Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по заправці та відновленню картриджів
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2020-11-05-006774-b 6fbc9fdcf1854134a8f50127273d0ebc
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ясинська Мирослава

380532590407 rschsc16@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Полтавській області (філія ГСЦ МВС)
Код ЄДРПОУ: 43611865
Місцезнаходження: 38751, Україна , Полтавська обл., Полтавський район, с. Розсошенці, вул. Кременчуцька, 2В
Контактна особа: Ясинська Мирослава
380532590407
rschsc16@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 листопада 2020 17:46
Звернення за роз’ясненнями: до 11 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 листопада 2020 23:59
Початок аукціону: 18 листопада 2020 12:08
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50320000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 послуга
Послуги по заправці та відновленню картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 50323100-6 — Технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартості наданих Послуг здійснюється Замовником на підставі підписаних сторонами актів приймання-передачі послуг протягом 5 (п'яти) банківських днів від дати підписання Замовником. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 листопада 2020 17:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2020 17:50
Додаток 6 проект договору.docx
05 листопада 2020 17:49
Додаток 5 документи переможцю.docx
05 листопада 2020 17:49
Додаток 4 до оголошення.docx
05 листопада 2020 17:49
Додаток 3 до оголошення.docx
05 листопада 2020 17:47
Додаток 2 до оголошення.docx
05 листопада 2020 17:47
Додаток 1 до оголошення.docx
05 листопада 2020 17:47
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-05-006774-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ПОЛТЕХСЕРВІС-ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:32179120
Дата подання: 09 листопада 2020 17:28
Просимо Вас внести зміни до тендерної документаціїї в частині що стосуться таблиці 2 додатку 3 до оголошення
Просимо Вас внести зміни до тендерної документаціїї в частині що стосуться таблиці 2 додатку 3 до оголошення: не вказана загальна кількість послуг, зазначених у таблиці 2 додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі по кожному типу картриджів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 листопада 2020 11:10
Доброго дня!
На вашу вимогу інформуємо, що Замовником на виконання вимог статті 14 Закону затверджено оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вимоги до предмета закупівлі та проект договору, які були оприлюднені в електронній системі закупівель згідно статті 10 та 14 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що у розділі ІІІ Додатку № 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником визначено, яким чином учасник має розраховувати ціну пропозиції, наведено формулу та зазначено приведену кількість послуг, зазначених у таблиці 2 додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Крім того, Замовником зазначено, що обсяг та перелік послуг, необхідних для надання послуг по заправці та відновленню картриджів, що будуть фактично закуплені за весь період виконання договору, буде визначатися у процесі виконання договору згідно заявок Замовника.
Перемагає пропозиція Учасника, в якій вказана найменша ціна пропозиції розрахована за наведеною у додатку ІІІ формулою. Разом із пропозицією Учасник повинен надати розрахунок вартості послуг пропозиції, запропонованої учасником до проведення аукціону, за формою, наведеною у таблиці 2 додатку 3, де потрібно зазначити вартість однієї послуги для кожного типу картриджу.
Звертаємо Вашу увагу, що у додатку ІІІ зазначено, що у разі, якщо Учасник-переможець невірно підрахував обчислювальну ціну пропозиції, то пропозиція Учасника-переможця буде відхилена.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, вимога щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі за предметом «Послуги по заправці та відновленню картриджів» за кодом ДК 021:2015 – 50320000-4 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів (UA-2020-11-05-006774-b) щодо внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі, не підлягає задоволенню.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2020 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КОВАЛЬ ВІТАЛІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ 48 960,00
UAH з ПДВ
44 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУМЕНЮК КАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА 49 800,00
UAH з ПДВ
44 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 листопада 2020 17:23
Електронний підпис
17 листопада 2020 17:08
ФОП.pdf
17 листопада 2020 16:32
Електронний підпис
17 листопада 2020 16:31
Згода дані.pdf
17 листопада 2020 16:31
ФОП.pdf
17 листопада 2020 16:31
ТехУмови.pdf
17 листопада 2020 16:31
Розрахунок.pdf
17 листопада 2020 16:31
Досвід.pdf
17 листопада 2020 16:31
Право підпису.pdf
17 листопада 2020 16:31
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КОВАЛЬ ВІТАЛІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУМЕНЮК КАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КОВАЛЬ ВІТАЛІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ
#3247712390
Переможець 44 990,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2020 17:11

Документи

20 листопада 2020 17:10
Електронний підпис
20 листопада 2020 17:06
Протокол 108.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2020 17:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КОВАЛЬ ВІТАЛІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ
#3247712390
44 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 листопада 2020 17:10
Електронний підпис
20 листопада 2020 17:06
Протокол 108.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 16:11
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 09:04
90-20.pdf укладений
26 листопада 2020 09:04

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
17 грудня 2020 11:52
9 300,00 UAH UA378201720343150001000139619
РСЦ ГСЦ МВС в Полтавській обл.
UA363314010000026006054636292
ФОП Коваль Віталій Віталійович
Оплачений
28 грудня 2020 11:13
3 910,00 UAH UA378201720343150001000139619
РСЦ ГСЦ МВС в Полтавській обл.
UA363314010000026006054636292
ФОП Коваль Віталій Віталійович
Оплачений
28 грудня 2020 11:16
9 730,00 UAH UA378201720343150001000139619
РСЦ ГСЦ МВС в Полтавській обл.
UA363314010000026006054636292
ФОП Коваль Віталій Віталійович
Оплачений
28 грудня 2020 11:16
10 060,00 UAH UA378201720343150001000139619
РСЦ ГСЦ МВС в Полтавській обл.
UA363314010000026006054636292
ФОП Коваль Віталій Віталійович
Оплачений
28 грудня 2020 11:16
11 990,00 UAH UA378201720343150001000139619
РСЦ ГСЦ МВС в Полтавській обл.
UA363314010000026006054636292
ФОП Коваль Віталій Віталійович
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 44 990,00
UAH