Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з письмового перекладу (код 79530000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Services in written translation (сode 79530000-8 оf the state classifier 021:2015 «Common Procurement Vocabulary»)
Очікувана вартість
9 001 950,00 UAH
UA-2020-11-04-011759-c 47569cb2dfd449d4ab0306abf58c6065
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панько Катерина Ігорівна

0442463064 K.PANKO@NABU.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Національне антикорупційне бюро України
Код ЄДРПОУ: 39751280
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська область обл., Київ, Місто Київ вулиця Василя Сурикова 3
Контактна особа: Панько Катерина Ігорівна
0442463064
K.PANKO@NABU.GOV.UA
Додаткові контактні особи: Олександр Томєєв
(044) 246-33-46
o.tomeyev@nabu.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: National Anti-corruption Bureau of Ukraine
National ID: 39751280
Contact point: Panko Katerina
0442463064
K.PANKO@NABU.GOV.UA
Additional contacts: Alexander Tomeyev
(044) 246-33-46
o.tomeyev@nabu.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 листопада 2020 17:59
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2020 11:00
Початок аукціону: 06 січня 2021 15:03
Очікувана вартість: 9 001 950,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45 009,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 04 листопада 2020 17:59
Enquiries until: 27 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 03 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 грудня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 9 001 950 UAH including VAT
Minimal lowering step: 45 010 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79530000-8: Послуги з письмового перекладу


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені української мовою. Більш детально у тендерній документації.
Обсяг надання послуг: переклад 60 013 сторінок з/на 34 іноземні мови, більш детально у додатку 3 до тендерної документації.
Місце надання послуг: Національне антикорупційне бюро України (вул. Василя Сурикова, 3, м. Київ, 03035), або інша адреса, яка вказана Замовником.
Строк (термін) надання послуг: до 31.12.2021 включно, більш детально у додатках 3, 4 до тендерної документації.
Дата та час розкриття тендерних пропозицій: у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
National Anti-corruption Bureau of Ukraine (3, Vasylia Surykova str., Kyiv, 03035).
Customer category: Public authority.
Language(-es) in which tender proposals (bids) shall be prepared: the documents of tender proposal (bid), which have to be drafted by the participant of procurement procedure in accordance with requirements of tender documents, shall be formulated in Ukrainian language. More details are stated in tender documentation.
Scope of services: translation of 60,013 pages from/into 34 foreign languages, more details are stated in Annex 3 to the tender documentation.
Place of provision of services: National Anti-Corruption Bureau of Ukraine (3, Vasylia Surykova Str., Kyiv, 03035), or other address as indicated by the Customer.
Period (term) of providing services: through December 31, 2021; more details are stated in Annexes 3, 4 to the tender documentation.
Terms of payment: The Customer pays for the services on the grounds of Services Acceptance Certificate within 10 (ten) working days from the date of provision of services. More details are stated in tender documentation.
Date and time of opening of tender bid:оn the day and time of deadline for forwarding of tender bids indicated in the announcement the electronic procurement system automatically discloses all the files of tender bid among information on the price/netback price of the tender bid.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34 посл.
Послуги з письмового перекладу (код 79530000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Василя Сурикова, 3
ДК 021:2015: 79530000-8 — Послуги з письмового перекладу

Services in written translation (сode 79530000-8 оf the state classifier 021:2015 «Common Procurement Vocabulary»)
CPV: 79530000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник проводить оплату вартості послуг на підставі акта приймання-передачі послуг протягом 10 (десяти) робочих днів з дати надання послуг або їх окремого етапу за актом приймання-передачі, за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника у 2021 році. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Замовника бюджетного фінансування видатків призначених на оплату послуг, Замовник проводить оплату наданих послуг протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження відповідного бюджетного фінансування на рахунок Замовника. Оплата послуг здійснюється шляхом безготівкового перерахунку коштів на розрахунковий рахунок виконавця. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 листопада 2020 17:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2020 17:56
Тендерна документація.doc
04 листопада 2020 17:56
Додаток 4 до ТД ПРОЄКТ ДОГОВОРУ з додатком.docx
04 листопада 2020 17:56
Додаток 3 до ТД.docx
04 листопада 2020 17:56
Додаток 2 до ТД.docx
04 листопада 2020 17:56
Додаток 1 до ТД.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 28 грудня 2020
UA-2020-11-04-011759-c47569cb2dfd449d4ab0306abf58c6065
Найменування: Національне антикорупційне бюро України
Код ЄДРПОУ: 39751280
Місцезнаходження: 03035, Україна, Київська область обл., Київ, Місто Київ вулиця Василя Сурикова 3
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "МІЖНАРОДНИЙ ЦЕНТР ПЕРЕКЛАДІВ "МАЙВІК СОЛЮШНС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "КИЇВСЬКЕ ОБЛАСНЕ БЮРО ПЕРЕКЛАДІВ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 грудня 2020 18:15
ФОП Шевченко Людмила Михайлівна Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 грудня 2020 18:20
Фізична особа-підприємець Пашаєв Борис Вахідович Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 грудня 2020 18:21
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАШТ ІВЕНТ СЕРВІС"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 грудня 2020 18:22

Документи

Публічні документи

05 грудня 2020 13:24
Електронний підпис
05 грудня 2020 13:24
Електронний підпис
05 грудня 2020 13:18
пф-виписка.pdf
05 грудня 2020 13:18
нацпол-виписка.pdf
05 грудня 2020 11:39
Електронний підпис
05 грудня 2020 11:39
Електронний підпис
03 грудня 2020 13:28
Електронний підпис
03 грудня 2020 13:28
Електронний підпис
03 грудня 2020 05:46
Електронний підпис
03 грудня 2020 05:46
Електронний підпис
02 грудня 2020 21:20
Акти 18-31.pdf
02 грудня 2020 21:20
Статут МАЙВІК 2020.pdf
02 грудня 2020 21:20
Свідотство податок.pdf
02 грудня 2020 21:20
Опис 2020 р..pdf
02 грудня 2020 21:20
Наказ та протокол (1).pdf
02 грудня 2020 21:20
Документи ТП.pdf
02 грудня 2020 21:20
виписка 2.pdf
02 грудня 2020 21:20
виписка 1.pdf
02 грудня 2020 21:20
Акти НАБУ ч.2.pdf
02 грудня 2020 21:20
Акти НАБУ 2020.PDF

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи, які підтверджують оплату наданих за аналогічним до предмета закупівлі договором послуг. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 1 до тендерної документації Копія аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше 1-го договору) та документів (документа), що підтверджують виконання цього договору (договорів), а саме: - первинних документів (документа), що визначені в такому договорі (договорах) (акти наданих послуг тощо); - документів, які підтверджують оплату цих послуг. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Копії документів, які підтверджують оплату наданих за аналогічним до предмета закупівлі договором послуг.

Документи

Публічні документи

22 грудня 2020 17:49
Електронний підпис
22 грудня 2020 17:44
Електронний підпис
05 грудня 2020 15:03
Електронний підпис
05 грудня 2020 15:03
Електронний підпис
03 грудня 2020 12:24
6.3. Протокол №1.pdf
03 грудня 2020 12:24
6.1. Виписка.pdf
03 грудня 2020 12:24
5. ISO 17100 - укр.pdf
03 грудня 2020 12:24
4. Лист гарантія.pdf
03 грудня 2020 12:24
3. Технічні вимоги.pdf
03 грудня 2020 12:24
1.2. Прокуратура - Акти.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: Подані у складі тендерної пропозиції учасника первинні документи, що підтверджують виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, не підтверджують у сукупності надання послуг з письмового перекладу не менше ніж 80% мов зазначених у Таблиці 1 додатку 3 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 1 до тендерної документації Копія аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше 1-го договору) та документів (документа), що підтверджують виконання цього договору (договорів), а саме: - первинних документів (документа), що визначені в такому договорі (договорах) (акти наданих послуг тощо); - документів, які підтверджують оплату цих послуг. Первинні документи (документ), що підтверджують виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) можуть бути подані не в повному обсязі, але у будь-якому випадку Учасник повинен надати документ (документи) з наявністю в ньому (них) у сукупності підтвердження надання послуг з письмового перекладу не менше ніж 80% мов, зазначених у Таблиці 1 додатку 3 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Первинні документи (документ), що підтверджують виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з наявністю в ньому (них) у сукупності підтвердження надання послуг з письмового перекладу не менше ніж 80% мов, зазначених у Таблиці 1 додатку 3 до тендерної документації.

Документи

Публічні документи

22 січня 2021 11:10
Електронний підпис
22 січня 2021 11:08
Витяг з ЄДР
22 січня 2021 11:07
Ідентифікаційний код
22 січня 2021 11:07
Паспорт
21 січня 2021 15:07
Електронний підпис
21 січня 2021 14:59
Довідка з ДФС
11 січня 2021 10:49
Електронний підпис
22 грудня 2020 15:58
Електронний підпис
22 грудня 2020 15:58
Електронний підпис
05 грудня 2020 23:10
Електронний підпис
05 грудня 2020 23:10
Електронний підпис
05 грудня 2020 23:05
Дипломи перекладачів.pdf
05 грудня 2020 23:05
Акти_2019.pdf
05 грудня 2020 23:05
Акти_2018.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: Подані у складі тендерної пропозиції учасника первинні документи, що підтверджують виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, не підтверджують у сукупності надання послуг з письмового перекладу не менше ніж 80% мов зазначених у Таблиці 1 додатку 3 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 1 до тендерної документації Копія аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше 1-го договору) та документів (документа), що підтверджують виконання цього договору (договорів), а саме: - первинних документів (документа), що визначені в такому договорі (договорах) (акти наданих послуг тощо); - документів, які підтверджують оплату цих послуг. Первинні документи (документ), що підтверджують виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) можуть бути подані не в повному обсязі, але у будь-якому випадку Учасник повинен надати документ (документи) з наявністю в ньому (них) у сукупності підтвердження надання послуг з письмового перекладу не менше ніж 80% мов, зазначених у Таблиці 1 додатку 3 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Первинні документи (документ), що підтверджують виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з наявністю в ньому (них) у сукупності підтвердження надання послуг з письмового перекладу не менше ніж 80% мов, зазначених у Таблиці 1 додатку 3 до тендерної документації.

Документи

Публічні документи

06 грудня 2020 15:05
Електронний підпис
06 грудня 2020 15:05
паспорт.pdf
06 грудня 2020 15:05
Документи до ТП.pdf
06 грудня 2020 15:05
Договір, додатки, акти.pdf
06 грудня 2020 15:05
витяг з ЄДРПОУ.pdf
06 грудня 2020 15:05
виписка з банку.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: Подані у складі тендерної пропозиції учасника первинні документи, що підтверджують виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, не підтверджують у сукупності надання послуг з письмового перекладу не менше ніж 80% мов зазначених у Таблиці 1 додатку 3 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 1 до тендерної документації Копія аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше 1-го договору) та документів (документа), що підтверджують виконання цього договору (договорів), а саме: - первинних документів (документа), що визначені в такому договорі (договорах) (акти наданих послуг тощо); - документів, які підтверджують оплату цих послуг. Первинні документи (документ), що підтверджують виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) можуть бути подані не в повному обсязі, але у будь-якому випадку Учасник повинен надати документ (документи) з наявністю в ньому (них) у сукупності підтвердження надання послуг з письмового перекладу не менше ніж 80% мов, зазначених у Таблиці 1 додатку 3 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Первинні документи (документ), що підтверджують виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з наявністю в ньому (них) у сукупності підтвердження надання послуг з письмового перекладу не менше ніж 80% мов, зазначених у Таблиці 1 додатку 3 до тендерної документації.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАШТ ІВЕНТ СЕРВІС" #37395753

№ рішення у справі

60/85-р/к

Дата рішення у справі

21.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

Публічні документи

22 грудня 2020 10:37
Електронний підпис
22 грудня 2020 10:37
Выписка 17.12.20.pdf.p7s
22 грудня 2020 10:37
Выписка 17.12.20.pdf
07 грудня 2020 09:50
Електронний підпис
07 грудня 2020 09:50
Електронний підпис
07 грудня 2020 09:19
Електронний підпис
07 грудня 2020 09:19
Електронний підпис
07 грудня 2020 09:19
Електронний підпис
07 грудня 2020 09:19
Електронний підпис
07 грудня 2020 09:15
Витяг з ЄДР 26.11.pdf.p7s
07 грудня 2020 09:15
Витяг з ЄДР 26.11.pdf
07 грудня 2020 09:15
Посвiдка+ код Алієв.pdf.p7s
07 грудня 2020 09:15
Посвiдка+ код Алієв.pdf
07 грудня 2020 09:15
ПКТ груд.pdf.p7s
07 грудня 2020 09:15
ПКТ груд.pdf
07 грудня 2020 09:15
Ген пр-ра (договор).pdf.p7s
07 грудня 2020 09:15
Ген пр-ра (договор).pdf
07 грудня 2020 09:15
Акт 2.pdf.p7s
07 грудня 2020 09:15
Акт 2.pdf
07 грудня 2020 09:15
Акт 1.pdf.p7s
07 грудня 2020 09:15
Акт 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МІЖНАРОДНИЙ ЦЕНТР ПЕРЕКЛАДІВ "МАЙВІК СОЛЮШНС"

ТОВ "КИЇВСЬКЕ ОБЛАСНЕ БЮРО ПЕРЕКЛАДІВ"

ФОП Шевченко Людмила Михайлівна

Фізична особа-підприємець Пашаєв Борис Вахідович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАШТ ІВЕНТ СЕРВІС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 січня 2021 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Шевченко Людмила Михайлівна 8 995 948,70
UAH з ПДВ
4 200 910,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАШТ ІВЕНТ СЕРВІС" 7 201 560,00
UAH з ПДВ
5 941 277,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МІЖНАРОДНИЙ ЦЕНТР ПЕРЕКЛАДІВ "МАЙВІК СОЛЮШНС" 8 989 947,40
UAH з ПДВ
8 989 947,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КИЇВСЬКЕ ОБЛАСНЕ БЮРО ПЕРЕКЛАДІВ" 9 001 950,00
UAH з ПДВ
9 001 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 січня 2021 11:10
Електронний підпис
22 січня 2021 11:08
Витяг з ЄДР
22 січня 2021 11:07
Ідентифікаційний код
22 січня 2021 11:07
Паспорт
21 січня 2021 15:07
Електронний підпис
21 січня 2021 14:59
Довідка з ДФС
11 січня 2021 10:49
Електронний підпис
22 грудня 2020 15:58
Електронний підпис
22 грудня 2020 15:58
Електронний підпис
05 грудня 2020 23:10
Електронний підпис
05 грудня 2020 23:10
Електронний підпис
05 грудня 2020 23:05
Дипломи перекладачів.pdf
05 грудня 2020 23:05
Акти_2019.pdf
05 грудня 2020 23:05
Акти_2018.pdf

Публічні документи

22 грудня 2020 10:37
Електронний підпис
22 грудня 2020 10:37
Выписка 17.12.20.pdf.p7s
22 грудня 2020 10:37
Выписка 17.12.20.pdf
07 грудня 2020 09:50
Електронний підпис
07 грудня 2020 09:50
Електронний підпис
07 грудня 2020 09:19
Електронний підпис
07 грудня 2020 09:19
Електронний підпис
07 грудня 2020 09:19
Електронний підпис
07 грудня 2020 09:19
Електронний підпис
07 грудня 2020 09:15
Витяг з ЄДР 26.11.pdf.p7s
07 грудня 2020 09:15
Витяг з ЄДР 26.11.pdf
07 грудня 2020 09:15
Посвiдка+ код Алієв.pdf.p7s
07 грудня 2020 09:15
Посвiдка+ код Алієв.pdf
07 грудня 2020 09:15
ПКТ груд.pdf.p7s
07 грудня 2020 09:15
ПКТ груд.pdf
07 грудня 2020 09:15
Ген пр-ра (договор).pdf.p7s
07 грудня 2020 09:15
Ген пр-ра (договор).pdf
07 грудня 2020 09:15
Акт 2.pdf.p7s
07 грудня 2020 09:15
Акт 2.pdf
07 грудня 2020 09:15
Акт 1.pdf.p7s
07 грудня 2020 09:15
Акт 1.pdf

Публічні документи

05 грудня 2020 13:24
Електронний підпис
05 грудня 2020 13:24
Електронний підпис
05 грудня 2020 13:18
пф-виписка.pdf
05 грудня 2020 13:18
нацпол-виписка.pdf
05 грудня 2020 11:39
Електронний підпис
05 грудня 2020 11:39
Електронний підпис
03 грудня 2020 13:28
Електронний підпис
03 грудня 2020 13:28
Електронний підпис
03 грудня 2020 05:46
Електронний підпис
03 грудня 2020 05:46
Електронний підпис
02 грудня 2020 21:20
Акти 18-31.pdf
02 грудня 2020 21:20
Статут МАЙВІК 2020.pdf
02 грудня 2020 21:20
Свідотство податок.pdf
02 грудня 2020 21:20
Опис 2020 р..pdf
02 грудня 2020 21:20
Наказ та протокол (1).pdf
02 грудня 2020 21:20
Документи ТП.pdf
02 грудня 2020 21:20
виписка 2.pdf
02 грудня 2020 21:20
виписка 1.pdf
02 грудня 2020 21:20
Акти НАБУ ч.2.pdf
02 грудня 2020 21:20
Акти НАБУ 2020.PDF

Публічні документи

22 грудня 2020 17:49
Електронний підпис
22 грудня 2020 17:44
Електронний підпис
05 грудня 2020 15:03
Електронний підпис
05 грудня 2020 15:03
Електронний підпис
03 грудня 2020 12:24
6.3. Протокол №1.pdf
03 грудня 2020 12:24
6.1. Виписка.pdf
03 грудня 2020 12:24
5. ISO 17100 - укр.pdf
03 грудня 2020 12:24
4. Лист гарантія.pdf
03 грудня 2020 12:24
3. Технічні вимоги.pdf
03 грудня 2020 12:24
1.2. Прокуратура - Акти.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Шевченко Людмила Михайлівна

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАШТ ІВЕНТ СЕРВІС"

ТОВ "МІЖНАРОДНИЙ ЦЕНТР ПЕРЕКЛАДІВ "МАЙВІК СОЛЮШНС"

ТОВ "КИЇВСЬКЕ ОБЛАСНЕ БЮРО ПЕРЕКЛАДІВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Шевченко Людмила Михайлівна
#2771614182
Переможець
4 200 910,00
UAH з ПДВ
14 січня 2021 18:02
Обґрунтування аномально низької ціни
до 12 січня 2021 00:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 січня 2021 18:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Шевченко Людмила Михайлівна
#2771614182
4 200 910,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 липня 2022 15:48
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2022 15:57
Дод_Договір_2_21.pdf зміни до договору
24 січня 2022 15:55
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 13:04
Дод. дог. 1_518.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 13:03
Електронний підпис укладений
03 лютого 2021 17:56
договір 51.PDF укладений
03 лютого 2021 17:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись пунктами частини першою статті 651, частини першою статті 653 ЦК України, пунктом 1, пунктом 8 частини п’ятої та частини шостої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі, п.п. 2.3, 6.2.3.,7.2.-7.3. договору 51 про закупівлю послуг за державні кошти від 02.02.2021 домовилися внести зміни до договору: абзац перший пункту 2.1., пункт 7.1. та Додаток 1 до договору викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/518
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись ч. 1 ст. 651, ч. 1 ст. 653 ЦК України, пунктом 8 частини 5 та частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», п.п. 7.2-7.3 договору № 51 про закупівлю послуг за державні кошти від 02.02.2021 уклали додатковий договір про внесення змін до договору та домовилися викласти у новій редакції абзац пункту 2.1. та додаток 1 до договору .
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 лютого 2021 — 15 березня 2022
Сума оплати за договором: 2 452 076,20
UAH