Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Спеціальні захисні хімічні костюми
Очікувана вартість
323 000,00 UAH
UA-2020-11-05-001375-b b1fb861a69ae4b0ba63a3f36732477a3
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Теличко Костянтин Едуардович

380444300332 dmb@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент муніципальної безпеки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 42698051
Місцезнаходження: 04074, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Вишгородська, буд. 21
Контактна особа: Теличко Костянтин Едуардович
380444300332
dmb@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 листопада 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 13 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 листопада 2020 11:00
Початок аукціону: 24 листопада 2020 12:33
Очікувана вартість: 323 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 230,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9690 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання


Газонепроникний, захисний, ізолюючий костюм (тип 1 А, копсульований) або еквівалент - 1 комплект.
Газонепроникний, захисний, ізолюючий костюм типу 1 В - 1 комплект.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Спеціальні захисні хімічні костюми
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 листопада 2020 12:40
Електронний підпис
05 листопада 2020 12:38
Проєкт договору.docx
05 листопада 2020 10:41
SCAN0015.PDF
05 листопада 2020 12:40
Електронний підпис
05 листопада 2020 12:39
Електронний підпис
05 листопада 2020 10:45
Електронний підпис
05 листопада 2020 12:38
Проєкт договору.docx
05 листопада 2020 10:41
SCAN0015.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо підготовки тендерних пропозицій
Дата подання: 12 листопада 2020 17:22
Дата відповіді: 16 листопада 2020 14:32
Шановний Замовник, Для можливості заповнення форм, наведених в Тендерній документації, просимо завантажити Тендерну документацію у форматі Word. Наперед вдячні.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику. Ваше питання, щодо завантаження тендерної документації у форматі Word, для можливості заповнення форм, наведених у тендерній документації, уважно розглянуто. Повідомляємо, що Тендерна документація по даній закупівлі завантажена на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», а також не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Отже, завантаження Тендерної документації у форматі Word (для полегшення роботи Учаснику) може розцінюватися Системою, як внесення змін до Тендерної документації і як наслідок - продовження строку, що є неприпустимим. Враховуючи вищевикладене, підстави для задоволення Вашого питання та завантаження Тендерної документації у Word (для полегшення Вам роботи) у Замовника відсутні.
Щодо строків поставки товару
Дата подання: 12 листопада 2020 17:52
Дата відповіді: 13 листопада 2020 17:36
Шановний Замовник, наше підприємство протягом тривалого часу є постачальником костюмів підвищеного ступеня хімічного захисту. Детально вивчивши Ваші технічні вимоги ми прийшли до висновку, що костюми, які повністю відповідають Вашим вимогам відносяться до товарів подвійного призначення як в Україні так і у країні виробників строк поставки яких складає не менше 6 календарних місяців у зв'язку із необхідністю погодження кінцевого споживача із дозвільними органами країни-виробника. За даних обставин виконати поставку у строк до 15 грудня 2020 року зможе тільки Учасник, який володів інформацією про необхідність поставки наперед. Дана підстава порушить принцип здійснення закупівель та поставить Учасників у дискримінаційні умови. Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом збільшення строків поставки або уточнення технічних характеристик предмету закупівлі, задля уникнення товарів подвійного призначення . Наперед вдячні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник.Відповідно до пункту 3.1 Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 29 листопада 2016 року № 1192 на Департамент покладено функції з забезпечення зберігання (зокрема охорону) та облік матеріального резерву виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) для запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій. Замовником строк поставки обумовлений нагальною потребою у закупівлі 
зазначених захисних хімічних костюмів, які будуть використовуватися для виконання працівниками покладених на них завдань. Зволікання у поставці на період понад 6 місяців може призвести до негативних наслідків. Окремо звертаємо вашу увагу, що закупівля була оголошена 5 листопада 2020 року, тобто за більше ніж місяць до запланованої дати поставки товару. Тому ваше твердження про порушення принципу здійснення закупівель та наявність дискримінаційних умов у тендерній документації не відповідає дійсності, а відтак підстав для внесення змін до тендерної документації немає. Додатково повідомляємо, що Замовник є бюджетною установою.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-05-001375-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Тетіс-Дихальні системи", Код ЄДРПОУ:33642588
Дата подання: 12 листопада 2020 17:56
Вимоги на умови закупівлі
Шановний Замовник, наше підприємство протягом тривалого часу є постачальником костюмів підвищеного ступеня хімічного захисту. Детально вивчивши Ваші технічні вимоги ми прийшли до висновку, що костюми, які повністю відповідають Вашим вимогам відносяться до товарів подвійного призначення як в Україні так і у країні виробників строк поставки яких складає не менше 6 календарних місяців у зв'язку із необхідністю погодження кінцевого споживача із дозвільними органами країни-виробника. За даних обставин виконати поставку у строк до 15 грудня 2020 року зможе тільки Учасник, який володів інформацією про необхідність поставки наперед. Дана підстава порушить принцип здійснення закупівель та поставить Учасників у дискримінаційні умови. Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом збільшення строків поставки або уточнення технічних характеристик предмету закупівлі, задля уникнення товарів подвійного призначення . Наперед вдячні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 листопада 2020 12:33
Шановний учасник.Відповідно до пункту 3.1 Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 29 листопада 2016 року № 1192 на Департамент покладено функції з забезпечення зберігання (зокрема охорону) та облік матеріального резерву виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) для запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій. Замовником строк поставки обумовлений нагальною потребою у закупівлі зазначених захисних хімічних костюмів, які будуть використовуватися для виконання працівниками покладених на них завдань. Зволікання у поставці на період понад 6 місяців може призвести до негативних наслідків. Окремо звертаємо вашу увагу, що закупівля була оголошена 5 листопада 2020 року, тобто за більше ніж місяць до запланованої дати поставки товару. Тому ваше твердження про порушення принципу здійснення закупівель та наявність дискримінаційних умов у тендерній документації не відповідає дійсності, а відтак підстав для внесення змін до тендерної документації немає. Додатково повідомляємо, що Замовник є бюджетною установою.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-05-001375-b.b2
Статус:
Скасовано
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Тетіс-Дихальні системи", Код ЄДРПОУ:33642588
Скарга на на результати на результати конкурсних торгів
Департаментом муніципальної безпеки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) було оголошено конкурс на закупівлю (відкриті торги) 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (Спеціальні захисні хімічні костюми) - Закупівля: UA-2020-11-05-001375-b. Відповідно до Протокольного рішення №92 уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель Департаменту муніципальної безпеки Київради (КМДА) від 26.11.2020 року прийнято рішення відхилити пропозицію Учасника закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «Тетіс – Дихальні системи» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі тендерної документації відповідно п. п. 2п. 1 ст. 31 ЗУ «Про державні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VII та визначити Учасника ПП «РИХТА» переможцем закупівлі, опублікувати в Системі Prozorro скан-копію даного Протокольного рішення (Повідомлення про намір укласти договір).
Розгорнути Згорнути
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2020-11-05-001375-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Тетіс-Дихальні системи", Код ЄДРПОУ:33642588
Дата подання: 06 грудня 2020 09:49
СКАРГА на неправомірне відхилення пропозиції скаржника на оголошення переможцем Постачальника, який не відповідає вимогам тендерної документації замовника
Департаментом муніципальної безпеки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) було оголошено конкурс на закупівлю (відкриті торги) 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (Спеціальні захисні хімічні костюми) - Закупівля: UA-2020-11-05-001375-b. Відповідно до Протокольного рішення №92 уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель Департаменту муніципальної безпеки Київради (КМДА) від 26.11.2020 року прийнято рішення відхилити пропозицію Учасника закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «Тетіс – Дихальні системи» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі тендерної документації відповідно п. п. 2п. 1 ст. 31 ЗУ «Про державні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VII та визначити Учасника ПП «РИХТА» переможцем закупівлі, опублікувати в Системі Prozorro скан-копію даного Протокольного рішення (Повідомлення про намір укласти договір). Однак, таке рішення тендерного комітету вважаємо незаконним та таким, що підлягає скасуванню. Таким чином, вважаємо: 1. відхилення пропозиції ТОВ «Тетіс-Дихальні системи» неправомірним із вищезазначених підстав. 2. пропозицію ПП «РИХТА» такою, що не відповідає зазначеним вище вимогам тендерної документації та має бути відхилена. На підставі викладеного, вважаємо, що в даному випадку порушуються вимоги до публічних закупівель, які визначені ст. 5, ст. 26, ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі». Ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначає, що 9. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначає, що 16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначає, що замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; Враховуючи викладене, ПРОШУ: 1. прийняти Скаргу до розгляду. 2. усунути порушення замовником вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону шляхом розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель на користь ТОВ «Тетіс-Дихальні системи». 3. зобов’язати замовника повторно розглянути тендерну пропозицію ТОВ «Тетіс-Дихальні системи» з урахуванням усунутих невідповідностей і наданих ТОВ «Тетіс-Дихальні системи» зауважень на закупівлю (відкриті торги) 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (Спеціальні захисні хімічні костюми) - Закупівля: UA-2020-11-05-001375-b. 4. скасувати рішення про визначення ПП «РИХТА»переможцем процедури закупівлі – на закупівлю (відкриті торги) 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (Спеціальні захисні хімічні костюми) - Закупівля: UA-2020-11-05-001375-b.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 грудня 2020 18:29
рішення від 09.12.2020 № 22741.pdf
Дата публікації: 09 грудня 2020 18:29
інформація про перенесення від 18.12.2020 № 19792.pdf
Дата публікації: 21 грудня 2020 12:44
інформація про перенесення від 29.12.2020 № 20378.pdf
Дата публікації: 30 грудня 2020 15:53
рішення від 31.12.2020 № 24272.pdf
Дата публікації: 06 січня 2021 17:09
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасовано рішення про визначення приватного підприємства "РИХТА" переможцем за процедурою закупівлі
Дата виконання рішення замовником: 09 липня 2021 17:29

Документи подані скаржником

06 грудня 2020 09:42
Вих. №252 Скарга.pdf
06 грудня 2020 09:50
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

14 грудня 2020 13:59
Відповідь на АМКУ.docx
14 грудня 2020 13:59
Капуловская_диплом.pdf
14 грудня 2020 13:59
Лист на Інфоперевод.PDF
14 грудня 2020 13:59
Лист.pdf
14 грудня 2020 14:00
Відповідь на АМКУ.PDF
14 грудня 2020 14:00
устав.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 листопада 2020 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тетіс-Дихальні системи" 294 099,00
UAH з ПДВ
294 099,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "РИХТА" 321 382,00
UAH з ПДВ
321 382,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПІПЛ-СЕРВІС" 323 000,00
UAH з ПДВ
323 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 листопада 2020 10:52
Електронний підпис
23 листопада 2020 10:51
Документи Сертифікація.pdf
23 листопада 2020 10:51
СТАТУТ (оригінал).pdf
23 листопада 2020 10:51
Проєкт Договору.pdf
23 листопада 2020 10:50
Цінова пропозиція.PDF
23 листопада 2020 10:50
Гарантійний лист.PDF
23 листопада 2020 10:50
Декларація відповідності.pdf
23 листопада 2020 10:50
Інформація про учасника.pdf
23 листопада 2020 10:50
Підписаний_Гарантія_G1120-6749.pdf
23 листопада 2020 10:50
Обовязок доставки Ansell.pdf
23 листопада 2020 10:50
Наказ № 07 2012 ОК.pdf

