Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Капітальний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 060622 Під’їзд до
с. Світин км 0+510 - км 1+240, Житомирської області" (ДК 021:2015 (CPV) – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
3 415 296,00 UAH
UA-2020-11-04-011463-c ● da0f00a1b8fd4d17ab44654ec6e595a1
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 39932654 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12 |
Контактна особа: |
Сергій Борисович Сорокін +380412474388 39932654oda@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 листопада 2020 17:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2020 12:10 |
Очікувана вартість: | 3 415 296,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 077,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 17076 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 060622 Під’їзд до
с. Світин км 0+510 - км 1+240, Житомирської області"
с. Світин км 0+510 - км 1+240, Житомирської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10031, Україна, Житомирська область, автомобільна дорога загального користування місцевого значення С 060622 Під’їзд до с. Світин, км 0+510 - км 1+240
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 березня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором. Розмір попередньої оплати не може перевищувати 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. | Аванс | 7 | Робочі | 50 |
Виконання робіт | Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання виконаних будівельних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК). | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 листопада 2020 19:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 листопада 2020 19:59 |
Додаток 7 Проект договору.rar | |
17 листопада 2020 19:59 |
ТД с. Світин (1) (1).docx | |
17 листопада 2020 19:58 |
Перелік змін Світин 3.pdf | |
13 листопада 2020 17:27 |
перелік змін від 13.11.2020 Світин.pdf | |
10 листопада 2020 14:52 |
Перелік змін 2 с. Світин.pdf | |
04 листопада 2020 17:16 |
Додаток 2.pdf |
17 листопада 2020 19:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
17 листопада 2020 19:59 |
Додаток 7 Проект договору.rar
|
||||||||||||
17 листопада 2020 19:59 |
ТД с. Світин (1) (1).docx
|
||||||||||||
17 листопада 2020 19:58 |
Перелік змін Світин 3.pdf
|
||||||||||||
13 листопада 2020 17:27 |
перелік змін від 13.11.2020 Світин.pdf
|
||||||||||||
10 листопада 2020 14:52 |
Перелік змін 2 с. Світин.pdf
|
||||||||||||
04 листопада 2020 17:16 |
Додаток 2.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-04-011463-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:35800585
Дата подання: 30 листопада 2020 11:06
Вимога на дії Замовника
Вимога на дії Замовника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 грудня 2020 20:42
Шановний Учасник! У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Згідно зі ст. 16 Закону, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Таким чином, Закон встановлює вичерпний перелік інформації та/або документів, що подані у тендерній пропозиції, щодо яких можливо усунення невідповідностей учасниками протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Як вбачається з умов Тендерної документації, у Додатку 6, окрім вимог, що стосуються підтвердження кваліфікації Учасників відповідно до ст. 16 Закону, містяться також і вимоги щодо надання ряду інших документів, які Учасникам необхідно подати у складі власної тендерної пропозиції. Оскільки дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря не відноситься до переліку кваліфікаційних критеріїв, які встановлені для Учасників, Замовник не може розміщувати в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, що стосується подання згаданого дозволу, оскільки це буде суперечити ч. 16 ст. 29 Закону.
Окрім того, ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» у складі тендерної пропозиції було надано Лист-пояснення № ПС-19/1 від 18 листопада 2020 року, зі змісту якого вбачається, що Учасник планує залучити до виконання робіт за предметом закупівлі асфальтозмішувальну установку, яка, на думку Учасника, не є стаціонарним джерелом забруднення, а тому отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря при експлуатації даного типу обладнання є недоцільним, що свідчило про відсутність необхідного дозволу.
Підсумовуючи вищезазначене, пропозицію Учасника ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» було відхилено відповідно до умов Тендерної документації та вимог Закону.
Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Згідно зі ст. 16 Закону, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Таким чином, Закон встановлює вичерпний перелік інформації та/або документів, що подані у тендерній пропозиції, щодо яких можливо усунення невідповідностей учасниками протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Як вбачається з умов Тендерної документації, у Додатку 6, окрім вимог, що стосуються підтвердження кваліфікації Учасників відповідно до ст. 16 Закону, містяться також і вимоги щодо надання ряду інших документів, які Учасникам необхідно подати у складі власної тендерної пропозиції. Оскільки дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря не відноситься до переліку кваліфікаційних критеріїв, які встановлені для Учасників, Замовник не може розміщувати в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, що стосується подання згаданого дозволу, оскільки це буде суперечити ч. 16 ст. 29 Закону.
Окрім того, ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» у складі тендерної пропозиції було надано Лист-пояснення № ПС-19/1 від 18 листопада 2020 року, зі змісту якого вбачається, що Учасник планує залучити до виконання робіт за предметом закупівлі асфальтозмішувальну установку, яка, на думку Учасника, не є стаціонарним джерелом забруднення, а тому отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря при експлуатації даного типу обладнання є недоцільним, що свідчило про відсутність необхідного дозволу.
Підсумовуючи вищезазначене, пропозицію Учасника ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» було відхилено відповідно до умов Тендерної документації та вимог Закону.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-11-04-011463-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:35800585
Дата подання: 07 грудня 2020 11:19
Дата подання: 07 грудня 2020 11:19
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 грудня 2020 22:01
рішення від 10.12.2020 №22842 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 10 грудня 2020 22:01
інформація про резулятивну частину рішення від 18.12.2020 № 23467.pdf
Дата публікації: 21 грудня 2020 16:05
рішення від 18.12.2020 №23467.pdf
Дата публікації: 23 грудня 2020 22:45
Коментар замовника щодо усунення порушення: Погоджуємося з рішенням АМКУ.
Дата виконання рішення замовником: 12 січня 2021 17:14
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2020 12:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" |
3 005 993,28
UAH з ПДВ
|
3 005 993,28
UAH з ПДВ
|
Документи |
Дочірнє підприємство "Фаворит ОПТ" акціонерного товариства закритого типу "Фаворит" |
3 194 372,40
UAH з ПДВ
|
3 194 372,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
3 344 204,90
UAH з ПДВ
|
3 344 204,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТТЕЛ" |
3 346 990,08
UAH з ПДВ
|
3 346 990,08
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" |
3 362 000,22
UAH з ПДВ
|
3 362 000,22
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" #35800585 |
Очікує рішення |
3 005 993,28
UAH з ПДВ
|
12 січня 2021 17:13
|
|
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" #35800585 |
Рішення скасоване |
3 005 993,28
UAH з ПДВ
|
12 січня 2021 17:13
|
|
Дочірнє підприємство "Фаворит ОПТ" акціонерного товариства закритого типу "Фаворит" #20419787 |
Рішення скасоване |
3 194 372,40
UAH з ПДВ
|
12 січня 2021 17:13
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Рішення скасоване |
3 344 204,90
UAH з ПДВ
|
12 січня 2021 17:13
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 12 січня 2021 17:21 |
Кінець періоду оскарження: | 23 січня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 23 січня 2021 00:01 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Закупівля відміняється у зв'язку з відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. |
Документи:
12 січня 2021 17:21
|
Електронний підпис |
12 січня 2021 17:21
|
810.pdf |