Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Мультимедійний комплект)
Очікувана вартість
73 000,00 UAH
UA-2020-11-05-005163-c c529b221e1724ee99241ba40447105d0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Риндін

+380980692098 kp.bio@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЗПЕЧНА ТА ІННОВАЦІЙНА ОСВІТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 19139858
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Олександр Риндін
+380980692098
kp.bio@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 листопада 2020 12:15
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 24 листопада 2020 11:16
Очікувана вартість: 73 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 365,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Мультимедійний комплект
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, згідно Додатку 2 (Дислокація закладів), що є невід’ємною частиною Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 листопада 2020 21:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2020 21:17
Перелік змін.pdf
16 листопада 2020 21:17
Тендерна документація нова редакція.docx
16 листопада 2020 21:17
Додаток 6 проект договору нова редакція.docx
16 листопада 2020 21:17
Протокол 300.pdf
16 листопада 2020 21:17
Додаток_3_Технічна_специфікація нова редакція.docx
16 листопада 2020 21:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2020 12:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2020 21:17
Перелік змін.pdf
16 листопада 2020 21:17
Тендерна документація нова редакція.docx
05 листопада 2020 12:15
Тендерна документація.docx
16 листопада 2020 21:17
Додаток 6 проект договору нова редакція.docx
05 листопада 2020 12:15
Додаток 6 проект договору.docx
16 листопада 2020 21:17
Протокол 300.pdf
16 листопада 2020 21:17
Додаток_3_Технічна_специфікація нова редакція.docx
05 листопада 2020 12:15
Додаток_3_Технічна_специфікація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

тендер
Дата подання: 09 листопада 2020 15:19
Дата відповіді: 10 листопада 2020 17:54
Шановний Замовнику! Висловлюємо Вам свою повагу! Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію та вимоги до Учасників виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення відкритих торгів та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів: 1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на проектор, інтерактивну дошку та програмне забезпечення до інтерактивної дошки. Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Ва уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару. 2. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні дошки та базове програмне забезпечення. Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах. 3. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності  та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від  імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки). Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань. Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Найближчим часом будуть прийняті відповідні рішення.
уточнення
Дата подання: 09 листопада 2020 15:20
Дата відповіді: 10 листопада 2020 17:52
чи потрібен вам монтаж та встановлення?
Відповідь: Учасник здійснює вантажно-розвантажувальні послуги та послуги монтажу і пуско-наладки обладнання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-05-005163-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 09 листопада 2020 15:17
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовник!

