.pdf зміни до договору
16 серпня 2021 13:01
Додаткова угода 2 від 16.08.2021.pdf зміни до договору
16 серпня 2021 13:01
Протокол УО Зміни 2 від 16.08.2021.pdf зміни до договору
16 серпня 2021 13:01
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 17:19
Протокол засідання тендерного комітету 155.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 17:18
ПВЗД.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 17:18
Додаткова угода 1 до договору 18-12.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 17:18
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 16:11
Договір укладений
18 грудня 2020 15:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти пункт 3.1 розділу 3 "Ціна договору" в такій редакції: Ціна договору складає 35 612 000,00 грн. (тридцять п'ять мільйонів шістсот дванадцять тисяч грн.), у тому числі ПДВ 5 935 333,33 грн. (п'ять мільйонів дев'ятсот тридцять п'ять тисяч триста тридцять три грн. 33 коп.). Джерелом фінансування робіт (реконструкції об'єкта) є кошти державного та місцевого бюджетів, з яких фінансування об'єкта в 2020 році здійснюється у сумі 8 700 000,00 грн. (вісім мільйонів сімсот тисяч гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ – 1 450 000,00 грн. (один мільйон чотириста п'ятдесят тисяч грн. 00 коп.). 2. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання та діє до кінця дії основного Договору. але у будь-якому разі до повного виконання Сторонами обов'язків по ній. 3. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов'язання. 4. Ця додаткова угода складена у 2-х примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 18-12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти пункт 3.3. розділу 3 «Ціна договору» в такій редакції: Обсяг робіт на 2020 - 2022 роки визначений згідно з виділенням бюджетних коштів (загального та спеціального фонду державного бюджету) і складає 35 612 000,00 грн. (тридцять п’ять мільйонів шістсот дванадцять тисяч грн.), у тому числі ПДВ 5 935 333,33 грн. (п’ять мільйонів дев'ятсот тридцять п’ять тисяч триста тридцять три грн. 33 коп.). Фінансування об’єкта в 2020 році здійснюється у сумі 5 880 208,03 грн. (п'ять мільйонів вісімсот вісімдесят тисяч двісті вісім грн. 03 коп.) у тому числі ПДВ - 980 034,67 грн. Фінансування об’єкта в 2021 році здійснюється у сумі 12 219 090,00 грн. (дванадцять мільйонів двісті дев’ятнадцять тисяч дев’яносто грн. 00 коп.) у тому числі ПДВ - 2 036 515,00 грн. Фінансування об’єкта в 2022 році здійснюється у сумі 17 512 701,97 грн (сімнадцять мільйонів п’ятсот дванадцять тисяч сімсот одна грн. 97 коп.), у тому числі ПДВ - 2 918 783,66 грн. (два мільйони дев’ятсот вісімнадцять тисяч сімсот вісімдесят три грн. 66 коп). 2. Викласти у новій редакції Додаток № 2 - Календарний графік виконання робіт. 3. Викласти у новій редакції Додаток № 3 - План фінансування робіт. 4. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання та діє до кінця дії основного Договору, але у будь якому разі до повного виконання Сторонами обов’язків по ній. 5. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 6. Ця додаткова угода складена у 2-х примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 18-12
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.3 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», Товариство з обмеженою відповідальністю «СПОРТ БУД УКРАЇНА» та Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка дійшли згоди укласти Додаткову угоду №3 до Договору № 18-12 від 18 грудня 2020 року (надалі – Додаткова угода) про наступне: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни в розділ XIII Договору «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін»: Товариство з обмеженою відповідальністю «СПОРТ БУД УКРАЇНА» 49114, Україна, м. Дніпро вул. Зоопаркова, буд.79 Ідентифікаційний код ЄДРПОУ 43260166 Р/р UA85 305299 00000 26005050502330 AT КБ «ПРИВАТБАНК» у м. Дніпро Р/р UA108201720355969607000009335 в ДКСУ м. Київ ІПН 432601604681 тел.: (095)911-63-74 E-mail: sportbudua@gmail.com Директор / / Ачкасова Н.С. 2. Інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов’зання. 3. Дана Угода складена у двох оригінальних примірниках, по одному для кожної із Сторін. 4. Дана Угода набуває чинності з моменту підписання його сторонами.
Номер договору про закупівлю: 18-12
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.3 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», Товариство з обмеженою відповідальністю «СПОРТ БУД УКРАЇНА» та Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка дійшли згоди укласти Додаткову угоду до Договору № 18-12 від 18 грудня 2020 року (надалі – Додаткова угода) про наступне: «1. Викласти пункт 3.3. розділу 3 «Ціна договору» в такій редакції: Обсяг робіт на 2020 - 2022 роки визначений згідно з виділенням бюджетних коштів (загального та спеціального фонду державного бюджету) і складає 35 612 000,00 грн. (тридцять п’ять мільйонів шістсот дванадцять тисяч грн.), у тому числі ПДВ 5 935 333,33 грн. (п’ять мільйонів дев’ятсот тридцять п’ять тисяч триста тридцять три грн. 33 коп.). Фінансування об’єкта в 2020 році здійснюється у сумі 5 880 208,03 грн. (п’ять мільйонів вісімсот вісімдесят тисяч двісті вісім грн. 03 коп.) у тому числі ПДВ - 980 034,67 грн. Фінансування об’єкта в 2021 році здійснюється у сумі 11 219 090,00 грн. (одинадцять мільйонів двісті дев’ятнадцять тисяч дев’яносто грн. 00 коп.) у тому числі ПДВ - 1 869 848,33 грн. (один мільйон вісімсот шістдесят дев’ять тисяч вісімсот сорок вісім грн. 33 коп.). Фінансування об’єкта в 2022 році здійснюється у сумі 18 512 701,97 грн (вісімнадцять мільйонів п’ятсот дванадцять тисяч сімсот одна грн. 97 коп.), у тому числі ПДВ - 3 085 450,33 грн. (три мільйони вісімдесят п’ять тисяч чотириста п’ятдесят грн. 33 коп.). 2. Викласти у новій редакції Додаток № 2 - Календарний графік виконання робіт. 3. Викласти у новій редакції Додаток № 3 - План фінансування робіт. 4. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання та діє до кінця дії основного Договору, але у будь-якому разі до повного виконання Сторонами обов’язків по ній. 5. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 6. Ця додаткова угода складена у 2-х примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін».
Номер договору про закупівлю: 18-12
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.3 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», Товариство з обмеженою відповідальністю «СПОРТ БУД Україна» та Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка дійшли згоди укласти Додаткову угоду до Договору № 18-12 від 18 грудня 2020 року (надалі – Додаткова угода) про наступне: «1. Викласти пункт 3.3. розділу 3 «Ціна договору» в такій редакції: Обсяг робіт на 2020 - 2022 роки визначений згідно з виділенням бюджетних коштів (загального та спеціального фонду державного бюджету) і складає 35 612 000,00 грн. (тридцять п'ять мільйонів шістсот дванадцять тисяч грн.), у тому числі ПДВ 5 935 333,33 грн. (п'ять мільйонів дев’ятсот тридцять п’ять тисяч триста тридцять три грн. 33 коп.). Фінансування об’єкта в 2020 році здійснюється у сумі 5 880 208,03 грн. (п’ять мільйонів вісімсот вісімдесят тисяч двісті вісім грн. 03 коп.) утому числі ПДВ – 980 034,67 грн. Фінансування об’єкта в 2021 році здійснюється у сумі 8 187 738,17 грн. (вісім мільйонів сто вісімдесят сім тисяч сімсот тридцять вісім грн. 17 коп.) у тому числі ПДВ – 1 364 623,03 грн. (один мільйон триста шістдесят чотири тисячі шістсот двадцять три грн. 03 коп.). Фінансування об’єкта в 2022 році здійснюється у сумі 21 544 053,80 грн (двадцять один мільйон п'ятсот сорок чотири тисячі п’ятдесят три грн. 80 коп.), у тому числі ПДВ – 3 590 675,64 грн. (три мільйони п’ятсот дев’яносто тисяч шістсот сімдесят п’ять грн. 64 коп.). 2. Викласти у новій редакції Додаток № 2 - Календарний графік виконання робіт. 3. Викласти у новій редакції Додаток № 3 - План фінансування робіт. 4. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання та діє до кінця дії основного Договору, але у будь якому разі до повного виконання Сторонами обов’язків по ній. 5. Всі інші умови Договору запишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 6. Ця додаткова угода складена у 2-х примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін.»
