Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бланки медичної документації ф.035/о, ф.058/о, ф.027/о, ф.063/0, ф.063-2/о, ф.080-1/о, ф.086-1/о, ф.095/о, витяг з ЛКК, ф.1., ф.047/о, Журнал реєстрації генеральнх прибирань, Журнал реєстрації темпратурного режиму, Журнал роботи бактерицидного опромінювача, Журнал обліку дезінфекційних засобів опро
Очікувана вартість
2 990,00 UAH
UA-2020-11-06-000776-b beaa5ec5f15e4a64b16edb85287021c2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баглик Олена Володимирівна

+380954502555 olenabaglyk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Старовижівський центр первинної медичної допомоги" Старовижівської районної ради
Код ЄДРПОУ: 38485879
Місцезнаходження: 44401, Україна , Волинська обл., СТАРА ВИЖІВКА, вул. Привокзальна, буд.18
Контактна особа: Баглик Олена Володимирівна
+380954502555
olenabaglyk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Комунальне некомерційне підприємство " Старовижівський центр первинної медичної допомоги" Старовижівської районної ради. 44401, смт Стара Вижівка, вул. Привокзальна, б.18. ЄДРПОУ 38485879
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Форма №035/о
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 листопада 2020  —  16 листопада 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
400 штуки
Форма №058/о
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 листопада 2020  —  16 листопада 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
400 штуки
Форма №027/о
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 листопада 2020  —  16 листопада 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
150 штуки
Форма №063/о
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 листопада 2020  —  16 листопада 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
700 штуки
Форма №063-2/о
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 листопада 2020  —  16 листопада 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
100 штуки
Форма №081-1/о
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 листопада 2020  —  16 листопада 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
2000 штуки
Форма №086-1/о
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 листопада 2020  —  16 листопада 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
100 штуки
Форма №095/о
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 листопада 2020  —  16 листопада 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 штуки
Витяг з ЛКК
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 листопада 2020  —  16 листопада 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1000 штуки
Форма №1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 листопада 2020  —  16 листопада 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
3 штуки
Форма 047/о
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 листопада 2020  —  16 листопада 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
16 штуки
Журнал обліку генеральних прибирань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 листопада 2020  —  16 листопада 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
4 штуки
Журнал реєстрації температурного режиму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 листопада 2020  —  16 листопада 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
6 штуки
Журнал роботи бактерицидного опромінювача
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 листопада 2020  —  16 листопада 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
2 штуки
Журнал обліку дезінфекційних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 листопада 2020  —  16 листопада 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

06 листопада 2020 10:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Турійська районна друкарня"
#02465981
Переможець 2 990,00
UAH
06 листопада 2020 10:50

Документи

06 листопада 2020 10:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 11:07
договір234.pdf укладений
06 листопада 2020 11:06

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Форма №035/о 2 штуки 170,00
UAH
Форма №058/о 400 штуки 0,30
UAH
Форма №027/о 400 штуки 0,30
UAH
Форма №063/о 150 штуки 2,00
UAH
Форма №063-2/о 700 штуки 0,30
UAH
Форма №081-1/о 100 штуки 0,30
UAH
Форма №086-1/о 2000 штуки 0,19
UAH
Форма №095/о 100 штуки 0,60
UAH
Витяг з ЛКК 500 штуки 0,24
UAH
Форма №1 1000 штуки 0,34
UAH
Форма 047/о 3 штуки 90,00
UAH
Журнал обліку генеральних прибирань 16 штуки 25,00
UAH
Журнал реєстрації температурного режиму 4 штуки 25,00
UAH
Журнал роботи бактерицидного опромінювача 6 штуки 25,00
UAH
Журнал обліку дезінфекційних засобів 2 штуки 25,00
UAH