Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень другого поверху (літ. А'-2) прибудови до хірургічного корпусу КНП "Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги" Запорізької міської ради за адресою: м. Запоріжжя, вул. Перемоги,80 (за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6– Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
3 842 912,00 UAH
UA-2020-11-04-012163-c 45e8b7d63f3c4161bf213e22a76cdc2e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Шевцова

+380612805714 tender_shmd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05498677
Місцезнаходження: 69005, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Перемоги, буд. 80
Контактна особа: Надія Шевцова
+380612805714
tender_shmd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 листопада 2020 19:34
Звернення за роз’ясненнями: до 10 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2020 15:00
Початок аукціону: 23 листопада 2020 15:35
Очікувана вартість: 3 842 912,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 214,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень другого поверху (літ. А'-2) прибудови до хірургічного корпусу КНП "Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги" Запорізької міської ради за адресою: м. Запоріжжя, вул. Перемоги,80
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69005, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перемоги, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 (зі змінами та доповненями) на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, необхідних для виконання робіт по Договору, на строк не більше трьох місяців в межах до 30 % від вартості річного обсягу робіт Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 листопада 2020 19:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2020 19:34
Додаток_3_проект договору.docx
04 листопада 2020 19:34
Додаток_4_субпiдряднi_органiзацii.docx
04 листопада 2020 19:34
Додаток_2_документи.docx
04 листопада 2020 19:34
Додаток_1_технічне завдання.doc
04 листопада 2020 19:34
1-ТД _вентиляція.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 листопада 2020 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДІНФРАСТРУКТУРА" 3 640 579,49
UAH з ПДВ
3 640 579,49
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮНІ СТРОЙ" 3 842 043,71
UAH з ПДВ
3 842 043,71
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2020 15:55
Електронний підпис
03 грудня 2020 15:52
Лiцензiя_копiя.pdf
03 грудня 2020 15:52
Дозвiл_копiя.pdf
03 грудня 2020 15:52
5._Щодо_п.2,3,8,13_ч.1_ст.17_.pdf
03 грудня 2020 15:52
4.1._Наказ,_рiшення.pdf
03 грудня 2020 15:52
2_Щодо_п.12_ч.1_ст.17.pdf
03 грудня 2020 15:52
1._Довідка_МВС.pdf
20 листопада 2020 11:54
Електронний підпис
20 листопада 2020 11:53
28. Договір оренди офісу.pdf
20 листопада 2020 11:53
27. Дог.оренди складу.pdf
20 листопада 2020 11:53
26. МТБ, інвентарні картки.pdf
20 листопада 2020 11:53
22.2. Щодо Дозволу.pdf
20 листопада 2020 11:53
22.1. Щодо Ліцензії.pdf
20 листопада 2020 11:53
21. ст.17.pdf
20 листопада 2020 11:53
16. Витяг з ПДВ.pdf
20 листопада 2020 11:53
15. Статут.pdf
20 листопада 2020 11:53
14. Фінзвіт_2019.pdf
20 листопада 2020 11:53
9. щодо працівників.pdf
20 листопада 2020 11:53
8. Довідки щодо працівників.pdf
20 листопада 2020 11:53
7. ЕСВ жовтень.pdf
20 листопада 2020 11:53
6. Календарний графік.pdf
20 листопада 2020 11:53
5. Договірна ціна.pdf
20 листопада 2020 11:53
4. Додаток 3 Проект договору.pdf
20 листопада 2020 11:53
3. Додаток 1.pdf
20 листопада 2020 11:53
1. Наказ, рішення.pdf

Публічні документи

20 листопада 2020 14:54
Електронний підпис
20 листопада 2020 14:43
Статут.pdf
20 листопада 2020 14:43
Наказ на директора.pdf
20 листопада 2020 14:43
Додаток С до Договору.pdf
20 листопада 2020 14:43
Довідка субпідрядник.pdf
20 листопада 2020 14:43
Довідка санкції.pdf
20 листопада 2020 14:43
Довідка рвідсю підстав.pdf
20 листопада 2020 14:43
Довідка погодження.pdf
20 листопада 2020 14:43
Довідка мтб.pdf
20 листопада 2020 14:43
Довідка інформація.pdf
20 листопада 2020 14:43
Довідка дост. інф..pdf
20 листопада 2020 14:43
Довідка довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДІНФРАСТРУКТУРА"

ТОВ "ЮНІ СТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДІНФРАСТРУКТУРА"
#42300993
Переможець 3 640 579,49
UAH з ПДВ
30 листопада 2020 10:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 листопада 2020 10:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДІНФРАСТРУКТУРА"
#42300993
3 640 579,49
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2023 11:44
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2023 11:32
ДУ 10 договір 15-3210.pdf зміни до договору
03 січня 2023 11:29
Електронний підпис зміни до договору
04 липня 2022 11:22
ДУ 9 договір 15-3210.pdf зміни до договору
04 липня 2022 11:21
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2022 12:14
ДУ 8 договір 15-3210.pdf зміни до договору
30 березня 2022 12:01
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2022 15:52
ДУ 7 15-3210.pdf зміни до договору
03 лютого 2022 15:39
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2021 23:41
ду_6 до договору 15-3210 (1).pdf зміни до договору
03 грудня 2021 23:39
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2021 11:32
ДУ5 15-3210.pdf зміни до договору
03 червня 2021 11:31
Електронний підпис зміни до договору
20 травня 2021 14:55
ДУ4 15-3210.pdf зміни до договору
20 травня 2021 14:52
Електронний підпис зміни до договору
13 квітня 2021 09:43
ДУ3 15-3210.pdf зміни до договору
13 квітня 2021 09:42
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 15:29
ДУ2 15-3210.pdf зміни до договору
05 січня 2021 15:27
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2020 07:37
ДУ 1 15-3210.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 09:11
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 13:47
Договірна ціна+графік.pdf укладений
15 грудня 2020 13:46
Договір 15-3210_1.pdf укладений
15 грудня 2020 13:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна фінансування,Плану графіку
Номер договору про закупівлю: 15/3210
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю , змін фінансування
Номер договору про закупівлю: 15/3210
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна фінансування, додавання плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 15/3210
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 15/3210
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 15/3210
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 15/3210
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 15/3210
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 15/3210
Договір:
Номер додаткової угоди: Ду 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 15/3210
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 15/3210
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 2 598 076,91
UAH (в тому числі ПДВ 433 012,82 UAH)