Номер договору про закупівлю: 18-12
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» (підтвердження настання обставин непереборної сили додається), керуючись Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (із змінами, внесеними згідно з Указами Президента України від 14.03.2022 № 133/2022, від 18.04.2022 № 259/2022, від 17.05.2022 № 341/2022, від 12.08.2022 № 573/2022, від 07.11.2022 № 757/2022), Постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (зі змінами та доповненнями), Товариство з обмеженою відповідальністю «СПОРТ БУД Україна» та Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка дійшли згоди укласти Додаткову угоду до Договору № 18-12 від 18 грудня 2020 року (надалі – Додаткова угода) про наступне: «1. На підставі пунктів 5.1, 5.3 Договору, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити термін виконання робіт до 31.12.2023 року та викласти пункт 5.1 Договору у новій редакції: «5.1. Строки виконання робіт визначаються календарним графіком виконання робіт, який є невід'ємною частиною Договору, і становлять: - початок робіт: грудень 2020 року; - закінчення робіт: 31 грудня 2023 року.». 2. Сторони дійшли згоди продовжити термін дії Договору до 31.12.2023 року та викласти пункт 11.1 Договору у новій редакції: «11.1. Даний Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2023 року.». 3. Підрядник підтверджує, що він був повідомлений Замовником про настання обставин непереборної сили 24.02.2022р., відповідно до пунктів 9.2., 9.6. Договору. 4. Сторони досягли згоди застосувати умови п. З цієї Додаткової угоди до правовідносин, що виникли між Сторонами до її укладання, а саме з 24.02.2022 р. 5. Всі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов’язковість щодо себе. 6. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін і є невід’ємною частиною Договору. 7. Ця Угода складена при повному розумінні Сторонами її умов та термінології українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, - по одному для кожної із Сторін. 8. Додатки до Додаткової угоди: календарний графік виконання робіт, план фінансування.»
Номер договору про закупівлю: 18-12
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» (документальне підтвердження додається), керуючись Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (із змінами, внесеними згідно з Указами Президента України № 133/2022 від 14.03.2022, № 259/2022 від 18.04.2022, № 341/2022 від 17.05.2022, № 573/2022 від 12.08.2022, № 757/2022 від 07.11.2022, № 58/2023 від 06.02.2023, № 254/2023 від 01.05.2023, № 451/2023 від 26.07.2023, № 734/2023 від 06.11.2023), Постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (зі змінами та доповненнями), Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Товариство з обмеженою відповідальністю «СПОРТ БУД Україна» та Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка дійшли згоди укласти Додаткову угоду до Договору № 18-12 від 18 грудня 2020 року (надалі – Додаткова угода) про наступне: «1. На підставі пунктів 5.1, 5.3 Договору, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити термін виконання робіт до 31.12.2024 року та викласти пункт 5.1 Договору у новій редакції: «5.1. Строки виконання робіт визначаються календарним графіком виконання робіт, який є невід'ємною частиною Договору, і становлять: - початок робіт: грудень 2020 року; - закінчення робіт: 31 грудня 2024 року.». 2. Сторони дійшли згоди продовжити термін дії Договору до 31.12.2024 року та викласти пункт 11.1 Договору у новій редакції: «11.1. Даний Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2024 року.». 3. Всі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов’язковість щодо себе. 4. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін і є невід’ємною частиною Договору. 5. Ця Угода складена при повному розумінні Сторонами її умов та термінології українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, – по одному для кожної із Сторін. 6. Додатки до Додаткової угоди: календарний графік виконання робіт, план фінансування.»
Номер договору про закупівлю: 18-12
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML