Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

пакети для сміття для закладів освіти Довгинцівського району
Очікувана вартість
149 357,16 UAH
UA-2020-11-06-003072-b 2bba59ba82f54f4e941fcdef62030bcf
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Луданова Алла

096-161-74-13 dolgincevskij_rvo_zakupki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради
Код ЄДРПОУ: 04544501
Місцезнаходження: 50086, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, Дніпровське шосе, 16
Контактна особа: Луданова Алла
096-161-74-13
dolgincevskij_rvo_zakupki@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2020 15:45
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2020 00:01
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 листопада 2020 15:37
Початок аукціону: 19 листопада 2020 15:41
Очікувана вартість: 149 357,16 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 746,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19640000-4: Поліетиленові мішки та пакети для сміття


Місцезнаходження замовника - 50086, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Дніпровське шосе, будинок 16. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4978 штуки
пакети для сміття 35л/100шт. (рулон)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, заклади освіти Довгинцівського району згідно з дислокацією
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару За наявності бюджетного фінансування. Місцезнаходження замовника - 50086, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Дніпровське шосе, будинок 16. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 листопада 2020 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2020 15:45
Оголошення 21 від 06.11.2020 пакети для сміття.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно надання висновку СЕЕ
Дата подання: 09 листопада 2020 14:36
Дата відповіді: 10 листопада 2020 08:45
У п.12 Оголошення міститься вимога надати копію сертифікату якості предмета закупівлі та копію дійсного державного висновку санітарно-епідеміологічної експертизи. Відповідно до ст. 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» товар, який є предметом закупівлі не відноситься до об’єктів державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що виключає обов’язок учасників отримувати висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на даний товар. Чи достатньо для підтвердження якості товару, надати копію сертифікату якості на товар та Висновок на СЕЕ на плівку, з якої виготовлено товар. Якщо НІ, то просимо аргументувати свою позицію з посилання на пункт, частину та назву нормивно-правового акту, який законодавчо підтвержує дану вимогу та ЗОБОВ'ЯЗУЄ УЧАСНИКІВ ОТРИМУВАТИ ВИЩЕЗАЗНАЧЕНІ ДОКУМЕНТИ, а отже, і подавати у складі пропозицій. Заздалегідь вдячні за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Так достатньо.
Щодо зазначення кількості товару
Дата подання: 10 листопада 2020 10:41
Дата відповіді: 10 листопада 2020 10:46
У Технічному завданні зазначено у характеристиких: "В упаковці не менше 100 шт." Мова йде про кількість поліетиленових пакетів для сміття безпосередньо у кожному у рулоні?
Відповідь: Доброго дня! В кожному рулоні повинно бути не менше ніж 100 пакетів.
Щодо сировини
Дата подання: 10 листопада 2020 13:20
Дата відповіді: 11 листопада 2020 10:06
Чи допускаєте ви використання вторинної сировини?
Відповідь: Доброго дня! Товар повинен відповідати встановленим медичним критеріям безпеки відповідно до вимог СанПіН № 6026 Б-91. Склад: поліетилен низького тиску (високої щільності),технологічні домішки та барвники на основі поліетилену згідно з вимогами оглошення про проведення спрощеної закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2020 16:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ" 85 123,80
UAH з ПДВ
85 123,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СВІКОМ" 89 604,00
UAH з ПДВ
89 604,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АПП ТРЕЙД" 103 044,60
UAH з ПДВ
103 044,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Осташевський Я.I. 103 193,94
UAH з ПДВ
103 193,94
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛОГО ГРУП" 129 029,76
UAH з ПДВ
120 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 листопада 2020 11:34
Електронний підпис
18 листопада 2020 11:24
23.Виписка.PDF
18 листопада 2020 11:24
19.Висновок ДСЕЕ.pdf
18 листопада 2020 11:24
10. Витяг ПДВ.pdf
18 листопада 2020 11:24
8. витяг.pdf
18 листопада 2020 11:24
7.ПРОЕКТ договору.pdf
18 листопада 2020 11:24
6.сертифікая якості.pdf
18 листопада 2020 11:24
5.декларація відповідності.pdf
18 листопада 2020 11:24
4. технічна пропозиція.pdf
18 листопада 2020 11:24
3.відомості про учасника.pdf
18 листопада 2020 11:24
2. лист згода.pdf
18 листопада 2020 11:24
1. цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

18 листопада 2020 14:08
Електронний підпис
18 листопада 2020 14:07
Статут.pdf
18 листопада 2020 14:07
Протокол Директор.pdf
18 листопада 2020 14:07
Наказ Директор.pdf
18 листопада 2020 14:07
ЛГ надан сертифікатів.pdf
18 листопада 2020 14:07
Витяг.pdf
18 листопада 2020 14:07
Витяг ПДВ скан заверен..pdf
18 листопада 2020 14:07
Довідка підприємства.pdf
18 листопада 2020 14:07
Лист-згода.pdf
18 листопада 2020 14:07
Документи якість пакети.pdf
18 листопада 2020 14:07
Документи.pdf

Публічні документи

17 листопада 2020 16:37
Електронний підпис
17 листопада 2020 16:36
Документи АПП Трейд-2.pdf
17 листопада 2020 16:36
Документи АПП Трейд-1.pdf

Публічні документи

16 листопада 2020 17:21
Електронний підпис
16 листопада 2020 16:16
якісні мішки.pdf
16 листопада 2020 16:16
щодо санкцій.pdf
16 листопада 2020 16:16
Щодо ПДВ.pdf
16 листопада 2020 16:16
Цінова пропозиція.pdf
16 листопада 2020 16:16
техвимоги.pdf
16 листопада 2020 16:16
ст 17.pdf
16 листопада 2020 16:16
Проект договору.pdf
16 листопада 2020 16:16
право підпису.pdf
16 листопада 2020 16:16
Паспорт Инн Завірені Осташ.pdf
16 листопада 2020 16:16
Паспорт 35л.pdf
16 листопада 2020 16:16
наказ про призначення.pdf
16 листопада 2020 16:16
Лист згода обробка данних.pdf
16 листопада 2020 16:16
Гарантійний лист Якісні.pdf
16 листопада 2020 16:16
відомості.pdf
16 листопада 2020 16:16
Витяг новий.pdf
16 листопада 2020 16:16
Виписка.pdf

Публічні документи

18 листопада 2020 15:02
Електронний підпис
18 листопада 2020 14:45
дислокація 003.pdf
18 листопада 2020 14:45
Установчі ТОВ ЛОГО ГРУП.rar
18 листопада 2020 14:45
Статут.rar
18 листопада 2020 14:45
Специфікація001.pdf
18 листопада 2020 14:45
Дислокація002.pdf
18 листопада 2020 14:45
Дислокація001.pdf
18 листопада 2020 14:45
Цінова пропозиція001.pdf
18 листопада 2020 14:45
Поліетиленові мішки.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ"

ТОВ "СВІКОМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АПП ТРЕЙД"

ФОП Осташевський Я.I.

ТОВ "ЛОГО ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ"
#34410050
Переможець 85 123,80
UAH з ПДВ
25 листопада 2020 16:19

Документи

25 листопада 2020 16:19
Електронний підпис
25 листопада 2020 16:18
Протокол УО №93 від 25.11.2020.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2020 16:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ"
#34410050
85 123,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 листопада 2020 16:19
Електронний підпис
25 листопада 2020 16:18
Протокол УО №93 від 25.11.2020.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:40
ТОВ УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ дог. №298 від 04.12.202-1.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:39
Електронний підпис укладений
04 грудня 2020 14:02
дог. №298 від 04.12.2020.pdf укладений
04 грудня 2020 14:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): подовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 298
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML