Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт дизеля 78Г (код ДК021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
82 915 996,04 UAH
UA-2020-11-05-006475-b ea4447056352410bbe07d57fbec3945a
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Голуб Олександр Валентинович

+380613957392 ootp31632@mgw.npp.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 19355964
Вебсайт: http://npp.zp.ua
Місцезнаходження: 71504, Україна , Запорізька обл., Енергодар, вул. Промислова, 133
Контактна особа: Голуб Олександр Валентинович
+380613957392
ootp31632@mgw.npp.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 листопада 2020 17:00
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2020 09:00
Початок аукціону: 14 грудня 2020 14:08
Очікувана вартість: 82 915 996,04 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 497 495,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт дизеля 78Г (код ДК021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (Згідно з технічною специфікацією до предмета закупівлі)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт дизеля 78Г (код ДК021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). ПРИМІТКИ: мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: тендерні пропозиції викладаються українською мовою (детальніше у пункті 7 Загальних положень тендерної документації). Умови надання тендерного забезпечення тендерних пропозицій - відповідно до п.2 Розділу 3 тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020  —  31 січня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт за договором здійснюється за фактично виконаний обсяг робіт протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами акту здачі-приймання виконаних робіт, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2020 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 14:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2020 07:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2020 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2020 15:35
Додаток №3 Проект договору про закупівлю із змінами 2.docx
20 листопада 2020 15:26
Додаток №3 Проект договору зі змінами.docx
05 листопада 2020 16:57
Додаток №3 Проект договору закупівлі.docx
03 грудня 2020 15:35
Додаток №1 Технічна специфікація до предмета закупівлі із змінами 3.pdf
26 листопада 2020 14:06
Додаток №1 Технічна специфікація до предмета закупівлі із змінами 2.pdf
20 листопада 2020 15:26
Додаток №1 Технічна специфікація до предмета закупівлі із змінами.pdf
05 листопада 2020 16:57
Додаток №1 Технічна специфікація.pdf
03 грудня 2020 15:35
Тендерна документація із змінами змінами 3.docx
26 листопада 2020 14:06
Тендерна документація зі змінами 2.docx
20 листопада 2020 15:26
Тендерна документація зі змінами.docx
05 листопада 2020 16:57
Тендерна документація.docx
03 грудня 2020 15:35
Перелік змін 3.pdf
26 листопада 2020 14:06
Перелік змін 2.pdf
20 листопада 2020 15:26
Перелік змін.pdf
05 листопада 2020 16:57
Додаток №5 Перелік формальних помилок (опис та приклади) .doc
05 листопада 2020 16:57
Додаток №2 Форма цінової пропозиції (роботи).docx
05 листопада 2020 16:57
Додаток №4 Інформація про відсутність підстав, визначених у статті 17 Закону (ро.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-05-006475-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Inkla Trading&Engineering GmbH", Код ЄДРПОУ:FN130821i
Дата подання: 30 грудня 2020 17:42
Скарга до АМКУ
Скарга до АМКУ стосовно рішення замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 січня 2021 19:50
рішення від 04.01.2021 №52+ Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 05 січня 2021 19:50
рішення від 26.01.2021 №1321.pdf
Дата публікації: 29 січня 2021 18:26
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1) виконати рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №1321-р/пк-пз від 26.01.2021; 2) на підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №1321-р/пк-пз від 26.01.2021, скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "Налагоджувально-монтажне виробниче підприємство "Електропівденмонтаж" за процедурою закупівлі: «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт дизеля 78Г (код ДК021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (UA-2020-11-05-006475-b).
Дата виконання рішення замовником: 11 лютого 2021 16:10
Номер скарги: UA-2020-11-05-006475-b.b2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "Inkla Trading&Engineering GmbH", Код ЄДРПОУ:FN130821i
Скарга до АМКУ
Скарга до АМКУ стосовно рішення замовника
Документи
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2020-11-05-006475-b.b3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "Inkla Trading&Engineering GmbH", Код ЄДРПОУ:FN130821i
Скарга до АМКУ
Скарга до АМКУ стосовно рішення замовника
Документи
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2020-11-05-006475-b.b4
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "Inkla Trading&Engineering GmbH", Код ЄДРПОУ:FN130821i
Скарга до АМКУ
Скарга до АМКУ стосовно рішення замовника
Документи
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2020-11-05-006475-b.b5
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "Inkla Trading&Engineering GmbH", Код ЄДРПОУ:FN130821i
Дата подання: 21 лютого 2021 18:20
Скарга до АМКУ
Скарга до АМКУ стосовно рішення замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 лютого 2021 13:32
рішення від 24.02.2021 № 3382 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 лютого 2021 13:32
рішення від 05.03.2021 № 4315.pdf
Дата публікації: 11 березня 2021 19:23

Документи подані скаржником

19 лютого 2021 17:31
Скарга_UA-2020-11-05-006475-b_.pdf

Документи подані скаржником

20 лютого 2021 13:27
Скарга_UA-2020-11-05-006475-b_.pdf

Документи подані скаржником

20 лютого 2021 18:11
Скарга_UA-2020-11-05-006475-b_.pdf

Документи подані скаржником

21 лютого 2021 18:18
Скарга_UA-2020-11-05-006475-b_.pdf

Документи подані замовником

01 березня 2021 17:11
Довіреність Кульба Ю.В.pdf
01 березня 2021 17:11
Довіреність Скок А.О.pdf
01 березня 2021 17:11
пояснення.docx
01 березня 2021 17:11
Пояснення.pdf
03 березня 2021 15:22
Додаткові пояснення.docx
03 березня 2021 15:22
Додаткові пояснення.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-20-000091 ● 54b60129b1d5498fb74d666452c550ce
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 квітня 2021 12:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


16.04.2021 № 103

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
62 UA-2020-11-05-006475-b 05.11.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»; дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-30 13:16:53

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту дизеля 78Г очікуваною вартістю 82 915 996,04 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2020-11-05-006475-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-05-07 12:14:28

Відповідь ВП ЗАЕС ДП НАЕК Енергоатом

Відповідь ВП ЗАЕС ДП «НАЕК «Енергоатом»
на запит Державної аудиторської служби України, який оприлюднено в електронній системі закупівель prozorro.gov.ua 30.04.2021
Відповідно до наказу від 16.04.2021 № 103 Державною аудиторською службою України (надалі – ДАСУ) проводиться моніторинг закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт дизеля 78Г (код ДК021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) UA-2020-11-05-006475-b (надалі – Закупівля).
В електронній системі закупівель 30.04.2021 оприлюднено запит ДАСУ замовнику про надання пояснень щодо здійснення моніторингу Закупівлі з наступних питань:
«Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі».
1. По першому питанню надаємо наступні пояснення.
ВП ЗАЕС ДП «НАЕК «Енергоатом» було забезпечено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі у Технічній специфікації до предмета закупівлі.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника. Мета роботи полягає у виконанні капітального ремонту дизеля 78Г РДЕС-2 енергоблоку №5.
Підстава для виконання роботи:
- «Графік ремонту ТМО дизель-генератора РДЕС ВП ЗАЕС на 2019-2036 роки» №123456.РО.00.Гр.151 від 05.09.2019.
- Окремий дозвіл №000196/84/15 на пуск енергоблоку №5 ВП «Запорізька АЕС».
- СОУ НАЭК 026:2012 «Стандарт национальной атомной энергогенерирующей компании «Энергоатом». Резервные дизельные электростанции ОП АЭС ГП «НАЭК «Энергоатом». Требования к техническому обслуживанию, ремонту и модернизации»;
Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунку очікуваної вартості.
Очікувану вартість закупівлі послуги «Капітальний ремонт дизеля 78Г» визначено згідно Стандарту організації України «Визначення вартості ремонту основного і допоміжного енергетичного устаткування, обладнання і передавальних пристроїв атомних електростанцій» СОУ МЕВ 40.1-37471933-105:2014.
2. По другому питанню надаємо наступні пояснення.
19.12.2020 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 № 631 і від 11 жовтня 2016 № 710» (далі — Постанова № 1266), згідно з положенням пункту 41 якої головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено, а органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
– обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
– оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Згідно з положенням статті 58 Конституції України, Закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи.
Звертаємо Вашу увагу, що дана Закупівля була оголошена 05.11.2020, тобто до набрання чинності Постанови № 1266, тому на власному сайті ВП ЗАЕС ДП «НАЕК «Енергоатом» інформацію не було оприлюднено.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення ВП ЗАЕС

2021-05-18 14:53:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 травня 2021
Кінцевий строк оскарження: 29 травня 2021

Порушення виявлено

  1. Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2020 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Inkla Trading&Engineering GmbH" 75 838 180,83
UAH
75 838 180,83
UAH
Документи
ТОВ "Налагоджувально-монтажне виробниче підприємство "Електропівденмонтаж" 82 520 000,00
UAH
82 520 000,00
UAH
Документи
ОБЩЕСТВО С ОГРАНИЧЕННОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТЬЮ "ЭНЕРГО- СЕКТОР" 82 800 000,00
UAH
82 800 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

10 грудня 2020 13:34
установчий_договір.pdf
10 грудня 2020 13:34
ТУ 24.06.407-84 з підписом.pdf
10 грудня 2020 13:34
протокол зборів.pdf
10 грудня 2020 13:34
Приемосдаточный акт.pdf
10 грудня 2020 13:34
ПДВ.pdf
10 грудня 2020 13:34
оцінка субпідрядника_2.pdf
10 грудня 2020 13:34
оцінка субпідрядника_1.pdf
10 грудня 2020 13:34
доступ субпідрядник.pdf
10 грудня 2020 13:34
договір страхування.pdf
10 грудня 2020 13:34
дов виробника.pdf
10 грудня 2020 13:34
Виписка.pdf
10 грудня 2020 13:34
Anti-Corruption-Program + Nakaz (1).pdf
10 грудня 2020 13:34
2570 лист-заявка.pdf
10 грудня 2020 13:34
2569 лист_субпідрядник.pdf

Публічні документи

18 лютого 2021 14:08
Електронний підпис
18 лютого 2021 14:06
Статут ТОВ НМВП ЕПМ.PDF
17 лютого 2021 15:29
Електронний підпис
17 лютого 2021 15:26
Документи переможця.rar
12 лютого 2021 15:37
Електронний підпис
29 грудня 2020 11:04
Електронний підпис
29 грудня 2020 11:02
Статут ТОВ НМВП ЕПМ.PDF
23 грудня 2020 13:08
Електронний підпис
10 грудня 2020 21:10
Електронний підпис
10 грудня 2020 21:08
Інші документи.rar
10 грудня 2020 21:08
Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

10 грудня 2020 18:57
121_ЕГРЮЛ - ЭС 10-12-2020.pdf
10 грудня 2020 18:57
300_VRG_РШ.PDF
10 грудня 2020 18:57
300_VRG_комм_реестр.pdf
10 грудня 2020 18:57
119_уставные_Эн_Сектор.pdf
10 грудня 2020 18:57
116_Приказ ГД 2020.pdf
10 грудня 2020 18:57
113_1_АНТИ КОРР ПРОГР_ЭС.pdf
10 грудня 2020 18:57
112_МТБ_ЭС_скан.pdf
10 грудня 2020 18:57
014_МК_ДЭ_ISO.pdf
10 грудня 2020 18:57
014_МК_ДЭ_о передаче КД.pdf
10 грудня 2020 18:57
001_РШ_Дизель-Энерго.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Inkla Trading&Engineering GmbH"

ТОВ "Налагоджувально-монтажне виробниче підприємство "Електропівденмонтаж"

ОБЩЕСТВО С ОГРАНИЧЕННОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТЬЮ "ЭНЕРГО- СЕКТОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Inkla Trading&Engineering GmbH"
#FN130821i
Рішення скасоване 75 838 180,83
UAH
11 лютого 2021 16:03
ТОВ "Налагоджувально-монтажне виробниче підприємство "Електропівденмонтаж"
#38700172
Рішення скасоване 82 520 000,00
UAH
11 лютого 2021 16:03
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 грудня 2020 17:42
ТОВ "Inkla Trading&Engineering GmbH"
#FN130821i
Відхилено 75 838 180,83
UAH
11 лютого 2021 16:43
ТОВ "Налагоджувально-монтажне виробниче підприємство "Електропівденмонтаж"
#38700172
Переможець 82 520 000,00
UAH
15 лютого 2021 16:56
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 лютого 2021 16:49

Документи

22 грудня 2020 17:40
Електронний підпис
22 грудня 2020 17:39
Витяг п.1.1 від 22.12.2020.doc
17 грудня 2020 10:22
Електронний підпис
17 грудня 2020 10:21
Витяг п.1.1 від 16.12.2020.doc

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Перелік виявлених невідповідностей: 1) Умовами тендерної документації (п.5.1.2 р.3) передбачено надання учасником: «Довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію щодо наявності технологій на виготовлення запасних частин до дизеля 78Г з додаванням відповідних підтверджуючих документів, а саме: - копії титульних сторінок технологічних процесів на виготовлення запасних частин, завірених підписом уповноваженої особи учасника; - переліку вимірювального інструменту, який буде залучений для виготовлення запасних частин з зазначенням метрологічної перевірки за підписом уповноваженої особи учасника; - переліку обладнання для виготовлення запасних частин за підписом уповноваженої особи учасника». У часником надано зазначену довідку, проте у неї відсутні дані щодо: - переліку вимірювального інструменту, який буде залучений для виготовлення запасних частин з зазначенням метрологічної перевірки за підписом уповноваженої особи учасника; - переліку обладнання для виготовлення запасних частин за підписом уповноваженої особи учасника, що не відповідає вимогам п.5.1.2 розділу 3 тендерної документації. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: невідповідності в інформації та/або документах згідно з вимогами п.5.1.2 р.3 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Надана учасником «Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію щодо наявності технологій на виготовлення запасних частин до дизеля 78Г» не містить необхідних даних, а саме: - переліку вимірювального інструменту, який буде залучений для виготовлення запасних частин з зазначенням метрологічної перевірки за підписом уповноваженої особи учасника; - переліку обладнання для виготовлення запасних частин за підписом уповноваженої особи учасника, що не відповідає вимогам п.5.1.2 розділу 3 тендерної документації. Для усунення цієї невідповідності, учасник повинен надати довідку у відповідності з вимогами п.5.1.2 р.3 тендерної документації, із зазначенням: - переліку вимірювального інструменту, який буде залучений для виготовлення запасних частин з зазначенням метрологічної перевірки за підписом уповноваженої особи учасника; - переліку обладнання для виготовлення запасних частин за підписом уповноваженої особи учасника.

Документи

11 лютого 2021 16:42
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

ТОВ "Налагоджувально-монтажне виробниче підприємство "Електропівденмонтаж" Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації №83-13-3/337 від 05.11.2020 (в редакції від 03.12.2020) на закупівлю: «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт дизеля 78Г (код ДК021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (надалі – тендерна документація) тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з сканованими копіями нижчезазначених документів, зокрема, з документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, зазначених в п.5 розділу 3 тендерної документації. У пункті 5.1.5 розділу 3 тендерної документації зазначено, що для участі у процедурі закупівлі учасники повинні надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції, в тому числі: «5.1.5 копії титульних сторінок технічних умов (ТУ), завірених підписом уповноваженої особи учасника, на виготовлення продукції безпосереднього виробника проектного обладнання АЕС та документальне підтвердження факту передачі цих ТУ, конструкторської та технологічної документації від ДП «Русский дизель» або його правонаступників до виробника (під документальним підтвердженням розуміється документ цивільно-правової форми, що засвідчує передачу проектно-конструкторської, технічної та технологічної документації, її обсяг, терміни та умови її використання), або копії титульних сторінок технічних умов (ТУ), завірених підписом уповноваженої особи учасника, які погоджені Держатомрегулювання Україні (якщо підприємство виконує роботи згідно з власною конструкторською документацією)». У складі тендерної пропозиції учасника відсутні: копії титульних сторінок технічних умов (ТУ), завірених підписом уповноваженої особи учасника, на виготовлення продукції безпосереднього виробника проектного обладнання АЕС та документальне підтвердження факту передачі цих ТУ, конструкторської та технологічної документації від ДП «Русский дизель» або його правонаступників до виробника (під документальним підтвердженням розуміється документ цивільно-правової форми, що засвідчує передачу проектно-конструкторської, технічної та технологічної документації, її обсяг, терміни та умови її використання), або копії титульних сторінок технічних умов (ТУ), завірених підписом уповноваженої особи учасника, які погоджені Держатомрегулювання Україні (якщо підприємство виконує роботи згідно з власною конструкторською документацією). Враховуючи викладене, тендерна пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), а саме: п.5.1.5 розділу 3 тендерної документації. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: невідповідності в інформації та/або документах згідно з вимогами п.5.1.5 р.3 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції учасника відсутні: копії титульних сторінок технічних умов (ТУ), завірених підписом уповноваженої особи учасника, на виготовлення продукції безпосереднього виробника проектного обладнання АЕС та документальне підтвердження факту передачі цих ТУ, конструкторської та технологічної документації від ДП «Русский дизель» або його правонаступників до виробника (під документальним підтвердженням розуміється документ цивільно-правової форми, що засвідчує передачу проектно-конструкторської, технічної та технологічної документації, її обсяг, терміни та умови її використання), або копії титульних сторінок технічних умов (ТУ), завірених підписом уповноваженої особи учасника, які погоджені Держатомрегулювання Україні (якщо підприємство виконує роботи згідно з власною конструкторською документацією). Для усунення цієї невідповідності, учасник повинен надати необхідну інформацію та документи у відповідності з вимогами п.5.1.5 р.3 тендерної документації, у тому числі: «Копії титульних сторінок технічних умов (ТУ), завірених підписом уповноваженої особи учасника, на виготовлення продукції безпосереднього виробника проектного обладнання АЕС та документальне підтвердження факту передачі цих ТУ, конструкторської та технологічної документації від ДП «Русский дизель» або його правонаступників до виробника (під документальним підтвердженням розуміється документ цивільно-правової форми, що засвідчує передачу проектно-конструкторської, технічної та технологічної документації, її обсяг, терміни та умови її використання), або копії титульних сторінок технічних умов (ТУ), завірених підписом уповноваженої особи учасника, які погоджені Держатомрегулювання Україні (якщо підприємство виконує роботи згідно з власною конструкторською документацією)». Крім того, у відповідності з абз.2 ч.3 ст.16 Закону: «Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців».

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 лютого 2021 16:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Налагоджувально-монтажне виробниче підприємство "Електропівденмонтаж"
#38700172
82 520 000,00
UAH
Документи