Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдалень (місцевий бюджет) CPV 021:2015 55510000-8 Dining services (dining services) Послуги їдалень на 2021 рік (на очікувану вартість) (local budget)
CPV 021:2015 55510000-8 Dining services (dining services) (local budget)
Очікувана вартість
6 355 635,50 UAH
UA-2020-11-05-004056-c 4ba1eb8d9ba54b4c8e1ccf97147bbf9d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ИРИНА ШМУЛЬ

+380677505816 mogpansion@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МОГИЛІВСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 21911036
Місцезнаходження: 51041, Україна , Дніпропетровська область обл., с. Могилів, вул. Берегова, 42а
Контактна особа: ИРИНА ШМУЛЬ
+380677505816
mogpansion@ukr.net
Додаткові контактні особи: Погоріла Тетяна Петрівна
+380982355875
mogpansion@yandex.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: KOMUNALNIY ZAKLAD "MOGILIVSKIY GERIATRICHNIY PANSIONAT" DNIPROPETROVSKOI OBLASNOI RADI"
National ID: 21911036
Contact point: Shmul Iryna Alekseevna
+380677505816
mogpansion@ukr.net
Additional contacts: Погоріла Тетяна Петрівна
+380982355875
mogpansion@yandex.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 05 листопада 2020 11:30
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2020 10:00
Початок аукціону: 31 грудня 2020 12:01
Очікувана вартість: 6 355 635,50 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31 779,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 05 листопада 2020 11:30
Enquiries until: 04 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 10 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 грудня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 6 355 636 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 31 779 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги їдалень (місцевий бюджет) CPV 021:2015 55510000-8 Dining services (dining services)
Послуги їдалень на 2021 рік (на очікувану вартість)(local budget)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51041, Україна, Дніпропетровська область, с. Могилів, вул. Берегова, 42А
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

CPV 021:2015 55510000-8 Dining services (dining services) (local budget)
CPV: 55510000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 грудня 2020 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2020 17:05
ТД МОГИЛІВ – нова редакція.docx
04 грудня 2020 17:05
Перелік змін 04.12.2020.docx
04 грудня 2020 17:05
ТД МОГИЛІВ – зміни 04.12.2020.docx
26 листопада 2020 10:41
ТД МОГИЛІВ зміни.docx
26 листопада 2020 10:41
Перелік змін 26.11.2020.docx
05 листопада 2020 11:30
Скан меню.pdf
04 грудня 2020 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 10:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2020 11:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2020 17:05
ТД МОГИЛІВ – нова редакція.docx
26 листопада 2020 10:41
ТД МОГИЛІВ – нова редакція.docx
05 листопада 2020 11:30
ТД МОГИЛІВ.docx
04 грудня 2020 17:05
Перелік змін 04.12.2020.docx
04 грудня 2020 17:05
ТД МОГИЛІВ – зміни 04.12.2020.docx
26 листопада 2020 10:41
ТД МОГИЛІВ зміни.docx
26 листопада 2020 10:41
Перелік змін 26.11.2020.docx
05 листопада 2020 11:30
Скан меню.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 23 грудня 2020
UA-2020-11-05-004056-c4ba1eb8d9ba54b4c8e1ccf97147bbf9d
Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МОГИЛІВСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 21911036
Місцезнаходження: 51041, Україна, Дніпропетровська область обл., с. Могилів, вул. Берегова, 42а
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "МІКА ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ «ЛІКЕА» Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 грудня 2020 16:53
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

08 грудня 2020 17:11
Електронний підпис
08 грудня 2020 17:11
Електронний підпис
04 грудня 2020 10:40
Електронний підпис
04 грудня 2020 10:40
Електронний підпис
02 грудня 2020 18:04
Електронний підпис
02 грудня 2020 18:04
Електронний підпис
02 грудня 2020 18:02
реестр.pdf
02 грудня 2020 18:02
Дод 6 Проект договору.zip
02 грудня 2020 18:02
Додаток 5.zip
02 грудня 2020 18:02
Додаток 2 Медкнижки 2.zip
02 грудня 2020 18:02
Додаток 2 Медкнижки 1.zip
02 грудня 2020 18:02
Додаток 2 Матер база 3.zip
02 грудня 2020 18:02
Додаток 2 Матер база 2.zip
02 грудня 2020 18:02
Додаток 2 Матер база 1.zip
02 грудня 2020 18:02
Додаток 2 Досвід акти.zip

Документи

Публічні документи

05 січня 2021 15:00
Електронний підпис
05 січня 2021 14:58
Калькуляція
05 січня 2021 14:58
Тендерна пропозиція
11 грудня 2020 12:04
Електронний підпис
11 грудня 2020 12:04
Електронний підпис
11 грудня 2020 10:46
Електронний підпис
11 грудня 2020 10:46
Електронний підпис
08 грудня 2020 16:19
Електронний підпис
08 грудня 2020 16:19
Електронний підпис
08 грудня 2020 16:15
Субпідрядник.pdf
08 грудня 2020 16:15
Забезпечення.pdf
08 грудня 2020 16:15
Гарантійний лист тара.pdf
08 грудня 2020 16:15
Проект договору.pdf
08 грудня 2020 16:15
Копія Статуту.pdf
08 грудня 2020 16:15
Гарантійний лист.pdf
08 грудня 2020 16:15
Перелік готових страв.pdf
08 грудня 2020 16:15
Копія опису.pdf
08 грудня 2020 16:15
Статут.pdf
08 грудня 2020 16:15
Тендерна пропозиція.pdf
08 грудня 2020 16:15
Орієнтовне меню.pdf
08 грудня 2020 16:15
Оригінал відгуку.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей в документах учасника ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» у тендерній пропозиції. 1. У відповідності до Додатку 2 до Тендерної документації п. 1 передбачено надання учасником «Довідка за власним підписом та печаткою учасника про наявність у учасника відповідного транспорту не менше 2 одиниць (ізотермічні фургони з холодильним обладнанням) для доставки готової продукції та продуктів харчування до місця надання послуг, з наданням копій відповідних документів, що підтверджують право власності чи копій договорів оренди, перевезення та інше, якщо ці транспортні засоби не знаходяться у власності Учасника». Учасником надано довідку про наявність відповідного транспорту від 04.12.2020 року згідно із якою відсутня інформація про наявність у учасника відповідного транспорту не менше 2 одиниць (ізотермічні фургони з холодильним обладнанням). В наданій копі свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу держ.номер АЕ4457ІС також відсутня інформація що це є ізотермічним фургоном. Керуючись п. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» для усунення виявлених невідповідностей пропонується ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» надати документи, які підтверджують, що зазначені у довідці про наявність відповідного транспорту від 04.12.2020 року є ізотермічними фургонами та на підставі цих документів зазначити достовірну інформацію у довідці про наявність відповідного транспорту, яка відповідає вимогам п. 1 Додатку 2 до Тендерної документації. 2. Згідно із Додатком 2 до Тендерної документації п. 1 передбачено вимогу, що в разі надання договору перевезення, надати гарантійний лист за підписом Перевізника про підтвердження його зобов’язання надавати послуги з перевезення протягом строку дії договору про закупівлю.» ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» надав гарантійний лист перевізника від 24.11.2020 року за змістом якого не передбачено, що перевізник підтверджує його зобов’язання надавати послуги з перевезення протягом строку дії договору про закупівлю. Керуючись п. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» для усунення виявлених невідповідностей пропонується ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» надати гарантійний лист від перевізника, який буде відповідати вимогам додатку 2 до Тендерної документації. 3. Згідно Додатку 2 до Тендерної документації п. 3 передбачено, що учасник повинен надати «Відгук повинен містити дату та вихідний номер, інформацію про Виконавця (Постачальника) (найменування, ідентифікаційний код), номер та дату договору, суму виконання, чи виконаний договір повністю, контактні дані особи Замовника.» ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» надало лист-відгук від 06.10.2020 р. № 735, виданий КП «Дніпропетровський спеціалізований клінічний медичний центр матері та дитини ім.. проф..М.Ф.Руднєва Дніпропетровської обласної ради», який не містить інформації про ідентифікаційний код Виконавця, суму виконання Договору. Керуючись п. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» для усунення виявлених невідповідностей пропонується ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» надати відгук, який повністю відповідає вимогам п. 3 Додатку 2 до Тендерної документації.

Документи

Публічні документи

19 грудня 2020 16:43
Електронний підпис
19 грудня 2020 16:26
Відгук Руднєва.pdf
11 грудня 2020 17:34
Електронний підпис
11 грудня 2020 13:52
43. Довідка ст 17 п.5,6,12,13.pdf
11 грудня 2020 13:52
69. Договір на вивіз ТПВ.pdf
11 грудня 2020 13:52
61. Орієнтоване меню.pdf
11 грудня 2020 13:52
55. ТУ.pdf
11 грудня 2020 13:52
53. Сертифікат ISO 9001.pdf
11 грудня 2020 13:52
52. Сертификат ISO 22000.2019.pdf
11 грудня 2020 13:52
39. Письмова згода ПД.pdf
11 грудня 2020 13:52
38. Виписка з ЄДР.pdf
11 грудня 2020 13:52
37. Витяг.pdf
11 грудня 2020 13:52
37. Витяг завірений.pdf
11 грудня 2020 13:52
36.Витяг ПДВ.pdf
11 грудня 2020 13:52
35. Позика 01.12.20.pdf
11 грудня 2020 13:52
35. Открітие счета 01.12.20.pdf
11 грудня 2020 13:52
33. Фінансова звітність.pdf
11 грудня 2020 13:52
31. Опись к статуту.pdf
11 грудня 2020 13:52
30. Статут.pdf
11 грудня 2020 13:52
25. Сертифікати НАССР.pdf
11 грудня 2020 13:52
22. Штатний розпис.pdf
11 грудня 2020 13:52
18. Диплом Базавлуцький.pdf

Документи

Публічні документи

12 грудня 2020 20:46
Електронний підпис
12 грудня 2020 20:45
Електронний підпис
12 грудня 2020 20:39
7.3 Статут підприємства.pdf
12 грудня 2020 20:39
3.5 ІПН директора.pdf
12 грудня 2020 20:38
7.4 Лист щодо статуту.pdf
12 грудня 2020 20:38
5.1 Тендерна пропозиція.pdf
12 грудня 2020 20:38
3.4 Паспорт директора.pdf
12 грудня 2020 20:38
1.24 Штатний розклад.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МІКА ГРУП"

ТОВ «ЛІКЕА»

ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 грудня 2020 12:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ЛІКЕА» 6 279 825,00
UAH
6 247 577,25
UAH
Документи
ТОВ "МІКА ГРУП" 6 299 626,25
UAH
6 267 840,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010" 6 336 400,00
UAH
6 336 400,00
UAH
Документи

Публічні документи

05 січня 2021 15:00
Електронний підпис
05 січня 2021 14:58
Калькуляція
05 січня 2021 14:58
Тендерна пропозиція
11 грудня 2020 12:04
Електронний підпис
11 грудня 2020 12:04
Електронний підпис
11 грудня 2020 10:46
Електронний підпис
11 грудня 2020 10:46
Електронний підпис
08 грудня 2020 16:19
Електронний підпис
08 грудня 2020 16:19
Електронний підпис
08 грудня 2020 16:15
Субпідрядник.pdf
08 грудня 2020 16:15
Забезпечення.pdf
08 грудня 2020 16:15
Гарантійний лист тара.pdf
08 грудня 2020 16:15
Проект договору.pdf
08 грудня 2020 16:15
Копія Статуту.pdf
08 грудня 2020 16:15
Гарантійний лист.pdf
08 грудня 2020 16:15
Перелік готових страв.pdf
08 грудня 2020 16:15
Копія опису.pdf
08 грудня 2020 16:15
Статут.pdf
08 грудня 2020 16:15
Тендерна пропозиція.pdf
08 грудня 2020 16:15
Орієнтовне меню.pdf
08 грудня 2020 16:15
Оригінал відгуку.pdf

Публічні документи

08 грудня 2020 17:11
Електронний підпис
08 грудня 2020 17:11
Електронний підпис
04 грудня 2020 10:40
Електронний підпис
04 грудня 2020 10:40
Електронний підпис
02 грудня 2020 18:04
Електронний підпис
02 грудня 2020 18:04
Електронний підпис
02 грудня 2020 18:02
реестр.pdf
02 грудня 2020 18:02
Дод 6 Проект договору.zip
02 грудня 2020 18:02
Додаток 5.zip
02 грудня 2020 18:02
Додаток 2 Медкнижки 2.zip
02 грудня 2020 18:02
Додаток 2 Медкнижки 1.zip
02 грудня 2020 18:02
Додаток 2 Матер база 3.zip
02 грудня 2020 18:02
Додаток 2 Матер база 2.zip
02 грудня 2020 18:02
Додаток 2 Матер база 1.zip
02 грудня 2020 18:02
Додаток 2 Досвід акти.zip

Публічні документи

12 грудня 2020 20:46
Електронний підпис
12 грудня 2020 20:45
Електронний підпис
12 грудня 2020 20:39
7.3 Статут підприємства.pdf
12 грудня 2020 20:39
3.5 ІПН директора.pdf
12 грудня 2020 20:38
7.4 Лист щодо статуту.pdf
12 грудня 2020 20:38
5.1 Тендерна пропозиція.pdf
12 грудня 2020 20:38
3.4 Паспорт директора.pdf
12 грудня 2020 20:38
1.24 Штатний розклад.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ЛІКЕА»

ТОВ "МІКА ГРУП"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ЛІКЕА»
#43356209
Переможець 6 247 577,25
UAH
05 січня 2021 09:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 січня 2021 09:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ЛІКЕА»
#43356209
6 247 577,25
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2022 13:48
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2022 13:12
Додаткова їдальня.pdf зміни до договору
28 лютого 2022 13:07
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2022 09:02
Додаткова 20%.pdf зміни до договору
18 січня 2022 08:58
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 08:54
Додаткова кухня.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 08:46
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 14:25
дод уг Лыкеа.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 14:07
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2021 11:37
Додаткова кухня.pdf зміни до договору
25 червня 2021 11:34
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 11:52
Додаткова угода кухня.pdf зміни до договору
21 січня 2021 11:51
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 11:42
Договір кухня.pdf укладений
21 січня 2021 11:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 січня 2021 — 28 лютого 2022
Сума оплати за договором: 5 147 996,96
UAH