Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С211701 Під`їзд до села Піщанка км 0+553 - км 1+703; км 2+260 - км 4+160; км 4+160 - км 5+610; км 5+610 - км 6+260 у Харківській області
Current average repair of the public road network of local importance С211701 Entrance to the village of Pishchanka km 0+553 - km 1+703; km 2+260 - km 4+160; km 4+160 - km 5+610; km 5+610 - km 6+260 in the Kharkiv region
Очікувана вартість
52 299 365,22 UAH
UA-2020-11-05-000949-a 6fbc4f0633e343e9930833ac6d465736
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитрієва Катерина Сергіївна

+380505751277 DMITRIEVA_TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Контактна особа: Дмитрієва Катерина Сергіївна
+380505751277
DMITRIEVA_TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE "ROADS OF THE KHARKIV REGION"
National ID: 42166406
Contact point: Dmytriieva Kateryna
+380505751277
DMITRIEVA_TENDER@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 05 листопада 2020 11:24
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2020 09:00
Початок аукціону: 12 січня 2021 15:10
Очікувана вартість: 52 299 365,22 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 522 993,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 522990 UAH
Publication date: 05 листопада 2020 11:24
Enquiries until: 27 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 03 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 грудня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 52 299 365 UAH including VAT
Minimal lowering step: 522 994 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою.
У разі участі Учасника-нерезидента його тендерна пропозиція викладається мовою держави-нерезидента з обов’язковим перекладом на український текст.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова (крім російської мови), такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.


Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - Термін дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше ніж 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні про проведення відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу.
Розгорнути Згорнути
Information on the language (s) in which the tender proposals should be made - During the procurement procedures, all documents prepared by the Customer are presented in Ukrainian.
During the procurement procedure, all documents related to the tender offer and drawn up directly by the Bidder are presented in Ukrainian.
In case of participation of a Non-Resident Bidder, its tender offer shall be presented in the language of the non-resident State with obligatory translation into Ukrainian.
In case of providing other documents drawn up in a language other than Ukrainian (except Russian), such documents must be accompanied by a translation into Ukrainian, translation (or authenticity of the translator's signature) - notarized or legalized in the manner prescribed by Ukrainian law. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian.


Conditions for providing tender offers - The term of securing the tender offer must be not less than 90 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is specified in the announcement of open bidding on the web portal of the Authorized Agency.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С211701 Під`їзд до села Піщанка км 0+553 - км 1+703; км 2+260 - км 4+160; км 4+160 - км 5+610; км 5+610 - км 6+260 у Харківській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of the public road network of local importance С211701 Entrance to the village of Pishchanka km 0+553 - km 1+703; km 2+260 - km 4+160; km 4+160 - km 5+610; km 5+610 - km 6+260 in the Kharkiv region
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Відповідно до п.4.25. Договору "Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів, ЗАМОВНИК може прийняти рішення щодо надання ПІДРЯДНИКУ попередньої оплати (надалі – авансу) у розмірі 30% обсягу фінансування на строк 3 (три) місяці, але що не перевищує останнього робочого дня поточного року." Аванс 90 Календарні 30
Надання послуг Відповідно до п.4.2. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти ) робочих днів." Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 листопада 2020 11:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2020 11:21
ТД_Піщанка.docx
05 листопада 2020 11:21
Додаток№7_ДОГОВІР ТД_Піщанка.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 06 січня 2021
UA-2020-11-05-000949-a6fbc4f0633e343e9930833ac6d465736
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження: 61202, Україна, Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Учасник Документи Рішення Додатково
ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 січня 2021 11:19
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду виявлені невідповідності що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) спосіб документального підтвердження яких визначено Додатком №2 Тендерної документації: I. УЧАСНИК НЕ НАДАВ відповідні документи: Відсутній акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3) до договору №31/08-18 від 20.08.2018р ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності – відповідно до п 3 Додатку №2 Тендерної документації «Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3); - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(и) аналогічним(и) договором(и), у якому(яких) обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якість виконаних робiт (наданих послуг), дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі.» ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3) до договору №31/08-18 від 20.08.2018р.. II. УЧАСНИК НЕ НАДАВ відповідні документи: Учасник не надав договір від 23.01.2020р. №23/01/20 з ТОВ «Дорбуд» щодо залучення випробувальної лабораторії яку зазначено у довідці від 03.12.2020р. №4019. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності – відповідно до п 1.3 Додатку №2 Тендерної документації “Для підтвердження наявності чи залучення лабораторії Учасник повинен надати наступні документи: … - копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору про залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником (надається щодо залученої(их) лабораторії(й));”. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати договір від 23.01.2020р. №23/01/20 з ТОВ «Дорбуд» щодо залучення випробувальної лабораторії яку зазначено у довідці від 03.12.2020р. №4019. III. УЧАСНИК НЕ НАДАВ відповідні документи: Відповідно до довідки від 03.12.2020р. №4026 учасник залучає мобільний асфальтобетонний завод марки «INTRAME-UM-160» та надає не повний перелік документів відповідно до п. 1.2 Додатку №2 до Тендерної документації. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності – відповідно до п 1.2 Додатку №2 Тендерної документації “В підтвердження наявності у Учасника власного(их) АБЗ, Учасник надає копію(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) право власності Учасника на АБЗ вказаного(их) в довідці та/або бухгалтерську довідку про знаходження АБЗ, який(і) включений(і) Учасником до довідки, на балансі підприємства (Учасника) за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера, та/або за підписом фізичної особи-підприємця. В підтвердження наявності в Учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) АБЗ, що буде(уть) залучений(і) при наданні послуг згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає: - копію(ї) договору(ів) оренди (лізингу) (для договору (ів) оренди: договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку надання послуг); - копію(ї) акту(ів) приймання-передачі Учаснику такого(их) АБЗ до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - листа-підтвердження від власника АБЗ (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для надання послуг за предметом закупівлі. У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку згідно форми Таблиці №2 та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів відпуску асфальтобетону та/або ЩМАС Виробником /Постачальником щомісячно протягом строку надання послуг з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку надання послуг за предметом закупівлі. В підтвердження інформації, викладеної в довідці згідно форми Таблиці №2 Учасник надає: - копію договору (договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), чинного протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначенно марка, тип, кількість та обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС); - гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку надання послуг (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі). У разі надання Учасником перелічених вище підтверджуючих документів щодо мобільного (их) асфальтобетонного (их) заводу (ів)/ установки (ок) (власний, оренда, лізинг, договір поставки, надання послуг щодо виготовлення асфальтобетону або ЩМАС тощо), який планується переміщати для надання послуг, відповідно до предмета закупівлі та Технічного завдання, Учасник додатково надає копію договору з власником/постійним користувачем земельної ділянки, лист-згоду власника/постійного користувача на право розташування АБЗ на його території та документи, що підтверджують право власності/постійного користування на земельну ділянку. Посвідчена копія атестату виробництва на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015 додатково надається Учасником за наявності.”. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Усунути невідповідності в наданій інформації та/або документах відповідно до п. 1.2 Додатку №2 до Тендерної документації. Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 ГОДИН з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 2 "Інша інформація" та пункту 4 "Відхилення тендерних пропозицій" розділу V. "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 ст. 29 та абз.5 пп.1 ч.1 ст. 31 Закону.

Документи

Публічні документи

20 січня 2021 13:56
Електронний підпис
05 січня 2021 15:40
Електронний підпис
05 січня 2021 15:33
На вимогу.rar
07 грудня 2020 08:19
Електронний підпис
07 грудня 2020 08:19
Електронний підпис
04 грудня 2020 16:50
Електронний підпис
04 грудня 2020 16:50
Електронний підпис
04 грудня 2020 16:49
6 Листи-підтвердження.pdf
04 грудня 2020 16:49
27 Тезнічне завдання.pdf
04 грудня 2020 16:49
20 копія статуту.pdf
04 грудня 2020 16:49
13.5.6 копія відгуку.pdf
04 грудня 2020 16:49
13.4.2 копія відгуку.pdf
04 грудня 2020 16:49
13.3.2 копія відгуку.pdf
04 грудня 2020 16:49
13.2.2 копія відгуку.pdf
04 грудня 2020 16:49
13.1.1.1 копія відгуку.pdf

Документи

Публічні документи

05 грудня 2020 13:08
Електронний підпис
05 грудня 2020 13:08
Електронний підпис
05 грудня 2020 13:06
8. Проект Договору.pdf
05 грудня 2020 13:06
2.4.1. Копії наказів.pdf
05 грудня 2020 13:06
Банківська гарантія.rar
05 грудня 2020 13:06
1. Гарантійний лист.pdf
05 грудня 2020 13:06
2.5.8. Відгук замовника.pdf
05 грудня 2020 13:06
2.5.7. Відгук Замовника.pdf
05 грудня 2020 13:06
2.5.6. Відгук Замовника.pdf
05 грудня 2020 13:06
2.3.2. Гарантійний лист.pdf
05 грудня 2020 13:06
2.2.4. Транспортна схема.pdf