Публічні документи

03 грудня 2020 16:31
Електронний підпис
03 грудня 2020 16:29
VYKONANNIA.pdf
03 грудня 2020 16:29
LICENZIA.pdf
03 грудня 2020 16:29
CINOVA.pdf
03 грудня 2020 16:29
RYKHTA_201130.pdf
03 грудня 2020 16:29
Довідка.zip
03 грудня 2020 16:29
Довідка (1).zip
03 грудня 2020 16:29
05_PAS_1 (1).pdf
03 грудня 2020 16:29
04_НАКАЗ.pdf
03 грудня 2020 16:29
03_РІШЕННЯ.pdf
03 грудня 2020 16:29
02_RISHENNIA_3.pdf
03 грудня 2020 16:29
Dovidka_20308703660080783241 копія.pdf
03 грудня 2020 16:29
KYIV.pdf
20 листопада 2020 17:41
Електронний підпис
20 листопада 2020 17:40
33_DECLARACIA.pdf
20 листопада 2020 17:40
32_ST_17_HABAR.pdf
20 листопада 2020 17:40
31_ST_17_DYTIACHA_PRACIA.pdf
20 листопада 2020 17:40
30_LICENZIIA.pdf
20 листопада 2020 17:40
29_ST_17_NE_VYKONANNIA.pdf
20 листопада 2020 17:40
28_ST_17_ZABORGOVANIST.pdf
20 листопада 2020 17:40
27_63808666062006.pdf
20 листопада 2020 17:40
26_ОПИС_СТАТУТ.pdf
20 листопада 2020 17:40
25_STATUT.pdf
20 листопада 2020 17:40
24_FINZVIT.pdf
20 листопада 2020 17:40
23_DOGOVIR_DISVID.pdf
20 листопада 2020 17:40
22_DOSVID.pdf
20 листопада 2020 17:40
21_INFOMACIIA.pdf
20 листопада 2020 17:40
20_VS 20 SILVERFLASH.jpg
20 листопада 2020 17:40
19_GS 3 SYKAN 5 копія.jpg
20 листопада 2020 17:40
18_GARANT_SYKAN.pdf
20 листопада 2020 17:40
17_GARANT_SILVER.pdf
20 листопада 2020 17:40
16_GARANTIA.pdf
20 листопада 2020 17:40
15_UA_tesimax_manual_VS_20_2017.pdf
20 листопада 2020 17:40
14_UA_tesimax_manual_GS_3_2017.pdf
20 листопада 2020 17:40
tesimax_C20-28434.06 VS 20 Silverflash_2020.pdf
20 листопада 2020 17:40
tesimax_C20-26172.02 Suit GS 3 Sykan 1.pdf
20 листопада 2020 17:40
13_Sert_TUV.pdf
20 листопада 2020 17:40
12_Sert_SYKAN.pdf
20 листопада 2020 17:40
11_SERT_SILVER.pdf
20 листопада 2020 17:40
10_SILVERFLASH_ua_201120 копія.pdf
20 листопада 2020 17:40
09_SYKAN_ua_201120 копія.pdf
20 листопада 2020 17:40
08_DOVKILLIA.pdf
20 листопада 2020 17:40
07_PROEKT_DOGOVORU.pdf
20 листопада 2020 17:40
??????????_?????? ність_Zavirena.pdf
20 листопада 2020 17:40
??????????_????? зія_Zavirena.pdf
20 листопада 2020 17:40
???????? ий_G1120-6453-GL_tender.pdf
20 листопада 2020 17:40
05_PAS_1 (1).pdf
20 листопада 2020 17:40
04_НАКАЗ.pdf
20 листопада 2020 17:40
03_РІШЕННЯ.pdf
20 листопада 2020 17:40
02_RISHENNIA_3.pdf
20 листопада 2020 17:40
01_CINOVA.pdf

Публічні документи

18 листопада 2020 14:05
Електронний підпис
18 листопада 2020 13:44
Sykan_ru.pdf
18 листопада 2020 13:44
SILVERFLASH_ru.pdf
18 листопада 2020 13:44
VYPYSKA.pdf
18 листопада 2020 13:44
tesimax_C20-28434.06 VS 20 Silverflash_2020.pdf
18 листопада 2020 13:44
tesimax_C20-26172.02 Suit GS 3 Sykan 1.pdf
18 листопада 2020 13:44
PDV.pdf
18 листопада 2020 13:44
OPYS.pdf
18 листопада 2020 13:44
NAKAZ.pdf
18 листопада 2020 13:44
8.pdf
18 листопада 2020 13:44
7.pdf
18 листопада 2020 13:44
6.pdf
18 листопада 2020 13:44
5.pdf
18 листопада 2020 13:44
4.pdf
18 листопада 2020 13:44
3.pdf
18 листопада 2020 13:44
2.pdf
18 листопада 2020 13:44
1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Тетіс-Дихальні системи"

ПП "РИХТА"

ТОВ "ПІПЛ-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тетіс-Дихальні системи"
#33642588
Очікує рішення 294 099,00
UAH з ПДВ
09 липня 2021 17:27
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тетіс-Дихальні системи"
#33642588
Рішення скасоване 294 099,00
UAH з ПДВ
09 липня 2021 17:27
ПП "РИХТА"
#43452735
Рішення скасоване 321 382,00
UAH з ПДВ
09 липня 2021 17:27

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 12 липня 2021 17:25
Кінець періоду оскарження: 23 липня 2021 00:00
Дата відміни: 23 липня 2021 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Закупівля передбачена бюджетом на 2020 рік. Закупівля оголошена 05.11.2020. Скарга ТОВ «Тетіс-Дихальні системи» від 04.12.2020 № 2020/12-252 на неправомірне відхилення пропозиції скаржника на оголошення переможцем постачальника, який не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, прийнята до розгляду Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 09.12.2020. Рішення за даною скаргою прийнято 31.12.2020 та опубліковано 06.01.2021. Враховуючи викладене, розгляд зазначеної скарги унеможливив проведення процедури закупівлі в межах бюджетного (2020) року. З урахуванням викладеного вище та положень статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» вбачається за доцільне відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», відмінити торги у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Документи:
12 липня 2021 17:24
Електронний підпис
12 липня 2021 17:23
Протокол від 09.07.2021.PDF