Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту т/х «Дон»
Services in repair of the ship «Don»
Очікувана вартість
8 076 166,23 UAH
UA-2020-11-05-002724-a 094e3eef0c4a4100b15b77ae8bc3e830
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Долгова Світлана Вікторівна

0484123106 SDPR@IZMPORT.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт»
Код ЄДРПОУ: 01125815
Вебсайт: https://www.izmport.com.ua
Місцезнаходження: 68600, Україна , Одеська область обл., Ізмаїл, вул. Портова, 7, Одеська обл., м. Ізмаїл
Контактна особа: Долгова Світлана Вікторівна
0484123106
SDPR@IZMPORT.COM.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State Enterprise «Sea Commercial Port of Izmail»
National ID: 01125815
Contact point: Dolhova Svitlana
0484123106
SDPR@IZMPORT.COM.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 05 листопада 2020 16:15
Звернення за роз’ясненнями: до 11 січня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2021 11:00
Початок аукціону: 23 лютого 2021 15:57
Очікувана вартість: 8 076 166,23 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 80 761,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 242284.99 UAH
Publication date: 05 листопада 2020 16:15
Enquiries until: 11 січня 2021 00:00
Complaints submission until: до 17 січня 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 січня 2021 11:00

Information

Estimated total value: 8 076 166 UAH including VAT
Minimal lowering step: 80 762 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50240000-9: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Scope of the procurement
Умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська, відповідно до умов тендерної документації. Вид забезпечення тендерних пропозицій: електронна банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до умов тендерної документації. Дата та час розкриття тендерних пропозицій: у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Terms of purchase are defined in the tender documentation and appendices to it. Language in which tender proposals should be prepared: Ukrainian, in accordance with the terms of the tender documentation. Type of tender security: electronic bank guarantee. Terms of providing security for tender proposals: in accordance with the terms of the tender documentation. Date and time of opening of tender offers: on the day and time of expiration of the term of submission of tender offers, specified in the announcement on carrying out of the procurement procedure.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з ремонту т/х «Дон»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50240000-9 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Services in repair of the ship «Don»
CPV: 50240000-9
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг за умови наявності підписаного Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг на весь обсяг наданих Послуг, Акту приймання Судна з ремонту та Виконавчої ремонтної відомості. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська, відповідно до умов тендерної документації. Вид забезпечення тендерних пропозицій: електронна банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до умов тендерної документації. Дата та час розкриття тендерних пропозицій: у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі. Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 грудня 2020 08:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 грудня 2020 08:58
ЗМІНИ до ТД.docx
29 грудня 2020 08:58
Протокол_зміни.docx
29 грудня 2020 08:58
ТД.docx
29 грудня 2020 08:58
ДОДАТОК_7.docx
29 грудня 2020 08:58
ДОДАТОК_6.docx
29 грудня 2020 08:58
ДОДАТОК_5.docx
29 грудня 2020 08:58
ДОДАТОК_4.doc
29 грудня 2020 08:58
ДОДАТОК_3.docx
29 грудня 2020 08:58
ДОДАТОК_2.docx
29 грудня 2020 08:58
ДОДАТОК_1.docx
29 грудня 2020 08:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2020 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2020 09:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2020 09:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2020 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 грудня 2020 08:58
ЗМІНИ до ТД.docx
18 грудня 2020 16:11
ЗМІНИ до ТД.docx
11 грудня 2020 09:56
ЗМІНИ до ТД.docx
03 грудня 2020 09:27
ЗМІНИ до ТД.docx
29 грудня 2020 08:58
Протокол_зміни.docx
18 грудня 2020 16:11
Протокол_зміни.docx
11 грудня 2020 09:56
Протокол_зміни.docx
03 грудня 2020 09:27
Протокол_зміни.docx
29 грудня 2020 08:58
ТД.docx
18 грудня 2020 16:11
ТД.docx
11 грудня 2020 09:56
ТД.docx
03 грудня 2020 09:27
ТД.docx
05 листопада 2020 16:12
ТД.docx
29 грудня 2020 08:58
ДОДАТОК_7.docx
18 грудня 2020 16:11
ДОДАТОК_7.docx
11 грудня 2020 09:56
ДОДАТОК_7.docx
03 грудня 2020 09:27
ДОДАТОК_7.docx
05 листопада 2020 16:12
ДОДАТОК_7.docx
29 грудня 2020 08:58
ДОДАТОК_6.docx
18 грудня 2020 16:11
ДОДАТОК_6.docx
11 грудня 2020 09:56
ДОДАТОК_6.docx
03 грудня 2020 09:27
ДОДАТОК_6.docx
05 листопада 2020 16:12
ДОДАТОК_6.docx
29 грудня 2020 08:58
ДОДАТОК_5.docx
18 грудня 2020 16:11
ДОДАТОК_5.docx
11 грудня 2020 09:56
ДОДАТОК_5.docx
03 грудня 2020 09:27
ДОДАТОК_5.docx
05 листопада 2020 16:12
ДОДАТОК_5.docx
29 грудня 2020 08:58
ДОДАТОК_4.doc
18 грудня 2020 16:11
ДОДАТОК_4.doc
11 грудня 2020 09:56
ДОДАТОК_4.doc
03 грудня 2020 09:27
ДОДАТОК_4.doc
05 листопада 2020 16:12
ДОДАТОК_4.doc
29 грудня 2020 08:58
ДОДАТОК_3.docx
18 грудня 2020 16:11
ДОДАТОК_3.docx
11 грудня 2020 09:56
ДОДАТОК_3.docx
03 грудня 2020 09:27
ДОДАТОК_3.docx
05 листопада 2020 16:12
ДОДАТОК_3.docx
29 грудня 2020 08:58
ДОДАТОК_2.docx
18 грудня 2020 16:11
ДОДАТОК_2.docx
11 грудня 2020 09:56
ДОДАТОК_2.docx
03 грудня 2020 09:27
ДОДАТОК_2.docx
05 листопада 2020 16:12
ДОДАТОК_2.docx
29 грудня 2020 08:58
ДОДАТОК_1.docx
18 грудня 2020 16:11
ДОДАТОК_1.docx
11 грудня 2020 09:56
ДОДАТОК_1.docx
03 грудня 2020 09:27
ДОДАТОК_1.docx
05 листопада 2020 16:12
ДОДАТОК_1.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 лютого 2021
UA-2020-11-05-002724-a094e3eef0c4a4100b15b77ae8bc3e830
Найменування: Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт»
Код ЄДРПОУ: 01125815
Місцезнаходження: 68600, Україна, Одеська область обл., Ізмаїл, вул. Портова, 7, Одеська обл., м. Ізмаїл
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 лютого 2021 15:51
ТОВ "ЧОРНОМОРСЬКА СУДНОПЛАВНА КОМПАНІЯ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 лютого 2021 15:54
ТОВ Шіп Репейр Сервіс Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 лютого 2021 14:59
ПРИВАТНА ФІРМА "ЮГСУДОРЕМОНТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1 В довідці про наявність матеріально-технічної бази необхідної для надання послуг відсутня інформація про наявність берегових кранів (кількість, право на їх володіння чи користування). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1 Пункт 2 Додатка 1 до тендерної документації передбачає надання учасником довідки у довільній формі яка друкується на фірмовому бланку підприємства за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність матеріально-технічної бази необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі (Зразок 2). В довідці зазначається: - перелік та кількість механізмів, машин та іншого обладнання, щонайменше має бути наведена інформація про плавзасіб який зможе здійснити перегін (перехід), плавучі доки або сліп, берегові крани; - їх кількість; - інформація про їх володіння чи користування: на балансі підприємства або орендоване, або інше право користування (у разі відсутності власного обладнання та матеріально-технічної бази, та використання їх на договірних умовах вказується інформація про наявність чинних договорів оренди або використання обладнання: № і дата договору, також необхідно зазначити найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ суб’єкта господарювання, з яким укладено договір оренди/використання обладнання/ машин/механізмів, а також строк (термін) дії такого договору). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 Надати інформацію про наявність берегових кранів (кількість, право на їх володіння чи користування) в довідці про наявність матеріально-технічної бази необхідної для надання послуг.

Документи

Публічні документи

10 лютого 2021 12:20
Електронний підпис
10 лютого 2021 12:19
мтб.pdf
20 січня 2021 17:47
Електронний підпис
20 січня 2021 17:47
Електронний підпис
20 січня 2021 13:13
МТБ.pdf
20 січня 2021 13:13
Тех.завдання.pdf
20 січня 2021 13:13
Проект договору.pdf
28 грудня 2020 20:40
Електронний підпис
28 грудня 2020 20:40
Електронний підпис
28 грудня 2020 20:37
Мтб.pdf
10 грудня 2020 15:11
Електронний підпис
10 грудня 2020 15:11
Електронний підпис
10 грудня 2020 15:08
Тех.завдання.pdf
10 грудня 2020 15:08
Статут.pdf
10 грудня 2020 15:08
РСУ.pdf
10 грудня 2020 15:08
Рішення 1.pdf
10 грудня 2020 15:08
Проект договору.pdf
10 грудня 2020 15:08
Паспорт Лінін.pdf
10 грудня 2020 15:08
Опис.pdf
10 грудня 2020 15:08
Наказ 1к.pdf
10 грудня 2020 15:08
Мтб нова.pdf
10 грудня 2020 15:08
Довідка стаття 17.pdf
10 грудня 2020 15:08
Довідка рахунок.pdf
10 грудня 2020 15:08
Довідка працівники.pdf
10 грудня 2020 15:08
Витяг ПДВ.pdf
10 грудня 2020 15:08
Витяг з ЄДР.pdf
10 грудня 2020 15:08
Виписка з ЄДР.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1 Відсутній наказ, довіреність або інший документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала лист - відгук. 1.2 В довідці про наявність матеріально-технічної бази необхідної для надання послуг відсутня інформація про наявність берегових кранів (кількість, право на їх володіння чи користування). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1 Пункт 1 Додатка 1 до тендерної документації передбачає надання учасником листа – відгука від юридичної чи фізичної особи, з якою укладено договір, що наведено в довідці про виконання аналогічних договорів. Лист - відгук має бути підписаний особою (керівник, підписант) повноваження якої можна перевірити за допомогою безкоштовного пошуку відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР) та підтверджувати інформацію викладену у довідці. Якщо лист - відгук підписаний особою не вказаною в ЄДР до листа - відгуку має бути доданий наказ, довіреність або інший документ, що підтверджує її повноваження. Так як лист - відгук та документ на підтвердження повноважень видається не учасником, то допускається надання цих документів у вигляді електронних документів або у вигляді документів, сканованих з оригіналів та/або їхніх копій – засвідчених як тими хто їх видав так і учасником. 2.2 Пункт 2 Додатка 1 до тендерної документації передбачає надання учасником довідки у довільній формі яка друкується на фірмовому бланку підприємства за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність матеріально-технічної бази необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі (Зразок 2). В довідці зазначається: - перелік та кількість механізмів, машин та іншого обладнання, щонайменше має бути наведена інформація про плавзасіб який зможе здійснити перегін (перехід), плавучі доки або сліп, берегові крани; - їх кількість; - інформація про їх володіння чи користування: на балансі підприємства або орендоване, або інше право користування (у разі відсутності власного обладнання та матеріально-технічної бази, та використання їх на договірних умовах вказується інформація про наявність чинних договорів оренди або використання обладнання: № і дата договору, також необхідно зазначити найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ суб’єкта господарювання, з яким укладено договір оренди/використання обладнання/ машин/механізмів, а також строк (термін) дії такого договору). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 Надати наказ, довіреність або інший документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала лист - відгук. 3.2 Надати інформацію про наявність берегових кранів (кількість, право на їх володіння чи користування) в довідці про наявність матеріально-технічної бази необхідної для надання послуг.

Документи

Публічні документи

10 лютого 2021 12:03
Електронний підпис
20 січня 2021 17:55
Електронний підпис
20 січня 2021 17:54
Електронний підпис
20 січня 2021 13:09
МТБ.pdf
20 січня 2021 13:09
Технічне завдання.pdf
20 січня 2021 13:09
Проект договору.pdf
28 грудня 2020 20:47
Електронний підпис
28 грудня 2020 20:47
Електронний підпис
28 грудня 2020 20:46
МТБ.pdf
10 грудня 2020 17:29
Електронний підпис
10 грудня 2020 17:29
Електронний підпис
10 грудня 2020 17:28
Аналог.роботи.pdf
10 грудня 2020 17:28
Тех.Завдання.pdf
10 грудня 2020 17:28
Статут.pdf
10 грудня 2020 17:28
РСУ.pdf
10 грудня 2020 17:28
Рішення 16.pdf
10 грудня 2020 17:28
Проект договору.pdf
10 грудня 2020 17:28
Працівники.pdf
10 грудня 2020 17:28
Паспорт Мельнікова.pdf
10 грудня 2020 17:28
Опис.pdf
10 грудня 2020 17:28
Наказ 5к.pdf
10 грудня 2020 17:28
МТБ.pdf
10 грудня 2020 17:28
Довідка ст 17.pdf
10 грудня 2020 17:28
Довідка рахунок.pdf
10 грудня 2020 17:28
Гарантійний лист.pdf
10 грудня 2020 17:28
Витяг ПДВ.pdf
10 грудня 2020 17:28
Витяг з єдр.pdf
10 грудня 2020 17:28
Виписка з єдр.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1 Відсутній оригінал або копія чинного документу Учасника, що підтверджує визнання (відповідність) його Регістром Судноплавства України на виконання ремонту об’єктів технічного нагляду (суден, корпусних конструкцій, тощо), в тому числі ремонт корпусних конструкцій суден. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1 Пункт 2 Додатка 1 до тендерної документації передбачає надання учасником довідки у довільній формі яка друкується на фірмовому бланку підприємства за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність матеріально-технічної бази необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі (Зразок 2). Обов’язковим додатком до цієї довідки є: - оригінал або копія чинного документу Учасника, що підтверджує визнання (відповідність) його Регістром Судноплавства України на виконання ремонту об’єктів технічного нагляду (суден, корпусних конструкцій, тощо), в тому числі ремонт корпусних конструкцій суден. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 Надати оригінал або копію чинного документу Учасника, що підтверджує визнання (відповідність) його Регістром Судноплавства України на виконання ремонту об’єктів технічного нагляду (суден, корпусних конструкцій, тощо), в тому числі ремонт корпусних конструкцій суден.

Документи

Публічні документи

12 лютого 2021 11:23
Електронний підпис
12 лютого 2021 11:23
Електронний підпис
21 січня 2021 10:28
Електронний підпис
21 січня 2021 10:27
Електронний підпис
21 січня 2021 10:27
Електронний підпис
21 січня 2021 01:00
Лiцензiя.zip
21 січня 2021 01:00
Гарантия_9230.zip
21 січня 2021 01:00
Протоколу_№1_(1).pdf
21 січня 2021 01:00
РСУ до 2021 року .pdf
21 січня 2021 01:00
ОПИС_(1).pdf
21 січня 2021 00:59
Наказ№1_(1).pdf
21 січня 2021 00:59
Працівникі_0001.pdf
21 січня 2021 00:59
МТБ_0001.pdf
21 січня 2021 00:59
Захист Довкілля _0001.pdf
21 січня 2021 00:59
Dovirenist 131 dd 24.12.2020.zip
21 січня 2021 00:59
Витяг_ПДВ.pdf
21 січня 2021 00:59
ТехВимоги_0001.pdf
21 січня 2021 00:59
Лист роз'яснення_0001.pdf
21 січня 2021 00:59
Код Доступу _0001.pdf

Документи

Публічні документи

21 січня 2021 10:47
Електронний підпис
21 січня 2021 10:47
Електронний підпис
21 січня 2021 10:39
25-Витяг Югсудоремонт.pdf
21 січня 2021 10:39
23-Ліцензія.pdf
21 січня 2021 10:39
19-ISO 9001 Югсудоремонт.pdf
21 січня 2021 10:39
18-Проект Договору.pdf
21 січня 2021 10:39
16-Субпідрядники.pdf
21 січня 2021 10:39
15-Технічне завдання.pdf
21 січня 2021 10:39
13-Витяг ПДВ.pdf
21 січня 2021 10:39
11-Санкції.pdf
21 січня 2021 10:39
09-Закон 17 стаття.pdf
21 січня 2021 10:39
08-Працівники.pdf
21 січня 2021 10:39
05.1-Договір БМ-15.pdf
21 січня 2021 10:39
04.4-Акт Килия.pdf
21 січня 2021 10:39
04.1-Договір Килия.pdf
21 січня 2021 10:39
03.3-Відгук Кариб.pdf
21 січня 2021 10:39
03.2-Акт Кариб.pdf
21 січня 2021 10:39
03.1-Договір Кариб.pdf
21 січня 2021 10:39
02.3-Відгук Петраш.jpg
21 січня 2021 10:39
02.2-Акти Петраш.pdf
21 січня 2021 10:39
02.1-Договір Петраш.pdf
21 січня 2021 10:39
01-Досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС"

ТОВ "ЧОРНОМОРСЬКА СУДНОПЛАВНА КОМПАНІЯ"

ТОВ Шіп Репейр Сервіс

ПРИВАТНА ФІРМА "ЮГСУДОРЕМОНТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 лютого 2021 16:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЧОРНОМОРСЬКА СУДНОПЛАВНА КОМПАНІЯ" 5 650 000,00
UAH з ПДВ
5 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Шіп Репейр Сервіс 7 420 000,00
UAH з ПДВ
7 176 810,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНА ФІРМА "ЮГСУДОРЕМОНТ" 7 699 000,00
UAH з ПДВ
7 230 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС" 7 850 000,00
UAH з ПДВ
7 410 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 лютого 2021 12:03
Електронний підпис
20 січня 2021 17:55
Електронний підпис
20 січня 2021 17:54
Електронний підпис
20 січня 2021 13:09
МТБ.pdf
20 січня 2021 13:09
Технічне завдання.pdf
20 січня 2021 13:09
Проект договору.pdf
28 грудня 2020 20:47
Електронний підпис
28 грудня 2020 20:47
Електронний підпис
28 грудня 2020 20:46
МТБ.pdf
10 грудня 2020 17:29
Електронний підпис
10 грудня 2020 17:29
Електронний підпис
10 грудня 2020 17:28
Аналог.роботи.pdf
10 грудня 2020 17:28
Тех.Завдання.pdf
10 грудня 2020 17:28
Статут.pdf
10 грудня 2020 17:28
РСУ.pdf
10 грудня 2020 17:28
Рішення 16.pdf
10 грудня 2020 17:28
Проект договору.pdf
10 грудня 2020 17:28
Працівники.pdf
10 грудня 2020 17:28
Паспорт Мельнікова.pdf
10 грудня 2020 17:28
Опис.pdf
10 грудня 2020 17:28
Наказ 5к.pdf
10 грудня 2020 17:28
МТБ.pdf
10 грудня 2020 17:28
Довідка ст 17.pdf
10 грудня 2020 17:28
Довідка рахунок.pdf
10 грудня 2020 17:28
Гарантійний лист.pdf
10 грудня 2020 17:28
Витяг ПДВ.pdf
10 грудня 2020 17:28
Витяг з єдр.pdf
10 грудня 2020 17:28
Виписка з єдр.pdf

Публічні документи

12 лютого 2021 11:23
Електронний підпис
12 лютого 2021 11:23
Електронний підпис
21 січня 2021 10:28
Електронний підпис
21 січня 2021 10:27
Електронний підпис
21 січня 2021 10:27
Електронний підпис
21 січня 2021 01:00
Лiцензiя.zip
21 січня 2021 01:00
Гарантия_9230.zip
21 січня 2021 01:00
Протоколу_№1_(1).pdf
21 січня 2021 01:00
РСУ до 2021 року .pdf
21 січня 2021 01:00
ОПИС_(1).pdf
21 січня 2021 00:59
Наказ№1_(1).pdf
21 січня 2021 00:59
Працівникі_0001.pdf
21 січня 2021 00:59
МТБ_0001.pdf
21 січня 2021 00:59
Захист Довкілля _0001.pdf
21 січня 2021 00:59
Dovirenist 131 dd 24.12.2020.zip
21 січня 2021 00:59
Витяг_ПДВ.pdf
21 січня 2021 00:59
ТехВимоги_0001.pdf
21 січня 2021 00:59
Лист роз'яснення_0001.pdf
21 січня 2021 00:59
Код Доступу _0001.pdf

Публічні документи

21 січня 2021 10:47
Електронний підпис
21 січня 2021 10:47
Електронний підпис
21 січня 2021 10:39
25-Витяг Югсудоремонт.pdf
21 січня 2021 10:39
23-Ліцензія.pdf
21 січня 2021 10:39
19-ISO 9001 Югсудоремонт.pdf
21 січня 2021 10:39
18-Проект Договору.pdf
21 січня 2021 10:39
16-Субпідрядники.pdf
21 січня 2021 10:39
15-Технічне завдання.pdf
21 січня 2021 10:39
13-Витяг ПДВ.pdf
21 січня 2021 10:39
11-Санкції.pdf
21 січня 2021 10:39
09-Закон 17 стаття.pdf
21 січня 2021 10:39
08-Працівники.pdf
21 січня 2021 10:39
05.1-Договір БМ-15.pdf
21 січня 2021 10:39
04.4-Акт Килия.pdf
21 січня 2021 10:39
04.1-Договір Килия.pdf
21 січня 2021 10:39
03.3-Відгук Кариб.pdf
21 січня 2021 10:39
03.2-Акт Кариб.pdf
21 січня 2021 10:39
03.1-Договір Кариб.pdf
21 січня 2021 10:39
02.3-Відгук Петраш.jpg
21 січня 2021 10:39
02.2-Акти Петраш.pdf
21 січня 2021 10:39
02.1-Договір Петраш.pdf
21 січня 2021 10:39
01-Досвід.pdf

Публічні документи

10 лютого 2021 12:20
Електронний підпис
10 лютого 2021 12:19
мтб.pdf
20 січня 2021 17:47
Електронний підпис
20 січня 2021 17:47
Електронний підпис
20 січня 2021 13:13
МТБ.pdf
20 січня 2021 13:13
Тех.завдання.pdf
20 січня 2021 13:13
Проект договору.pdf
28 грудня 2020 20:40
Електронний підпис
28 грудня 2020 20:40
Електронний підпис
28 грудня 2020 20:37
Мтб.pdf
10 грудня 2020 15:11
Електронний підпис
10 грудня 2020 15:11
Електронний підпис
10 грудня 2020 15:08
Тех.завдання.pdf
10 грудня 2020 15:08
Статут.pdf
10 грудня 2020 15:08
РСУ.pdf
10 грудня 2020 15:08
Рішення 1.pdf
10 грудня 2020 15:08
Проект договору.pdf
10 грудня 2020 15:08
Паспорт Лінін.pdf
10 грудня 2020 15:08
Опис.pdf
10 грудня 2020 15:08
Наказ 1к.pdf
10 грудня 2020 15:08
Мтб нова.pdf
10 грудня 2020 15:08
Довідка стаття 17.pdf
10 грудня 2020 15:08
Довідка рахунок.pdf
10 грудня 2020 15:08
Довідка працівники.pdf
10 грудня 2020 15:08
Витяг ПДВ.pdf
10 грудня 2020 15:08
Витяг з ЄДР.pdf
10 грудня 2020 15:08
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЧОРНОМОРСЬКА СУДНОПЛАВНА КОМПАНІЯ"

ТОВ Шіп Репейр Сервіс

ПРИВАТНА ФІРМА "ЮГСУДОРЕМОНТ"

ТОВ "ХЕРСОН ФЛОТ СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЧОРНОМОРСЬКА СУДНОПЛАВНА КОМПАНІЯ"
#41597975
Очікує рішення 5 650 000,00
UAH з ПДВ
23 лютого 2021 16:30

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 02 березня 2021 16:36
Кінець періоду оскарження: 13 березня 2021 00:00
Дата відміни: 13 березня 2021 00:02
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: В ході розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників Закупівлі було встановлено технічну помилку допущену в марці головного двигуна 6ЧН 18/25 (вірно 6ЧН 18/22) в Додатку 3 до тендерної документації ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ, яка потребує усунення шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації. Замовник має право вносити зміни в інформацію та документи щодо оголошеної Закупівлі до початку прийому пропозицій. Кінцевий строк прийому пропозицій Закупівлі по 21.01.2021 до11:00. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає скасуванню відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Документи:
02 березня 2021 16:36
Електронний підпис
02 березня 2021 16:35
Протокол відміна.docx
02 березня 2021 16:35
ПОВІДОМЛЕННЯ про відміну.docx