Документи

Публічні документи

07 грудня 2020 08:33
Електронний підпис
07 грудня 2020 08:33
Електронний підпис
06 грудня 2020 22:49
4. Банківська гарантія.7z
06 грудня 2020 22:49
1. Гарантійний лист.pdf
06 грудня 2020 22:49
2.3. Наявність досвіду.pdf
06 грудня 2020 22:49
2.2.13. Дорожні робітники.pdf
06 грудня 2020 22:49
2.2.10. Машиністи ДТМ.pdf
06 грудня 2020 22:49
2.2.9. Машиністи крана.pdf
06 грудня 2020 22:49
2.2.8. Машиністи котка.pdf
06 грудня 2020 22:49
2.2.7. Машиністи фрези.pdf
06 грудня 2020 22:49
2.2.2. Водії.pdf
06 грудня 2020 22:49
2.2.1. ІТР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 січня 2021 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР" 51 252 877,62
UAH з ПДВ
48 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 50 968 800,00
UAH з ПДВ
49 922 812,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" 52 199 365,00
UAH з ПДВ
52 199 365,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 січня 2021 13:56
Електронний підпис
05 січня 2021 15:40
Електронний підпис
05 січня 2021 15:33
На вимогу.rar
07 грудня 2020 08:19
Електронний підпис
07 грудня 2020 08:19
Електронний підпис
04 грудня 2020 16:50
Електронний підпис
04 грудня 2020 16:50
Електронний підпис
04 грудня 2020 16:49
6 Листи-підтвердження.pdf
04 грудня 2020 16:49
27 Тезнічне завдання.pdf
04 грудня 2020 16:49
20 копія статуту.pdf
04 грудня 2020 16:49
13.5.6 копія відгуку.pdf
04 грудня 2020 16:49
13.4.2 копія відгуку.pdf
04 грудня 2020 16:49
13.3.2 копія відгуку.pdf
04 грудня 2020 16:49
13.2.2 копія відгуку.pdf
04 грудня 2020 16:49
13.1.1.1 копія відгуку.pdf

Публічні документи

07 грудня 2020 08:33
Електронний підпис
07 грудня 2020 08:33
Електронний підпис
06 грудня 2020 22:49
4. Банківська гарантія.7z
06 грудня 2020 22:49
1. Гарантійний лист.pdf
06 грудня 2020 22:49
2.3. Наявність досвіду.pdf
06 грудня 2020 22:49
2.2.13. Дорожні робітники.pdf
06 грудня 2020 22:49
2.2.10. Машиністи ДТМ.pdf
06 грудня 2020 22:49
2.2.9. Машиністи крана.pdf
06 грудня 2020 22:49
2.2.8. Машиністи котка.pdf
06 грудня 2020 22:49
2.2.7. Машиністи фрези.pdf
06 грудня 2020 22:49
2.2.2. Водії.pdf
06 грудня 2020 22:49
2.2.1. ІТР.pdf

Публічні документи

05 грудня 2020 13:08
Електронний підпис
05 грудня 2020 13:08
Електронний підпис
05 грудня 2020 13:06
8. Проект Договору.pdf
05 грудня 2020 13:06
2.4.1. Копії наказів.pdf
05 грудня 2020 13:06
Банківська гарантія.rar
05 грудня 2020 13:06
1. Гарантійний лист.pdf
05 грудня 2020 13:06
2.5.8. Відгук замовника.pdf
05 грудня 2020 13:06
2.5.7. Відгук Замовника.pdf
05 грудня 2020 13:06
2.5.6. Відгук Замовника.pdf
05 грудня 2020 13:06
2.3.2. Гарантійний лист.pdf
05 грудня 2020 13:06
2.2.4. Транспортна схема.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР"
#32835987
Переможець 48 990 000,00
UAH з ПДВ
14 січня 2021 10:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 січня 2021 10:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР"
#32835987
48 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 грудня 2023 14:40
ДУ№5 до Договору №06_02-21.pdf укладений
25 грудня 2023 14:39
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2023 14:27
ДУ№4 до Договору №06-02-21.pdf зміни до договору
04 січня 2023 14:26
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 09:00
ДУ№1 до Договору №06-02-21.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 09:00
Електронний підпис укладений
03 березня 2021 09:43
Договір №06-02-21.pdf укладений
03 березня 2021 09:43
Протокол №18-Д.pdf укладений
03 березня 2021 09:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", підпунктом 3 пункту 3.6., пунктом 12.4. та підпунктом 12.9.3. пункту 12.9. чинного Договору №06/02-21 ПРО ЗАКУПІЛЮ ПОСЛУГ від 26 лютого 2021 р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: Пункт 3.1. Договору, Пункт 11.1. Договору, Додаток №2 до Договору «Календарний план надання послуг» та Додаток №3 до Договору «Календарний план фінансування послуг» - викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 06/02-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 12.4. чинного ДОГОВОРУ №06/02-21 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 26 лютого 2021р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 11.1. Договору та Додаток № 2 до Договору «Календарний план надання послуг» - викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 06/02-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 лютого 2021 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Додаткова угода №6 від 25.12.2023р. до ДОГОВОРУ №24/12-21 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 28.12.2021р.