Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мікроскоп офтальмологічний операційний за ДК 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання, ((33122000-1 - Офтальмологічне обладнання ). (НК 024:2019 - 35190 - Офтальмологічний мікроскоп) -1 од.
Очікувана вартість
385 000,00 UAH
UA-2020-11-05-013145-c dee56bf0a5b4455da89f745af8992b5d
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Татьяна Різун

+380532689069
+380509873050
dmkl.poltava@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "ДИТЯЧА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01999684
Місцезнаходження: 36004, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Олександра Бідного, буд. 2
Контактна особа: Татьяна Різун
+380532689069,+380509873050
dmkl.poltava@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 листопада 2020 19:10
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 07 грудня 2020 14:00
Очікувана вартість: 385 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 925,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Юридична особа , яка забезпечує потреби держави або територіальної громади; МОВА (МОВИ), ЯКОЮ (ЯКИМИ) ПОВИННІ ГОТУВАТИСЯ ТЕНДЕРНІ ПРОПОЗИЦІЇ – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені у складі тендерної пропозиції можуть бути надані як українською, так і російською мовами. В разі якщо тендерна пропозиція учасника подається на іншій ніж українській або російській мові, така пропозиція повинна супроводжуватись автентичним перекладом на українську мову. Мікроскоп офтальмологічний операційний , ((33122000-1 - Офтальмологічне обладнання ) -1 од.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Мікроскоп офтальмологічний операційний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36004, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вулиця Олександра Бідного, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 33122000-1 — Офтальмологічне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються Покупцем по факту поставки товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Продавця протягом 30 (тридцять) днів з дати підписання видаткової накладної та надання рахунку на оплату Товару. Можлива відстрочка платежу до 60 днів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 листопада 2020 18:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2020 10:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2020 19:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2020 18:45
ТД мікроскоп операційний офтальмологічний зі змінами 16.11.doc
16 листопада 2020 18:45
Зміни, що вносяться _мікроскоп офтальмолог.16.11.20.doc
11 листопада 2020 10:27
ТД мікроскоп операційний офтальмологічний зі змінами.doc
11 листопада 2020 10:27
Зміни, що вносяться _мікроскоп офтальмолог.doc
05 листопада 2020 19:10
ТД мікроскоп операційний офтальмологічний.doc
05 листопада 2020 19:10
Додаток 4 Прект Договору.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-05-013145-c.c1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ФОП Тараненко Ірина Миколаївна, Код ЄДРПОУ:2863709449
Дата подання: 16 листопада 2020 15:12
Скарга на дискримінаційні умови ТД
Вих. №1 від 16.11.2020р. до АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ, 03035 Суб’єкт оскарження: ФОП Тараненко Ірина Миколаївна (ІПН 2863709449) адреса: вул. Данили Нечая, 29, кв. 24, м. Дніпро, 49007 електронна пошта: info@med-mm.com телефон (098) 454-73-77 Замовник: Комунальне підприємство «ДИТЯЧА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» (код ЄДРПОУ01999684 ) адреса: 36004, Полтавська обл., м. Полтава, вул. Олександра Бідного, 2 електронна пошта: dmkl.poltava@gmail.com телефон: +380532689069,+380509873050 Інформація про закупівлю ID: dee56bf0a5b4455da89f745af8992b5d Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-05-013145-c Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 13.11.2020 р. СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення замовником – КП «ДИТЯЧА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» - дискримінаційних вимог у тендерній документації КП «ДИТЯЧА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» (далі – Замовник), оприлюднило оголошення про проведення відкритих торгів, предмет закупівлі «Мікроскоп офтальмологічний операційний за ДК 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання, ((33122000-1 - Офтальмологічне обладнання ). (НК 024:2019 - 35190 - Офтальмологічний мікроскоп) -1 од.» Маючи змогу у відкритому доступі ознайомитися із тендерною документацією, затвердженою протокольним рішенням тендерного комітету Замовника від 10.11.2020 р., ФОП Тараненко І.М. бажає взяти участь в оголошеній процедурі закупівлі, оскільки має реальні можливості виконати необхідні обсяги замовлення маючи необхідну матеріально-технічну базу, відповідний досвід виконання договорів та підтримуючи конкурентний рівень цін на запропоновану продукцію. Разом із тим, вивчивши умови тендерної документації, Скаржник виявив в ній вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію, унеможливлюючи для нього прийняття участі у закупівлі з огляду на наступне. Згідно умов ТД Замовника, пунктом 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, у т.ч. відповідно до вимог абзацу першого частини 3 статті 22 Закону. Учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції: - інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, зазначеним у Додатку 1 до тендерної документації; - інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (Додаток 1 до тендерної документації); - інформацію про відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі технічну специфікацію (у випадку необхідності) (Додаток 2 до тендерної документації); - заповнену форму "Тендерної пропозиції" (Додаток 3 до тендерної документації); - документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, дорученням або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів); - у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, учасник у складі тендерної пропозиції надає документ про створення такого об’єднання; - довідку у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень* щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції (для учасників-юридичних осіб); *При наявності обмежень у статуті органів управління учасника (господарського товариства) на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції, завірене належним чином; - довідку у довільній формі про відсутність/наявність обмежень щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції (для учасників-фізичних осіб, у т.ч. фізичних осіб-підприємців). При наявності обмежень щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати документальне підтвердження права уповноваженої особи учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції; - для учасників-юридичних осіб - у разі відсутності у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, яка є учасником, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку/пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань* з посиланням на відповідні положення чинного законодавства України; *Відповідно до вимог частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно перевіряє дані щодо наявності інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, яка є учасником, у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. - проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 4 до тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника. При заповненні проекту договору та додатків до договору цінові показники можуть не зазначатися (не заповнюватися); - інші документи та матеріали, які повинні бути оформлені та подані учасниками згідно з цією тендерною документацією.» Підпунктом 2 Розділу 1 Кваліфікаційні критерії до учасника та спосіб їх документального підтвердження (стаття 16 Закону) Додатку 1 до тендерної документації Замовника встановлено наступне: Кваліфікаційні критерії, встановлені відповідно до ст. 16 Закону Документи, які підтверджують відповідність Учасника встановленим критеріям 2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відомості у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть здійснювати поставку товару, з зазначенням інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (з вказівкою П.І.Б., освіта, посада, досвід роботи). Таким чином, вказаною вимогою Замовник суттєво обмежив коло потенційних учасників процедури закупівлі, виключивши з їх числа фізичних осіб-підприємців, що здійснюють свою діяльність особисто, безпосередньо забезпечуючи процес укладення та виконання договору, постачання та налагодження роботи встановленого обладнання. Вважаємо, що застосоване Замовником формулювання «відомості … про ПРАЦІВНИКІВ відповідної кваліфікації, ЯКІ мають необхідні знання та досвід…(з вказівкою ПІБ, освіта, ПОСАДА, досвід роботи)» однозначно передбачає застосування праці найманих працівників (або працівників учасника, або осіб, залучених на підставі відповідних договорів). Подання учасником відомостей, що не відповідають зазначеній вимозі (наприклад довідка, що Учасник ФОП здійснює свою діяльність одноособово без залучення найманої праці), стане безумовною причиною дискваліфікації такого учасника. Вказана вимога тендерної документації Замовника є прямим порушенням принципу «недискримінація учасників та рівне ставлення до них», закріпленого ст.5 Закону, та є дискримінаційною для Скаржника, позбавляючи його можливості прийняти участь у процедурі закупівлі, Треба зазначити, що ФОП Тараненко Ірина Миколаївна є досвідченим учасником ринку постачання медичних товарів та обладнання, здійснюючи свою діяльність по всій території України з 2017 року та має значний досвід успішного та без нарікань виконання договорів з постачання медичних товарів, медичного обладнання та устаткування різним медичним установам та закладам: Предмет, дані договору Назва Покупця, адреса Відомості про виконання договору Портативний дефібрилятор з функцією синхронізації (код ДК 021:2015 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму) Договор поставки №05.08/3110 від 05.08.2020 р. КНП «Київська міська психоневрологічна лікарня №3» виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) 08631, Київська обл., Васильківський район, смт Глеваха, вул. Павлова, 7 Договір виконано в повному обсязі, товар поставлена та прийнято Покупцем без зауважень Електрокардіограф триканальний «ВЕ-300» (код ДК 021:2015 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання) Договір від 15.08.2019 р. №93 КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Коростенської міської ради 