У ході аналізу ТД щодо технічних характеристик предмету закупівлі встановлено, що технічні параметри інтерактивної дошки та програмного забезпечення (ПЗ) відповідають виключно ОДНОМУ виробнику — ТМ SMART; проектора — ТМ EPSON.
Проте вказані технічні умови тендерної документації унеможливлюють подання конкурентоспроможної тендерної пропозиції через відсутність аналогічного обладнання та ПЗ на ринку, предсталеного ІНШИМИ виробниками/постачальниками, а відтак звужує конкуренцію та можливість подання пропозицій, які не контролюються виробниками чи унікальними/ексклюзивними постачальниками в Україну вказаного обладнання та ПЗ - наявні дії Замовника порушують норми, мету та основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, відповідно до преамбули Закону цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Статтею 3 Закону встановлено принципи здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Стосовно вимог ТД, що обмежують конкуренцію, повідомляємо наступне – А) Замовником виставлені технічні вимоги до обладнання та ПЗ, які унеможливлюють подання тендерної пропозиції без врахування в ній конкретних моделей обладнання, які ексклюзивно представлені в Україні унікальними приватними компаніями (у ДАНОМУ випадку ТМ SMART). Тобто неможливо запропонувати еквівалент або аналог обладнання, визначеного вимогами ТЗ.
Стосовно порушення норм ЗУ «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне – ч.3 Ст. 5 Закону визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. ч. 4. Ст. 22 Закону визначено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дискримінація – це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Проте не кожна відмінність у ставленні є дискримінацією: вона не буде такою, якщо критерії такої відмінності є розумними і об'єктивними, а завдання полягає в тому, щоб досягти мети. Європейський суд з прав людини дає аналогічне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Дискримінаційними вважаються дії, що призводять до погіршення становища одних суб'єктів порівняно з іншими суб'єктами господарювання і обмежують їхні законні права та інтереси.
Вказане кореспондується із положеннями ч. 4 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно із якою документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Беручи до уваги все вищезазначене, Замовником складена тендерна документація таким чином, що під технічний опис обладнання, ПЗ та опис документального підтвердження, підпадає обладнання лише ОДНОГО виробника або ОДНОГО АВТОРИЗОВАНОГО ДИСТРИБЮТОРА, тому відсутня можливість запропонувати еквівалент, відсутня можливість конкуренції. Також будь-який потенційний учасник торгів є ЗАЛЕЖНИМ від прийнятих рішень про надання йому підтримки від виробників чи дистриб’юторів обладнання саме в цій закупівлі – авторизаційних листів. Тобто Замовник витрачає державні кошти і фактично віддає право розподіляти ці кошти виробникам обладнання, які приймуть рішення кому надати авторизаційного листа для цієї закупівлі.
На підставі вищевикладеного наполягаємо викласти технічні характеристики складомих частин предмету закупівлі таким чином, щоб ним відповідала продукція БІЛЬШЕ, ніж ОДНОГО ВИРОБНИКА.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 листопада 2020 23:10
Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-11-05-005163-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 09 листопада 2020 15:18
Вимога
Шановний замовник, Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються за принципами здійснення закупівель, зокрема – недискримінація учасників. Окрім того, пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Проте додатком 3 до тендерної документації визначено обов’язкову вимогу щодо технології проектора «3LCD» без обґрунтування визначення саме даної технології. При цьому технічна специфікація не містить посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, що закуповуються. Просимо розширити вимоги до предмету закупівлі, а саме до проекційного обладнання, адже за зазначеними характеристиками товару, який вказує замовник, існує лише обмежена кількість моделей лише одного виробника. Якісне та чітке зображення може бути досягнене не лише за використання технології 3LCD, а також за допомогою технології DLP, яка теж є всесвітньо відомою та поширеною, крім того на якість зображення впливають формат зображення, вживана потужність, коригування зображення, коефіцієнт оптичної трансфокації, проекційне співвідношення, фокусування (вимоги до них не зазначені) та інші. Також для проведення якісного та продуктивного навчального процесу потрібно орієнтуватися на допустиму шумність у приміщенні, чого теж у вимогах замовника не прописано, хоча це також важливий чинник для формування навчального процесу. Отже, враховуючи усе вище перелічене, вимагаємо дати рівні шанси постачальникам з аналогічною за властивостями технікою та зазначити у технічному завданні «3LCD або DLP» замість «3LCD».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 листопада 2020 18:01
У відповідності до вимог тендерної документації Учасник має право запропонувати еквівалент товару із характеристиками, не гіршими, ніж визначені тендерною документацією, зокрема кольорова яскравість.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 листопада 2020 11:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС» 70 920,00
UAH з ПДВ
70 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЗІЛЄЄВ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 73 000,00
UAH з ПДВ
73 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2020 15:44
Електронний підпис
23 листопада 2020 18:44
Електронний підпис
23 листопада 2020 18:43
044 Гарантійний лист.pdf
23 листопада 2020 18:43
043 витяг сервис_от11-11-2020.pdf
23 листопада 2020 18:43
042 зрозумілість змін.docx
23 листопада 2020 18:43
040 таблиця відповідності.docx
23 листопада 2020 18:43
037 відстрочкою платежу.docx
23 листопада 2020 18:43
033 Паспорт Жукова.pdf
23 листопада 2020 18:43
032 про уповноважену особу.docx
23 листопада 2020 18:43
027 якості Товарів у цілому.docx
23 листопада 2020 18:43
025 відповідності товару.docx
23 листопада 2020 18:43
024 відомості про Учасника.docx
23 листопада 2020 18:43
023 Витяг ПДВ оригінал.pdf
23 листопада 2020 18:43
022 код доступу.docx
23 листопада 2020 18:43
019 Технічна специфікація.docx
23 листопада 2020 18:43
016 про форму оподаткування.docx
23 листопада 2020 18:43
012 МТБ.docx
23 листопада 2020 18:43
008 проект договору.docx
23 листопада 2020 18:43
005 Тендерна пропозиція.docx
23 листопада 2020 18:43
004 статті 17 Закону.docx
23 листопада 2020 18:43
002 інформація є зрозумілою.docx
23 листопада 2020 18:43
001 Реєстр.docx

Публічні документи

23 листопада 2020 18:58
Електронний підпис
23 листопада 2020 18:57
тендерна пропозиція.zip
23 листопада 2020 18:57
тендерна пропозиція 73.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС»

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЗІЛЄЄВ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС»
#25021641
Переможець 70 920,00
UAH з ПДВ
30 листопада 2020 15:24
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС» #25021641

№ рішення у справі

54/16-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 листопада 2020 15:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС»
#25021641
70 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 15:49
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 20:03
Договір 14 12-2.pdf укладений
14 грудня 2020 20:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2020 — 14 грудня 2020
Сума оплати за договором: 70 920,00
UAH (в тому числі ПДВ 11 820,00 UAH)