Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бланк "Виробнича характеристика" (А4х),"Медична карта стац.хворого (АЗх+2А4х+2А5х),"Бланк "Рецепт" (Абх),"Бланк "Протокол ЛКК' (Абх),"Бланк "Виписка із медичної карти" (Абх),"Бланк"Довідка" (А5),"Бланк "Висновок лікарської комісії" (Абх),"Бланк "Заява-довідка" (А5),"Бланк "Картка особи,яка підлягає мед.огляду дод.2" (А6х),"Бланк "Картка працівника дод.7" (А4х),"Бланк "Медична карта огляду осіб" (А4х),"Бланк "Інформаційна згода" (А4/5),"Бланк "Квитанція" (А4/6),"Бланк "Напрям на цитологічне дослідження" (А6),"Бланк "Аналіз" (А6),"Мед.карта амбулаторного хворого,"Бланк "Карта профілактичних щеплень" (А6х),"Бланк "Консультаційний висновок спеціаліста" (А5)
Очікувана вартість
8 943,00 UAH
UA-2020-11-05-012718-c ● 8bf93eb1936e46e1be41bcc130306b6b
Закупівля без використання електронної системи
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
05 листопада 2020
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01990462 |
Вебсайт: | http://dz.prom.ua |
Місцезнаходження: | 84207, Україна , Донецька обл., м. Дружківка, вул. Короленка, 12 |
Контактна особа: |
Катерина Геннадіївна +380626744335 klu-cgb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки
Завантажена специфікація, у зв'язку із тим, що технічно неможливо вказати інше, вказаний тип файлу Кошторис (розрахунок вартості)
Відповідно до Роз'яснення МЕРТ від 05.05.2020 № 3304-04/28729-06
Закон містить положення щодо обов’язкового оприлюднення замовниками звіту про договір про закупівлю, укладений без використання системи (далі – звіт). Так, звіт оприлюднюється замовником у разі якщо:
замовником здійснено придбання товару (товарів), робіт або послуги (послуг), що підтверджується договором або будь-яким іншим документом (наприклад, видаткова або товарно-транспортна накладна, касовий чек, товарний чек, розрахункова квитанція, проїзний документ, тощо) без використання системи (у тому числі без використання електронних каталогів) на суму, що не перевищує 50 тисяч гривень. Варто також зазначити, що оскільки в даному випадку Закон не визначає нижню межу суми такого придбання, то замовник оприлюднює звіт у разі здійснення такої закупівлі на суму від 0,01 до 50 тисяч гривень
"Як оприлюднюється звіт про договір про закупівлю без використання електронної системи закупівель, якщо предметом договору є придбання декількох предметів закупівлі?
Перелік інформації, яку повинен містити звіт, визначений частиною третьою статті 3 Закону.
Так, в звіті зазначається: дата укладення та номер договору/документа (документів), що підтверджують придбання товару (товарів), робіт та послуги (послуг); назва предмета закупівлі; ціна договору.
Отже, замовник може укласти як декілька, так і один договір, предметом договору за яким виступатимуть різні предмети закупівлі у розумінні Закону, та вартість яких окремо не перевищуватиме суму 50 тисяч гривень.
З огляду на викладене, а також беручи до уваги наявний реалізований в системі функціонал щодо оприлюднення звіту, у разі якщо за таким договором (або іншим документом) здійснюється придбання одразу декількох предметів закупівлі,
замовник може оприлюднити в системі декілька звітів, в яких буде вказано реквізити (дату укладення та номер) одного і того самого договору (іншого документу, що підтверджує придбання товару (товарів), робіт та послуги (послуг)).
При цьому в кожному такому звіті замовник може визначити один предмет закупівлі, а в полі з інформацією про ціну договору вказати вартість придбання окремого такого предмету закупівлі (не загальну ціну договору)."
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до Роз'яснення МЕРТ від 05.05.2020 № 3304-04/28729-06
Закон містить положення щодо обов’язкового оприлюднення замовниками звіту про договір про закупівлю, укладений без використання системи (далі – звіт). Так, звіт оприлюднюється замовником у разі якщо:
замовником здійснено придбання товару (товарів), робіт або послуги (послуг), що підтверджується договором або будь-яким іншим документом (наприклад, видаткова або товарно-транспортна накладна, касовий чек, товарний чек, розрахункова квитанція, проїзний документ, тощо) без використання системи (у тому числі без використання електронних каталогів) на суму, що не перевищує 50 тисяч гривень. Варто також зазначити, що оскільки в даному випадку Закон не визначає нижню межу суми такого придбання, то замовник оприлюднює звіт у разі здійснення такої закупівлі на суму від 0,01 до 50 тисяч гривень
"Як оприлюднюється звіт про договір про закупівлю без використання електронної системи закупівель, якщо предметом договору є придбання декількох предметів закупівлі?
Перелік інформації, яку повинен містити звіт, визначений частиною третьою статті 3 Закону.
Так, в звіті зазначається: дата укладення та номер договору/документа (документів), що підтверджують придбання товару (товарів), робіт та послуги (послуг); назва предмета закупівлі; ціна договору.
Отже, замовник може укласти як декілька, так і один договір, предметом договору за яким виступатимуть різні предмети закупівлі у розумінні Закону, та вартість яких окремо не перевищуватиме суму 50 тисяч гривень.
З огляду на викладене, а також беручи до уваги наявний реалізований в системі функціонал щодо оприлюднення звіту, у разі якщо за таким договором (або іншим документом) здійснюється придбання одразу декількох предметів закупівлі,
замовник може оприлюднити в системі декілька звітів, в яких буде вказано реквізити (дату укладення та номер) одного і того самого договору (іншого документу, що підтверджує придбання товару (товарів), робіт та послуги (послуг)).
При цьому в кожному такому звіті замовник може визначити один предмет закупівлі, а в полі з інформацією про ціну договору вказати вартість придбання окремого такого предмету закупівлі (не загальну ціну договору)."
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 штуки
Бланк "Виробнича характеристика" (А4х)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84207, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
300 штуки
Медична карта стац.хворого (АЗх+2А4х+2А5х)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84200, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 штуки
Бланк "Рецепт" (Абх)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84205, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 штуки
Бланк "Протокол ЛКК' (Абх)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84205, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 штуки
Бланк "Виписка із медичної карти" (Абх)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84205, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 штуки
Бланк"Довідка" (А5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84205, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 штуки
Бланк "Висновок лікарської комісії" (Абх)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84205, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
8000 штуки
Бланк "Заява-довідка" (А5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84200, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
3000 штуки
Бланк "Картка особи,яка підлягає мед.огляду дод.2" (А6х)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84200, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1000 штуки
Бланк "Картка працівника дод.7" (А4х)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84200, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
2000 штуки
Бланк "Медична карта огляду осіб" (А4х)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84200, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
8000 штуки
Бланк "Інформаційна згода" (А4/5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84200, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
3000 штуки
Бланк "Квитанція" (А4/6)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84200, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1000 штуки
Бланк "Напрям на цитологічне дослідження" (А6)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84200, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1000 штуки
Бланк "Аналіз" (А6)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84200, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
300 штуки
Мед.карта амбулаторного хворого
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84200, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
100 штуки
Бланк "Карта профілактичних щеплень" (А6х)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84200, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1000 штуки
Бланк "Консультаційний висновок спеціаліста" (А5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84205, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
05 листопада 2020 17:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 листопада 2020 17:49 |
Специфікація до додаткової угоди № 5 від 02.11.2020 р..pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАМАТОРСЬКА ТИПОГРАФІЯ" #36582506 |
Переможець |
8 943,00
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2020 17:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 листопада 2020 17:57
|
Додаткова угода № 5 від 02.11.2020 до договору № 0218-1 від 18.02.2020 р.pdf | укладений |
05 листопада 2020 17:56
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Бланк "Виробнича характеристика" (А4х) | 250 | штуки |
0,54
UAH з ПДВ
|
Медична карта стац.хворого (АЗх+2А4х+2А5х) | 300 | штуки |
2,52
UAH з ПДВ
|
Бланк "Рецепт" (Абх) | 500 | штуки |
0,18
UAH з ПДВ
|
Бланк "Протокол ЛКК' (Абх) | 500 | штуки |
0,30
UAH з ПДВ
|
Бланк "Виписка із медичної карти" (Абх) | 500 | штуки |
0,30
UAH з ПДВ
|
Бланк"Довідка" (А5) | 500 | штуки |
0,28
UAH з ПДВ
|
Бланк "Висновок лікарської комісії" (Абх) | 500 | штуки |
0,30
UAH з ПДВ
|
Бланк "Заява-довідка" (А5) | 8000 | штуки |
0,26
UAH з ПДВ
|
Бланк "Картка особи,яка підлягає мед.огляду дод.2" (А6х) | 3000 | штуки |
0,29
UAH з ПДВ
|
Бланк "Картка працівника дод.7" (А4х) | 1000 | штуки |
0,50
UAH з ПДВ
|
Бланк "Медична карта огляду осіб" (А4х) | 2000 | штуки |
0,50
UAH з ПДВ
|
Бланк "Інформаційна згода" (А4/5) | 8000 | штуки |
0,11
UAH з ПДВ
|
Бланк "Квитанція" (А4/6) | 3000 | штуки |
0,11
UAH з ПДВ
|
Бланк "Напрям на цитологічне дослідження" (А6) | 1000 | штуки |
0,16
UAH з ПДВ
|
Бланк "Аналіз" (А6) | 1000 | штуки |
0,16
UAH з ПДВ
|
Мед.карта амбулаторного хворого | 300 | штуки |
3,60
UAH з ПДВ
|
Бланк "Карта профілактичних щеплень" (А6х) | 100 | штуки |
0,30
UAH з ПДВ
|
Бланк "Консультаційний висновок спеціаліста" (А5) | 1000 | штуки |
0,28
UAH з ПДВ
|