Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національне агентство з питань запобігання корупціїї |
Код ЄДРПОУ: | 40381452 |
Вебсайт: | https://nazk.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01103, Україна , Київська обл., місто Київ, бульвар Дружби Народів, буд. 28 |
Контактна особа: |
Галина Яковлева +380442000883 h.yakovleva@nazk.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 листопада 2020 22:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 26 листопада 2020 15:24 |
Очікувана вартість: | 34 707 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 173 536,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 173500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
- з питань оформлення тендерних пропозицій – Яковлева Галина Олександрівна, радник Патронатної служби НАЗК, тел.: (044) 200-08-83, e-mail: h.yakovleva@nazk.gov.ua.
- з питань, пов’язаних з наданням консультацій щодо технічних вимог – Кулик Наталя Анатоліївна, головний спеціаліст відділу ресурсного забезпечення Управління матеріально-технічного забезпечення та експлуатації, тел.: (044) 200-08-39, e-mail: n.kulyk@nazk.gov.ua.
Категорія замовника: орган державної влади.
Строк виконання робіт: роботи виконуються згідно з Календарним графіком виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх етапів робіт, але не пізніше 14.05.2021.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені української мовою.
Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: 173 500 грн (сто сімдесят три тисячі п’ятсот гривень 00 копійок), забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у формі електронної банківської гарантії, строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, включаючи день кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Більш детально у тендерній документації.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764, та наказу Національного агентства з питань запобігання корупції від 07.08.2020 № 341/20 «Про затвердження Положення щодо здійснення Національним агентством з питань запобігання корупції в поточному бюджетному періоді попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що згідно з договорами про закупівлю передбачається поставити, виконати і надати протягом поточного чи наступного бюджетного періоду», Замовник здійснює у 2020 році попередню оплату Робіт у розмірі 100% від загальної вартості Робіт, яка визначена у Додатку 2 (Протокол погодження договірної ціни), протягом 10 (десяти) календарних днів після підписання Сторонами цього Договору строком на 150 (сто п’ятдесят) днів на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я Підрядника в органі Державної казначейської служби України. | Аванс | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 листопада 2020 17:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 листопада 2020 17:34 |
Тендерна документація (нова редакція від 17.11.2020).docx | |
17 листопада 2020 17:34 |
Перелік змін 17.11.2020.docx | |
12 листопада 2020 15:47 |
Перелік змін 12.11.2020.docx | |
05 листопада 2020 22:35 |
Проєкт договору.docx | |
05 листопада 2020 22:35 |
Додаток 3.3.pdf | |
05 листопада 2020 22:35 |
Додаток 3.2.rtf | |
05 листопада 2020 22:35 |
Додаток 3.1.rtf |
17 листопада 2020 17:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
17 листопада 2020 17:34 |
Тендерна документація (нова редакція від 17.11.2020).docx
|
||||||
17 листопада 2020 17:34 |
Перелік змін 17.11.2020.docx
|
||||||
12 листопада 2020 15:47 |
Перелік змін 12.11.2020.docx
|
||||||
05 листопада 2020 22:35 |
Проєкт договору.docx
|
||||||
05 листопада 2020 22:35 |
Додаток 3.3.pdf
|
||||||
05 листопада 2020 22:35 |
Додаток 3.2.rtf
|
||||||
05 листопада 2020 22:35 |
Додаток 3.1.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Законом визначено, що предмет закупівлі – це товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Тендерною документацією Замовника визначено, що на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник надає копію/ї аналогічного/их**** договору/договорів (не менше 1-го договору) та документів (документ), що підтверджують виконання Учасником цього договору/договорів, а саме копії первинних документів (документа), що визначені в аналогічному/их договорі/договорах (акти приймання виконаних будівельних робіт та інші документи відповідно до умов договору, які підтверджують його повне виконання Учасником, тощо) та лист-відгук від контрагента з обов’язковим зазначенням предмета договору, номеру і дати договору.
****Під аналогічним договором/договорами слід розуміти виконаний договір/договори, предметом якого є капітальний ремонт об’єкту, будівництва за класом наслідків СС2 або СС3, за яким виконувались роботи, пов’язані з побудовою системи пожежного захисту, структурованих кабельних систем, системи водопостачання та каналізації, системи теплопостачання, систем вентиляції та кондиціювання, електромонтажні роботи тощо) цивільної(их) будівлі (будівель).
Предметом зазначеної закупівлі є «Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою м. Київ, бульвар Дружби народів, 28» (1 п.к., 2 п.к., 3 п.к., частина 4 п.к.)» (код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»).
Враховуючи викладене, аналогічним вважається договір, предметом якого є капітальний ремонт.
Пунктом 2 Додатка 1 до Тендерної документації на закупівлю ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою м. Київ, бульвар Дружби народів, 28» замовником одним із кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». На підтвердження відповідної інформації учасник надає, з-поміж іншого:
«1. Щодо кожного працівника/виконавця:
- копії першої і останньої(іх) сторінок трудової книжки, які свідчать про працевлаштування працівників, зазначених у довідці; копії договорів (контрактів, угод);
- завірені копії наказів про призначення на посаду;
- повідомлення про прийняття на роботу (з відміткою податкової інспекції про отримання або копії квитанції про отримання) із знеособленням персональних даних (закреслення інформації, що є конфіденційною, зокрема реєстраційний номер облікової картки платників податків або серія і номер паспорта.
- завірену копію(ії) посвідчення(посвідчень) про перевірку знань з питань охорони праці працівника(ів) Учасника.
2. Надати документи, що підтверджують освіту та досвід роботи на займаній посаді наступних працівників (виконавців):»
Необхідно зауважити, що КЗпП України передбачено:
- ст. 2: «Працівники реалізують право на працю шляхом укладення трудового договору про роботу на підприємстві, в установі, організації або з фізичною особою»;
- ст. 21 КЗпП: «Трудовим договором є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін.
Особливою формою трудового договору є контракт, в якому строк його дії, права, обов’язки і відповідальність сторін (в тому числі матеріальна), умови матеріального забезпечення та організації праці працівника, умови розірвання договору, в тому числі дострокового, можуть встановлюватися угодою сторін. Сфера застосування контракту визначається законами України.»
- ст. 2521: «Трудовий колектив підприємства утворюють усі громадяни, які своєю працею беруть участь у його діяльності на основі трудового договору (контракту, угоди), а також інших форм, що регулюють трудові відносини працівника з підприємством.»
Шляхом системного аналізу вищезазначених норм законодавства, а також усіх документів, які вимагаються замовником на підтвердження інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, можна дійти висновку що слова працівник та виконавець у цій тендерній документації вважаються тотожними та стосуються осіб які беруть участь у діяльності учасника на основі трудового договору (контракту, угоди), а також інших форм, що регулюють трудові відносини працівника з підприємством.
При цьому доцільно зауважити, що замовник не допускає та не дозволяє, що учасник може подати на підтвердження інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації копії цивільно-правових договорів (контрактів, угод) із виконавцями чи підрядниками.
Ввважаємо, що на ваше запитання щодо аналогічних договорі, було надано вичерпну відповідь.
Відповідно до статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Законом визначено, що предмет закупівлі – це товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Тендерною документацією Замовника визначено, що на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник надає копію/ї аналогічного/их**** договору/договорів (не менше 1-го договору) та документів (документ), що підтверджують виконання Учасником цього договору/договорів, а саме копії первинних документів (документа), що визначені в аналогічному/их договорі/договорах (акти приймання виконаних будівельних робіт та інші документи відповідно до умов договору, які підтверджують його повне виконання Учасником, тощо) та лист-відгук від контрагента з обов’язковим зазначенням предмета договору, номеру і дати договору. ****Під аналогічним договором/договорами слід розуміти виконаний договір/договори, предметом якого є капітальний ремонт об’єкту, будівництва за класом наслідків СС2 або СС3, за яким виконувались роботи, пов’язані з побудовою системи пожежного захисту, структурованих кабельних систем, системи водопостачання та каналізації, системи теплопостачання, систем вентиляції та кондиціювання, електромонтажні роботи тощо) цивільної(их) будівлі (будівель). Предметом зазначеної закупівлі є «Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою м. Київ, бульвар Дружби народів, 28» (1 п.к., 2 п.к., 3 п.к., частина 4 п.к.)» (код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»). Враховуючи викладене, аналогічним вважається договір, предметом якого є капітальний ремонт.
Вимоги про усунення порушення
Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дякуємо за звернення.
Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дякуємо за звернення.
Законом визначено, що предмет закупівлі – це товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Предметом зазначеної закупівлі є «Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою м. Київ, бульвар Дружби народів, 28» (1 п.к., 2 п.к., 3 п.к., частина 4 п.к.)» (код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»).
Тендерною документацією Замовника визначено, що на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник надає копію/ї аналогічного/их**** договору/договорів (не менше 1-го договору) та документів (документ), що підтверджують виконання Учасником цього договору/договорів, а саме копії первинних документів (документа), що визначені в аналогічному/их договорі/договорах (акти приймання виконаних будівельних робіт та інші документи відповідно до умов договору, які підтверджують його повне виконання Учасником, тощо) та лист-відгук від контрагента з обов’язковим зазначенням предмета договору, номеру і дати договору.
Враховуючи вимоги до вище зазначеного кваліфікаційного критерію Замовник не обмежив Учасників у можливості надавати декілька договорів, предметом закупівлі яких є проведення капітального ремонту.
Крім того Замовник не виключає можливості наявності в договорі/договорах, що подаються Учасником як аналогічні, інших видів робіт, окрім визначених Замовником, та не встановлює вимогу щодо кількості робіт в одному договорі.
Учасником може бути надано декілька договорів, які у сукупності підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду проведення капітального ремонту з виконанням робіт, зазначених в Додатку 1 до Тендерну документації.
Крім того повідомляємо, що Замовник внесе зміни в тендерну документацію в частині класів наслідків будівництва для аналогічного договору.
1. Щодо кожного працівника/виконавця:
- копії першої і останньої(іх) сторінок трудової книжки, які свідчать про працевлаштування працівників, зазначених у довідці; копії договорів (контрактів, угод);
- завірені копії наказів про призначення на посаду;
- повідомлення про прийняття на роботу (з відміткою податкової інспекції про отримання або копії квитанції про отримання) із знеособленням персональних даних (закреслення інформації, що є конфіденційною, зокрема реєстраційний номер облікової картки платників податків або серія і номер паспорта.
- завірену копію(ії) посвідчення(посвідчень) про перевірку знань з питань охорони праці працівника(ів) Учасника.
Таким чином, замовник допускає та дозволяє, що учасник може подати на підтвердження відповідності копії цивільно-правових договорів (контрактів, угод) з працівниками.
При цьому, відповідно до чинного законодавства у разі укладання цивільно-правових договорів не передбачено ведення трудової книжки, оформлення наказу, подання повідомлення про прийняття на роботу до ДПС.
Відповідно, наведені вимоги суперечать одна одній. У зв'язку із цим, вимагаємо виокремити вимоги ТД до працівників, які перебувають в штаті, та тих, які надають послуги за цивільно-правовими договорами.
Пунктом 2 Додатка 1 до Тендерної документації на закупівлю ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою м. Київ, бульвар Дружби народів, 28» (1 п.к., 2 п.к., 3 п.к., частина 4 п.к.)» (код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») замовником одним із кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». На підтвердження відповідної інформації учасник надає, з-поміж іншого:
«1. Щодо кожного працівника/виконавця:
- копії першої і останньої(іх) сторінок трудової книжки, які свідчать про працевлаштування працівників, зазначених у довідці; копії договорів (контрактів, угод);
- завірені копії наказів про призначення на посаду;
- повідомлення про прийняття на роботу (з відміткою податкової інспекції про отримання або копії квитанції про отримання) із знеособленням персональних даних (закреслення інформації, що є конфіденційною, зокрема реєстраційний номер облікової картки платників податків або серія і номер паспорта.
- завірену копію(ії) посвідчення(посвідчень) про перевірку знань з питань охорони праці працівника(ів) Учасника.
2. Надати документи, що підтверджують освіту та досвід роботи на займаній посаді наступних працівників (виконавців):»
Необхідно зауважити, що КЗпП України передбачено:
- ст. 2: «Працівники реалізують право на працю шляхом укладення трудового договору про роботу на підприємстві, в установі, організації або з фізичною особою»;
- ст. 21: «Трудовим договором є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін.
Особливою формою трудового договору є контракт, в якому строк його дії, права, обов’язки і відповідальність сторін (в тому числі матеріальна), умови матеріального забезпечення та організації праці працівника, умови розірвання договору, в тому числі дострокового, можуть встановлюватися угодою сторін. Сфера застосування контракту визначається законами України.»
- ст. 2521: «Трудовий колектив підприємства утворюють усі громадяни, які своєю працею беруть участь у його діяльності на основі трудового договору (контракту, угоди), а також інших форм, що регулюють трудові відносини працівника з підприємством.»
Шляхом системного аналізу вищезазначених норм законодавства, а також усіх документів, що вимагаються замовником на підтвердження інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, можна дійти висновку що слова працівник та виконавець у цій тендерній документації вважаються тотожними та стосуються осіб які беруть участь у діяльності учасника на основі трудового договору (контракту, угоди), а також інших форм, що регулюють трудові відносини працівника з підприємством.
При цьому доцільно зауважити, що замовник не допускає та не дозволяє, що учасник може подати на підтвердження інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації копії цивільно-правових договорів (контрактів, угод) із виконавцями чи підрядниками.
- головний інженер – повна вища освіта за спеціальністю «будівництво та цивільна інженерія» або «архітектура та містобудування», або за напрямком «будівництво» (може бути зазначений напрям (галузь знань) з іншими назвами, але за аналогічним напрямом освіти);
- електромонтери, які мають групу з електробезпеки ІІІ в електроустановках напругою до 1000 В (у кількості – не менше 2 людей);
- лицювальники-плиточники (не нижче 3 розряду, у кількості – не менше 2 людей);
- маляри (не нижче 3 розряду – не менше 2 людей);
- муляри (не нижче 3 розряду , у кількості – не менше 1 людини);
- опоряджувальник будівельний (не нижче 3 розряду, у кількості – не менше 1 людини);
- слюсарі-сантехніки (не нижче 3 розряду – не менше 2 людей);
- штукатури (не нижче 3 розряду – не менше 3 людей).
Разом з цим, зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки встановлює обмеження учасникам для участі у тендері. зазначені спеціальності не є повним переліком спеціальностей, які необхідні для виконання робіт за предметом закупівлі. Оскільки для виконання робіт потрібні також і фахівці інших професій. Тому відсутні підстави виокремлювати саме їх та визначати кількість таких працівників та вимоги до розряду. Учасник може та йому не заборонено наймати працівників у процесі підготовки до виконання робіт. При цьому вимога до електромонтерів які мають групу з електробезпеки ІІІ в електроустановках напругою до 1000 В є абсолютно необґрунтованою та не підтвердженою ПКД та технічним завданням.
У зв'язку із цим, вимагаємо виключити дискримінаційні вимоги щодо встановлення конкретного переліку посад, розрядів та кількості працівників.
Відповідно статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Пунктом 2 Додатка 1 до Тендерної документації на закупівлю ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою м. Київ, бульвар Дружби народів, 28» (1 п.к., 2 п.к., 3 п.к., частина 4 п.к.)» (код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») Замовником одним із кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Замовник не виключає можливості зазначення Учасником у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання зазначених робіт інформації про інших працівників, окрім визначених Замовником, та не встановлює вимогу щодо виконання робіт з капітального ремонту обмеженим колом працівників та їх обмеженою кількістю.
Крім того відповідно до додатку 3.2 до тендерної документації, серед устаткування, яке повинне бути змонтоване, є:
489. Щит металевий, вмотнований, 12 модулі, 16А, 230В, ІР31;
490. Щит металевий, вмотнований, 12 модулі, 32А, 380В, ІР31;
491. Щит металевий, вмотнований, 54 модулі, 50А, 380В, ІР31.
Вище перелічене устаткування є електроустановкою відповідно до п.1.1.3 Глави 1.1 «Правил улаштування електроустановок», затверджених Наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 21.07.2017 № 476 «Про затвердження Правил улаштування електроустановок», адже електороустановка – це комплекс взаємопов’язаних машин, апаратів, ліній та допоміжного обладнання (разом з будівлями і приміщеннями, в яких їх установлено), призначених для виробництва, трансформації, передавання, розподілу електричної енергії і перетворення її в інший вид енергії. Електроустановки за умовами електробезппеки розділяють на електроустановки до 1 кВ і електроустановки вище 1 кВ (за діючим значенням напруги).
Відповідно до характеристик, щити металеві, вмотвовані, разом із модулями, є електроустановками до 1 кВ.
Відповідно до абзацу другого, підпункту 5.1.1, пункту 5.1, розділу 5 «Правил безпечної експлуатації електроустановок», затверджених Наказом Державного комітету України по нагляду за охороною праці № 257 від 06.10.97р., в електроустановках до 1000 В працівники зі складу оперативних або оперативно-виробничих працівників, які одноособово обслуговують електроустановки, повинні мати групу III.
Таким чином вимога щодо наявності у електромонтерів ІІІ-ї групи з електробезпеки в електроустановках з напругою до 1000В є обґрунтованою та такою, що повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Аналогічний договір має бути наданий з додатками або іншими невід’ємними його частинами (специфікаціями, калькуляціями, додатковими угодами тощо).
Разом з цим, звертаємо Вашу увагу, що значна частина об’єктів будівництва (чи реконструкції) у зв’язку із значним об’ємом та складністю робіт чи через відсутність фінансування у замовника виконуються протягом тривалого строку, який може становити від одного до кількох років. Таким чином, підрядна організація під час будівництва чи реконструкції такого об’єкту набуває значного досвіду виконання аналогічних договорів.
При цьому роботи на такому об’єкті можуть ще виконуватися відповідно до затвердженого замовником робіт та підрядником графіку виконання робіт та графіку фінансування, а об’єкт не буде завершений та зданий в експлуатацію через його не завершення з зазначених вище об’єктивних обставин.
Відповідно, така організація-підрядник не зможе брати участь у даній закупівлі через відсутність підтвердження повного виконання договору , при цьому маючи значний досвід виконання аналогічних робіт, що буде підтверджено відгуком замовника будівництва.
Таким чином, вимога щодо підтвердження повного виконання договору обмежує коло потенційних учасників цієї закупівлі та відповідно обмежує конкуренцію, що не відповідає принципам публічних закупівель, визначеним у Законі України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку із вище викладеним, вимагаємо внести зміни до тендерної документації в частині виключення вимоги про підтвердження повного аналогічного договору та дозволити учасникам надавати підтвердження виконання аналогічного договору, який виконується.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв. Зокрема додатком 1 до тендерної документації встановлені кваліфікаційні критерії процедури закупівлі відповідно до статті 16 Закону та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників установленим кваліфікаційним критеріям, а саме: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Щодо кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» слід зазначити, що Закон не містить визначення терміну «аналогічний договір».
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням принципів та інших положень, закріплених у статті 5 Закону.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням положень статті 5 Закону.
Предметом зазначеної закупівлі є ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою м. Київ, бульвар Дружби народів, 28» (1 п.к., 2 п.к., 3 п.к., частина 4 п.к.)» (код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»).
Тендерною документацією Замовника визначено, що на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник надає копію/ї аналогічного/их**** договору/договорів (не менше 1-го договору) та документів (документ), що підтверджують виконання Учасником цього договору/договорів, а саме копії первинних документів (документа), що визначені в аналогічному/их договорі/договорах (акти приймання виконаних будівельних робіт та інші документи відповідно до умов договору, які підтверджують його повне виконання Учасником, тощо) та лист-відгук від контрагента з обов’язковим зазначенням предмета договору, номеру і дати договору.
Крім того, відповідно до Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, затвердженого постановою КМУ від 13 квітня 2011 р. № 461 (зі змінами) передбачено наступне:
Прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1), та об’єктів, будівництво яких здійснювалося на підставі будівельного паспорта, здійснюється шляхом реєстрації відповідним органом державного архітектурно-будівельного контролю на безоплатній основі поданої замовником декларації про готовність об’єкта до експлуатації (далі - декларація).
Прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, а також комплексів (будов), до складу яких входять об’єкти з різними класами наслідків (відповідальності), здійснюється на підставі акта готовності об’єкта до експлуатації шляхом видачі відповідними органами державного архітектурно-будівельного контролю сертифіката.
Зареєстрована декларація або сертифікат є підставою для укладення договорів про постачання на прийнятий в експлуатацію об’єкт необхідних для його функціонування ресурсів - води, газу, тепла, електроенергії, включення даних про такий об’єкт до державної статистичної звітності та оформлення права власності на нього.
З огляду на зазначене, вимога щодо надання документального підтвердження наявності у Учасника досвіду повного виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) є стратегічно важливою для Замовника.
Зазначена вимога є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників тендеру. Вами встановлені вимоги щодо виконання визначених видів робіт - роботи, пов’язані з побудовою системи пожежного захисту, структурованих кабельних систем, системи водопостачання та каналізації, системи теплопостачання, систем вентиляції та кондиціювання, електромонтажні роботи тощо) цивільної(их) будівлі (будівель). При цьому, такі роботи могли виконуватися і в рамках договорів та об'єктів з класом наслідків СС1.
У зв’язку із вище викладеним, вимагаємо внести зміни до тендерної документації в частині виключення вимоги про підтвердження повного аналогічного договору за класом наслідків СС2 або СС3 та виключення вимоги щодо виконання конкретних видів робіт за аналогічним договором.
Відповідно статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Законом визначено, що предмет закупівлі – це товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Предметом зазначеної закупівлі є ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою м. Київ, бульвар Дружби народів, 28» (1 п.к., 2 п.к., 3 п.к., частина 4 п.к.)» (код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»).
Тендерною документацією Замовника визначено, що на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник надає копію/ї аналогічного/их**** договору/договорів (не менше 1-го договору) та документів (документ), що підтверджують виконання Учасником цього договору/договорів, а саме копії первинних документів (документа), що визначені в аналогічному/их договорі/договорах (акти приймання виконаних будівельних робіт та інші документи відповідно до умов договору, які підтверджують його повне виконання Учасником, тощо) та лист-відгук від контрагента з обов’язковим зазначенням предмета договору, номеру і дати договору.
Враховуючи вимоги до вище зазначеного кваліфікаційного критерію Замовник не обмежив Учасників у можливості надавати декілька договорів, предметом закупівлі яких є виконання робіт з капітального ремонту.
Крім того Замовник не виключає можливості наявності в договорі/договорах, що подаються Учасником як аналогічні, інших видів робіт, окрім визначених Замовником, та не встановлює вимогу щодо кількості робіт в одному договорі.
Учасником може бути надано декілька договорів, які у сукупності підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання робіт з капітального ремонту з виконанням робіт, зазначених в Додатку 1 до Тендерну документації.
Крім того повідомляємо, що Замовник внесе зміни в тендерну документацію в частині класів наслідків будівництва для аналогічного договору.
«Відхилити відповідно до абз.2 п. ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерну пропозицію учасника ТОВ «СОЛАР СЕРВІС УКРАЇНА» (надалі – Товариство або Учасник) за предметом закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою м. Київ, бульвар Дружби народів, 28» (1 п.к., 2 п.к., 3 п.к., частина 4 п.к.)» (код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») у зв’язку з наявності підстав встановлених ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»».
При цьому, слід вказати, що відповідно до ч.3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Уважно ознайомившись з Протоколом, Товариство вважає, що аргументація зазначена Протоколі розгляду тендерної пропозиції є недостатньою з огляду на таке.
У протоколі Замовник зазначає наступний факт, який став причиною відхилення тендерної пропозиції, а саме:
«У відповідь на звернення ДПІ у Деснянському районі ГУ ДФС у м. Києві листами від 02.12.2020 №31113/9/26-15-12-07-23 та від 03.12.2020 №31188/9/26-13-01-15 надало інформацію про те, що станом на 02.12.2020 за ТОВ «АЛЬЯНС ВМВ» (ЄДРПОУ 43140305) обліковується податковий борг та станом на 03.12.2020 до ГУ ДФС у м. Києві заява від ТОВ «АЛЬЯНС ВМВ» (ЄДРПОУ 43140305) щодо розстрочення (відстрочення) податкового боргу не надходила.
З огляду, на вказане підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника є факт наявності у субпідрядника податкового боргу станом на 02.12.2020 року.
П. 13 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
При цьому, відповідно до ч. 7 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті.
Як указано в абз. 1 п. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
З вказаних норм випливає, що Замовник має право відхилити тендерну пропозицію учасника у разі наявності у субпідрядника боргу та такий факт має бути обов’язково аргументований.
При цьому слід вказати, що відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
З огляду на ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник зобов’язаний підтвердити відсутність підстав для відхилення тендерної пропозицій, а саме відсутність податкового боргу під час подання тендерної пропозиції.
Звідси випливає, що Замовник зобов’язаний перевіряти тендерну пропозицію Замовника щодо наявності підставам, установленим п. 13 ч. 1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» станом на день подання тендерної позиції, саме станом на 24 листопада 2020 року.
Натомість інформація, яка міститься в протоколі підтверджує факт наявності заборгованості зі сплати податків станом на 03.12.20 року.
Разом з цим, слід вказати, що відповідно до Тендерної документації підтвердженням наявності / відсутності боргу є лист – гарантія за формою додатку 2 до тендерної документації.
Зокрема, 24 листопада 2020 року Товариство надало в складі тендерної пропозиції відповідний лист-гарантію від ТОВ «Альянс ВМВ» про те, що в нього не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Звертаємо увагу на те, що Мінекономіки у листі № 3304-04/34835-06 від 03 червня 2020 року щодо підстави, передбаченої п.13 ч. 1 ст. 17 Закону вказує наступне:
«Замовник встановлює вимогу в тендерній документації щодо необхідності підтвердження учасниками процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції відсутності підстав, встановлених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, при цьому підтвердження таких підстав може бути передбачено в довільній формі.
Водночас для переможця процедури закупівлі замовник встановлює вимогу в тендерній документації про надання документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону шляхом оприлюднення таких документів в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю».
З листа Мінекономіки випливає, що для підтвердження відсутності заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) при подачі тендерної пропозиції достатньо подати лист в довільній формі.
Оскільки, 24 листопада 2020 року при подачі тендерної пропозиції Товариство за встановленою Заявником формою подало лист – гарантію ТОВ «АЛЬЯНС ВМВ», яким підтвердило відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) та враховуючи те, що Замовник зобов’язаний перевіряти подану тендерну пропозицію станом на день її подачі (24 листопада 2020 року), то подана тендерна пропозиція відповідає п. 13 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно підстави для відхилення тендерної позиції відсутні.
Підсумовуючи наведене, слід прийти до висновку, що аргументація зазначена у Протоколі розгляду тендерної пропозиції є недостатньою, оскільки:
Факт наявності заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) у ТОВ «АЛЬЯНС ВМВ» (ЄДРПОУ 43140305) на день подачі тендерної пропозиції (24 листопада 2020 року) Замовник не підтвердив.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати додаткову інформацію про причини невідповідності тендерної пропозиції Товариства, а саме факт наявності заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) у ТОВ «АЛЬЯНС ВМВ» (ЄДРПОУ 43140305) на день подачі тендерної пропозиції (24 листопада 2020 року).
Абз. 5 п. 1 розділу ІІІ тендерної документації (нової редакції), затвердженої рішенням тендерного комітету Національного агентства від 17.11.2020 протокол № 199 (далі – тендерна документація) передбачено вимогу щодо завантаження необхідних документів та/або інформації, в тому числі: «інформації та/або документів, що підтверджують відсутність підстав для Учасника/субпідрядника/співвиконавця/об’єднання учасників, передбачених статтею 17 Закону, згідно із додатком 2 до тендерної документації. Інформація (документи) щодо субпідрядника/співвиконавця/об’єднання учасників має бути підписана уповноваженою особою субпідрядника/співвиконавця/об’єднання учасників».
На підтвердження відповідності зазначеним вимогам тендерної документації учасником ТОВ «СОЛАР СЕРВІС УКРАЇНА» 24.11.2020 у складі тендерної пропозиції завантажено у електронну систему закупівель:
- лист від 12.11.2020 № 1 щодо залучення субпідрядників, серед яких
ТОВ «АЛЬЯНС ВМВ» (ЄДРПОУ 43140305), потужності якого планується залучити до виконання робіт в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю;
- лист-гарантію ТОВ «АЛЬЯНС ВМВ» (без номера, без дати) про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до пунктів 5, 6, 12, 13 ч. 1, 2 ст. 17 Закону.
Частиною першою статті 17 Закону встановлено перелік підстав за наявності яких замовник, зокрема приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника, зокрема – п. 13 ч. 1 ст. 17 Закону передбачає, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
При цьому замовник не вимагає документальне підтвердження інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Під час проведення перевірки (у період розгляду тендерної пропозиції) інформації, наявної у відкритих джерелах (https://tax.gov.ua/businesspartner, портал відкритих даних: https://data.gov.ua, https://opendatabot.ua/) вищезазначеного суб’єкта господарювання (ТОВ «АЛЬЯНС ВМВ») на підтвердження відсутності підстав, визначених у ч. 1 ст. 17 Закону, Національним агентством виявлено факт наявності заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Керуючись ч. 15 ст. 29 Закону Національне агентство, як замовник, звернулося листами від 01.12.2020 № 05-04/63707/20 та від 02.12.2020 № 60-09/63883/20 до ДПІ у Деснянському районі ГУ ДФС у м. Києві (за місцем реєстрації ТОВ «АЛЬЯНС ВМВ» (ЄДРПОУ 43140305) для підтвердження інформації, наданої учасником щодо:
- наявності/відсутності заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів);
- інформацію стосовно здійснення заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених чинним законодавством.
У відповідь на звернення ДПІ у Деснянському районі ГУ ДФС у м. Києві листами від 02.12.2020 № 31113/9/26-15-12-07-23 та від 03.12.2020 № 31188/9/26-15-13-01-15 надало інформацію про те, що станом на 02.12.2020 за ТОВ «АЛЬЯНС ВМВ» (ЄДРПОУ 43140305) обліковується податковий борг та станом на 03.12.2020 до ГУ ДФС у м. Києві заява від ТОВ «АЛЬЯНС ВМВ» (ЄДРПОУ 43140305) щодо розстрочення (відстрочення) податкового боргу не надходила.
Акцентуємо вашу увагу на тому, що пропозицію ТОВ «СОЛАР СЕРВІС УКРАЇНА» було відхилено не на підставі абз. 4 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону – учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону, а на підставі абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону – учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим ст. 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені ч. 1 ст. 17 Закону.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-02-10-000012 ● a8604a26745a4c028529c0e7d2c563bd
- Статус: завершено ● Дата: 21 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2021 15:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.02.2021 № 40
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.02.2021 № 40
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-11-05-013791-c 05.11.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-02-18 15:21:16
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою м. Київ, бульвар Дружби народів, 28» (1 п.к., 2 п.к., 3 п.к., частина 4 п.к.)» (код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-05-013791-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-02-23 19:23:05
Надання інформації та документів
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ 10.02.2021 видала наказ «Про початок моніторингу процедур закупівель», за яким розпочато моніторинг процедури закупівлі Національного агентства з питань запобігання корупції (далі – Національне агентство) за предметом закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою м. Київ, бульвар Дружби народів, 28» (1 п.к., 2 п.к., 3 п.к., частина 4 п.к.)» (код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»), унікальний номер оголошення про проведення закупівлі: UA-2020-11-05-013791-c.
18.02.2021 ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ опублікувала запит про надання пояснень, в якому, зокрема, передбачено необхідність надання інформації та документів щодо того, яким чином та на підставі яких документів Національне агентство здійснило обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета цієї закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначило його очікувану вартість.
На виконання зазначених вимог повідомляємо таке.
Згідно з розпорядженнями Кабінету Міністрів України від 22.04.2020 № 437-р та від 27.04.2016 № 329-р і актами приймання-передачі від 01.07.2020 та 10.06.2016 відповідно адміністративна будівля за адресою: м. Київ, бульвар Дружби народів, 28, була передана до сфери управління Національного агентства з питань запобігання корупції. Право власності на будівлю Національне агентство зареєструвало в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно в липні 2020 року.
З урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, за результатами проведення закупівлі у встановленому Законом України «Про публічні закупівлі» порядку Національне агентство уклало договір з ТОВ «ІКБ «Панорама» від 02.09.2020 № 79/20 (унікальний номер оголошення про проведення закупівлі UA-2020-08-12-009413-a).
На виконання умов договору від 02.09.2020 № 79/20 ТОВ «ІКБ «Панорама» виготовило робочий проєкт, затверджений наказом Національного агентства від 05.11.2020 № 506/20 (здійснило експертизу, за результатами якої отримано експертний звіт ДП «Укрдержбудекспертиза» від 03.11.2020 № 00-0929-20/ЦБ).
Відповідно до робочого проекту загальна вартість капітального ремонту склала 135 384 721,00 грн, роботи були розділені на 11 пускових комплексів, кожен з яких має завершений цикл і вводиться в експлуатацію автономно. Усі роботи згідно з робочим проектом можливо виконувати без виводу будівлі з експлуатації.
Водночас у 2020 році кошти на проведення капітального ремонту частини приміщень адміністративної будівлі були передбачені за рахунок зменшення витрат на створення, розробку і впровадження інформаційно-телекомунікаційної системи «Система управління справами», що пов’язане з переглядом вартості розробки системи за результатами консультацій з представниками IT-компаній та отримання рекомендацій і відповідної інформації щодо очікуваної вартості зазначених послуг, у результаті чого залишились не використані кошти у розмірі 35 257 000,00 гривень.
Після аналізу стану окремих приміщень будівлі Національне агентство звернулося до проектної організації ТОВ «ІКБ» Панорама» для виокремлення робіт по першому етапу робіт з капітального ремонту на суму 35 257 000,00 гривень.
ТОВ «ІКБ «Панорама» виокремило по зазначених пускових комплексах обсяги робіт, ресурсів і надало зведений кошторис на суму 35 257 000,00 грн (у т.ч. авторський і технічний нагляд за будівництвом).
З урахуванням наданих ТОВ «ІКБ «Панорама» документів для першого етапу проведення капітального ремонту обрано роботи по 1, 2, 3 і частині 4 пускових комплексах (далі – п.к.).
1 п.к. – влаштування нових вертикальних міжповерхових інженерних мереж, вертикальної мережі СКС, влаштування контролю концентрації газів, система димовидалення. Виконання робіт по 1 п.к. дає можливість при проведенні капітального ремонту по наступних пускових комплексах працювати в межах свого поверху з можливістю підключення систем опалення, вентиляції, водопостачання і каналізації, СКС та інш. до нових вертикальних стояків і введення їх в експлуатацію.
2 п.к. та 3 п.к. – оздоблення приміщень 3 і 2 поверхів з влаштуванням всіх мереж і комунікацій. Ці поверхи не мали, ні поточного ні капітального ремонту. До 01.07.2020 використовувались Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України. Стан приміщень був непридатний до нормальної експлуатації (Технічний звіт за результатом візуального обстеження будівельних конструкцій адміністративної будівлі за адресою: м. Київ, бульвар Дружби народів, 28, Київ, 2020 р. ТОВ «ІКБ «Панорама»).
Частина 4 п.к. була обрана для можливості засвоєння максимального обсягу робіт в межах першого етапу проведення капітального ремонту.
Таким чином, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості здійснено на підставі проєктно-кошторисної документації робочого проєкту «Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою м. Київ, бульвар Дружби народів, 28».
Додаток: на 30 арк. в 1 прим.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 березня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 листопада 2020 16:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СОЛАР СЕРВІС УКРАЇНА" |
29 359 487,17
UAH з ПДВ
|
29 012 414,16
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДЕВЕЛОПМЕНТ ПРОФЕШИОНАЛС" |
31 808 543,95
UAH з ПДВ
|
29 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Грін Трейдінг" |
31 275 540,48
UAH з ПДВ
|
31 275 540,48
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БК КБР" |
32 479 575,81
UAH з ПДВ
|
32 479 575,81
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ОЛІМП СТРОЙ" |
34 707 300,00
UAH з ПДВ
|
34 707 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СОЛАР СЕРВІС УКРАЇНА" #42628045 |
Відхилено |
29 012 414,16
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2020 21:26
|
|
ТОВ "ДЕВЕЛОПМЕНТ ПРОФЕШИОНАЛС" #41503688 |
Відхилено |
29 100 000,00
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2020 17:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 грудня 2020 15:13
|
ТОВ "Грін Трейдінг" #40729651 |
Переможець |
31 275 540,48
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2020 17:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 грудня 2020 15:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2022 11:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 жовтня 2021 20:02
|
Додатки2.pdf | зміни до договору |
19 жовтня 2021 19:57
|
Додатки.pdf | зміни до договору |
19 жовтня 2021 19:57
|
171_20_ду5.pdf | зміни до договору |
19 жовтня 2021 19:57
|
Додатки1.pdf | зміни до договору |
19 жовтня 2021 19:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 вересня 2021 18:15
|
171_20_ду4.pdf | зміни до договору |
07 вересня 2021 18:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 липня 2021 18:55
|
171_20_ду3.pdf | зміни до договору |
28 липня 2021 18:50
|
Додатки_1.pdf | зміни до договору |
28 липня 2021 18:50
|
Додатки_2.pdf | зміни до договору |
28 липня 2021 18:50
|
Додатки_3.pdf | зміни до договору |
28 липня 2021 18:50
|
Додатки_4.pdf | зміни до договору |
28 липня 2021 18:50
|
Додатки_5.pdf | зміни до договору |
28 липня 2021 18:50
|
Додатки_6.pdf | зміни до договору |
28 липня 2021 18:50
|
Додатки_7.pdf | зміни до договору |
28 липня 2021 18:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 квітня 2021 17:51
|
Додаток_6.pdf | зміни до договору |
13 квітня 2021 17:48
|
171_20_ду2.pdf | зміни до договору |
13 квітня 2021 17:48
|
Додаток_4.pdf | зміни до договору |
13 квітня 2021 17:48
|
Додаток_9.pdf | зміни до договору |
13 квітня 2021 17:48
|
Додаток_5.pdf | зміни до договору |
13 квітня 2021 17:48
|
Додаток_8.pdf | зміни до договору |
13 квітня 2021 17:48
|
Додаток_2.pdf | зміни до договору |
13 квітня 2021 17:48
|
Додаток_3.pdf | зміни до договору |
13 квітня 2021 17:48
|
Додаток_7.pdf | зміни до договору |
13 квітня 2021 17:48
|
Додатки_1.pdf | зміни до договору |
13 квітня 2021 17:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 16:55
|
171_20_ДУ_1.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 16:54
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 16:44
|
2 Кошторис.pdf | укладений |
29 грудня 2020 16:42
|
1 Кошторис.pdf | укладений |
29 грудня 2020 16:42
|
3 Кошторис.pdf | укладений |
29 грудня 2020 16:42
|
6 Кошторис.pdf | укладений |
29 грудня 2020 16:42
|
5 Кошторис.pdf | укладений |
29 грудня 2020 16:42
|
171_20.pdf | укладений |
29 грудня 2020 16:42
|
7 Кошторис.pdf | укладений |
29 грудня 2020 16:42
|
4 Кошторис.pdf | укладений |
29 грудня 2020 16:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 4 частини пятої статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 171/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пп. 3, 4 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі": - покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; - продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 171/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | П. 1 та п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі": - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; - продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 171/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 4 частини пятої статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 171/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | П. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі": зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 171/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |