Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з доставки на судна від причалів портів, зняття для доставки на причали портів або пересадка з судна на судно морських лоцманів Замовника плавзасобом Виконавця
Очікувана вартість
3 384 000,00 UAH
UA-2020-11-05-012424-c dc9b79b8c1644003b73390b30a28deab
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дяденко Альона Володимирівна

+380512500936 DYADENKO@DELTA.USPA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Дельта-лоцман" державного підприємства "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38728507
Вебсайт: http://www.delta-pilot.ua/
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Лягіна, буд 27
Контактна особа: Дяденко Альона Володимирівна
+380512500936
DYADENKO@DELTA.USPA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до Річного плану закупівель ДП «АМПУ» на 2020 рік уповноваженою особою філії "Дельта-лоцман" ДП "АМПУ" від імені ДП "АМПУ", відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі, Дяденко А.В. було оголошено процедуру відкритих торгів за предметом закупівлі: Прокат водного транспортного устаткування з екіпажем за кодом ДК 021:2015 60650000-9 (Послуги з доставки на судна від причалів портів, зняття для доставки на причали портів або пересадка з судна на судно морських лоцманів Замовника плавзасобом Виконавця). Оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-07-03-002401-c відповідно до умов Закону України від 25.12.2015 №922-VIIІ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). До участі у цій процедурі відкритих торгів подано лише одну тендерну пропозицію. Враховуючи відсутність достатньої кількості учасників, відкриті торги за вказаним предметом закупівлі відмінено. 13 серпня 2020 року рік уповноваженою особою філії "Дельта-лоцман" ДП "АМПУ" від імені ДП "АМПУ", відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі, Дяденко А.В. вдруге оголошено процедуру відкритих торгів за предметом закупівлі: Прокат водного транспортного устаткування з екіпажем за кодом ДК 021:2015 60650000-9 (послуги з доставки на судна від причалів портів, зняття для доставки на причали портів або пересадка з судна на судно морських лоцманів Замовника плавзасобом Виконавця). Оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-08-13-001875-b відповідно до умов Закону. До участі у цій процедурі відкритих торгів подано лише одну тендерну пропозицію. Враховуючи відсутність достатньої кількості учасників, відкриті торги за вказаним предметом закупівлі відмінено. Керуючись умовами пункту 1 частини другої статті 40 Закону (1) якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації;), уповноваженою особою філії "Дельта-лоцман" ДП "АМПУ" від імені ДП "АМПУ", відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі, Дяденко А.В. прийнято рішення здійснити закупівлю послуг: Прокат водного транспортного устаткування з екіпажем за кодом ДК 021:2015 60650000-9 (Послуги з доставки на судна від причалів портів, зняття для доставки на причали портів або пересадка з судна на судно морських лоцманів Замовника плавзасобом Виконавця) шляхом застосування переговорної процедури закупівлі із товариством з обмеженою відповідальністю «Пі Енд Оу Мерітайм Юкрейн» та за результатами проведених переговорів з учасником прийняти рішення про намір укласти договір.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 листопада 2020 17:23
Оскарження наміру укласти договір: 16 листопада 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60650000-9: Прокат водного транспортного устаткування з екіпажем


Прокат водного транспортного устаткування з екіпажем за кодом ДК 021:2015 60650000-9 (Послуги з доставки на судна від причалів портів, зняття для доставки на причали портів або пересадка з судна на судно морських лоцманів Замовника плавзасобом Виконавця)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 Год.
Послуги з доставки на судна від причалів портів, зняття для доставки на причали портів або пересадка з судна на судно морських лоцманів Замовника плавзасобом Виконавця(Код послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 60651100-7.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2020  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 60650000-9 — Прокат водного транспортного устаткування з екіпажем

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Відповідно до умов договору Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

05 листопада 2020 17:18
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2020 17:18
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-10-04-000020 ● 84ccddc6f0bc4bf9951cc8e868b5731e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 жовтня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 жовтня 2021 15:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

04.10.2021 № 608

Одеса


Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 04.10.2021.


Начальник Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ

Додаток
до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби
від 04.10.2021 № 608

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель

№ 3 UA-2020-11-05-012424-c 05.11.2020

Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами розгляду Висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-11-05-012424-c на підставі ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», філія «Дельта-лоцман» ДП «АМПУ» листом від 22.10.2021 №2617 (додається у вкладенні) надає аргументовані заперечення до вищенаведеного Висновку.

2021-10-22 17:12:47


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 жовтня 2021
Кінцевий строк оскарження: 30 жовтня 2021

Порушення виявлено

  1. Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Державним підприємством "Адміністрація морських портів України" в особі філії "Дельта - лоцман" Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" 26.10.2021 подано до Миколаївського окружного адміністративного суду позовну заяву щодо визнання протиправним та скасування висновку № UA-2020-11-05-012424-с, що оприлюднений в електронній системі закупівель 13.10.2021 року. Відповідач: Південний офіс Держаудитслужби в особі Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області.
Дата публікації: 27 жовтня 2021
Номер відкриття провадження: 400/10208/21
Дата відкриття провадження: 28 жовтня 2021

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІ ЕНД ОУ МЕРІТАЙМ ЮКРЕЙН"
#41350671
Переможець 3 384 000,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 17:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2020 17:23

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІ ЕНД ОУ МЕРІТАЙМ ЮКРЕЙН"
#41350671
3 384 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 15:22
1-21-242-в-фдл-20.pdf зміни до договору
04 січня 2022 15:22
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 13:22
242-В-ФДЛ-20930.tif укладений
25 листопада 2020 13:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно частини 6 статті 41 ЗУ Про публічні закупівлі - Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку (Цей Договір набирає чинності з дня його укладення і діє до проведення Державним підприємством "Адміністрація морських портів України" процедури закупівлі у 2022 році (скасувальна обставина), але в будь-якому разі не пізніше 31.12.2022. Сторони домовились відповідним чином збільшити кількість послуг за цим Договором і пункт 1.3. Договору викласти в редакції: "1.3. Кількість послуг за цим Договором: 240 годин роботи плавзасобів.").
Номер договору про закупівлю: 242-В-ФДЛ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-21/242-В-ФДЛ-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML