Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія (09310000-5) за кодом ДК 021:2015: 09310000-5 – Електрична енергія
Electricity (09310000-5) (CPV Code: 09310000-5 – Electricity)
Очікувана вартість
15 500 000,00 UAH
UA-2020-11-05-003453-a be95d1de462748ac88d065600a7d6b84
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Герасимик Вікторія Валеріївна

+380334431011 novnvteplo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП Комунальне підприємство "Нововолинськтеплокомуненерго" Нововолинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 00185382
Місцезнаходження: 45400, Україна , Волинська область обл., Нововолинськ, вул. Святого Володимира, 3
Контактна особа: Герасимик Вікторія Валеріївна
+380334431011
novnvteplo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: ME KOMUNALʹNE PIDPRYYEMSTVO "NOVOVOLYNSʹKTEPLOKOMUNENERHO" NOVOVOLYNSʹKOYI MISʹKOYI RADY
National ID: 00185382
Contact point: Gerasymyk Viktoriya Valeriyivna
+380334431011
novnvteplo@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 05 листопада 2020 22:19
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2020 09:00
Початок аукціону: 15 грудня 2020 15:02
Очікувана вартість: 15 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 77 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 05 листопада 2020 22:19
Enquiries until: 26 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 02 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 06 грудня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 15 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 77 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Scope of the procurement
Електрична енергія (09310000-5) (код ДК 021:2015: 09310000-5 – Електрична енергія). Більш детально викладено в файлі "09310000-5_Тендерна документація.pdf"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4070000 кВт*год
Електрична енергія (09310000-5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45400, Україна, Волинська область, Novovolynsk, the commercial boundary of the customer's electrical installations
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Electricity (09310000-5)
CPV: 09310000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
930000 кВт*год
Електрична енергія (09310000-5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45400, Україна, Волинська область, Novovolynsk, the commercial boundary of the customer's electrical installations
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Electricity (09310000-5)
CPV: 09310000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 30
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 40
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

тендерна документація
Дата подання: 06 листопада 2020 08:42
Дата відповіді: 09 листопада 2020 18:35
Шановний замовник, для зручності підготовки тендерної пропопозиції просимо скинути тендерну документацію у форматі word.Дякуємо за розуміння
Відповідь: РОЗ’ЯСНЕННЯ
щодо Тендерної документації для проведення процедури закупівлі – відкриті торги
щодо предмета закупівлі: Електрична енергія (09310000-5) (код ДК 021:2015: 09310000-5 – Електрична енергія)/Electricity (09310000-5) (CPV Code: 09310000-5 – Electricity),
затвердженої рішенням Уповноваженої особи Герасимик В.В. від 09 листопада 2020 року
(в порядку частини першої статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі”)
06 листопада 2020 р. в електронній системі закупівель (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-11-05-003453-a) оприлюднено звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації (без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника), а саме: Шановний замовник, для зручності підготовки тендерної пропопозиції просимо скинути тендерну документацію у форматі word. Дякуємо за розуміння.
Керуючись статтею 5, частиною першою і десятою статті 11, частиною першою статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) уповноважена особа роз’яснює:
Оприлюднені в електронній системі закупівель Тендерна документація та Проект договору про закупівлю складено та оформлено з дотриманням вимог, що визначені Порядком роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання, затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 № 1886/5, у файлі PDF/A-1 (з розширенням *.pdf) згідно зі специфікацією PDF 1.4 (ISO 19005-1:2005), що відповідає формату даних для створення текстових електронних документів згідно з Переліком форматів даних електронних документів постійного і тривалого (понад 10 років) зберігання, затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 № 1886/5.
Слід зазначити, що застосований формат даних електронного документа дозволяє вільно копіювати та обробляти текст документа, в тому числі засобами машинного зчитування, включаючи можливість автоматичного конвертування даних. Файл з Тендерною документацією може бути безперешкодно конвертований у будь-який формат даних (*.odt, *.rtf, *.doc, *.docx, *.rtf та інші), придатний для обробки у текстовому редакторі загальнодоступними програмними засобами, а також за допомогою онлайн-сервісів (наприклад: https://www.ilovepdf.com/ru/pdf_to_word, https://smallpdf.com, https://pdf2doc.com http://convertonlinefree.com/PDFToWORDRU.aspx, тощо).
Одночасно повідомляємо, що уповноважена особа не вбачає підстав для внесення змін до Тендерної документації, оскільки остання відповідає Закону України “Про публічні закупівлі”, вимогам законодавства у сфері електронного документообігу та не містить умов, які не можуть бути виконані учасником, в тому числі з технічних причин.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-05-003453-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ", Код ЄДРПОУ:36860996
Дата подання: 12 листопада 2020 23:18
аналогічний договір
Шановний Замовнику. Тендерною документацією передбачено, що Учасник повинен мати документально підтверджений досвід виконання неменше ніж 2 (двох) аналогічного (аналогічних) договору (договорів), який відповідає наступним вимогам: ... аналогічний договір повинен бути виконаний учасником належним чином (без будь-яких порушень законодавства та умов договору) в обсязі, не меншому ніж 80 % від обсягу товару, зазначеного у договорі на день подання тендерної пропозиції. Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч.4 ст.22 Закону).
Враховуючи вище наведені положення законодавства, відсутність визначення в Законі України «Про публічні закупівлі» поняття «аналогічний договір» та виходячи з принципів здійснення закупівель, Замовник не повинен необґрунтовано обмежувати та звужувати поняття «аналогічний договір» обсягами постачання товару. Так, вважаємо, що вищезгадані умови Тендерної документації грубо порушують передбачені статтею 5 Закону принципи добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, недискримінації учасників та рівне ставлення до них.
Згідно положень Закону України «Про публічні закупівлі» для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі достатньо підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів (аналогічних по предмету закупівлі), а не обсягів їх виконання. Вказаною вимогою Замовник фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі тим учасникам, які виконували аналогічні договори в менших обсягах. Встановлення вимоги щодо обсягу виконаного аналогічного договору, суттєво звужує коло учасників такої закупівлі. Встановивши подібні вимоги, Замовник автоматично відхиляє (встановлює дискримінацію) тих учасників, які не мають таких обсягів постачання товару, проте повністю відповідають всім іншим вимогам тендерної документації.
На підставі вище викладеного просимо просимо внести зміни до тендерної документації виключити вимогу "аналогічний договір повинен бути виконаний учасником належним чином (без будь-яких порушень законодавства та умов договору) в обсязі, не меншому ніж 80 % від обсягу товару, зазначеного у договорі на день подання тендерної пропозиції."
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 листопада 2020 21:35
РОЗ’ЯСНЕННЯ
щодо Тендерної документації для проведення процедури закупівлі – відкриті торги
щодо предмета закупівлі: Електрична енергія (09310000-5) (код ДК 021:2015: 09310000-5 – Електрична енергія)/Electricity (09310000-5) (CPV Code: 09310000-5 – Electricity),
затвердженої рішенням Уповноваженої особи Герасимик В.В. від 09 листопада 2020 року
12 листопада 2020 року р. в електронній системі закупівель (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-11-05-003453-a) оприлюднено вимогу про усунення порушення (номер вимоги: UA-2020-11-05-003453-a.a1), а саме: «Шановний Замовнику. Тендерною документацією передбачено, що Учасник повинен мати документально підтверджений досвід виконання неменше ніж 2 (двох) аналогічного (аналогічних) договору (договорів), який відповідає наступним вимогам: ... аналогічний договір повинен бути виконаний учасником належним чином (без будь-яких порушень законодавства та умов договору) в обсязі, не меншому ніж 80 % від обсягу товару, зазначеного у договорі на день подання тендерної пропозиції. Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч.4 ст.22 Закону).
Враховуючи вище наведені положення законодавства, відсутність визначення в Законі України «Про публічні закупівлі» поняття «аналогічний договір» та виходячи з принципів здійснення закупівель, Замовник не повинен необґрунтовано обмежувати та звужувати поняття «аналогічний договір» обсягами постачання товару. Так, вважаємо, що вищезгадані умови Тендерної документації грубо порушують передбачені статтею 5 Закону принципи добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, недискримінації учасників та рівне ставлення до них.
Згідно положень Закону України «Про публічні закупівлі» для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі достатньо підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів (аналогічних по предмету закупівлі), а не обсягів їх виконання. Вказаною вимогою Замовник фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі тим учасникам, які виконували аналогічні договори в менших обсягах. Встановлення вимоги щодо обсягу виконаного аналогічного договору, суттєво звужує коло учасників такої закупівлі. Встановивши подібні вимоги, Замовник автоматично відхиляє (встановлює дискримінацію) тих учасників, які не мають таких обсягів постачання товару, проте повністю відповідають всім іншим вимогам тендерної документації.
На підставі вище викладеного просимо просимо внести зміни до тендерної документації виключити вимогу "аналогічний договір повинен бути виконаний учасником належним чином (без будь-яких порушень законодавства та умов договору) в обсязі, не меншому ніж 80 % від обсягу товару, зазначеного у договорі на день подання тендерної пропозиції."»
Керуючись статтею 5, частиною першою і десятою статті 11, частиною першою статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) уповноважена особа роз’яснює:
На виконання частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовником у пункті 3.5 Тендерної документації процедури закупівлі (номер: UA-2020-07-04-000216-a), згідно з пунктом 3 частини другої статті 16 Закону, установлено кваліфікаційний критерій, а саме: наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
У підпункті 3.5.2 пункту 3.5 Тендерної документації однією з вимог щодо визначення аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (що встановлює та більш детально розкриває поняття «аналогічного договору») є: «аналогічний договір повинен бути виконаний учасником належним чином (без будь-яких порушень законодавства та умов договору) в обсязі, не меншому ніж 80 % від обсягу товару, зазначеного у договорі на день подання тендерної пропозиції». Хочемо зауважити, що ця вимога виконання учасником належним чином договору (без будь-яких порушень законодавства та умов договору) в обсязі, не меншому ніж 80 % встановлена щодо виконання відповідного аналогічного договору, який поданий учасником на підтвердження кваліфікаційного критерію, тобто обсяг поставленого товару (поставку товарів) за відповідним аналогічним договором на день подання тендерної пропозиції повинен становити не менше 80% від кількості товару, яка заявлена в цьому ж договорі.
На основі визначень встановлених Тендерною документацією та вище зазначеного роз’яснення замовником не встановлено обмежень щодо суми та обсягу (кількісних характеристик) предмета закупівлі за аналогічним договором. Отже аналогічний договір може бути укладений на будь яку сума, але для підтвердження досвіду виконання цього договору, він повинен бути належним чином виконаний на день подання тендерної пропозиції в обсязі, не меншому ніж 80 % від обсягу товару, зазначеного у цьому договорі. Тобто Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, чим відповідає частині четвертій статті 22 Закону.
Одночасно повідомляємо, що ваша вимога не вбачає підстав для внесення змін до Тендерної документації, оскільки остання відповідає принципам здійснення публічних закупівель, в тому числі недискримінації учасників) та вимогам Закону України “Про публічні закупівлі”.

Документи

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 07 грудня 2020
UA-2020-11-05-003453-abe95d1de462748ac88d065600a7d6b84
Найменування: КП Комунальне підприємство "Нововолинськтеплокомуненерго" Нововолинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 00185382
Місцезнаходження: 45400, Україна, Волинська область обл., Нововолинськ, вул. Святого Володимира, 3
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньелектрозбут" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЕВОДА ТРЕЙД" КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛУЦЬКВОДОКАНАЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

18 грудня 2020 18:39
Електронний підпис
18 грудня 2020 18:38
Електронний підпис
18 грудня 2020 18:38
Статут.pdf
18 грудня 2020 18:38
Тендерна пропозиція.pdf
18 грудня 2020 18:38
Протокол.pdf
18 грудня 2020 18:38
Ст.17 п.3.pdf
18 грудня 2020 18:37
Ст.17 п.8.pdf
18 грудня 2020 18:37
Ст.17 п.2.pdf
18 грудня 2020 18:37
Довіреність.pdf
18 грудня 2020 18:37
Наказ.pdf
18 грудня 2020 18:37
Ст.17 п.12.pdf
18 грудня 2020 18:37
Довідка МВС 17.12.pdf
18 грудня 2020 18:37
Довідка ДФС 18.12.pdf
18 грудня 2020 18:37
Довідка МВС 17.12.p7s
18 грудня 2020 18:37
Довідка ДФС 18.12.p7s
04 грудня 2020 09:02
Електронний підпис
04 грудня 2020 09:02
Електронний підпис
03 грудня 2020 09:05
Електронний підпис
03 грудня 2020 09:05
Електронний підпис
03 грудня 2020 09:00
Витяг ЄДР 02.12.20.pdf
30 листопада 2020 17:43
Електронний підпис
30 листопада 2020 17:43
Електронний підпис
30 листопада 2020 17:28
Пояснення про ліцензію.pdf
30 листопада 2020 17:28
Щодо наявності договорів.pdf
30 листопада 2020 17:28
Щодо правочинів.pdf
25 листопада 2020 14:47
Електронний підпис
25 листопада 2020 14:47
Електронний підпис
25 листопада 2020 14:46
Статут.pdf
25 листопада 2020 14:46
Проект договору.pdf
25 листопада 2020 14:46
Технічний опис.pdf
25 листопада 2020 14:46
Щодо ліцензійних умов.pdf
25 листопада 2020 14:46
Протокол заг.зборів.pdf
25 листопада 2020 14:46
Дод.2 до ТД.pdf
25 листопада 2020 14:46
Погодження з умовати ТД.pdf
25 листопада 2020 14:46
Ст.17.pdf
25 листопада 2020 14:46
Наказ.pdf
25 листопада 2020 14:46
Сертифікат.pdf
25 листопада 2020 14:46
Витяг ПДВ 13.11.pdf
25 листопада 2020 14:46
Щодо статусу Дефолт.pdf
25 листопада 2020 14:46
Щодо санкцій.pdf
25 листопада 2020 14:46
Щодо обєднання.pdf
25 листопада 2020 14:46
Щодо незмінної ціни.pdf
25 листопада 2020 14:46
Характеристики закупівлі.pdf
25 листопада 2020 14:46
Щодо ліцензії.pdf
25 листопада 2020 14:46
Інфо про площадки. Дод.7.pdf
25 листопада 2020 14:45
Опис.pdf
25 листопада 2020 14:45
Захист довкілля.pdf
25 листопада 2020 14:45
Наявність кол-центру.pdf
25 листопада 2020 14:45
Витяг з ЄДР 13.11.pdf
25 листопада 2020 14:45
Довіреність.pdf
25 листопада 2020 14:45
Довідка ЦОК.pdf
25 листопада 2020 14:45
Довідка про рахунки.pdf
25 листопада 2020 14:45
Довідка щодо повноваження.pdf
25 листопада 2020 14:45
Довідка еквівалент.pdf
25 листопада 2020 14:45
Довідка про субпідрядника.pdf
25 листопада 2020 14:45
Виписка з ЄДРПОУ 13.11.pdf
25 листопада 2020 14:45
Гарантійний лист ДСТУ.pdf
25 листопада 2020 14:45
Відомості про учасника.pdf

Документи

Публічні документи

04 грудня 2020 16:32
Електронний підпис
04 грудня 2020 16:32
Електронний підпис
04 грудня 2020 16:31
Проект договору.pdf
04 грудня 2020 16:31
Копія статуту.pdf
04 грудня 2020 16:31
Копія Опису.pdf
04 грудня 2020 16:31
Копія Виписки з ЄДР.pdf
04 грудня 2020 16:31
Довіреність Пасічник.pdf
04 грудня 2020 16:31
Довідка про Учасника.pdf
04 грудня 2020 16:31
Гарантійний лист.pdf

Документи

Публічні документи

05 грудня 2020 23:28
Електронний підпис
05 грудня 2020 23:28
Електронний підпис
05 грудня 2020 23:28
Проект договору.pdf.p7s
05 грудня 2020 23:28
Проект договору.pdf
05 грудня 2020 23:28
ЛИСТ-ЗГОДА Кивенко.pdf.p7s
05 грудня 2020 23:28
ЛИСТ-ЗГОДА Кивенко.pdf
05 грудня 2020 23:28
лист відгук 2020.pdf.p7s
05 грудня 2020 23:28
лист відгук 2020.pdf
05 грудня 2020 23:28
Відгук.PDF.p7s
05 грудня 2020 23:28
Відгук.PDF
05 грудня 2020 23:28
Відгук ЕЕ.pdf.p7s
05 грудня 2020 23:28
Відгук ЕЕ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньелектрозбут"

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЕВОДА ТРЕЙД" КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛУЦЬКВОДОКАНАЛ"

ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 грудня 2020 15:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньелектрозбут" 12 552 540,00
UAH з ПДВ
12 552 540,00
UAH з ПДВ
Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЕВОДА ТРЕЙД" КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛУЦЬКВОДОКАНАЛ" 13 235 000,00
UAH з ПДВ
13 235 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" 15 000 000,00
UAH з ПДВ
15 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2020 18:39
Електронний підпис
18 грудня 2020 18:38
Електронний підпис
18 грудня 2020 18:38
Статут.pdf
18 грудня 2020 18:38
Тендерна пропозиція.pdf
18 грудня 2020 18:38
Протокол.pdf
18 грудня 2020 18:38
Ст.17 п.3.pdf
18 грудня 2020 18:37
Ст.17 п.8.pdf
18 грудня 2020 18:37
Ст.17 п.2.pdf
18 грудня 2020 18:37
Довіреність.pdf
18 грудня 2020 18:37
Наказ.pdf
18 грудня 2020 18:37
Ст.17 п.12.pdf
18 грудня 2020 18:37
Довідка МВС 17.12.pdf
18 грудня 2020 18:37
Довідка ДФС 18.12.pdf
18 грудня 2020 18:37
Довідка МВС 17.12.p7s
18 грудня 2020 18:37
Довідка ДФС 18.12.p7s
04 грудня 2020 09:02
Електронний підпис
04 грудня 2020 09:02
Електронний підпис
03 грудня 2020 09:05
Електронний підпис
03 грудня 2020 09:05
Електронний підпис
03 грудня 2020 09:00
Витяг ЄДР 02.12.20.pdf
30 листопада 2020 17:43
Електронний підпис
30 листопада 2020 17:43
Електронний підпис
30 листопада 2020 17:28
Пояснення про ліцензію.pdf
30 листопада 2020 17:28
Щодо наявності договорів.pdf
30 листопада 2020 17:28
Щодо правочинів.pdf
25 листопада 2020 14:47
Електронний підпис
25 листопада 2020 14:47
Електронний підпис
25 листопада 2020 14:46
Статут.pdf
25 листопада 2020 14:46
Проект договору.pdf
25 листопада 2020 14:46
Технічний опис.pdf
25 листопада 2020 14:46
Щодо ліцензійних умов.pdf
25 листопада 2020 14:46
Протокол заг.зборів.pdf
25 листопада 2020 14:46
Дод.2 до ТД.pdf
25 листопада 2020 14:46
Погодження з умовати ТД.pdf
25 листопада 2020 14:46
Ст.17.pdf
25 листопада 2020 14:46
Наказ.pdf
25 листопада 2020 14:46
Сертифікат.pdf
25 листопада 2020 14:46
Витяг ПДВ 13.11.pdf
25 листопада 2020 14:46
Щодо статусу Дефолт.pdf
25 листопада 2020 14:46
Щодо санкцій.pdf
25 листопада 2020 14:46
Щодо обєднання.pdf
25 листопада 2020 14:46
Щодо незмінної ціни.pdf
25 листопада 2020 14:46
Характеристики закупівлі.pdf
25 листопада 2020 14:46
Щодо ліцензії.pdf
25 листопада 2020 14:46
Інфо про площадки. Дод.7.pdf
25 листопада 2020 14:45
Опис.pdf
25 листопада 2020 14:45
Захист довкілля.pdf
25 листопада 2020 14:45
Наявність кол-центру.pdf
25 листопада 2020 14:45
Витяг з ЄДР 13.11.pdf
25 листопада 2020 14:45
Довіреність.pdf
25 листопада 2020 14:45
Довідка ЦОК.pdf
25 листопада 2020 14:45
Довідка про рахунки.pdf
25 листопада 2020 14:45
Довідка щодо повноваження.pdf
25 листопада 2020 14:45
Довідка еквівалент.pdf
25 листопада 2020 14:45
Довідка про субпідрядника.pdf
25 листопада 2020 14:45
Виписка з ЄДРПОУ 13.11.pdf
25 листопада 2020 14:45
Гарантійний лист ДСТУ.pdf
25 листопада 2020 14:45
Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

04 грудня 2020 16:32
Електронний підпис
04 грудня 2020 16:32
Електронний підпис
04 грудня 2020 16:31
Проект договору.pdf
04 грудня 2020 16:31
Копія статуту.pdf
04 грудня 2020 16:31
Копія Опису.pdf
04 грудня 2020 16:31
Копія Виписки з ЄДР.pdf
04 грудня 2020 16:31
Довіреність Пасічник.pdf
04 грудня 2020 16:31
Довідка про Учасника.pdf
04 грудня 2020 16:31
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

05 грудня 2020 23:28
Електронний підпис
05 грудня 2020 23:28
Електронний підпис
05 грудня 2020 23:28
Проект договору.pdf.p7s
05 грудня 2020 23:28
Проект договору.pdf
05 грудня 2020 23:28
ЛИСТ-ЗГОДА Кивенко.pdf.p7s
05 грудня 2020 23:28
ЛИСТ-ЗГОДА Кивенко.pdf
05 грудня 2020 23:28
лист відгук 2020.pdf.p7s
05 грудня 2020 23:28
лист відгук 2020.pdf
05 грудня 2020 23:28
Відгук.PDF.p7s
05 грудня 2020 23:28
Відгук.PDF
05 грудня 2020 23:28
Відгук ЕЕ.pdf.p7s
05 грудня 2020 23:28
Відгук ЕЕ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньелектрозбут"

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЕВОДА ТРЕЙД" КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛУЦЬКВОДОКАНАЛ"

ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньелектрозбут"
#42159289
Переможець 12 552 540,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2020 19:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2020 19:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньелектрозбут"
#42159289
12 552 540,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 грудня 2021 17:02
Додаткова угода №8 від 06.12.2021 року укладений
06 грудня 2021 16:38
Лист на розірвання укладений
06 грудня 2021 16:38
Електронний підпис укладений
03 грудня 2021 17:05
Додаткова угода _7 від 03.12.2021р..pdf зміни до договору
03 грудня 2021 15:25
Електронний підпис укладений
12 листопада 2021 16:06
Додаткова угода _6 від 12.11.2021 року.pdf зміни до договору
12 листопада 2021 16:04
Електронний підпис укладений
15 вересня 2021 16:22
Додаткова угода _5 від 15.09.21.pdf зміни до договору
15 вересня 2021 16:09
Електронний підпис укладений
13 липня 2021 16:41
Додаткова угода _4 від 13.07.2021р..pdf зміни до договору
13 липня 2021 16:35
Електронний підпис укладений
09 червня 2021 11:52
Додаткова угода _3 від 09.06.2021.pdf зміни до договору
09 червня 2021 11:40
Електронний підпис укладений
06 квітня 2021 14:01
Додаткова угода _2 від 05.04.2021.pdf зміни до договору
06 квітня 2021 13:48
Електронний підпис укладений
08 лютого 2021 14:37
Додаткова угода _1 від 08.02.2021 підписана.pdf зміни до договору
08 лютого 2021 14:27
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:19
Договір №23-21/168 про постачання електричної енергії укладений
04 січня 2021 16:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною регульованих цін (тарифів): тарифу на послуги з передачі електричної енергії відповідно до Постанова НКРЕКП від 09.12.2020 № 2353 і тарифу на послуги з розподілу електричної енергії відповідно до Постанови НКРЕКП від 09.12.2020 № 2358 та Постанови НКРЕКП від 09.12.2020 № 2363
Номер договору про закупівлю: 23-21/168
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару на підставі документально підтвердженого факту коливання ціни такого товару на ринку.
Номер договору про закупівлю: 23-21/168
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі збільшенням ціни за електричну енергію відбулась зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 23-21/168
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару у зв'язку зі збільшенням ціни за електричну енергію на ринку.
Номер договору про закупівлю: 23-21/168
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару на підставі документально підтвердженого факту коливання ціни такого товару на ринку.
Номер договору про закупівлю: 23-21/168
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару у зв'язку зі збільшенням ціни за електричну енергію на ринку електричної енергії
Номер договору про закупівлю: 23-21/168
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару, у зв'язку зі збільшенням ціни за електричну енергію на ринку, через документальне підтвердження
Номер договору про закупівлю: 23-21/168
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 11 800 616,34
UAH (в тому числі ПДВ 1 966 769,39 UAH)
Причини розірвання договору: У зв’язку із різким та значним зростанням вартості електричної енергії (за даними сайту ДП «Оператор ринку» за період липень-жовтень 2021 року середньозважена ціна на РДН зросла на 93,4%., в листопаді на 31,17%, в порівнянні з першою декадою жовтня, в другій декаді – 17,64%), що призвело до істотних змін та неможливості виконувати свої зобов’язання.