Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Накладна самокопірка 3-єкз. (зелений,блакитний,білий) клей (300 комплектів); Подорожній лист службового авто № 002001-003000) клей 100 шт.; Ф М-17 картка складського обліку картон А5-2; Ф П -5 табель обліку робочого часу А 3-2 65 г\м, ДК 021:2015 22820000-4 Бланки
Очікувана вартість
2 400,00 UAH
UA-2020-11-05-001564-c 7b509c31132f41f3a34b13dad2ef65f9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Іноземцева

+380974322700 cler74@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Інститут медицини праці імені Ю.І. Кундієва Національної Академії медичних наук України"
Код ЄДРПОУ: 22946309
Вебсайт: http://www.ioh.org.ua
Місцезнаходження: 01033, Україна , Київська обл., м. Київ , вул. Саксаганського, буд. 75
Контактна особа: Світлана Іноземцева
+380974322700
cler74@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


відповідно до договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 найменувань
Накладна самокопірка 3-єкз. (зелений,блакитний,білий) клей (300 комплектів); Подорожній лист службового авто № 002001-003000) клей 100 шт.; Ф М-17 картка складського обліку картон А5-2; Ф П -5 табель обліку робочого часу А 3-2 65 г\м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01033, Україна, Київська область, Київ, Саксаганського,75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

05 листопада 2020 09:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАНКОДРУК"
#30552319
Переможець 2 400,00
UAH
05 листопада 2020 09:54

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 листопада 2020 09:55