Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Мультимедійний комплект)
Очікувана вартість
306 000,00 UAH
UA-2020-11-04-012286-c b381af11b9eb42dbbac08ffaaf04b136
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Риндін

+380980692098 kp.bio@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕЗПЕЧНА ТА ІННОВАЦІЙНА ОСВІТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 19139858
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Олександр Риндін
+380980692098
kp.bio@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 листопада 2020 20:13
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 24 листопада 2020 11:35
Очікувана вартість: 306 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 530,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Мультимедійний комплект
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, згідно Додатку 2 (Дислокація закладів), що є невід’ємною частиною Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 листопада 2020 21:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2020 21:30
Додаток_3_Технічна_специфікація нова редакція.docx
16 листопада 2020 21:30
Тендерна документація нова редакція.docx
16 листопада 2020 21:30
Додаток 6 проект договору нова редакція.docx
16 листопада 2020 21:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2020 20:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2020 21:30
Додаток_3_Технічна_специфікація нова редакція.docx
04 листопада 2020 20:13
Додаток_3_Технічна_специфікація.docx
16 листопада 2020 21:30
Тендерна документація нова редакція.docx
04 листопада 2020 20:13
Тендерна документація.docx
16 листопада 2020 21:30
Додаток 6 проект договору нова редакція.docx
04 листопада 2020 20:13
Додаток 6 проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технологія дошки
Дата подання: 06 листопада 2020 10:16
Дата відповіді: 10 листопада 2020 17:49
Шановний Замовнику, чи будете Ви розглядати дошки з типом розпізнавання торкання інтерактивної поверхні: інфрачервоні датчики, оскільки такий тип розпізнавання є повністю еквівалентним DViT (є можливість управління контентом безпосередньо за допомогою дотиків пальців руки, маркера і будь-яких непрозорих предметі) та по деяким характеристикам навіть кращим? Більше того, Наказ МОН №574 від 29.04.2020 "Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій" не містить вимог щодо технології роботи інтерактивних дошок та не надає перевагу жодній з них, а лише вимагає, що інтерактивна поверхня повинна розпізнавати дотики пальцями рук та/або стилусом й іншими непрозорими предметами.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Найближчим часом будуть прийняті відповідні рішення.
Тендер
Дата подання: 06 листопада 2020 23:06
Дата відповіді: 07 листопада 2020 15:37
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Учасник здійснює вантажно-розвантажувальні послуги та послуги монтажу і пуско-наладки обладнання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-04-012286-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 06 листопада 2020 10:20
Щодо технічних характеристик
Шановний Замовнику, згідно з вимогами Додатку 3 до Тендерної документації, Ви зазначаєте, що тип розпізнавання торкання інтерактивної поверхні: DViT. Звертаємо Вашу увагу, що Наказ МОН №143 від 07.02.2020 року «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи» не містить вимог щодо технології роботи інтерактивних дошок та не надає перевагу жодній з них, а лише вимагає, що інтерактивна поверхня повинна розпізнавати дотики пальцями рук та/або стилусом й іншими непрозорими предметами. Таку функцію виконують не лише дошки з технологією DViT, але й з інфрачервоною. Це означає, що Замовник, вказавши конкретну технологію дошки, навмисно намагається звузити коло потенційних постачальників та надати перевагу одній конкретній фірмі, яка постачає/виробляє дошки з технологією DViT. Просимо Вас не порушувати принципи здійснення публічних закупівель (стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі») – недискримінація Учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням та видалити вимогу щодо типу розпізнавання торкання інтерактивної поверхні шляхом внесення змін до Додатку 3 Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 листопада 2020 17:51
Дякуємо за запитання. Найближчим часом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-11-04-012286-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 08 листопада 2020 17:13
Дисркимінаційні вимоги
Шановний Замовник!

У ході аналізу ТД щодо технічних характеристик предмету закупівлі встановлено, що технічні параметри інтерактивної дошки та програмного забезпечення (ПЗ) відповідають виключно ОДНОМУ виробнику — ТМ SMART; а проектора — ТМ Infocus.
Проте вказані технічні умовитендерної документації (указано чітко розміри та показники , не більше чи не менще не сказано),що унеможливлюють подання конкурентоспроможної тендерної пропозиції через відсутність аналогічного обладнання та ПЗ на ринку, предсталеного ІНШИМИ виробниками/постачальниками, а відтак звужує конкуренцію та можливість подання пропозицій, які не контролюються виробниками чи унікальними/ексклюзивними постачальниками в Україну вказаного обладнання та ПЗ - наявні дії Замовника порушують норми, мету та основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, відповідно до преамбули Закону цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Статтею 3 Закону встановлено принципи здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Стосовно вимог ТД, що обмежують конкуренцію, повідомляємо наступне – А) Замовником виставлені технічні вимоги до обладнання та ПЗ, які унеможливлюють подання тендерної пропозиції без врахування в ній конкретних моделей обладнання, які ексклюзивно представлені в Україні унікальними приватними компаніями (у ДАНОМУ випадку ТМ SMART). Тобто неможливо запропонувати еквівалент або аналог обладнання, визначеного вимогами ТЗ.
Стосовно порушення норм ЗУ «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне – ч.3 Ст. 5 Закону визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. ч. 4. Ст. 22 Закону визначено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дискримінація – це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Проте не кожна відмінність у ставленні є дискримінацією: вона не буде такою, якщо критерії такої відмінності є розумними і об'єктивними, а завдання полягає в тому, щоб досягти мети. Європейський суд з прав людини дає аналогічне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Дискримінаційними вважаються дії, що призводять до погіршення становища одних суб'єктів порівняно з іншими суб'єктами господарювання і обмежують їхні законні права та інтереси.
Вказане кореспондується із положеннями ч. 4 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно із якою документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Беручи до уваги все вищезазначене, Замовником складена тендерна документація таким чином, що під технічний опис обладнання, ПЗ та опис документального підтвердження, підпадає обладнання лише ОДНОГО виробника або ОДНОГО АВТОРИЗОВАНОГО ДИСТРИБЮТОРА, тому відсутня можливість запропонувати еквівалент, відсутня можливість конкуренції. Також будь-який потенційний учасник торгів є ЗАЛЕЖНИМ від прийнятих рішень про надання йому підтримки від виробників чи дистриб’юторів обладнання саме в цій закупівлі – авторизаційних листів. Тобто Замовник витрачає державні кошти і фактично віддає право розподіляти ці кошти виробникам обладнання, які приймуть рішення кому надати авторизаційного листа для цієї закупівлі.
На підставі вищевикладеного наполягаємо викласти технічні характеристики складомих частин предмету закупівлі таким чином, щоб ним відповідала продукція БІЛЬШЕ, ніж ОДНОГО ВИРОБНИКА.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 листопада 2020 23:11
Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-11-04-012286-c.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 08 листопада 2020 17:15
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовник!

У ході аналізу ТД щодо технічних характеристик предмету закупівлі встановлено, що технічні параметри інтерактивної дошки та програмного забезпечення (ПЗ) відповідають виключно ОДНОМУ виробнику — ТМ SMART; а проектора — ТМ Infocus.
Проте вказані технічні умовитендерної документації (указано чітко розміри та показники , не більше чи не менще не сказано),що унеможливлюють подання конкурентоспроможної тендерної пропозиції через відсутність аналогічного обладнання та ПЗ на ринку, предсталеного ІНШИМИ виробниками/постачальниками, а відтак звужує конкуренцію та можливість подання пропозицій, які не контролюються виробниками чи унікальними/ексклюзивними постачальниками в Україну вказаного обладнання та ПЗ - наявні дії Замовника порушують норми, мету та основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, відповідно до преамбули Закону цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Статтею 3 Закону встановлено принципи здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Стосовно вимог ТД, що обмежують конкуренцію, повідомляємо наступне – А) Замовником виставлені технічні вимоги до обладнання та ПЗ, які унеможливлюють подання тендерної пропозиції без врахування в ній конкретних моделей обладнання, які ексклюзивно представлені в Україні унікальними приватними компаніями (у ДАНОМУ випадку ТМ SMART). Тобто неможливо запропонувати еквівалент або аналог обладнання, визначеного вимогами ТЗ.
Водночас Б) Замовник в тендерній документації вимагає подання в складі пропозиції документів, які підтверджують статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій, виключно від виробників (їх офіційних представництв на території України) або авторизованих дистриб’юторів на території України), що фактично ставить під вплив можливість апріорі участі у Закупівлі, адже відсутність ЗГОДИ хоча б одного з виробників/авторизованих дистриб’юторів видати документ-згоду саме для даної закупівлі учаснику означає автоматичне відхилення тендерної пропозиції під час проведення прекваліфікації поданих тендерних пропозицій.
Стосовно порушення норм ЗУ «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне – ч.3 Ст. 5 Закону визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. ч. 4. Ст. 22 Закону визначено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дискримінація – це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Проте не кожна відмінність у ставленні є дискримінацією: вона не буде такою, якщо критерії такої відмінності є розумними і об'єктивними, а завдання полягає в тому, щоб досягти мети. Європейський суд з прав людини дає аналогічне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Дискримінаційними вважаються дії, що призводять до погіршення становища одних суб'єктів порівняно з іншими суб'єктами господарювання і обмежують їхні законні права та інтереси.
Вказане кореспондується із положеннями ч. 4 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно із якою документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Беручи до уваги все вищезазначене, Замовником складена тендерна документація таким чином, що під технічний опис обладнання, ПЗ та опис документального підтвердження, підпадає обладнання лише ОДНОГО виробника або ОДНОГО АВТОРИЗОВАНОГО ДИСТРИБЮТОРА, тому відсутня можливість запропонувати еквівалент, відсутня можливість конкуренції. Також будь-який потенційний учасник торгів є ЗАЛЕЖНИМ від прийнятих рішень про надання йому підтримки від виробників чи дистриб’юторів обладнання саме в цій закупівлі – авторизаційних листів. Тобто Замовник витрачає державні кошти і фактично віддає право розподіляти ці кошти виробникам обладнання, які приймуть рішення кому надати авторизаційного листа для цієї закупівлі.
На підставі вищевикладеного наполягаємо викласти технічні характеристики складомих частин предмету закупівлі таким чином, щоб ним відповідала продукція БІЛЬШЕ, ніж ОДНОГО ВИРОБНИКА.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 листопада 2020 23:11
Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 листопада 2020 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 175 644,00
UAH з ПДВ
175 644,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЗІЛЄЄВ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 306 000,00
UAH з ПДВ
275 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 293 268,00
UAH з ПДВ
276 810,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС» 303 840,00
UAH з ПДВ
290 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 листопада 2020 12:51
Електронний підпис
24 листопада 2020 12:51
Лист-пояснення АНЦ.pdf
23 листопада 2020 21:36
Електронний підпис
23 листопада 2020 21:36
6. Реєстр документів.pdf
23 листопада 2020 21:36
5. Установчі документи.pdf
23 листопада 2020 21:36
4. Проект договору.pdf
23 листопада 2020 21:36
3. Тендерна пропозиція.pdf
23 листопада 2020 21:36
2. Кваліфікаційні вимоги.pdf
23 листопада 2020 21:36
1. Технічний опис.pdf

Публічні документи

23 листопада 2020 18:57
Електронний підпис
23 листопада 2020 18:56
тендерна пропозиція 306.pdf
23 листопада 2020 18:56
тендерна пропозиція.zip

Публічні документи

02 грудня 2020 15:43
Електронний підпис
23 листопада 2020 18:42
Електронний підпис
23 листопада 2020 18:41
044 Гарантійний лист.pdf
23 листопада 2020 18:41
043 витяг сервис_от11-11-2020.pdf
23 листопада 2020 18:41
042 зрозумілість змін.docx
23 листопада 2020 18:41
040 таблиця відповідності.docx
23 листопада 2020 18:41
037 відстрочкою платежу.docx
23 листопада 2020 18:41
033 Паспорт Жукова.pdf
23 листопада 2020 18:41
032 про уповноважену особу.docx
23 листопада 2020 18:41
027 якості Товарів у цілому.docx
23 листопада 2020 18:41
025 відповідності товару.docx
23 листопада 2020 18:41
024 відомості про Учасника.docx
23 листопада 2020 18:41
023 Витяг ПДВ оригінал.pdf
23 листопада 2020 18:41
022 код доступу.docx
23 листопада 2020 18:41
019 Технічна специфікація.docx
23 листопада 2020 18:41
016 про форму оподаткування.docx
23 листопада 2020 18:41
012 МТБ.docx
23 листопада 2020 18:41
008 проект договору.docx
23 листопада 2020 18:41
005 Тендерна пропозиція.docx
23 листопада 2020 18:41
004 статті 17 Закону.docx
23 листопада 2020 18:41
002 інформація є зрозумілою.docx
23 листопада 2020 18:41
001 Реєстр.docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЗІЛЄЄВ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Відхилено
175 644,00
UAH з ПДВ
30 листопада 2020 15:17
Обґрунтування аномально низької ціни
до 26 листопада 2020 00:00
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЗІЛЄЄВ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2700012431
Відхилено 275 400,00
UAH з ПДВ
30 листопада 2020 15:33
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
Відхилено 276 810,00
UAH з ПДВ
30 листопада 2020 19:28
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС»
#25021641
Переможець 290 880,00
UAH з ПДВ
01 грудня 2020 19:47
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

30 листопада 2020 15:17
Електронний підпис
30 листопада 2020 15:15
Протокол 316 відхилення.pdf
24 листопада 2020 12:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

30 листопада 2020 15:33
Електронний підпис
30 листопада 2020 15:32
Протокол 318 відхилення.pdf
30 листопада 2020 15:17
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230

№ рішення у справі

72/68-р/к

Дата рішення у справі

22.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

30 листопада 2020 19:28
Електронний підпис
30 листопада 2020 19:27
Протокол 321.pdf
30 листопада 2020 15:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС» #25021641

№ рішення у справі

54/16-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 грудня 2020 19:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧА ФІРМА «СЕРВІС»
#25021641
290 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 15:48
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 13:48
Дод 1 до дог 14_12-1.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 13:48
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 18:02
Договір 14 12-1.pdf укладений
14 грудня 2020 18:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 14/12-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 290 880,00
UAH (в тому числі ПДВ 48 480,00 UAH)