11500, Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 7 Договір виконано в повному обсязі, товар поставлена та прийнято Покупцем без зауважень Інкубатори для новонароджених (код ДК 021:2015 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії) Договір про закупівлю №455 від 25.08.2020 р. КНП «Рахівська районна лікарня» Рахівської районної ради 90600, м. Рахів, вул. Карпатська, 1 Договір виконано в повному обсязі, товар поставлена та прийнято Покупцем без зауважень Монітор електрокардіосигналів добовий SDM3 з програмною утилітою (код ДК 021:2015 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання) Договір купівлі-продажу за державні кошти №54 від 01.08.2019 КНП «Центральна районна лікарня Бердичівського району» Бердичівської районної ради 13341, Житомирська обл., Бердичівський р-н, с. Мирославка, вул. Лікарняна, 68в. Договір виконано в повному обсязі, товар поставлена та прийнято Покупцем без зауважень Гінекологічне крісло з механічним регулюванням висоти (код ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення) Договір №СМЛ 19/57 від 08.07.2019 Комунальний заклад «Світлодарська міська лікарня» 84792, м. Світлодарськ, Донецька обл., пр.Перемоги, 1 Договір виконано в повному обсязі, товар поставлена та прийнято Покупцем без зауважень Електрокардіограф «БІОМЕД» ВЕ-300, 3-канальний (color) (код ДК 021:2015 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання) Договір від 03.12.2018 р. №260 КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Коростенської міської ради 11500, Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 7 Договір виконано в повному обсязі, товар поставлена та прийнято Покупцем без зауважень Дефібрилятор ДКИ-Н-02 СТ (код ДК 021:2015 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму) Договір про закупівлю товару №313 від 30.11.2018 р. КНП «Теплицька центральна районна лікарня» Теплицької районної ради 23800, Вінницька обл., смт Теплик, вул. Незалежності, 2 Договір виконано в повному обсязі, товар поставлена та прийнято Покупцем без зауважень Код ДК 021:2015 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (апарат холтерівського добового моніторування електрокардіограми) Договір поставки №229 від 29.05.2018 р. Комунальний заклад «Скадовська центральна районна лікарня» 75700, Херсонська обл., м. Скадовськ, вул. Сергіївська, буд.20 Договір виконано в повному обсязі, товар поставлена та прийнято Покупцем без зауважень (Копії вищенаведених виконаних договорів додаються до скарги). Вважаємо, що постачання необхідного Замовнику медичного обладнання (мікроскоп офтальмологічний) не передбачає безумовної необхідності наявності в штаті Учасника кількох осіб, які забезпечуватимуть процес виконання договору. Досвідом ФОП Тараненко Ірина Миколаївна підтверджується спроможність особи-підприємця одноособово забезпечити участь в процедурі закупівлі, укладення та виконання договору. Враховуючи вищезазначене, встановлення Замовником вимоги для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» про необхідність надання «Відомостей у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід…» є дискримінуючою для Скаржника, тому мала б бути викладена в іншій редакції, яка б не допускала дискримінаційного підходу до оцінки пропозицій учасників, наприклад: «Відомості у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть здійснювати поставку товару, з зазначенням інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (з вказівкою П.І.Б., освіта, посада, досвід роботи). Учасники, які безпосередньо одноособово здійснюють відповідну діяльність та здатні забезпечити виконання договору, подають вищезазначені відомості стосовно себе». Наявність порушених прав Скаржника обґрунтовується тим фактом, що взявши участь у процедурі закупівлі відповідно до умов тендерної документації Скаржник реально може претендувати на перемогу у закупівлі, визнання його пропозиції переможною та укладення договору з Замовником у майбутньому. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу ФОП Тараненко Ірина Миколаївна до розгляду. 2. Прийняти рішення про наявність порушення процедури закупівлі та встановлення Замовником КП «ДИТЯЧА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» дискримінаційних вимог у тендерній документації до закупівлі UA-2020-11-05-013145-c, «Мікроскоп офтальмологічний операційний за ДК 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання, ((33122000-1 - Офтальмологічне обладнання ). (НК 024:2019 - 35190 - Офтальмологічний мікроскоп) -1 од.». 3. Зобов’язати Замовника виключити з тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо надання відомостей про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть здійснювати поставку товару, з зазначенням інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (з вказівкою П.І.Б., освіта, посада, досвід роботи) або викласти її в іншій редакції, яка б не допускала дискримінаційного підходу до оцінки пропозицій учасників. З повагою Фізична особа-підприємець ________________________ Тараненко Ірина Миколаївна
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 19 листопада 2020 23:10
рішення від 19.11.2020 №21523 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 19 листопада 2020 23:10
рішення від 27.11.2020 №22061.pdf
Дата публікації: 02 грудня 2020 19:04

Документи подані скаржником

16 листопада 2020 13:25
скарга АМКУ
16 листопада 2020 13:25
до скарги
16 листопада 2020 13:25
до скарги
16 листопада 2020 13:25
до скарги
16 листопада 2020 13:25
до скарги
16 листопада 2020 13:25
до скарги
16 листопада 2020 13:26
до скарги
16 листопада 2020 13:26
до скарги
16 листопада 2020 13:26
до скарги

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 14:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕГА МЕД МАРКЕТ" 380 000,00
UAH з ПДВ
380 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІП-МЕД" 380 000,00
UAH з ПДВ
380 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "УГЛЕВАТИЙ В’ЯЧЕСЛАВ ЮРІЙОВИЧ" 381 400,00
UAH з ПДВ
381 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 листопада 2020 12:44
Електронний підпис
23 листопада 2020 12:41
20-МТВ Додаток 2.pdf
23 листопада 2020 12:41
16-Паспорт мікроскоп.pdf
23 листопада 2020 12:41
19-Сертифікат серв.центру.pdf
23 листопада 2020 12:41
18-Сертифікат інженерів.pdf
23 листопада 2020 12:41
15-Декларація відпов-ті.pdf
23 листопада 2020 12:41
14-ТП початкова.pdf
23 листопада 2020 12:41
13-Довідки Додаток 2.pdf
23 листопада 2020 12:41
12-Довідки та гарант.листи.pdf
23 листопада 2020 12:41
11-Проект Договору.pdf
23 листопада 2020 12:41
9-Довідка ст.17.pdf
23 листопада 2020 12:41
6-Повноваження директора.rar
23 листопада 2020 12:41
5-Док.на кваліфікація МММ.rar
23 листопада 2020 12:41
4-Ан.договір-3 Томограф.pdf
23 листопада 2020 12:41
3-Ан.договір-2 3312 МММ.pdf
23 листопада 2020 12:41
2-Ан.договір-1 3312 МММ.pdf
23 листопада 2020 12:41
1-Довідки кваліф.критерії.pdf

Публічні документи

23 листопада 2020 11:48
Електронний підпис
23 листопада 2020 11:18
1. Тендерна пропозиція.pdf
23 листопада 2020 11:18
31.Довідка про ЄДР.pdf
23 листопада 2020 11:18
28.Сертифікат 2.pdf
23 листопада 2020 11:18
27.Сертифікат.pdf
23 листопада 2020 11:18
26.Доручення.pdf
23 листопада 2020 11:18
16.Довідка про бенефіціара.pdf
23 листопада 2020 11:18
4.Довідка про право підпису.pdf
23 листопада 2020 11:18
4.Витяг з ЄДР.pdf
23 листопада 2020 11:18
3.Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕГА МЕД МАРКЕТ"

ТОВ "ВІП-МЕД"

ФОП "УГЛЕВАТИЙ В’ЯЧЕСЛАВ ЮРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕГА МЕД МАРКЕТ"
#40433374
Очікує рішення 380 000,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2020 14:27

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 07 грудня 2020 16:52
Кінець періоду оскарження: 18 грудня 2020 00:00
Дата відміни: 18 грудня 2020 00:00
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Документи:
07 грудня 2020 16:52
Електронний підпис
07 грудня 2020 16:49
Протокол відміни торгів.pdf