Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крісла, м’які крісла, пуфи
Очікувана вартість
149 005,00 UAH
UA-2020-11-05-005350-b 4d6219b94aa844fb96b1bde0d9dfd056
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мамчур Любов Богданівна

380638464190 cbs.libr.lviv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Централізована бібліотечна система для дорослих м. Львова
Код ЄДРПОУ: 23884875
Місцезнаходження: 79019, Україна , Львівська обл., Львів, Мулярська 2а
Контактна особа: Мамчур Любов Богданівна
380638464190
cbs.libr.lviv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 листопада 2020 15:33
Звернення за роз’ясненнями: до 13 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 листопада 2020 18:00
Очікувана вартість: 149 005,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 745,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


категорія замовника-згідно п.3 ч.4 ст.2 Закону. Мова підготовки тендерної процедури - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штуки
Стілець складаний VIG сірий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
8 штуки
Крісло офісне ABILDHOLT т.сірий/хром
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
1 штуки
Крісло офісне BILLUM чорний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
16 штуки
Стілець обідній RISSKOV темно.зелений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
6 штуки
Крісло EGEDAL вельвет темно-зелений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
10 штуки
Пуф NEBLE беж/рожевий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
6 штуки
Крісло+Подушка JORDRUP ротанг д.100см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
2 штуки
Крісло підвісне Carina Natural White
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник може, перерахувати Підряднику аванс у розмірі до 30 % вартості на строк не більше одного місяця. Порядок здійснення розрахунків проводиться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 листопада 2020 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2020 15:35
Проект договору.docx
05 листопада 2020 15:35
Технічна специфікація.docx
05 листопада 2020 15:34
Тендерна документація.doc
05 листопада 2020 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2020 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2020 15:35
Проект договору.docx
05 листопада 2020 15:35
Технічна специфікація.docx
05 листопада 2020 15:34
Тендерна документація.doc

Інформація про відміну

Дата відміни
23 листопада 2020 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій